Olemme 29-vuotias avopari Helsingistä. Meillä on kokemusta parista kimpasta ja tahtoisimme kovasti lisää. Nainen täällä on kova spermafani. Haluaisimmekin nyt löytää mukaamme leffatason spermaruiskuit heittävän kundin.
Haemme ennen kaikkea ihan tavallista 25-35 vuotiasta, ehkä jopa varattua kundia, joka haluaisi tulla seikkailemaan luottamuksella kanssamme.
Tarkoituksena on antaa naiselle yhdessä kunnon kyydit ja lopuksi todella paljon lämmintä ja roiskuvaa pussikeittoa palkinnoksi. Jos siis olet piileväkyky ja haluaisit päästä esittelemään taitosi, niin vastaa ihmeessä. Nainen on mitoiltaan 168/57, tumma ja nätti tyttö. Idea on nyt löytää mukaamme aidosti valtavat lastit ruiskuttavaa kundi, joka voi palkita komealla suihkutuksella naiseni. Ilmoita itsestäsi! [email protected]
Spermainen kimppa
2
3395
Vastaukset
Moi.
Wau... Mulla alkoi jo seisomaan kun ajattelenkin meistä kimppakivahommissa...
Olen 33 v ihan hyvännäköinen, estoton, ennakkoluuloton, avoin ja erittäin kiimainen mies Espoosta.
Mittani ovat 170 cm, 65 kg, 17 cm.
Olen ollut ennenkin kolmantena pyöränä ja olemme kaikki nauttineet aivan suunnattomasti...
Mutta nyt pariskunnan muutettua Lontooseen kaipaisin tilalle kivaa paria…
Minulle ei ole pääasia että minä saan, vaan naisen täydellinen tyydytys. Yksi lempiasennoistamme oli, kun minä ja nainen oltiin 69 asennossa ja naisen mies pani häntä takaapäin samalla kun minä nuolin naisen pillua... Wauuu, siitä nainen piti. Uskon että mekin löydämme toisillemme tyydyttävät asennot ja monipuolista ja erittäin kiimaista rakastelua...Pidän erityisesti nuolemisesta.
Pöydän päälläkin paneskelu on kivaa, siinä kulli uppoaa hyvin perille asti ja saa nuolla ja puristella rintoja samalla. Voin luvata että spermaa tulee lentämään…
Minulle saa ehdottaa mitä vain suht. normaalia seksiä…
Kun vastaatte takaisin niin annan puh.numeroni ja kuviani. Kuvia en voi tämän kautta laittaa, mutta heti kun saan sähköpostiosoitteenne niin laitan.
T. Kiimainen panohullu- Ootko nuija??
Tossa viestissähän oli sähköpostiosoite johon pariskunta haluu vastauksia ja sä kyselet sähköpostiosoitetta.
Taidat olla joku feikki kun et ymmärrä luettua tekstiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle523355Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472796Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482600Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572301Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572023- 1511644
- 761485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231308Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381283- 241164