MENKÄÄ KAIKKI SHARM EL SHEIKHIIN!

sharmmmm

PARAS LOMAKOHDE KOKO MAAILMASSA! suosittelen!

19

7953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirska

      Tarkotus olis lähtee syksyllä kokeileen... = )

    • Naama bay

      Sharm el Sheikh on ehdottomasti paras matkakohde missä olen käynyt! Olen käynyt Bulgariassa, Kanarialla, Kiinassa ym. ja kaipuu Egyptiin on suuri!

      • charm

        Samaa mieltä. Syksyllä menemme neljättä kertaa sinne..


      • juuski

        varmaa siks ku ne miehet oli niin sellaisia ällöjä


    • Hurkkis

      Mietittiin tota Sharmia, mutta nyt kun ruettiin seuraamaan lämpötiloja niin siellä on päivisin jopa 15 astetta vähemmän lämpöä kuin Hurghadan ja Luxorin rajamailla.
      Johtuu varmaan kun se on sellasen niemennokan päässä. Mutta paikka varmaan on ihastuttava, mutta nyt halutaan hellettä:)

      • DonaDona

        Tulin viime torstaina Sharmista, ja kyllä sielläkin lämpöä riitti. Päivisin 30 astetta, ja illatkin tarkeni ilman pitkähihaisia.


      • Kepesis
        DonaDona kirjoitti:

        Tulin viime torstaina Sharmista, ja kyllä sielläkin lämpöä riitti. Päivisin 30 astetta, ja illatkin tarkeni ilman pitkähihaisia.

        Sama homma täällä. Tultiin viime torstaina takaisin ja ensi viikon torstaina tulee Finnmatkoilla matkat taas myyntiin niin pitää ottaa heti Marraskuulle uusi matka.


      • kiuijfokg ofg
        Kepesis kirjoitti:

        Sama homma täällä. Tultiin viime torstaina takaisin ja ensi viikon torstaina tulee Finnmatkoilla matkat taas myyntiin niin pitää ottaa heti Marraskuulle uusi matka.

        niin mäki tulin viime torstaina sharmista..iha jees mesta..mut mä en tajua et kuka menee samaan paikkaa tuhat kertaa vaikka olis muitaki kohteita..:) vaikka oli siel kyl miehiä!!!!!!!!!!ja usealla oli mädät hampaat..:P pikkuinen miinus ulkonäössä vaikka oli siel söpöi


      • dullah
        Kepesis kirjoitti:

        Sama homma täällä. Tultiin viime torstaina takaisin ja ensi viikon torstaina tulee Finnmatkoilla matkat taas myyntiin niin pitää ottaa heti Marraskuulle uusi matka.

        maailma on niin täynnä parempia paikkoja.kokeile jotain muuta.tuttu on aina turvallista mutta kokeile!jos olit tyytyväinen egyptiin et tiedä mitä muu maailma voi sinulle tarjota.


    • mintti-

      Mä en taas saanut mitään kiksejä Sharmista. Paljon olen reissannut, mutta nyt ei vaan napannut. Todennäköisesti matkustan Egyptiin vielä joskus, koska pyramidet jäi näkemättä. Olisihan se matka ollut antoisampi, mikäli olisi saanut rannalla makoilla oman kullan kanssa, mutta sellaista vaan ei ole. Enkä sitten tarttunut näihin paikallisiin, jotka tyrkyttivät seuraa rannalla. Kamelit olivat kyllä ihania ja vesipiipun ihanat sauhut.

      • kaksin

        samat sanat,enpä juuri pitänyt sharmia kummosena loma paikkana.jos lämpö riittää sitä kyllä on mutta muuten samanlainen turisti helvetti kuin kanarian saaret.onneksi oli oma kulta mukana.turkki ja tunisia sekä kreikan saaret on napannut enemmän.nyt oltiin viikko kroatiassa(tultiin lauantaina)siinä uusi hiljanen erilainen lomapaikka,äkkilähtö ottamaan ja katsomaan,kannattaa varmasti.kertokaapa ensitalveksi tosi hyvä kaukokohde(intia,brasilia,thaimaa,kuupa ja meksiko nähty)hiljasta paikkaa haetaan,kommenteja,kiitos.


    • hienoa oli..

      En tiedä jos nyt ihan maailman paras lomakohde,mutta aivan mahtava paikka !! Pakko päästä uudestaan.. älkääkä mollatko niitä miehiä, mulla on pohjois-afrikkalainen mies, eikä hampaat mätäne :)

      • = 0 )

        Sulla taitaa olla sitten hyvinsäilynyt yksilö!


      • hah ha

        " mulla on pohjois-afrikkalainen mies"

        Ja sitten kuvittelet että joku ottaa sinut saati juttusi tosissaan.

        LOL


      • Ihanaa oli..
        hah ha kirjoitti:

        " mulla on pohjois-afrikkalainen mies"

        Ja sitten kuvittelet että joku ottaa sinut saati juttusi tosissaan.

        LOL

        Niimpä.. Oletkos katkera jotenkin...?? Ja luuletkos että rupean tällä palstalla sen paremmin selittämään mistä maasta ym ne on yksityisasioita. Öletko jo 18v täyttänyt,kun pitää täällä riitaa haastaa...??


    • -anne-

      Illalla oli tosi viileeää, ja samoin jos oli veneellä ja aurinko meni pilveen. Eli sinne kannattaa ottaa kyllä lämpöisiä vaatteita mukaan. Toisaalta kiva ettei ollut hiostavan kuuma.
      Sharm oli ok, mutta jos Egyptiin vielä menen niin ehkä kokeilen jotain toista paikkaa? Snorklaus oli kaikkein parasta siellä =) Ja huonointa oli koko Egyptissä siivottomuus turistialueiden ulkopuolella! Roskia joka paikassa. Mutta siis turistialueet oli kyllä tosi siistejä!

      • joujou...ooo

        joo,en mä tarkoittanut että ne afrikkalaiset miehet olis jotenki huonompia ihmisiä,mut tosi harvalla oli tosi huonossa kunnossa hampaat..mistä lienee.....!


      • ihanaa oli
        joujou...ooo kirjoitti:

        joo,en mä tarkoittanut että ne afrikkalaiset miehet olis jotenki huonompia ihmisiä,mut tosi harvalla oli tosi huonossa kunnossa hampaat..mistä lienee.....!

        Hyvä näin, sehän johtuu tietysti niin yksinkertaisesta asiasta,kun rahasta! monien päivän tienisti menee siihen ku taksilla kotiin,röökiaski,syömistä.. seuraavana päivänä toistuu sama jne.. käteen ei monella jää yhtään mitään. :(


    • Sharm el-Sheikh

      Sieltä tultiin justiin takaisin pari päivää sitten, enkä todellakaan ymmärrä miksi kukaan halauisi sinne. Toisaalta jos ottaa pelkästään 5 tähden hotellissa rantaloman, eikä poistu koko reissun aikana hotellista kertaakaan, niin sitten on ihan jees. Ilmasto nimittäin on oikein kiva.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2689
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      236
      2577
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      65
      2337
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      191
      1808
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1318
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1297
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      21
      1259
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1128
    Aihe