Onko kokemusta kenelläkään kyseisestä Volvon 760-mallista B280 V6-koneella? Omassani ajovalot pätkivät, eli yhtäkkiä saattavat mennä pois päältä. Takaisin palaavat joko hetken kuluttua itsestään tai räpsäyttämällä kaukovalojen kautta lyhkäiset takaisin päälle.
Epäilenkin ongelman aiheuttajaksi valorelettä. Onkohan kellään muulla ollut Volvossaan vastaavaa ongelmaa? Tai mahtaakohan 960-sarjan valorele käydä myös 760-sarjaan?
autoni on 760 kartano, vm -89.
Volvo 760
relevikako?
2
459
Vastaukset
- asentaja..
Tuhkakupin takana on valorele. Sen kun nykäiset irti niin näät kuinka koko releen autonpuolen pistoke on kuumentunut ja vaurioitunut.
Olen laittanut noihin kaksi relettä rinnan, jolloin virta puolittuu ja releet kestää auton iän. - seppo
ei kaikissa 760.ssa ole valoreleet tuhkakupin takana, uudemmissa sulakkeetkin löytyy kojelaudan päästä kuskinpuolelta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914