Olen ajatellut hankkia Tangerine Carrot Tail Gekkon. Ajattelin vaan et jos jollain Gekkon omistajalla olis vaikka jotain neuvoa Gekoista noin yleensa. Niinku esim. ruokailusta (madot ja hyonteiset). Et tuleeks ne kalliiks ja voiks niit Gekkoja paastaa joskus sisalle huoneeseenki sielta Terraariosta? Onks hankalaa ku lahtee matkalle jne., Ois kiva jos joku haluis vaik kertoa jotain..musta ne vaikuttaa niin hienoilta matelijoilta.
Gekko
1
461
Vastaukset
- leeko_
Ensinnäkin, käsittääkseni, sellaista gekkoa ei ole olemassakaan kuin "Tangerine Carrot Tail Gekko" vaan kyse on leopardigekon värimuodosta. Itse omistan muutaman tangerine carottaintailin, yhden headinkin ja yhteensä 9 leopardigekkoa.
Ruokailusta voi tehdä kallista tai halpaa, ihan oman mielen mukaan :) Jauhomadot on halpaa ruokaa 100g purkilla, joka on sellaiset 5e, pärjäät kauan. Jauhomadot eivät kuitenkaan korvaa sirkkoja, joten sirkkoja tulisi myös tarjota, joka on se kallimpi osa. Sirkkoja voi todella helposti kasvattaa itse, joten muutaman kympin alku sijoituksen jälkeen pystyt itse pyöräyttämään gekollesi sen tarvitseman ravinnon ja jos hyvin käy jää hieman myyntiinkin ja voit päästä jopa voitolle :) Toiselta voit ostaa sirkat eläinkaupasta jossa kpl hinnat liikkuu siinä 50 sentin ympärillä/sirkka, jolloin ruoka kustannuksia tulee raakasti 25-30e luokkaa per kuukausi.
Gekot pärjäävät muutaman päivän hyvin yksinkin, joten jos et viikko tolkulla ole lomailemaan lähdössä voit jättää gekkosi huoletta kotiin, vesi/ruoka kipon turvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1032400- 2251996
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1761782- 411365
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1031349- 1221138
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo277862Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli5173790kW kulutus
Joku kirjoitti sellaisesta tehomaksuaiheen yhteydessä. Tuollainen kulutushan vaatisi pääsulakkeiden kooksi jo vaikka mit181713Vanhemmassa miehessä
on sellaista elämän mukana tullutta viehättävää charmia. Hän paranee iän myötä niinkuin hyvä viini tai juusto! Tuli tuo51710