Jännä seurata, miten uusi valmentaja saa pelin kulkemaan ja kuinka pelaajahankinnat onnistuvat.
Toivottavasti ei tapahdu Ässä-ilmiö. Silloin osattaisiin arvostaa näitä pronssejakin, jotka nyt tuntuvat olevan Hämeenlinnassa pelkkää paskaa, ainakin katukeskusteluissa.
Ymmärtäkää nyt hyvät hämäläiset, että HPK:n mitalit ovat todella arvokkaita näin pienellä paikkakunnalla.
Ensi kausi?
6
471
Vastaukset
- ronssi on jees
Et kyllä se pronssikin kiinnosti faneja = )
Ehkä ne on näitä "mulle kelpaa vain kulta" ihmisiä jotka siellä kaduilla puhuu.. - Nemesis666
ei voi kun sanoa että vittu on urpo jos ei osata arvostaa pronssia, näillä ketä se ei kiinnosta niin on varmasti omassa plakkarissa jotain metallin palasia?
HPK:lle on suuriasia olla 4 sakissa, HPK on pieni seura verrattuna esim Pelicans, TPS, Blues, Hämeenlinnassa on pienet resurssit mutta näillä pärjätään helvetin hyvin!
Mestaruus on mestaruus ja Pronssi on Pronssia, hassua miten nämä tietyt kannattajat syttyy sit johonkin vaikka esim Jääkiekkomaajoukkueen pronssi matsiin mutta ei HPK:n
Mä tykkäsin tästä kaudesta ja odotan ensikautta mielenkiinnolla, ei saatu huonoa valmentajaa, tässä tapauksessa nyt tämä valmentaja on kovempi sana kuin Jalonen 6v sitten, turha vielä teilata- MMS
MÄ VEIKKAAN ETTÄ KERHO PALAA TAAS JOSSAIN VAIHEESSA MESTARIKSI...JALONEN SAI KERHON PELIN SUJUMAAN LOISTAVASTI..NYT PITÄISI ALATALON SAADA SE SUJUMAAN..
ITSE OLISIN OTTANUT MARKO PALON HPKOON PÄÄVALMENTAJAKSI JOKA OLISI HUOMATTAVASTI SAANUT PELIÄ NOUSEMAAN..
- provoyritys
Keinusaaressa asuvana voin todeta, että en ole vielä kuullut kenenkään väheksyvän pronssimitalia. Provokirjoittelijahifkiläiseltä on loppunut värinälaitteesta patterit ja siksi pitää hölmöillä HPK:n sivuilla.
- Nemesis666
Yllättävän moni väheksyy sitä, olla tulematta peliin, historista näkee ettei 4000 rikki saatu montaa kertaa?
Keinusaaressa hmm, hieno mesta kun töissä siinä läheisyydessä ;)
HPK:n ensikausi tulee olemaan uusien asioiden opettelua ja itse odotan että HPK:sta nousee Roni Andersson tähtiin, Kiitosta vain Jokerit tästäkin (somervuori, santala akselille menee) - sdgaj
Nemesis666 kirjoitti:
Yllättävän moni väheksyy sitä, olla tulematta peliin, historista näkee ettei 4000 rikki saatu montaa kertaa?
Keinusaaressa hmm, hieno mesta kun töissä siinä läheisyydessä ;)
HPK:n ensikausi tulee olemaan uusien asioiden opettelua ja itse odotan että HPK:sta nousee Roni Andersson tähtiin, Kiitosta vain Jokerit tästäkin (somervuori, santala akselille menee)Onhan tuo 4000 suurin piirtein 10% Hämeenlinnan asukasluvusta, et riippuu vähän siitä mihin sitä vertaa..
Omituista et aina katsotaan tuota lukemaa ja verrataan sitä esim jokereiden katsojamääriin, kuitenkin pikkasen eri asukasluvuissa ko kaupungit on = )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452439
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541629Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311598- 661308
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1461304The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131160Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2531085- 156956
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58879Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek21876