Tetralysal kuurin uusiminen

Hei, lääkärini määräsi minulle tommosen 100kpl määrän tetralysalia ja nyt ne alkavat oleen loppu, mutta finnit eivät kuitenkaan ole aivan hävinneet, jonten kuuri pitää varmaan uusia niin joudunko käymään lääkärillä uudestaan vai voiko noit hakee vaa lisää apteekist? tossa "lääkemääräys" lapus kyl lukee jotai "N:o 100FOL x 1 "
1616
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

niitä saa reseptillä enempää, kun mitä siinä on määrätty eli sun tapauksessa se sata. Varaa uusi lääkäriaika, jotta saat uuden reseptin.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


assd kirjoitti:

Hei, lääkärini määräsi minulle tommosen 100kpl määrän tetralysalia ja nyt ne alkavat oleen loppu, mutta finnit eivät kuitenkaan ole aivan hävinneet, jonten kuuri pitää varmaan uusia niin joudunko käymään lääkärillä uudestaan vai voiko noit hakee vaa lisää apteekist? tossa "lääkemääräys" lapus kyl lukee jotai "N:o 100FOL x 1 "

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu