Onko kellään kokemusta nestekaasukäyttöisestä Höyry-Matista tai Höyry-Jannesta jäätyneiden tierumpujen sulatuksessa. Kumpi on ollut käytössä ja toiminnassa parempi?
Löytyykö mahdollisesti vastaavankokoisia muunmerkkisiä ja hintaisia höyrynkehittimiä?
Höyrynkehitin
8
4557
Vastaukset
- kyyneltäkö
suunnittelet valmistavan. ?
- Nimetön
Luuletko olevas helevetin fiksu.Tuollaset pitäs laittaa turkin hihaan ja nussia uudelleen ja toivoo ettei kusta lorahda yhtä paljon mukaan.
Alkuperäiselle kysyjälle, olen käyttänyt entisessä työpaikassani molempia ja myös muita vastaavia laitteita ja kyllä ne kaikki on toimineet, toiset paremmin ja toiset huonommin. Vaikea niitä on laittaa paremmuus järjestykseen. olipa laite mikä hyvänsä niin varmista että siinä on ylipaine venttiili ja että se myös toimii.
Jotkut on rakentaneet itse vastaavia laitteita ja aika usein ne on "lauenneet" silmille, joten varovaisuus kannattaa.Kyllähän se onnistuu kun tietää mitä on tekemässä ja hallitsee homman. - Tatu2
Nimetön kirjoitti:
Luuletko olevas helevetin fiksu.Tuollaset pitäs laittaa turkin hihaan ja nussia uudelleen ja toivoo ettei kusta lorahda yhtä paljon mukaan.
Alkuperäiselle kysyjälle, olen käyttänyt entisessä työpaikassani molempia ja myös muita vastaavia laitteita ja kyllä ne kaikki on toimineet, toiset paremmin ja toiset huonommin. Vaikea niitä on laittaa paremmuus järjestykseen. olipa laite mikä hyvänsä niin varmista että siinä on ylipaine venttiili ja että se myös toimii.
Jotkut on rakentaneet itse vastaavia laitteita ja aika usein ne on "lauenneet" silmille, joten varovaisuus kannattaa.Kyllähän se onnistuu kun tietää mitä on tekemässä ja hallitsee homman.Kiitos asiallisesta vastauksesta! Pienistä höyrynkehittimistä ei tunnu olevan kokemusta käytännössä (ei ainakaan kukaan kerro). Onko laitteet "leluja" vai onnistuuko n.10-15 jäätyneen tierummun sulatus helposti keväällä. Tarkoitus ei ole urakoida, mutta ei tarvitsisi tuntitolkulla sulattaa yhtä tierumpua. Itse en rakenna laitetta, vaan tarkoitus on ostaa valmis höyrynkehitin ja varusteet. Otan edelleen vastaan kokemuksia ko. laitteesta!!!
- Anonyymi
Trafinolta ostettu höyryjanne ollut 10 vuotta käytössä kyllä ainakin janne kestää.
- Anonyymi
Mulla on jeff straikker peniksen kehitin. Sillä saa höyryt korvista.
- Anonyymi
Loistavaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loistavaa!
Mikähän seuraavaksi on loistavaa?
- Anonyymi
Viritysohjeet on aina loistavia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791