Joo taas kerran pätkii elisan kaapelimodeemiliittymä. About noin 15min mittainen katkos oli taas kerran prkl näinkö vielä pitää vaihtaa liittymää.
Joo taas pätkii
4
1414
Vastaukset
- frage
ei välttämättä ole Elisan, minkähän kautta sun kaapelisi tulee luultavasti jonkin puhelinyhtiön
- mistäminämaksan
Minullakin Elisan laajakaista pätkii, tasan tunnein välein ja on puhelinyhtiö Elisan oma linja ja Elisan itse laittamat asetukset.
- vika kyllä viittaa
mistäminämaksan kirjoitti:
Minullakin Elisan laajakaista pätkii, tasan tunnein välein ja on puhelinyhtiö Elisan oma linja ja Elisan itse laittamat asetukset.
joo-o tuo pätkimisvika kyllä viittaa linjavahvistin vikaan. Eli taloyhtiössä/verkossa on vahvistin liian pienellä jonka takia yhteyspätkii. Ja tällöin modeemin lähetystehot ovat täydellä, kun yhteys katkeaa
- Ex-tikkacomilainen
vika kyllä viittaa kirjoitti:
joo-o tuo pätkimisvika kyllä viittaa linjavahvistin vikaan. Eli taloyhtiössä/verkossa on vahvistin liian pienellä jonka takia yhteyspätkii. Ja tällöin modeemin lähetystehot ovat täydellä, kun yhteys katkeaa
Minullakin on tuommoinen Elisan (alunperin Tikkacomin) kaapelimodeemi ja eilen iltapäivästä ja illasta tuntui olevan joku isompikin katkos. Soitin sinne vikapäivykseen ja siellä oli nauhoitus, jossa ilmoitettiin tuon vian koskevan Joensuuta, Jyväskylää, Riihimäkeä ja Helsinkiä. Se yhteys palautui joskus klo 19:30 tienoilla. Muutoin ei ole kyllä ollut ongelmia noiden yhteyksien kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946769- 1581975
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️541185Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢441059Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981017Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41889