Omituista käytöstä

Ex-fani

Bändi on alkanu haukkumaan faneja. Toi ei tiedä hyvää. Fanit vähenee tolla tyylillä. Kohta voi olla entinen bändi.

Bändin solisti vetää sätkää sallitulla keikalla, kun lavan edessä on lapsia (tyttöjä ja poikia n. 5-12-vuotiaita). Ei ole muuten kysymys festareista, missä ollaan kauempana, vaan aivan muu tilaisuus, missä lapset olivat aivan solistin edessä. Ei ole jätkällä mitään vastuuntuntoa. Ei lasten keuhkot kestä tollaista, samoin kuin ei muittenkaan ihmisten. Mut onneksi tommonen loppuu kesäkuussa, kun tulee tupakointikielto. Saa tupakoida vain erillisessä tilassa.

10

1976

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja nukkuun siitä

      Kello on paljon, aamulla pitää herätä aikaisin kouluun

    • Hijuu

      Idolsissakin mainittiin et Uniklubin Jussi on huono laulaja.

      • rokkari69

        Niin, joku joka luuli osaavansa laulaa. Ei oo kuule Jussi ainoo joka on noin tehnyt.


      • Mutsit
        rokkari69 kirjoitti:

        Niin, joku joka luuli osaavansa laulaa. Ei oo kuule Jussi ainoo joka on noin tehnyt.

        Jos toi oli provo, ni onnistuit helvetin hienosti!!!!!Ei mun 5-vuotiasta ainakaan haitannu helmikuun laiva-keikalla että Uniklubin pojat poltti tupakkaa!Pojat kohteli tosi UPEASTI kaikkia faneja myös keikan jälkeen, eikä ketään haukuttu tai jätetty huomiotta!Huomenna lähetään Turusta keikka-risteilylle ja nautitaan IHAN TÄYSILLÄ!!!!!!


      • Mutsit
        Mutsit kirjoitti:

        Jos toi oli provo, ni onnistuit helvetin hienosti!!!!!Ei mun 5-vuotiasta ainakaan haitannu helmikuun laiva-keikalla että Uniklubin pojat poltti tupakkaa!Pojat kohteli tosi UPEASTI kaikkia faneja myös keikan jälkeen, eikä ketään haukuttu tai jätetty huomiotta!Huomenna lähetään Turusta keikka-risteilylle ja nautitaan IHAN TÄYSILLÄ!!!!!!

        Älä hei vie lapsias enää niin lähelle lavaa, jos sua häiritsee tupakointi ym. Helmikuun laiva-keikalla EI KUKAAN Uniklubin pojista tupakoinu muuta kuin sallituilla alueilla!!!!!!


      • lkajflakjfdalskj

        Jos Idolsissa näin sanottiin, niin sitten se on totta. Se on formaatti, jossa todella ymmärretään musiikin päälle. Kuuntele vaikka Kristiina Braskin vinkunaa ja piipitystä. Kyllä ne siellä Idolsissa osaavat


      • ApinaC

        >:o Kuules Jussi ei oo huono laulaja varaa sun on haukkuu jos ite et ees osaa laulaa. >:o Jussi on mun mies.


    • Lila....

      Kyllähän se tupakka rokkiin kuuluu :D
      mutta totta oli tuo jonka joku oli maininnut tuolla aiemmin, että ei se Jussi ihan kärkipään laulajia ole. Ääni tapaa pettää jne.
      Mutta fanien kohtelussa en ole huomannut mitään negatiivista :O

      • minä vain

        Jussin äänihuulissa oli kyhmy, ollut jo pidemmän aikaa. Sen takia ääni petti välillä!


      • ...
        minä vain kirjoitti:

        Jussin äänihuulissa oli kyhmy, ollut jo pidemmän aikaa. Sen takia ääni petti välillä!

        Keikoilla jätkät ovat olleet todella ystävällisiä faneja kohtaan.
        Ihan sama missä sitä polttaa, lapset voivat saada savua keuhkoihin muualtakin kuin vain Uniklubin jätkien tupakoista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2753
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2340
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1854
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1656
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe