seksi tanssi illanjälkeen

tanseissa käviä

miten jaksatte harrastaa seksiä

19

3041

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kielipolliisi

      ...tanseisa käviä harastaa seksijä.

      Sillä lailla!

      • Yllätys!

        Ja tansseissa, mitä vanhempi nainen, sen kovempi harrastamaan,-ihan hullua touhua`!!Uskokaa vaan.
        Menin kerran pakettiautolla "lava"tansseihin.Ja huomasin,kun "vanhat"muijat kuuli,jotta tilava-auto.En meinannut enää päästä yöllä kotiin,oli niin tyhjä "olo",niin tyhjä...


      • Anonyymi
        Yllätys! kirjoitti:

        Ja tansseissa, mitä vanhempi nainen, sen kovempi harrastamaan,-ihan hullua touhua`!!Uskokaa vaan.
        Menin kerran pakettiautolla "lava"tansseihin.Ja huomasin,kun "vanhat"muijat kuuli,jotta tilava-auto.En meinannut enää päästä yöllä kotiin,oli niin tyhjä "olo",niin tyhjä...

        Menin keskisuomessa työn jälkeen hotelliin siellä oli paikallisia ikäihmisiä kokoontunut ja lasti linja-autolla vanhempia tanssit oli aluillaan istuin baaritiskillä otin kuuman rommin kun oli vähän vilu. Katsoin jo kauempaa käytävälle kun sieltä tuli vanhempi rouva tiukissa mustissa housuissa ja rinnat oli hyvin esillä tiukassa paidassa, nainen katseli tanssipuolelle ja tuli baariin, moikkasin hymyili iloisena kysyin ottaako rommia yllättyi ai jaa no voin ottaakkin, esitteli Mirjaksi itsensä juotiin toisetkin kuumat.
        Mirja oli varmaan 55 - 60 ryhdikäs nainen, kertoili että on linja-autolla liikkeellä, katselin tanssilaiialle Mirja hymyili löytyykö sopivaa, katsoin Mirjaa ei tarvi, no miksei sanoin mulla on jo ja katsoin rintoihin nännit oli pystyssä Mirja vilkaisi itsekkin ja pani kädet eteen sanoin anna olla on kivat tekis mieli maistaa, Mirja nauroi ottaisit nuoremman.
        Istuttiin vähä aikaa sanoi käyn levähtämässä tulen illemmalla katsomaan.
        Menin lähellä kymmentä, istuin taas baarin pöytään, Mirja näki kun tuli tanssimasta käveli suoraan tiskille ja toi rommit, huokasi on saanut tanssia. Katsoin silmiin eikö muuta Mirja hymyili ja oikaisi selkää taas oli nännit pitkinä join juoman ja sanoin mennään katseli ympärilleen noinko vaan sanoin numeron tule.
        Ei mennyt pitkään kun koputti posket oli vähän punaiset sanoin sisään vaan Mirja seisahti käytävään halasin ja kuiskasin hyvä kun tulit ja kosketin rintoja, esteli vähän en tunne sinua sanoin tutustutaan hyväilin pakaroita ja katsoin silmiin, Mirja kuiskas en minä normaalisti. Suutelin sievästi vastasi suudelmaan kuiskas sanoit niin selvästi alku illasta olen ollut koko illan säpinöissä, nostin paidan pois ja liivit sohvalle suutelin nännejä Mirja nojasi taakseppäin ja vapisi huokasi sinä olet hurja hyväilin pyllyä painoi lantiota vasten kalua ja alkoi heti riisumaan farkkujani laskin Mirjan päällyhousut ja suutelin sanoin nyt tuntuu Mirja naurahti niin tuntuu kaadoin sängylle ja maistelin isoja rintoja Mirja makasi kädet leviällä hieroin samalla pilua housujen päältä tunsin että on märkä laskin housuja molemmin puolin siinä vaiheessa vähän esteli levitin paksut haarat ja työnnyin sisään huokasi voi jumalauta noin vaan ja piti kiinni sanoi että noin kovaa ja näin nopeaan ei ole saanut vuosiin, antoi tosi halukkaana oikeastaan riettaasti nousin ja käänsin vatsalleen polvet oli lattialla työnnyin voimalla piti jalkoja aika yhdessä ja kuiskas olen kuin maksullinen suutelin niskaa kuiskasin niin olet jalat leveni ja nyt pääsin kunnolla syvälle Mirja huokaili voi että minä haluan siirtyi kauemmas sängystä huokasi kastelen kohta kaiken ja pillu lotisi märkänä otin kunnolla kiinni lantiosta Mirja kiljahteli ja tuli laukesin sisään pidin pitkään syvällä ja laskin joka tipan syvyksiin.
        Nostin Mirjan ylös halasi heti ja sanoi olit ihana et tiedäkkään käytiin pesulla Mirja sanoi pitää varmaan lähteä, sanoin tule uudelleen ja annoin numeron.
        Aamusta noin kuudelta soi puhelin oletko lähdössä sanoin en vielä tule.
        Mirja tuli hame ja paita päällä näin heti ei muuta nostin heti paidan pois ja työnsin seinää vasten imin nännejä Mirja hymyili näin en ole saanutkaan imin nännejä ja kokeilin pillu oli paljas työnnyin sisään Mirja halasi kuiskas olenko näin haluttava ja piti kiinni, suukotteli ja sanoi haluttaa hurjana otin pois ja pyysin lattialle, Mirja levitti heti haarat työnnyin syvälle halasi ja suuteli huokas olen kyllä huora tulen ja annan pillua noin vain rakasteltiin paljon pitempään kuin illalla kun saatiin molemmat Mirja nousi ja nauroi nyt olen saanut tarpeeksi ja kävi alapesulla sanoin ovella olen vielä yhden yön suukotti niin minäkin.
        Päivä meni erilaisin ajatuksin ja miettein, kun tulin hotellille Mirja käveli kauluspaidassa ja hame päällä, katsottiin toisia ja menin ohi huoneeseen. Mirja tuli melkein heti ja istui sohvalle seisoin edessä Mirja katsoi ja sanoi oliko se oikein se eilinen ja aamu, laskin housut oli Mirja katsoi kalua, pitääkö minun otin päästä kiinni ja vedin hitaasti lähelle Mirja avasi suunsa ja otti huulilla kiinni melkein heti vauhti kiihtyi annoin vähän aikaa imeä ja vedin pois nostin helmaa ja työnnin selkänojaa vasten imin ja nuolin Mirja vapisi ja huokaili nuole voi jumalauta kun on hyvä olo nousin ja laitoin taas voimalla Mirja antoi oikein halukkaana kun noustiin nauroi tänään ei ole tansseja on vain venyttelyä halasi sitä minä tarvin olin illan yksin aamuyöstä taas soitti kun tuli sanoi en voinut illalla lähteä oli yhteistilaisuus. Rakasteltiin sängyssä kuiskas kuule voinko ottaa yhteyttä mieheni on firman johtaja ja on paljon poissa näykin nännejä ja sanoin ota yhteyttä Mirja nauroi voi sinua ei kai me enää, nousin päälle sanoin täällä on joku käynyt spermaa tuli vastaan Mirja halasi nauroi joku kulkumies se oli ja antoi taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menin keskisuomessa työn jälkeen hotelliin siellä oli paikallisia ikäihmisiä kokoontunut ja lasti linja-autolla vanhempia tanssit oli aluillaan istuin baaritiskillä otin kuuman rommin kun oli vähän vilu. Katsoin jo kauempaa käytävälle kun sieltä tuli vanhempi rouva tiukissa mustissa housuissa ja rinnat oli hyvin esillä tiukassa paidassa, nainen katseli tanssipuolelle ja tuli baariin, moikkasin hymyili iloisena kysyin ottaako rommia yllättyi ai jaa no voin ottaakkin, esitteli Mirjaksi itsensä juotiin toisetkin kuumat.
        Mirja oli varmaan 55 - 60 ryhdikäs nainen, kertoili että on linja-autolla liikkeellä, katselin tanssilaiialle Mirja hymyili löytyykö sopivaa, katsoin Mirjaa ei tarvi, no miksei sanoin mulla on jo ja katsoin rintoihin nännit oli pystyssä Mirja vilkaisi itsekkin ja pani kädet eteen sanoin anna olla on kivat tekis mieli maistaa, Mirja nauroi ottaisit nuoremman.
        Istuttiin vähä aikaa sanoi käyn levähtämässä tulen illemmalla katsomaan.
        Menin lähellä kymmentä, istuin taas baarin pöytään, Mirja näki kun tuli tanssimasta käveli suoraan tiskille ja toi rommit, huokasi on saanut tanssia. Katsoin silmiin eikö muuta Mirja hymyili ja oikaisi selkää taas oli nännit pitkinä join juoman ja sanoin mennään katseli ympärilleen noinko vaan sanoin numeron tule.
        Ei mennyt pitkään kun koputti posket oli vähän punaiset sanoin sisään vaan Mirja seisahti käytävään halasin ja kuiskasin hyvä kun tulit ja kosketin rintoja, esteli vähän en tunne sinua sanoin tutustutaan hyväilin pakaroita ja katsoin silmiin, Mirja kuiskas en minä normaalisti. Suutelin sievästi vastasi suudelmaan kuiskas sanoit niin selvästi alku illasta olen ollut koko illan säpinöissä, nostin paidan pois ja liivit sohvalle suutelin nännejä Mirja nojasi taakseppäin ja vapisi huokasi sinä olet hurja hyväilin pyllyä painoi lantiota vasten kalua ja alkoi heti riisumaan farkkujani laskin Mirjan päällyhousut ja suutelin sanoin nyt tuntuu Mirja naurahti niin tuntuu kaadoin sängylle ja maistelin isoja rintoja Mirja makasi kädet leviällä hieroin samalla pilua housujen päältä tunsin että on märkä laskin housuja molemmin puolin siinä vaiheessa vähän esteli levitin paksut haarat ja työnnyin sisään huokasi voi jumalauta noin vaan ja piti kiinni sanoi että noin kovaa ja näin nopeaan ei ole saanut vuosiin, antoi tosi halukkaana oikeastaan riettaasti nousin ja käänsin vatsalleen polvet oli lattialla työnnyin voimalla piti jalkoja aika yhdessä ja kuiskas olen kuin maksullinen suutelin niskaa kuiskasin niin olet jalat leveni ja nyt pääsin kunnolla syvälle Mirja huokaili voi että minä haluan siirtyi kauemmas sängystä huokasi kastelen kohta kaiken ja pillu lotisi märkänä otin kunnolla kiinni lantiosta Mirja kiljahteli ja tuli laukesin sisään pidin pitkään syvällä ja laskin joka tipan syvyksiin.
        Nostin Mirjan ylös halasi heti ja sanoi olit ihana et tiedäkkään käytiin pesulla Mirja sanoi pitää varmaan lähteä, sanoin tule uudelleen ja annoin numeron.
        Aamusta noin kuudelta soi puhelin oletko lähdössä sanoin en vielä tule.
        Mirja tuli hame ja paita päällä näin heti ei muuta nostin heti paidan pois ja työnsin seinää vasten imin nännejä Mirja hymyili näin en ole saanutkaan imin nännejä ja kokeilin pillu oli paljas työnnyin sisään Mirja halasi kuiskas olenko näin haluttava ja piti kiinni, suukotteli ja sanoi haluttaa hurjana otin pois ja pyysin lattialle, Mirja levitti heti haarat työnnyin syvälle halasi ja suuteli huokas olen kyllä huora tulen ja annan pillua noin vain rakasteltiin paljon pitempään kuin illalla kun saatiin molemmat Mirja nousi ja nauroi nyt olen saanut tarpeeksi ja kävi alapesulla sanoin ovella olen vielä yhden yön suukotti niin minäkin.
        Päivä meni erilaisin ajatuksin ja miettein, kun tulin hotellille Mirja käveli kauluspaidassa ja hame päällä, katsottiin toisia ja menin ohi huoneeseen. Mirja tuli melkein heti ja istui sohvalle seisoin edessä Mirja katsoi ja sanoi oliko se oikein se eilinen ja aamu, laskin housut oli Mirja katsoi kalua, pitääkö minun otin päästä kiinni ja vedin hitaasti lähelle Mirja avasi suunsa ja otti huulilla kiinni melkein heti vauhti kiihtyi annoin vähän aikaa imeä ja vedin pois nostin helmaa ja työnnin selkänojaa vasten imin ja nuolin Mirja vapisi ja huokaili nuole voi jumalauta kun on hyvä olo nousin ja laitoin taas voimalla Mirja antoi oikein halukkaana kun noustiin nauroi tänään ei ole tansseja on vain venyttelyä halasi sitä minä tarvin olin illan yksin aamuyöstä taas soitti kun tuli sanoi en voinut illalla lähteä oli yhteistilaisuus. Rakasteltiin sängyssä kuiskas kuule voinko ottaa yhteyttä mieheni on firman johtaja ja on paljon poissa näykin nännejä ja sanoin ota yhteyttä Mirja nauroi voi sinua ei kai me enää, nousin päälle sanoin täällä on joku käynyt spermaa tuli vastaan Mirja halasi nauroi joku kulkumies se oli ja antoi taas.

        Opettele kirjoittamaan, saatanan runkkari.


    • helposti

      kun käyt siellä tansseissa useammin ja kun tanssit siellä enemmän ja enemmän, niin kuntosi kasvaa kohisten ja seksi on todella miellyttävä rentoutumiskeino lihaksille ja mielelle tanssi-illan jälkeen.
      Ei tietysti aina, koska seksihalut ovat muuttuvia ihan muistakin syistä.
      Tanssi ei sinällään lisää, eikä vähennä seksihaluja.
      Syyt ovat muualla, mutta läheisyys tanssiessa, ja kiinnostavuus partneriin kyllä lisäävät niitä haluja..
      Ei kun kuntoa lisää, niin jaksaminenkin paranee..

    • menee

      silleen että vaimo tanssii vieraitten kanssa ja minä en yhtään.

      Kyllä sitä sitten hyvin jaksaa sextata, mutta tanssiäijät tahtovat suuttua mulle kun menettävät muka varman panon takiani. Ainaskin naama punottaa kiukusta kun lähemmä kotiin.

      Heh! Siinäpähän pellet hyppivät turhan perässä ja koko ilta pilalla niiltä eikä uutta enään ehdi vongata, hah, haa....

      • tietoukko

        kuinka monta tanssipartneria vaimos on tehnyt onnelliseksi? Et varmaan tiedäkkään mitä puhuvat tanssin aikana, senkin aisankannattaja! Älä ole mustis suotta!


      • menit
        tietoukko kirjoitti:

        kuinka monta tanssipartneria vaimos on tehnyt onnelliseksi? Et varmaan tiedäkkään mitä puhuvat tanssin aikana, senkin aisankannattaja! Älä ole mustis suotta!

        pahasti metsää. Olet vissiin niitä jotka luulee että tanssiminen tarkoittaa että saa panna?

        No, meitä on moneksi.

        Mitä pahaa siinä on jos toinen tanssii mutta toinen ei?


      • Tietäjä nr: 1
        tietoukko kirjoitti:

        kuinka monta tanssipartneria vaimos on tehnyt onnelliseksi? Et varmaan tiedäkkään mitä puhuvat tanssin aikana, senkin aisankannattaja! Älä ole mustis suotta!

        On vissiin sulla jääny monesti saamatta vaikka kuinka oot loikkinu. Ei se kuule ole sen tae, jos et tienny.

        t. Tanssi ei ole pahasta


      • tanssia, tanssia
        Tietäjä nr: 1 kirjoitti:

        On vissiin sulla jääny monesti saamatta vaikka kuinka oot loikkinu. Ei se kuule ole sen tae, jos et tienny.

        t. Tanssi ei ole pahasta

        Siis oikein kun seksikkäästi tanssii, niin johan siinä itsekin kiihottuu ja kiireesti miehen viekkuun kotiin :)


      • on sitä mukava
        tanssia, tanssia kirjoitti:

        Siis oikein kun seksikkäästi tanssii, niin johan siinä itsekin kiihottuu ja kiireesti miehen viekkuun kotiin :)

        katellakkin oman vaimon tanssia, vaikka en itse koskaan tanssikkaan. Ei sitä niin mustis voi olla ettei etes sitä salli.

        Ja taitaapi se vaimokin kiihottua siitä tanssista, mutta se ei tietty haitta. Koti- sangyssä sitte vaakamanbot oikein viimesnpäälle ;-)


      • tanssia
        on sitä mukava kirjoitti:

        katellakkin oman vaimon tanssia, vaikka en itse koskaan tanssikkaan. Ei sitä niin mustis voi olla ettei etes sitä salli.

        Ja taitaapi se vaimokin kiihottua siitä tanssista, mutta se ei tietty haitta. Koti- sangyssä sitte vaakamanbot oikein viimesnpäälle ;-)

        naikkoset onko tanssi illan jälkeen kiihotuneepi olo eihäntarvitse niin kauan lämmittää?


      • tämätässä
        tanssia kirjoitti:

        naikkoset onko tanssi illan jälkeen kiihotuneepi olo eihäntarvitse niin kauan lämmittää?

        vastaa. Tanssi-illan jälkeen parasta mitä mies voi saatille päästyään tehdä naiselleen, on ensin RUOKAA ja jalkojen hieronta..
        Ei se tanssi mitenkään erityisesti kiihota kummemmin, liikuntana se on vallan mainiota, ja hauska tanssittaja tekee siitä vielä mukavampaa.

        Sitten JOS naista kiinnosta ja vielä jaksaa voi pikkupano onnistua, mutta useimmiten ei..
        Aamulla onkin sitten aivan eri asia...


    • ja seksillä

      ei ole keskenään tekemistä. Ne jotka tanssivat tanssimisen ilosta, eivät todellakaan lähde tansseihin siksi, että "pääsevät" panemaan.

      Tuo luulo on tavallista niille, jotka käyvät "tanssimassa" vain ravintoloissa. Siellä seksi tulee mukaan sen alkoholin myötä. Ja "hinkaaminen" siellä ahtaalla tanssialueella on tavallista, koska eihän siellä "oikeasti" kukaan mahdu tanssimaan.

      • kuntotassi

        ie vaikuta onko ravintola tai lavatanssi samallaisesti niissä ollaan lähekkäi lavoilla on yleesäpusikoita ympärillä johon kiikemmät menevät seksiä harrastamaa siellä se älkaa jatkuu vielä kotona


      • höBö!

        Tanssi ilman seksiä, kaikkea sitä kuuleekin!


    • Anonyymi

      Lähdettiin sikon kanssa hänen kaverien kyytiin. sisko 22 ja minä 36. Autossa heti tarjottiin juomaa kaikki otti sisko istui edessä pojat tiesi meidän mökin matkaa oli ajassa noin tunti. Sisko jo nukahti edessä minä poikien välissä takana. Tuntui ihanalta kun pojat yritti hyväillä estwlin kyllä hieman, toinen kavereista onnistui ottamaan rinnan esille, minulla on pitkät päärynän muotoiset rinnat ja pitkät nännit.
      Tuntui tosi kiihottavalta kokemattomat kädet rinnoilla kuski katsoi pelistä katsoin hymyillen vastaan. Yritin estää käsien pääsyn housuihin mutta en onnistunut, kostuin salamana kunnolla, Ajettiin mökin pihaan sisko nukkui etupenkillä sanoin antaa nukkua vähän aikaa.
      Kun päästiin sisään oli heti kaksi poikaa kimpussa istuin sohvalla riisuivat minut heti, sain terhakoita kaluja suuhun ihanan kovia. Olin heti poiken pantavana kiihotti kunnolla kun ympärillä oli kolme kalua sen kuuden panon aikana sain itse kolme isoa orgasmia. Takaa pannessa yksi pani suoraan pyllyyn se oli eka kerta sinne, yllättäen tuntui melkein heti hyvältäse laukasu tuntui enenmmän kuumalta kuin pillussa.
      Kuski kantoi siskoa sisälle vei makuhuuneeseen, sisko humalassa tarrautu kiinni poikaan katsoin sängyn päädyssä kuinka pikku pillu venyi naidessa, nojasin sänkyyn ja kaksi poikaa pani minua takaapäin. Siivosin enimpiä spermoja siskosta ja pojat lähti. Aamulla sisko kysyi oliko sillä kavesia sanoin oli ja olikin iso munainen,
      Sisko oli vähän aikaa hiljaa muistan että huusin jossakin välissä ja muistan ison kalun sisällä ei hän kerrota kellekkään sanoin ei kun minullakin oli kaksi poikaa melkein aamuun. Ollaan monesti keskusteltu asiasta sanoin siskolle että tuntu hyvältä olla huorana sisko häpeillen sanoin että siitäkin joskus tuntuu samoin,
      Myöhemmin pojat vähän kiristi uusintaa ei kerrottu että halutaan kumpikin se yö oli ihanaa sai imeä ja sai joka reikään. meidän kummankaan poikakaverit ei tiedä mitään

    • Anonyymi
      UUSI

      Ainakin Levillä viime vappuna kaksi poikaa sai naida koko yön ja aamulla lisää.
      Ollaan sen jälkeen oltu jo useamman kerran uudestaan. Ei tarvittu enään musiikkia ja tanssimista.

    • Anonyymi
      UUSI

      Miks ei sitä jaksas harrastaa toinen ei vaan välttis tykkää siitä että siinä saattaa tulla hiki suurella todennäköisyydellä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1645
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1203
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      773
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      773
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      762
    Aihe