Mainostaa itseään parhaana autokouluna, mites on, YD:n käyneet!?
Young Drivers Helsinki, kokemuksia?
7
2330
Vastaukset
- kävin
autokoulun Oulun YD:ssä ja hyvää opetusta sain. YD:n valttikorttiha non se, että opettavat kolarinvälttämistekniikoita, eivät pelkästään pääsemään inssistä läpi.
Muut autokoulut eivät opeta puoliakaan siitä, mitä YD. Ainakaan täällä Oulussa. Minulle on ollut todella paljon hyötyä juuri niistä opeista joita muissa kouluissa ei saa..- collision free
monessa koulussa olet oulussa opiskellut?
- nythän
collision free kirjoitti:
monessa koulussa olet oulussa opiskellut?
on kyse siitä, mitä ystävien kanssa ollaan puhuttu autokoulun opeista... Ei omasta kokemksesta.
- ERI KOULUILTA KYSELLYT.
Ennenkuin päätimme poikani autokouluvalinnasta, niin hän kyseli tarkoin kaupunkimme kaikista kouluista hinnat ja mitä siihen kuuluu.
Erot olivat todella isot, varsinkin lupauksien osalta.!!!(ei hintojen).
YD:llä oli lupaukset poikani mielestä hieman yliampuvat. Ja mikä minua iskänä eniten ihmetytti, oli se, että siellä myytiin (myydään) koko paketti minimiajokerroilla. Ja sitten KUULEMMA viedään ajokokeeseen.
Minun mielestäni sinne ajokokeeseen ei voi opettaja viedä jokaista oppilasta minimiajokerroilla, vaan sehän riippuu oppilaan taidoista.Tai jos vie, niin opettaja tietää jo inssin päätöksen.
Kaikkihan oppii eri ajassa eri asiat.
Poikani ei ole ajanut metriäkään millään moottoritoimisella, paitsi perämoottorilla. (siis veneessä).
Minusta em. asia autokoulun pitäisi tuoda esiin heti, kun kysyjä kertoo, että ei ole ajanut metriäkään ja iskän mielestä ei tuu selviimään minimikerroilla.
Senverran olen seurannut alaa, että minimiajokerrat ovat mielestäni niin vähäiset. että ne eivät riitä läheskään kaikille.
Siis 30-ajokertaa. a´25-min. Taitaa tehdä noin vajaa 12-tuntia!!! HUH HUH.
Jopa hedelmänmyyjiä koulutetaan tässä maassa liki kaksi vuotta!
Kouluista kiinnostuneille ja koulua hakeville pitäisi kertoa myös mahdollinen reppaus ajokokeessa ja mitä se maksaa...
Tulee nimittäin yllättävän kalliiksi. N.200-300€!!
Sitten vielä kaikella kunnioituksella YOUNG DRIVERS-kouluja kohtaan yksi kysymys, jonka olen saanut kuulla "kautta rantojen".
Sain tietoa, että kurssimaksusta menee joku rojalttimaksu Kanadaan!!
Koska siellä on vissiin kehitelty ko. opetusmenetelmä.Ja saatu lisenssi pitää YD-logoa.
Siis jos tämä rojalttimaksu pitää paikkansa, niin osa rahoista menee Suomesta pois.
Voi olla, että olen väärässäkin, mutta aikalailla varmaa tietoa olen saanut kyselemällä ja kuuntelemalla eri kouluja ja opettajia.
??? kiitos, jos jollain on kommentoitavaa.- joku ehkä
esittää oppilailleen, että HE ovat erikoisempia kuin muut autokoulut.
JOS kertoo tunneilla / ajossa reippaasti muuta, kuin ops:ssa on, se aika puuttuu tietysti muualta.
Jääkö silloin jotakin opettamatta?
Jokaisessa koulussa opetetaan vakiona myös ne seikat, jotka ovat mukamas VAIN YD:llä.
YD on ihan tavallinen ja normaali koulu.
JOSKUS aikanaan, kun maassamme ei ollut kovin tarkkoja yhtenäisiä opetusohjelmia, YD yhtenäisti tuolloin ne nykyäänkin kaikilla olevat asiat käyttöön, joten voisi sanoa, että sillä oli takavuosina n. 0,01 % sellaisia painotuksia, joita muutamilla maamme kouluista ei vielä ollut.
Se YD ei ole minkään mittarin tai tutkimuksen mukaan sen kummempi koulu. Yksi kuudesta sadasta.
Siellä ja muuallakin olleena tiedän tämän! Ope! - kolareitta 10 vuotta
joku ehkä kirjoitti:
esittää oppilailleen, että HE ovat erikoisempia kuin muut autokoulut.
JOS kertoo tunneilla / ajossa reippaasti muuta, kuin ops:ssa on, se aika puuttuu tietysti muualta.
Jääkö silloin jotakin opettamatta?
Jokaisessa koulussa opetetaan vakiona myös ne seikat, jotka ovat mukamas VAIN YD:llä.
YD on ihan tavallinen ja normaali koulu.
JOSKUS aikanaan, kun maassamme ei ollut kovin tarkkoja yhtenäisiä opetusohjelmia, YD yhtenäisti tuolloin ne nykyäänkin kaikilla olevat asiat käyttöön, joten voisi sanoa, että sillä oli takavuosina n. 0,01 % sellaisia painotuksia, joita muutamilla maamme kouluista ei vielä ollut.
Se YD ei ole minkään mittarin tai tutkimuksen mukaan sen kummempi koulu. Yksi kuudesta sadasta.
Siellä ja muuallakin olleena tiedän tämän! Ope!Yd on todellakin erilainen autokoulu. Missään muussa autokoulussa ei opeteta samanlaisia ajotekniikoita kuin YD:llä. YD keskittyy asiakkaan tarpeisiin sekä henkilökohtaiseen oppimistapaan. Ja siihen miten liikenteen kieltä tulee lukea.
- kartallako
sinä joka ihmettelit sitä miksi kurssi myydään minimi ajokertamäärällä, uutinen: Suurin osa nuorista kuskeista läpäisee inssin ekalla yrittämällä. Oppiminen on erilaista, toisilla nopeampaa toisilla hitaampaa. Eikä monikaan ole ajanut autolla ennen autokouluun tuloa. Ammattitaitoinen ajo-opettaja osaa suositella asiakkaalle lisäajokertoja, jos asiakkaan oppiminen näyttää hitaammalta.
Rojaltimaksujen maksaminen on ihan yleistä Suomessa, esimerkkinä kaikki kansanväliset firmat, jotka pyörivät samalla franchising menetelmällä, kuten vaikka McDonalds. Täytyy muistaa, että rojalteja ei makseta huvin vuoksi, vaan sitä vastaan yrittäjä saa aina jotain rojaltin antajalta, markkinointiapua, materiaaleja tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517203Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?425022HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002798- 1502113
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki321706Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1381652- 201637
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4021573mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111367Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E121337