Vammalan paras/huonoin ruokapaikka?

Nakit ja muusi

Missäsä Vammalassa saa mielestänne parhaat sapuskat ja samalla parhaan palvelun, missä on huonoin eväs ja palvelun taso ala-arvoista?

Paras ruoka ja palvelu mielestäni Egessä, huonoin Marengissa.

90

23161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei paikkakuntalainen

      Oon kerran käynyt syömässä siellä Ege-nimisessä paikassa, ja kebabit olivat tosi maukkaita ja isoja!

      • MAAN PARHAAT

        kaikki listan ruoat.


      • a´´la carte annoksissa

        molemmat hyviä ruokapaikkoja nautiskelijoille.


      • tpi

        mutta maukkaita ei.
        Ilmeisesti jotain tukusta ostettavaa kebap-lihaa. Maistuu jokapuolella Suomea samalta. Kannattaa mennä paikkoihin jossa liha maustetaan ja paistetaan itse. Esim Tampereella Koskikeskuksen 2. kerroksessa oleva vanha kebap-paikka on maultaan PALJON parempi, annoskoko tosin huomattavasti pienempi, mutta oikeastaan meikäläisen nälkään sopivampi.


    • mielestäni

      kyllä just saluuna, huonoin liekoranta jossa saa koristeltua valmisruokaa.

      • pizzan ystävä

        Tassussa on kyllä parhaat pitsat, ihanan ohut pohja ja reilusti täytettä


      • ihan liian ohut
        pizzan ystävä kirjoitti:

        Tassussa on kyllä parhaat pitsat, ihanan ohut pohja ja reilusti täytettä

        ja maistuu vedelle. unohtunut varmaan suola ja hiiva...
        paras on se kiinalainen, tosin myös ainoa missä käymme.


    • qwx

      Ruuan laatuun varmaan vaikuttaa alati vaihtuvat työntekijät. Mistä tämä muuten kertoo?

      • isot annokset

        Nälkälän grillillä isot annokset,ota vaikka kebab ranskalaisilla niin kyl nälkä lähtee


      • mutta kannattaa panna
        isot annokset kirjoitti:

        Nälkälän grillillä isot annokset,ota vaikka kebab ranskalaisilla niin kyl nälkä lähtee

        kolestrooli lääkitys kohilleen.


    • Ellivuoren ravintola

      onko meininkiä nykyään, millainen on ruokapuoli, viime keskikesällä kävimme, ei ollut muita asiakkaita meiän perheen lisäksi, ruoka oli silloin ihan ok!

    • lisbethanukka

      PARAS paalvelu ja ruoka on puistokadun kiinalaisessa ravintolassa HUONOIN saluunassa, ruoka mautonta ja palvelu todella ALA-arvoista, tilasin pihvin kypsäksi paitettuna sitten lämmiteltiin mikrossa ja lopputulos oli kengänpohja henkilökunta ei taida osata sanoja kiitos, hyvää ruokahalua, ei edes ole hyvää
      sietäisi mennä käyttäytymis-kurssille
      EN MENE UUDELLEEN
      t palvelua ja ruokaa arvostava

    • Tuolla käynyt

      ""lopputulos oli kengänpohja henkilökunta ei taida osata sanoja kiitos, hyvää ruokahalua, ei edes ole hyvää sietäisi mennä käyttäytymis-kurssille""

      Joitakin vuosia sitten olen tuolla käynyt ja ruoka oli ihan hyvää. Tarjoilijana oli silloin Nieminen niminen kiharapäinen neljävitonen rouva, ja se ainakin oli tosi mukavan ja asiantuntevan oloinen. Nimi jäi mieleen koska tunsin aikoinaan hänen veljensä.

    • lapamatos
    • niinpäniiiiiiiin

      Egessähän ei saa edes kuittia käteismaksusta, huudot kyllä, jos kuittia kehtaa kysyä...

      • Kreikka +22 ºC

        Lämpimän Kreikan meininki on kotoutunut jo Sastamalaankin. Kuittia ei saa käteispalveluista muuta kuin kovan rähjäämisen perästä.


      • kgdaloyeq

        Äläpä narraa. Joka kerran olen saanut kuitin ihan kysymättä.


      • Kuititon
        kgdaloyeq kirjoitti:

        Äläpä narraa. Joka kerran olen saanut kuitin ihan kysymättä.

        Jaa egestä, älä valehtele!!!!!

        Ainakin 5 vuotta olen siellä käynyt ja ikinä ei ole kuittia annettu.

        Kaava on aina sama, summa koneeseen ja luukku avataan avaus nappulasta.


      • höpön pöpön
        Kuititon kirjoitti:

        Jaa egestä, älä valehtele!!!!!

        Ainakin 5 vuotta olen siellä käynyt ja ikinä ei ole kuittia annettu.

        Kaava on aina sama, summa koneeseen ja luukku avataan avaus nappulasta.

        Outo juttu. Olen käynyt Egessä niin kauan kuin se on ollut olemassa, sekä tässä "uudessa" että entisessä pienemmässä. Joka ikisen kerran olen saanut kuitin, on sitten ollut kuka tahansa myymässä. Ehkä sinun kaavassasi on jotain vikaa?


      • Vammalalainen

        Kyllä rahalla maksettaessa Egestä on todella harvinaista saada kuitti. En muista parinkymmenen vuoden kokemuksella montaakaan kertaa että olisin saanut. Jos sinä oletkin maksanut aina kortilla.


      • Vammalalainen

        Jatkoksi tähän vielä että rullakebab on maailman parasta, samaten muukin ruoka, kuten salaatit. Todella hyviä!!! 10
        Saluunassa en ole käynyt moneen vuoteen, mutta olen pitänyt sieltä saamaani ruokaa parhaana, siitä ei ole ollut mitään moitetta. Aivan 10 laatua ollut. Mutta tosiaan tämän hetkistä tilannetta en tiedä.
        Seurahuoneella myös ihan hyvää ruokaa. Hovipiika ei oikein vakuuttanut, tosin siellä olen käynyt vain kerran.
        Kiinalaisen ruoan King Garden saa myös ruoasta täydet pisteet, vaikka onkin pieni ja vaatimaton paikka. Hyvä palvelu.


    • Nokian herkkusuu

      Ulkopaikkakuntalaisena kyselen että muistatteko sen pienen luukkugrillin torilta Treelle lähtiessä joka suljettiin jo joskus yli 5 vuotta sitten? Taisi lopettaa eikä muuttanut mihinkään? Muistamme sitä aina lämmöllä koska sieltä sai tosi rapeat hampurilaiset joissa sämpylätkin oli paahdettu. No se on tietysti kiistelyn aihe pitääkö hampurilaissämpylät paahtaa vai ei mutta kyllä Tampereella asti edelleen muistetaan kyseinen luukku herkullisista hampurilaisistaan.

      • Kaikki häviää

        Tarkotat varmaan sitä pientä puljua joka teki bänksit joskus 7 vee sitten tai jotain? Siinä oli monen mielestä Pirkanmaan parhaat grilliherkut. Oli sata metriä takseilta manseen päin. En tiedä mihin kaatu enkä muista nimee mutta siellä tosiaan oli upeet hampparit.


      • Antti
        Kaikki häviää kirjoitti:

        Tarkotat varmaan sitä pientä puljua joka teki bänksit joskus 7 vee sitten tai jotain? Siinä oli monen mielestä Pirkanmaan parhaat grilliherkut. Oli sata metriä takseilta manseen päin. En tiedä mihin kaatu enkä muista nimee mutta siellä tosiaan oli upeet hampparit.

        "Kapris" oli grillin nimi, jonka paikalla on nykyään Pirkanmaan paras kiinalainen ravintola.


      • Roikale!
        Antti kirjoitti:

        "Kapris" oli grillin nimi, jonka paikalla on nykyään Pirkanmaan paras kiinalainen ravintola.

        Auvon Grilli oli kapriksen jälkeen... Kapris lopetti n. 13 v. sitten.


    • -muualta_

      Paras rasvanen krapula ruoka on nälkälän grillillä

    • mamillaolihyvää

      Onko mamin ruoka saman makuista kuin manin aikaan vai onko se muuttunut uuden omistajan myötä?

    • yaki da

      Paras ruoka on ehdottomasti Heinon leipomossa. Ehdottomasti huonoin ja kallein ruoka on kiskokabinetissa

    • ovdokk

      Wokkipannu on kyllä yllättänyt. Kaikkea kun kokeilee niin löytyy uutta makua ja ihmeteltävää, ei sitä samaa mitä tavallisista ruokapaikoista. Moni ei tiedä virastotalossa olevaa ravintolaa mutta tuossa yhteystiedot.:

      http://www.wokkipannu.fi/

      Sen kun kokeilee ylläreitä;)

      Epäsiisteys on se suurin asia joka saa minut pois vaikken mielestäni niuho olekaan niin kovin usen tuossa puutteita.

    • Daphnion

      Wokkipannusta saa todella hyvää kinukkia. Nams! Tänään juuri haettiin nautaa mustapapukastikkeella ja friteerattua kanaa hapanimeläkastikkeella. Herkullista oli ja massut tuli täyteen.

    • paskaa3

      Kyllä oli Tertun aikaan Nälkälässäkin vielä isot annokset ja edulliset. Nykyinen ahne yrittäjä tuplannut hinnat ja puolittanut annokset. Kebab-lihaa annoksissa tosi vähän ja kastiketta ei ole nimeksikään. Sama vika tosin marenkissakin.

      • kylältä

        On muuten kebabbia vähintäänkin saman verran ja annokset saman kokoiset. kaikki nousee myös nälkälässä. hinta ja laatu kohtaa varmasti.


      • ällöttävä annos

        Nälkälängrillillä annos oli KAMALA, sinappia ja ketsuppia oli laitettu makkaraperunoihin enemmän kuin ranskalaisia ja makkaraa. Myyjä ei vaivautunut kuunteleen asiaani loppuu kun olisin kertonu mitä mausteita haluan eikä sit enää ees vaivautunut kysymään. Sit vielä kun ollaan asiakaspalvelussa ruokapaikassa pitäisi omistajan puuttua työasuihin. Työasun ei kuulu olla liian tiukka t-paita, vai kuuluuko tissien esitteleminen tämän paikan asiakaspalveluun.


    • oli mukava

      Kyllä oli annokset hyvän kokoisia Tertun aikaan muistan juu.

    • Jorba

      Mä ihmettelen Egen suosiota. Noin paljonko se hieno sisustus tekee? Pari kaveria saanut sieltä ruokamyrkytyksen. Itse en ole saanut, mutta mielestäni kebab on mautonta ja se kastike varsinkin. Vain salaatinkastikkeesta plussaa. Monessa monessa muussa paikassa ympäri Suomea ihan samanlaista. Joku pizza siellä ehkä on ihan ok, mutta kotipizzassa on sekin parempaa (kalliimpaa, kyllä, mutta nyt etsittiinkin parasta, mitä Ege ei ole millään mittarilla).

      Tosin samaan hengenvetoon pitää sanoa, ettei Vammalasta erityisen hyvää kebabpikaruokapaikkaa löydykään. Marenki vähiten huono.

      • mnä

        Itse olen EGEssä käynyt 2 kertaa, molemmilla kerroilla ollut seuraavan päivän oksennustaudissa. Kolmatta kertaa ei tule


      • lihavapoika
        mnä kirjoitti:

        Itse olen EGEssä käynyt 2 kertaa, molemmilla kerroilla ollut seuraavan päivän oksennustaudissa. Kolmatta kertaa ei tule

        Sama kokemus minullakin. Näillä kerroilla söin kebabia. Olis kyllä kiva tietää että mistä johtuu ja kuinka monelle näin on käynyt. Viimeksi tulin parissa tunnissa niin huonovointiseksi että olin kaksi päivää petin pohjalla ja TEKI PAHAA...


      • plussaa ja miinusta

        Marengissa Vammalan parhaimmat kebab-lihat! :) Kiinankaali taas saa huonot pisteet. :(

        Egen kebab-lihat vaaleita, löllöjä ja vetisiä... :( Salaatinkastike on taas Vammalan parhainta! :)


      • Egen lihoissa vikaa
        lihavapoika kirjoitti:

        Sama kokemus minullakin. Näillä kerroilla söin kebabia. Olis kyllä kiva tietää että mistä johtuu ja kuinka monelle näin on käynyt. Viimeksi tulin parissa tunnissa niin huonovointiseksi että olin kaksi päivää petin pohjalla ja TEKI PAHAA...

        Aivan sama kokemus Egestä. Parin tunnin päästä syömisestä mahassa möyrii kauheasti ja melkein saa oksentaa. Enää ei sieltä osteta ruokaa.


      • Perusvammalalainen
        lihavapoika kirjoitti:

        Sama kokemus minullakin. Näillä kerroilla söin kebabia. Olis kyllä kiva tietää että mistä johtuu ja kuinka monelle näin on käynyt. Viimeksi tulin parissa tunnissa niin huonovointiseksi että olin kaksi päivää petin pohjalla ja TEKI PAHAA...

        En ole ikinä kuullutkaan että joku olisi saanut mahataudin Egestä, siis liki 20 vuoden kokemuksella ja perusvammalalaisena. On kyllä sattunut hyvin erikoinen tapaus teille.


    • Minkälainen ruokapaikka Saluuna on? Mistään ei löydy tietoa kyseisestä raflasta. Ulkoa päin näyttää vähän kulahtaneelta paikalta. :)

      • PLÖRRÖ

        Samaa ihmetellyt monesti. Paikallislehdessä mainostavat lounasta olevan tarjolla niin arkena kuin vkonloppuna, MUTTA mistään et löydä ruokalistaa. Et netin syövereistä et lehdistä. Ei näin. :(


    • jouoi

      Saluunan ruoka voi olla helv*tin hyvää, tai yhtä huonoa. Ihan päivästä kiinni, saatko elämäsi parhaan pihvin vai palaneita kalafileitä.

    • joooooh

      Saluunasta kyllä melko surkeita kokemuksia. Henkilökunnan ravitsemustietous (trendit, laatu, erityisruokavaliot jne.) on joltain toiselta planeetalta. Sunnuntain lounaspöydässä saa syödä edellisen viikon tähteitä yhdistettynä. Tuoreesta tai raikkaasta ruoasta on turha haaveilla. Lisäksi tuntuu olevan vielä promilleja edelliseltä illalta sen verta paljon, että koko touhussa ei ole mitään järkeä. Kuraa. Itse pidän Liekorannasta ja ei Seurahuoneenkaan lounaassa valittamista ole.

    • ,,,,,,,,,,,,

      Ehdottomasti paras oli Sastamalan sairaalan ojansuun osastoryhmän henkilökunnan ruokasali -90 luvulle asti. Siis nykyisellä kaupungintalolla.

      • aika kultaa muistot

        Tuttu paikka tuo henkilökunnan ruokasali, mutta 60-alussa. silloinkin ruoka oli hyvää. Olen usein muistellut niitä aikoja, että vieläkö niitä ihmisiä on elossa jotka silloin olivat elämänsä alkutaipaleella


    • Oksentanut

      Hunoin ruoka on kesällä Ellivuoressa, kun kaikki ruoka-astiat ovat täynnä pienenmpiä ja isompia kärpäsiä. Tulee aivan navetta mieleen.

    • loppu loan heitolle

      Hei!

      Olen ollut Ellivuoressa ruokailemassa seivovasta päivällispöydästä muutaman vuosi sitten. Ruoka oli hyvää ja siististi laitettua. Vaikea uskoa tuota edellista kommenttia.

    • viiltosilmä

      Ylivoimaisesti huonoin ruoka on mamin grillillä........................

    • Reissaaja 99

      Ellivuoren a'la carte ei ainakaan kovasti kehuja saa. Kyllä he yrittivät, mutta jos hotla on täyteen buukattu ja yksi tarjoilija palvelee koko ruokaravintolaa, niin eihän siitä voi kehuja saada.

      Tarjoilu hidasta, juomat tuli hitaasti, ruoka tuli hitaasti ja se lillui kastikkeessa. Valitsemamme viini oli loppunut ja perunavaihtoehtomme oli loppunut... No vatsa tuli täyteen ja nukkumaan pääsimme kylläisinä.

      MÄET OLIVAT LOISTOKUNNOSSA KOKO PÄIVÄN!!!

      • Lihavapoika

        Tuli poikettua Saluunassa ruokailemassa. Ruoka oli kaikenkaikkiaan maukasta. Hinta 8,50 oli mielestäni kohtuullinen. Palvelu, mitä nyt en edes hirveästi odota, oli riittävällä tasolla. Kyllä voin suositella ko.paikkaa, ei ikinä tule ainakaan suurta pettymystä. Ja piiiiiitkästä aikaa tuli poikettua myös Egellä. Ruokaa istuimme odottamassa aikas pitkään. Oli meinaan porukkaa tuvassa ja todellakin hyvät ruuat tällä kertaa. Eikä muuten mennyt pötsi sekaisin. Hienoa!!!


    • ppaul1

      1.saluuna
      2.seurahuone
      3.pukinsarvi

      loput samaa kuraa

    • ei ole ei

      Vammalassa ei ole yhtään hyvää pikaruokapaikkaa.

    • -PV-

      Pari kk sitten kävin Saluunassa syömässä päiväs aikaan. Ruoka oli hyvää, ei mitään ihmeellistä mutta laadukasta ja maittavaa. Hintansa väärti ja enemmänkin. En keksi mitään moitittavaa huomioiden ruoan hinta.

      Samalla rahalla saa energiaa vaikkapa Heinolta. En lähde vertailemaan mutta itse taivun keskustan palveluihin. Hyvää on Heinollakin. Kannattaa itse kokeilla ja vertailla.

      Mukavaa kesää!!!

    • parasta4

      Pyymäen leipomon ruisleipä on parasta mitä Suomessa on saatavissa. Onneksi sitä on saatavissa täällä helsingissäkin käyn aina hakemassa Kampin C-marketista keskiviikkoisin

    • Salla

      Ei ole Heinon ruisleivän voittanutta! :)

      Ja ruokapaikoista sen verran, että jännitys tiivistyy,
      mitä tapahtuu Pukinsarven tiloissa nyt kun omistajankin huhutaan vaihtuneen.

    • moooooooo

      Liekoranta täys pettymys
      King garden on ainakin hyvä paikka
      Seurahuoneeltakin olen saanut hyvää ruokaa ainakin lounasaikaan
      Heinolla lounasruoka ok.
      Egen kebab-annos pettymys
      Saluunaan en ole eksynyt, kun ei siitä tiedä onko auki vai kiinni...

    • muistelo

      Onko se ravintola Jani vielä toiminnassa ja mihin aikaan se on auki.Haluaisin joskus köydä siellä

    • Kukkopilli_

      Liekorantaan ei voi mennä, YÄK

    • turkkusesta

      Egen kanasalaatti on aina yhtä hyvä ja palveluun olen kertakaikkisen tyytyväinen :)

    • Justus100

      Sastamalassa kinkkisafkapaikka on hyvä. Marenkiin ja mamin en mene, luulis et edes kuitin sais. Muuten mieluimmin käydään hetikebabissa ja turkinpippurissa. Enää ei tarvi eges käydä.

      • VammalanAsukki

        Turkinpippurista tullut Egen kilpailija, jollakin tasolla ainakin. Bravuurina jättipizzat, jotka ei mahdu edes pienemmän auton takaluukkuun. Laatikko on valtava ja pizzan reunat taitettu vielä sisäänpäin laatikossa kun ei muuten meinaa mahtua. Ei halkaisija varmaan metristä paljoa puutu ja hinta taisi olla 22 e. Ja hyvää on!


    • hyväruoka

      MARENKI ON PARAS!!!! olemme mieheni kanssa käyneet monta vuotta siellä syömässä herkullisia ruokia ja salaattia on riittävästi. Upeat annokset ja kauniisti laitettu. Tosi ystävälliset pitäjät!!!

    • tamperlaiset

      MARENKI paras. käymme Tampereelta saakka aterioimassa. poikkesimme kerran mökkimatkalla, paras, paras

      • tamperelaiset

        mekin käymme miehni kanssa Tampereelta saakka mökkimatkallamme usein syömässä Marenǩissa Mahtava ruoka. Kiitos!


      • Suomalainenkulinaari
        tamperelaiset kirjoitti:

        mekin käymme miehni kanssa Tampereelta saakka mökkimatkallamme usein syömässä Marenǩissa Mahtava ruoka. Kiitos!

        Marengissa sain kumikenkäkebabia ja järkyttävän huonoa salaattia. Ei suomalaiset vaan osaa...


    • Nammm

      Kyllä ne ylivoimaisesti parhaat ranskikset ja hampurilaiset on shellillä eikä turkinpippurikaan hassumpi ole ja huonoin taas on marenki kerran sain sellaset ranskikset että suolaa oli päällä valkoinen kerros ja omistaja pisti vielä harjoittelijan syyksi.

    • Uii6666

      Aasujuuso

    • sss1234

      Kiinalainen on paras.

    • raimo82

      itte syän paljo kepappia ekesä eikä paremmasta väliä ja muute hetikepu o vitu huano.
      näinonärreet. jetsulleen.,

    • kaslskalsklaks

      Hetikebab taisi loppua. Tänään oli ovet säpis ja ei valoja puolen päivän aikaan.

    • bampi

      turkinpippuri ja pikku pitsa,kebab rullakin aivan mainio.

    • Sukulat

      Ellivuoren Sagasta saa vkl hintaan 22e seudun heikoimman lounaan..mautonta kuivaa possua vesiliemessä ja sama versio kalkkunaa,lisukkeena eilisen päivän kumiperunat uunissa marinoituna. Salaattipöytä ok. Hintaa sis. vettä ja sameaa kotikaljaa(kelvotonta). Kannataa koittaa jos haluaa pahan mielen, kahden hengen elämyksen saa siis vain 44 eurolla.

    • Kusipena

      Olen kussut ellivuoren safkaan.

    • Floppi212

      Kotipizza on kyllä nostanut tasoaan viimesen 2 vuoden aikana aika roimasti ! Siellä tulee syötyä melkein aina.. Ellivuori oli kyllä melkonen pettymys ! Ei jatkoon siis :(

    • Tarkastajat

      Huonoimman ruoan saa kiskokapinetilta, jossa nakkikastike ja muusi maksaa n. 10 € , salaatia voi ottaa seisovasta pöydästä, sisältää kahtalajia kaalia ja turkinpippuria ja jotakin epämääräistä salaatinkastikettä, lisäksi voi ottaa vettä tai maitoa. Annos on pelkkää katetta yrittäjän pussiin. Todellisuudessa annoksen hinta tykötarpeineen maksaa yrittäjälle korkeintaan 2 €. kaupanpäälle saa vielä erttäin töykeän palvelun. Lopuksi kysytään vielä "Maistuiko ruoka" Kysyn vain mikäköhän "Ruoka" Onneksi asiakas voi äänestää jaloillaan, toivoisin muidenkin tekevän näin.

      • pöperöpölhö

        Söin sitä pöperöä ja kastike oli aivan kamalaa lihanliemijauheesta tehtyä. Onneksi on ABC vaihtoehtona aivan kuin ovessa lukee.


    • ftggyhji

      Pukstaavissa on hyvä ja maukas ruoka. Ege on paras pikaruokapaikka. Tampereellakaan ei ole yhtään Egen veroista.

    • perttianterokuja

      Paras on kiskokabinetti

    • jouni1956

      Se ei tarkota että on ruokamyrkytys jos vähä kakka lentää,johtuu että rasvasta ruokaa ja krapulaan yleensä.Ja ruokamyrkytykseen tarvitaan vähintään 2 henkilöä että voi todeta sen olevan ruokamyrkytys,Egessä käyny satoja kertoja eikä ikinä oo ollu vattan kans mitään ongelmaa yms. Onko suomalaiset liian herkkiä kebabille ?

    • rahalla

      Entäs seksi?

      • RahallaEiSaaEdesJärkeä

        Taas kysymys jonkun pimeestä päästä? Seksi? Ruokapaikka palstalla?


      • Anonyymi

        Äijänkivellä


    • Anonyymi

      Kannanpa minäkin korteni kekoon. Sastamala on mökkikuntani ja etin aina edukkaita ruokapaikkoja missä hyvä hinta/laatu-suhde.

      Käyny pari kertaa Turkinpippurissa siinä mattopesupaikan vieressä. Tosi hyvät kebabit ranskalaisilla ja isot pizzat missä paljon täytteitä ja rapea pohja.

      Perinteistä lounaspaikkaa Saluunaa testasin kans tänä kesänä. Sen ruokalistaa ei harmi kyllä löydä netistä mut siel oli kelpo kotiruokalounas: lihaa, kanaa ja kalaa ja runsas salaattibuffa kahvi/tee ja pieni jälkkäri. Ravintola sijaitsee kellarikerroksessa missä oli mukavan viileää helteellä.

      Jälkiruokapaikkana suosittelisin Vammalan keskustassa olevaa jäätelökioski Minettiä. Laaja valikoima italialaistyyppisiä jäätelöitä ja myös sorbetteja.

    • Anonyymi

      King Garden: Buffetti hintatasoonsa nähden todella kallis. Kaikki ruuat olivat loppuneet kipoissa oli vain jämiä sekä lisää ei laitettu vaikka henkilökunta kävi kippoja usein katsomassa. Sushit olivat helteellä lämpimässä en tiedä kuinka kauan olivat siinä seisseet en tuon vuoksi uskaltanut edes niitä syödä. Salaateissa lenteli banaanikärpäset. Pöydät muiden asiakkaiden jäljiltä lautasia täynnä. Vaikka henkilökunta ei ollut kiireinen niin pöytiä ei siivottu. Ihmettelimme asiaa. Asiakaspalvelu tympeää ei hymyn hivenettäkään. En suosittele. Kiertäkää kaukaa!

    • Anonyymi

      Äijän kivellä parhaat kastikkeet.

    • Anonyymi

      Paras ruoka = Marenki
      Huonoin = Hese

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe