Kuvitellaan että naispuolisella henkilöllä Roaccutan on parantanut vaikean aknen lopullisesti. Voiko enää esim. kehon hormonimuutoksen vaikuttaa ihon kuntoon? Esim. e-pillereiden lopettaminen. Jotkut terveihoiset syö e-pillereitä vuosikausia eikä lopettamisesta seuraa mitään iho-ongelmia, silloinhan kyse on ihon toiminnasta? Voiko olla varma ettei akne uusiudu enää kehon hormonitoiminnan muutoksista huolimatta jos roaccutan poistaa sen kokonaan (parantaa talituotantoa?)...
roan vaikutus kuurin jälkeen
kokemuksia?
2356
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Minulla on se käsitys ettei se hormonaaliseen pysty vaikuttamaan niin hyvin, mutta kysäisen asiaa: menen tänään ihotautilääkärille kontrollikäynnille. Kun sotiihan asia senkin kanssa, että Roan kanssa pitää syödä pilleireitä ja jos niidenkin lopettaminen sattuu samoihin aikoihin jos syö pillereitä vain kuurin takia.....
Voin kirjoitella täällä mitä lääkärini asiasta sanoo..
kun tietäähän nuo ihotautilääkärit varmasti että monet saa aknen e-pillereiden lopettamisen jälkeen! Ja silti määrää niitä roa kuurin aikana. Ja onhan akne yleensä hormonaalinen kaikilla?? Mut kaikki on lopulta kiinni ihosta. En voi millään uskoa ettei niillä ikuisilla siloposkilla hormonit ei ikinä heittele. Niillä vaan on semmonen iho joka ei reagoi, talituontanto kunnossa jne, ja roahan vaikuttaa juuri tuohon talituotantoon.