miksette pieksäny niitä jokereita? Nyt kärpät voittaa hesalaiset hintit mennen tullen. ennemmin olisin kattonut peliä jos lopussa olisi ollut kärpät-hpk olis ollu jännitystä
Vastaukset 5
- HPK4EVER-70
keväänä sitten taitokiekkofinaali HPK-Kärpät =D
- jokuli
Taito kiekko finaali? Eipä noissa seuroissa enää ole kovinkaan paljon eroa esim. hpk ja kärpät taito kiekko joukkueita ja hifk ja narrit "sitten jotain muuta". Melkein samanlaisia kaikki.
- Kärpät2007
En tiedä, pidin itsestään selevänä, että HPK vie jokereita 3-0, jokin klikkas sitte. Kirjotinki tos eile Kärppäpalstalle, että jos olis tullu HPK vastaan olis voinu housunpuntit tutista. HPK:n peliä on ilo katsella, samoin kun Kärppien peliä. No joo, ens vuonna sitte.
- narri nauraa
te taistelette keskenänne viimeisestä säälipleijaripaikasta. te ootte molemmat niin huonoja.
- tulee ensi kev
narri nauraa kirjoitti:
te taistelette keskenänne viimeisestä säälipleijaripaikasta. te ootte molemmat niin huonoja.
Varo puheitas. Se on Tikkanen ens vuonna kun iskee kiekon Jokereitten verkkoon ja tiputtaa teidät pronssiotteluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44887Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45672
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498