miksette pieksäny niitä jokereita? Nyt kärpät voittaa hesalaiset hintit mennen tullen. ennemmin olisin kattonut peliä jos lopussa olisi ollut kärpät-hpk olis ollu jännitystä
Helekarin hpk
5
568
Vastaukset
- HPK4EVER-70
keväänä sitten taitokiekkofinaali HPK-Kärpät =D
- jokuli
Taito kiekko finaali? Eipä noissa seuroissa enää ole kovinkaan paljon eroa esim. hpk ja kärpät taito kiekko joukkueita ja hifk ja narrit "sitten jotain muuta". Melkein samanlaisia kaikki.
- Kärpät2007
En tiedä, pidin itsestään selevänä, että HPK vie jokereita 3-0, jokin klikkas sitte. Kirjotinki tos eile Kärppäpalstalle, että jos olis tullu HPK vastaan olis voinu housunpuntit tutista. HPK:n peliä on ilo katsella, samoin kun Kärppien peliä. No joo, ens vuonna sitte.
- narri nauraa
te taistelette keskenänne viimeisestä säälipleijaripaikasta. te ootte molemmat niin huonoja.
- tulee ensi kev
narri nauraa kirjoitti:
te taistelette keskenänne viimeisestä säälipleijaripaikasta. te ootte molemmat niin huonoja.
Varo puheitas. Se on Tikkanen ens vuonna kun iskee kiekon Jokereitten verkkoon ja tiputtaa teidät pronssiotteluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1084817Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744131502- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk14976tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11958Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64921
- 64876