olen nähnyt lordin telkkarista ja dvd:ltä ja mulla on kaikki levyt ja muuta tavaraa mutta en ole koskaan nähnyt lordia tai ketään muuta bändin jäsentä elävänä ihan silmieni edessä joten te jotka olette nähneet hänet olkaa onnellisia kanehdi teitä.
pakko nähdä lordi
6
415
Vastaukset
- *Awaliina*
mä olen ihan samaa mieltä ja joskus oikein ahdistaa kun ei koskaan saa tavata awaa. :( ja mulla ei tuskin ole edes mahdollisuuksia siihen..
- Killerirockissa
Tosin silloin kaikki änkesi eteen, joten eipä näynyt kunnolla. Mut siellä se Ötzi huitoi käsillään.
- ,.-,.-,.-,.-
Killerirockissa kirjoitti:
Tosin silloin kaikki änkesi eteen, joten eipä näynyt kunnolla. Mut siellä se Ötzi huitoi käsillään.
tilaisuuksia ollut männvuotena, tänä vuonna tuskin enää tulee ellei jotain festarikeikkaa tai sitä jäähallin korvaavaa tule.
Itse olen nähnyt lordin livenä n. 4 kertaa, kahdella kertaa noista he esiintyivät, kerran olen nähnyt ilman maskia livenä. - ovat nähneet Lordin livenä!
,.-,.-,.-,.- kirjoitti:
tilaisuuksia ollut männvuotena, tänä vuonna tuskin enää tulee ellei jotain festarikeikkaa tai sitä jäähallin korvaavaa tule.
Itse olen nähnyt lordin livenä n. 4 kertaa, kahdella kertaa noista he esiintyivät, kerran olen nähnyt ilman maskia livenä.Itse en ole nähnyt Lordia livenä kertaakaan :,(
- G-Stealer ja Kita
Et oo ainoo...
- skmk
Mä oon nähny lordin livenä kun ne esiinty mun kotikaupungssa pietarsaaressa.Sain niitten nimmarit omistuskirjotuksella =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976