Skorpparimies

Skorpparimies

Hei!
Olen syntynyt 26.10,elikkä aika alussa skorppariin nähden. Jostain syystä en löydä itseäni kuin jonkin verran skorpparin luonteesta.Sinä mies ,joka olet myös syntynyt noihin aikoihin,löydätkö itsesi skorpparista vai onko vaaka vaikuttamassa kun on noinkin lähellä?Minulla on ollut joskus kumppanina rapu,aivan loistava suhde.Valitettavasti se suhde päättyi auto-onnettomuuteen.

10

1961

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaa a

En oikein tajua miten suhde voi loppua auto-onnettomuuteen. Jos toinen kuolee, niin silloin... mutta jos vammautuu niin ei kai se ole mikään este suhteelle kuitenkaan.

• skorpparimies

Tarkennan vielä ettei jää epäselväksi,kumppanini menehtyi ko.onnettomuudessa.

• monimerkkinen

Tarkista aurinkomerkkisi, voit olla lähellä enemmän jotain muuta merkkiä kuin skorpionia, itsekin yllätyin miten hyvin se piti paikkaansa...

• skorpparimies

mutta olen aurinkomerkiltäni skorppari, tai sitten en ymmärrä.

• Missukka

Sorry, sen horoskoopin mukaan, mitä minä luen, olet neitsyt. Alla alkua neitsyen eros-analyysistä. Kuulostaako tutulta?

"Vaikutat säntilliseltä, mutta ujolta. Olet kuitenkin hauskaa seuraa niille, jotka vaivautuvat tutustumaan sinuun lähemmin. Pyrit täydellisyyteen mutta et yleensä tavoittele kiinnostuksesi kohdetta avoimesti. Oikean kumppanin kanssa olet aistillinen ja intohimoinen.

Olet käytännöllinen sekä tuottelias ja iloitset maan hedelmällisyydestä. Sinua pidetään kainostelevana, viileänä ja turhantarkkana. Toisaalta olet kyllä erittäin tarkka kumppanisi valinnassa, ja jos ehdokasta, joka täyttää tiukat kriteerisi, ei löydy, saatat hyvinkin tyytyä selibaattiin.

Toisaalta voit olla myös melko huikenteleva ja estoton etsiessäsi ihanteellista kumppania. Syvällä sisimmässäsi on mielikuva siitä, millaista seksin pitäisi olla. Etsit alitajuisesti partneria, joka pystyisi karkottamaan luontaisen pidättyväisyytesi ja tuomaan esille aistillisen puolesi.

Maan merkkinä sinulla on voimakas sukupuolivietti, ja uskallat myös toimia halujesi mukaisesti etenkin jos toinen osapuoli johtaa tilannetta. Oletkin maan merkeistä vähiten uskollinen. Harhaudut toisinaan syrjähyppyihin ja saatat hyvinkin harrastaa seksiä hetken mielijohteesta. Kun tunnet löytäneesi täydellisen kumppanin, aistillisuutesi puhkeaa kukkaan. Siihen asti vietät melko vapaata elämää ja nautit satunnaisista seksiseikkailuista.

Hallitseva planeettasi ja mukautuva ja henkinen Merkurius. Olet eroottisesti utelias, mutta haluat silti säilyttää koskemattomuutesi. Haluat kuitenkin kokeilla kaikenlaista, mutta säntillinen luonne hillitsee huikentelevaisuuttasi. Seurauksena olet utelias tirkistelijä. Puhut mielelläsi toisten seksielämästä - tai katselet kun muut harrastavat seksiä. Sinua pidetään usein siveänä, mutta voitkin olla yllättävän eroottinen. Nautit ihmisruumiista, mutta viettelytilanteessa olet useammin katselija kuin aktiivinen osallistuja. Toisaalta saatat joskus huomata tulleesi houkutelluksi mukaan orgioihin! ..."

• Neitsyt Nainen

26.10. ei ole neitsyt, tarkistappa mitä luet!!!

• Missukka
        Neitsyt Nainen kirjoitti:

26.10. ei ole neitsyt, tarkistappa mitä luet!!!

Luen planeettojen mukaan määriteltyjä aikoja, en tasakuukausittain määriteltyjä. Sen mukaan neitsyt on 23.8.-22.9. sijasta 17.9.-30.10. ja skorpioni 24.10.-21.11. sijasta vain 23.11.-29.11..

• s...pionitar
        Missukka kirjoitti:

Luen planeettojen mukaan määriteltyjä aikoja, en tasakuukausittain määriteltyjä. Sen mukaan neitsyt on 23.8.-22.9. sijasta 17.9.-30.10. ja skorpioni 24.10.-21.11. sijasta vain 23.11.-29.11..

mä oon kyllä täys skorppari henkeen ja vereen. ton logiigan mukaan oisin mukamas vaaka.epäilen ettei kyseinen mies ole vielä löytänyt itseään ja kun löytää ni on ilmetty skorppari.vaatii kyllä paremmat perustelut misukka toi sun uusjakos.

• Missukka
        s...pionitar kirjoitti:

mä oon kyllä täys skorppari henkeen ja vereen. ton logiigan mukaan oisin mukamas vaaka.epäilen ettei kyseinen mies ole vielä löytänyt itseään ja kun löytää ni on ilmetty skorppari.vaatii kyllä paremmat perustelut misukka toi sun uusjakos.

Jokainen uskoo mitä haluaa. Ihan planeettojen liikkeisiin pohjautuva on tuo kertomani.

• rapu

sanoit suhteen ravun kanssa olleen täydellinen. silloin sun täytyy olla skorppari, koska ne kax sopii hyvin yhteen. harmi että se päättyi.:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe