En olekkaan käyny pitkään aikaan. Tyhmää kun joku on kirjotellu mun nimimerkillä :(
Se en ole ollut minä. Mitäs teille kuuluu?
Moi taas kaikki :)
6
331
Vastaukset
- *Awaliina*
moikka vain sullekin pitkästä aikaa :) ja tervetuloa takaisin. kiitoksia hyvää kuuluu...
- Miss Madness
Kiva kun sä käyt vielä täällä.. Ja hyvää kuuluu :D
- awa-chan
tiedoksi et kyseessä ei ole aito Lady Awa
- Ninja¤
on feikki tai sitten ei B@. Who knows.
- Lady Awa
Ninja¤ kirjoitti:
on feikki tai sitten ei B@. Who knows.
Siis en tietenkään ole Lordin Awa. Mitä ihmettä? :o Ei kai kukaan sellasta luule? Ei kuulkaas mulle tullu mieleenkään, kun tällä nimimerkillä aloin kirjottelemaan, että joktut saattais olla niin "lapsellisia# että luulis mua Awaksi ;P Hei come on!
- N!nja
Lady Awa kirjoitti:
Siis en tietenkään ole Lordin Awa. Mitä ihmettä? :o Ei kai kukaan sellasta luule? Ei kuulkaas mulle tullu mieleenkään, kun tällä nimimerkillä aloin kirjottelemaan, että joktut saattais olla niin "lapsellisia# että luulis mua Awaksi ;P Hei come on!
En mä ole ainakaan sua Lordin Awaksi ikinä luullut ;D. Mutt veikkaan, että toi Awa-chan (menikö oikein?) ei uskonut sua, kun kirjoitit, että joku on kirjoitellut tänne sun nimimerkillä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522485- 1092207
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265