En olekkaan käyny pitkään aikaan. Tyhmää kun joku on kirjotellu mun nimimerkillä :(
Se en ole ollut minä. Mitäs teille kuuluu?
Moi taas kaikki :)
6
349
Vastaukset
- *Awaliina*
moikka vain sullekin pitkästä aikaa :) ja tervetuloa takaisin. kiitoksia hyvää kuuluu...
- Miss Madness
Kiva kun sä käyt vielä täällä.. Ja hyvää kuuluu :D
- awa-chan
tiedoksi et kyseessä ei ole aito Lady Awa
- Ninja¤
on feikki tai sitten ei B@. Who knows.
- Lady Awa
Ninja¤ kirjoitti:
on feikki tai sitten ei B@. Who knows.
Siis en tietenkään ole Lordin Awa. Mitä ihmettä? :o Ei kai kukaan sellasta luule? Ei kuulkaas mulle tullu mieleenkään, kun tällä nimimerkillä aloin kirjottelemaan, että joktut saattais olla niin "lapsellisia# että luulis mua Awaksi ;P Hei come on!
- N!nja
Lady Awa kirjoitti:
Siis en tietenkään ole Lordin Awa. Mitä ihmettä? :o Ei kai kukaan sellasta luule? Ei kuulkaas mulle tullu mieleenkään, kun tällä nimimerkillä aloin kirjottelemaan, että joktut saattais olla niin "lapsellisia# että luulis mua Awaksi ;P Hei come on!
En mä ole ainakaan sua Lordin Awaksi ikinä luullut ;D. Mutt veikkaan, että toi Awa-chan (menikö oikein?) ei uskonut sua, kun kirjoitit, että joku on kirjoitellut tänne sun nimimerkillä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751161
- 741154
- 481034
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104988- 51965
- 34737
- 49714
- 53634
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?39632Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118577