Tililtä veloitettu sama maksu kaksi kertaa

wicco

Eli onko joku törmännyt vastaavaan? Tiliotteesta näkyy erään usein käyttämäni kaupan ostokset kaksi kertaa veloitettuna. Pääsisäisen aikaan kävin kolme kertaa ostoksilla ja jokainen ostos on nettipankin mukaan veloitettu kaksi kertaa :O "Ylimääräisten" maksujen summa on lähemmäksi 100 euroa joka köyhällä jo pikkuhiljaa näkyy ja tuntuu.

Olen maksanut ostokseni visa electronilla.

Miten helposti nuo rahat saa takaisin? Otan pankkiin ensitilassa yhteyttä, mutta vielä sitä ei voi tehdä , täytyy odottaa huomiseen :/

9

19374

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samatäällä

Mulla sama juttu.Soitin pankkiin ja sanoivat että vika on R-kioskissa.(Sinäkin taisit ärrällä tehdä ostokset?)R-kioski on koko Suomessa veloittanut Visa electron ostokset kahteen kertaan.Pankki ei siis hoida asiaa.Soitin myös ärrälle,ja sanoivat että hyvittävät rahat,mutta ei tietoa MILLOIN tämä tapahtuu.Kannattaa seurata tiliotetta että tuleeko rahaa!!

Kyllä vtuttaa!! En enää osta mitään visa electronilla! Kyllä käteinen on paras vaihtoehto!!!

• idsjsflj

Minulla kävi niin, että eräs firma teki laskun suoraveloituksen kaksi kertaa. Olin yhteydessä siihen firmaan ja pari päivää siihen meni eli ei mieleestäni kauan. Tuo Visa Electron-juttu voi olla eri. kannattanee soittaa pankkiin ja pyytä neuvot, mitä tehdä.

• kans...............

pankkiin ja rautakirjalle. törkeää toimintaa. Pankki ei ota mitään vastuuta vaan antaa veloittaa tiliä ihan miten sattuu...Luulis jumalauta et kun yhden ostoksen allekirjoitat niin ei 3 samaa viedä.

Rautakirjalla olis velvollisuus palauttaa heti ne rahat.Arvatkaas kuinka moni ei ole tuplaveloitusta huomannut?? Vika on ollut kaikissa r-kioskeissa.

• wicco
        kans............... kirjoitti:

pankkiin ja rautakirjalle. törkeää toimintaa. Pankki ei ota mitään vastuuta vaan antaa veloittaa tiliä ihan miten sattuu...Luulis jumalauta et kun yhden ostoksen allekirjoitat niin ei 3 samaa viedä.

Rautakirjalla olis velvollisuus palauttaa heti ne rahat.Arvatkaas kuinka moni ei ole tuplaveloitusta huomannut?? Vika on ollut kaikissa r-kioskeissa.

Soitin pankkiin ja huomasivat että asia oli jo hoidettu. Eli rahat palautettu tilille :)

Ovat huomanneet ja korjanneet mokan onneksi pian :)

• jep jep jep

Mulla kävi sama homma eli reilun kymmenen euron summa oli veloitettu kahteen kertaan.

Kävelin samaan S-markettiin, jossa olin asioinut ja ystävällinen henkilöstöesimies hoiti asian heti kuntoon hyvityskuitilla (sain rahat kassalta).

Opetus on, että kannattaa tarkistaa omat tilit joka kuukausi ettei tällaisia tuplaveloituksia pääse tapahtumaan.

• "syyllinen"

Itseltäni meni joskus huoltoaseman lasku kaksi kertaa. Pankki ilmoitti että korjaus tulee huoltoasemalta, ei heiltä. Asia hoitui. Käytän useimmiten Visaa maksukorttina, koska maksan siitä käyttömaksun, ja laskut on helpointa aina tarkistaa kerralla. Koskaan ei ole Visan kautta tullut kaksoilaskutusta.

• .....-......

Mulla myös kävi noin pääsiäisen aikaan. Ärrällä oli veloitettu sama summa kahteen kertaan. Odottelin pari päivää, ja summa oli hyvitetty tililleni. Ei noista paniikkia kannata ottaa, vaan odotella rauhassa.

• R-kioskinkusettama

Pääsiäisiä itekki oon viettäny tässä ja R-kioskin perkeleet velotti kahteen otteeseen ...

• Anonyymi

Tämän takia maksan AINA käteisellä. Pitkässä juoksussa säästää pitkän pennin ja pysyy paremmin kartalla omasta kulutuksestaan. Maksukortilla maksaessa et koskaan tiedä täydellä varmuudella, että kuinka paljon sinulta veloitetaan. Säästyy myös maksutapamaksuilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1478
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1391
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1205
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1139
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      984
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      944
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      924
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      808
    Aihe