sopiiko skorpioni ja härkä yhteen?

muija

sopiiko skorpioni ja härkä yhteen???

16

7306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Böööh

      En tiedä........ JOskus kuulin, et ne ois täydellinen pari. Ne jotenkin täydensivät toisiaan tai jotain.... MIks kysyt moista??? Silmät kertovat kaiken ja rakkaus ja sen määrä.

      • sejokatietää

        Mistä näitä revitään?! Tuollaisia kaksosmaisia lauseita... Härällä ja skorpparilla ei ole yhteistä! Ottakaa asioista selvää!


      • Anonyymi
        sejokatietää kirjoitti:

        Mistä näitä revitään?! Tuollaisia kaksosmaisia lauseita... Härällä ja skorpparilla ei ole yhteistä! Ottakaa asioista selvää!

        Hei, ihan totta Härkä ja skorpioni sopii niin hyvin yhteen kun olla ja voi nimittäin mä ja mun poikakaveri ollaan nyt vihdoista viimein yhessä ja mä oon härkä ja se skorpioni. Joten miettikää vähän! Me ollaan tykätty toisistamme jotain 2 vuotta mut viime kuussa me päästiin yhteen. Joten härkä ja skorpioni sopii hyvin yhteen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, ihan totta Härkä ja skorpioni sopii niin hyvin yhteen kun olla ja voi nimittäin mä ja mun poikakaveri ollaan nyt vihdoista viimein yhessä ja mä oon härkä ja se skorpioni. Joten miettikää vähän! Me ollaan tykätty toisistamme jotain 2 vuotta mut viime kuussa me päästiin yhteen. Joten härkä ja skorpioni sopii hyvin yhteen!

        Uskotko, että se on ainoa luonteenne? Entä vuosiluonne (kiin.) entä nousevat luonteet? Entä planeettojen sijainnit?


    • Asiantuntija

      Skorpioni ja Härkä ovat eläinradan vastakkaisilla puolilla, joten niiden kuuluisi sopia todella hyvin toisilleen. Kärsivällinen härkä jaksaa ymmärtää pisteliästä skorpionia ja ihailee häntä. Skorpioni taas rakastaa härkää tämän monien hyvien ominaisuuksien vuoksi. Mutta ainoa vaara joka liitossa piilee on kyllästyminen, sillä merkit ovat hieman liikaakin samanlaisia!

      • jeppis2

        Tää on vanha viesti, mutta vastaan tähän. Kyllä härkä ja skorpioni tulevat keskenään toimeen, siihen tarvii Luottamusta kummanki osa puolella. Olen aurinko Skorpioni kuu Neitsyt ja Nouseva härkä nainen ja mieheni on Aurinko Härkä mutta kuu/nousevaa en tarkalleen tiedä (tuskin sitä tarvitsee ilmaista) olemme kuin kaksi marjaa, mutta välillä tulee väärinkäsityksiä kuuluvat mihin suhteeseen vaan. Kyllästymisest puhen ollen, siitä täytyy kertoo suoraa miltä itsestään tuntuu. Ei härkä miehet oo äkkipikaisia kuin oinaat (yök!) tälle voi kertoo suoraa miltä tuntuu, vaikka vähän arkuutta on (aiemmin seurustelin oinaan kaa sain haukut jos kerroin suoraa totuuden/mielipiteeni MUN piti muuttua ei Hänen) oli hyvä lopetus suhteelle, mutta härän kaa saan tasapainoisen suhteen ja rauhan en pelkää mitään sanovani suoraa joskus suuttuessa karjasen jotaan epämääräistä mikä ei kuuluisi sanoa yritän vaa luopua vanhasta mikä oli kurja hieman ahdistava, ja tämä uus suhde vapaa ja rauhallinen mistä pidän! Aloitan alusta koska olimme ennen seurustelleet 6 vuotta sitten, ja nyt palattiin takas yhteen olemme molemmat onnellisia ja toivotaan pitkääkin :)


    • Oinas

      Olen itse oinas ja poikaystäväni on härkä, ja hyvin meillä menee. Sillon joskus kun riidellään, niin sillon hoksaa että on vierekkäiset merkit. Kumpikaan ei tahdo antaa periksi, mutta yleensä se olen kumminki minä. Ja ollaan ittepäisiä mutta onneksi yleensä siinä ollaan yhtä aikaa samasta asiasta ittepäisiä ja samaa mieltä asiasta. Että ollaan periaatteessa melko "vahva" pari.

    • inez

      Hmmm..Ite oon _kerran_ rakastunut härkään enkä tiiä rakastunko toiste.. En mä tiiä... Jotenki vaan jäi sellanen mielikuva et ne on liian laiskoja...:p Ton "laiskuuden" voi päätellä kukin omalla tavallaan..;)

    • ei kai

      Itse olen härkä(n) ja minulle ei todellakaan sopinut skorpionimies (tai päinvastoin),mutta exäni meni lopulta naimisiin toisen härkänaisen kanssa...Mutta tiedätkös, että ns.nouseva merkki on ratkaisevampi. Tiedä niistä. eiköpähän jokaisen persoonallisuus ole se ratkaisevin.Ei horoskooppimerkkeihin ihan kybällä kannata tuijottaa.

    • Ei varmasti!

      Ei varmaan sovi, siskoni on härkä, emmekä pysty olemaan edes puolta vuotta riitelemättä, kunnes tein lopullisen eron, en ala mielistilemään kellekkään, enkä alistu.Olen itse Skorppari. Toinen juttu. Olin perheen ainoan pojan kanssa kihloiissa 5.5 vuotta, oli niin mustan kipeä ja kyttäsi minua, mutta itse petti avoimesti jatkuvasti minua, myös olin väkivallan uhri tietämättä syytä sain yllättäen turpiin, se ei uskaltanut koskaan miesten kanssa riidellä, vaikka uhos. Mutta näistä sain kärsiä, myös hänen vanhempansa näkvät vammani. Muutin salaa pois, jahtasi vielä noin vuoden ja yritti saada takaisin, turhaan.

    • 8+18

      vois vaikka sopiakkin :)

      • sejokatietää

        Vaikka sitä ja tätä! Missä on tieto?! Härkä ja rapu sopivat! Skorpionia ja leijonaa ei voida suositella! Myös härkä ja kalat sopii! Miksei myös härkä ja kauris.
        Härkä ja skorpioni ei sovi! Riippuu jonkin verran vuosiluonteesta eli kiin.horoskoopista. Mutta yleensä ei sovi.


      • NiinpäNiin
        sejokatietää kirjoitti:

        Vaikka sitä ja tätä! Missä on tieto?! Härkä ja rapu sopivat! Skorpionia ja leijonaa ei voida suositella! Myös härkä ja kalat sopii! Miksei myös härkä ja kauris.
        Härkä ja skorpioni ei sovi! Riippuu jonkin verran vuosiluonteesta eli kiin.horoskoopista. Mutta yleensä ei sovi.

        Näyttävät sopivan, samanlaisia käärmeitä kumpainenkin!


      • Anonyymi
        sejokatietää kirjoitti:

        Vaikka sitä ja tätä! Missä on tieto?! Härkä ja rapu sopivat! Skorpionia ja leijonaa ei voida suositella! Myös härkä ja kalat sopii! Miksei myös härkä ja kauris.
        Härkä ja skorpioni ei sovi! Riippuu jonkin verran vuosiluonteesta eli kiin.horoskoopista. Mutta yleensä ei sovi.

        Mun ex on Rapu ja nykyinen bf on skorpioni ja mä oon härkä....


    • Anonyymi

      Sopii

    • Anonyymi

      Suomessa Ajopuuteoriaa edelleen. Puna-armeija ohjasi suomen politiikkaa aiemmin. Nyt ohjaa nato, us pyrkimykset.
      Ja markkinatalous ja eu lienee huonompi isäntä köyhille kuin aiempi malli,
      - se ennen eu vallinnut omaa päätösvaltaa myös käyttävä -malli.

      Tulonjako on muuttunut ja on suosinut hyvätuloisia ja vain joitan erityisiä ammatteja. Eriytyvä tulonjako. Ja massa-työttömyys jo 1990-2022. Tuotantoa ja työtä, ja nyt selvää rahaakin on viety ymmärtämättöminä pois maasta, jne..
      Enne oli ihmisarvo myös tavis duunareillakin. ( olisko syynä puna-armeijan pelko 1944-90).
      Esim. köyhän asema. Aiempina vuosikymmeninä köyhälläkin oli varaa autoilla !!
      Ja aiemmat sukupolvet rakensi ok talot ja kesämökit olessaan tavallisissa töissä.
      Selvästi elintaso oli työllisellä ja työttömällä duunarilla parempi ennen eu-aikaa.

      Nykyään eu-aikaan köyhällä ei ole varaa auton ylläpitoon, ei omistusasuntoon, kunnon töitä löytyy vain harvoille. Pätkätöissä ei ole turvaa. Halpatyö ei johda mihinkään.
      Muutenkin yhteiskunta on turvaton, kun ulkomailta tuodut raiskajat ja huumekauppiaat pyörii nurkissa. Lähiöt on jo kuin kehitysmaita, jne.
      Tämä on Selvää yleistä alasajon meininkiä. Talouden ja kulttuurin alasajoa.
      Tällä menolla Suomesta tulee turvaton pohjolan kongo.
      Kenen etu se on?
      Kenen etu on hidas syövyttävä, kuluttava tuhoava "resetti"?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      482
      3485
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      462
      3411
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      140
      2986
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2282
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2150
    6. 211
      1562
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1387
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      98
      1271
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      91
      1270
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1090
    Aihe