Onko online Tinkerin omistajia? Espoosta tai lähialueilta? Pistä kommenttisi alle! :)
Tinker (IrishCob)
14
2680
Vastaukset
- Tinker91
Hei! Minulla on oma tinker ruuna tuolla tallissa! Sen nimi on Gismo ja se on 4-vuotias. Tosin se on vielä aika nuori, joten en anna sitä kenellekään hoitsuksi ja koska hoidan sitä mieluiten itse :) Gismosta on kuvia sukupostissa ;)
- hophoplaa
Sillä kysyin, että olisi muuten vaan vaikka emailia kiva lähetellä, kun mullekin tuli tossa viimekuun puolessavälissä Tinkerivarsa Zaramir. Zara täytti 9.5 vuoden, ja on hyvin rohkea ja hyvätapainen tammavarsa!
- omistajaaaa
hophoplaa kirjoitti:
Sillä kysyin, että olisi muuten vaan vaikka emailia kiva lähetellä, kun mullekin tuli tossa viimekuun puolessavälissä Tinkerivarsa Zaramir. Zara täytti 9.5 vuoden, ja on hyvin rohkea ja hyvätapainen tammavarsa!
Itselläni on tamma ja sen varsa tuolla pihalleni rakennetussa tallissa. Todella terhakka pikku otus on orivarsa.
- minäpävaantässäjuuh
hophoplaa kirjoitti:
alle 5v. on varsa, vanhempaa en siksi kutsuisi..
sori, mutta tuli vain mieleen ;) - hophoplaa
minäpävaantässäjuuh kirjoitti:
alle 5v. on varsa, vanhempaa en siksi kutsuisi..
sori, mutta tuli vain mieleen ;)Jos nyt ymmärsit vähän väärin. Hevonen on vuoden ikäinen ;)
- tinkerinOIKEAomistaja
hophoplaa kirjoitti:
Jos nyt ymmärsit vähän väärin. Hevonen on vuoden ikäinen ;)
Hophoplaa, oletko tollanen pentu, joa luulee että omistaa hevosen?! 9,5 vuotias hevonen on jo aikuinen ollut kauan aikaa. Itse ymmärsit väärin, hölömöööö!!! xD
- Hophoplaa
tinkerinOIKEAomistaja kirjoitti:
Hophoplaa, oletko tollanen pentu, joa luulee että omistaa hevosen?! 9,5 vuotias hevonen on jo aikuinen ollut kauan aikaa. Itse ymmärsit väärin, hölömöööö!!! xD
Siis tarkoitin että tämä hevonen TÄYTTI vuoden 9.5.2007. Onko lukutaito jossain kateissa kenties? Ja olen -88.
Kiva provo, penska :) - WOWWOTTAJA
Hophoplaa kirjoitti:
Siis tarkoitin että tämä hevonen TÄYTTI vuoden 9.5.2007. Onko lukutaito jossain kateissa kenties? Ja olen -88.
Kiva provo, penska :)Penska tajat ollakkin! Olen kuules -79 syntynyt! Että revippä siitä penska!! :D
Ja kirjotusvirheitä kirjoittaa jokainen, niinkun sinäkin, pentu!!!!!!! Luuseri, häviäjä!!!!!!!! - hophoplaa
WOWWOTTAJA kirjoitti:
Penska tajat ollakkin! Olen kuules -79 syntynyt! Että revippä siitä penska!! :D
Ja kirjotusvirheitä kirjoittaa jokainen, niinkun sinäkin, pentu!!!!!!! Luuseri, häviäjä!!!!!!!!No voivoi, nytkö sinä vasta heräsit, kakru? :)
Enpä ole kovin montaa aikuista tavannut, jotka kirjottavat sinun tyylilläsi. Jospa nyt myöntäisit itsellesi jo, että ei susta ole kauheasti asiantuntijaksi.
Joten meneppä viikonloppua viettämään ja ole niin niin heppatietävä kuin kykenet, mutta mua et kyllä huijaa juuri missään asiassa.
Provoilija.
"!!!!!!!!!!!!" "?????!!!!"
- ...
olen tuore tinkerin omistaja ja asustelen pohjanmaalla.
- Hophoplaa
Kavion heittäminen eteenpäin eli siis etujalalla potkiminen on kuulemma Tinkereillä yleistä. Pitääkö paikkaansa? Onko teidän Tinksuilla ollut samanlaista?
- ...
pistänyt merkille.Mun tammani kyllä paiskoo enemmän kuin lämminveriset joita minulla on ennemmin ollut.Mistähän tuo mahtaa johtua? Muutenkin on kovin utelias ja kovsti ihmisen perään.Mutt ihana kylläkin =)
- Hophoplaa
... kirjoitti:
pistänyt merkille.Mun tammani kyllä paiskoo enemmän kuin lämminveriset joita minulla on ennemmin ollut.Mistähän tuo mahtaa johtua? Muutenkin on kovin utelias ja kovsti ihmisen perään.Mutt ihana kylläkin =)
Tuo on kyllä ihme homma, mutta kuuluu kuulemma tuolle rotuominaisuutena. Tosin, varsamme on lakannut potkiskelemasta.
- Plääh :P
Mulla on kaks enkä oo mitää sellasta huomannut...... Mut oon ostamas lännensatulaa, niin mahtaaks tää olla hyvä? http://www.hooks.fi/product.aspx?productid=320598&deptid=26&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC
Hevonen on tosi leveä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173846
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1782346Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731567Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231037- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42872Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73831Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800- 100799