minkä takia täytyy erotella miehet naiset

eroan kirkosta

Jeesus ristille naulittiin meidän syntiemme tähden. Hän ylös nousi. Ketkä olivat häntä ensin vastaanottamassa. Maria ja hänen naispuoleiset ystävänsä. Minkä takia tästä tapahtumasta ollaan vähän ihmeissään , nainen oli vastaan ottamassa ylösnousevaa muiden naisten kera (missä mies papit). Raamatun yksi tärkeimmistä kohdista ei miehiä lähimaillakaan. Ehkä tästä voi joku vetää omat johtopäätöksensä , kuuluko kirkko miehille vai naisille eikä se kuuluuko vaan kuka siellä saa saarnata.Itse olen tullut puolisoni ja lasteni kanssa siihen tulokseen että , jos naispappeutta ei sallita koko ev.lut seurakunnan puolesta niin meitä eroaa neljä henkeä kirkosta . Toivottavasti asiaan saadaan jokin ratkaisu. Eihän muutama mies voi koko kirkko juoksuttaa. Jos vakaumus on niin kova niin eiköhän noita ratkaisuja löydä.

4

492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anni

Nyt en ymmärrä miten tämä viesti kuuluu tälle palstalle?

• ei tilanne niin paha ole mi...

mutta sitäkin äänekkäämmin.
      itse olen naispappi ja voin sanoa, että itse törmään todella vähän vastustukseen.

Toki kaikilla naispapeilla asia ei ole näin hyvin:(

Muutaman ärhäkän vastustajan takia kaikki tuntuu luulevan, että naispappien tilanne olisi kirkossa todella surkea.
      Kaikki naispapit on varmaan törmänneet vastustukseenkin, mutta veikkaan että suurimmalla osalla se on melko vähäistä. Ikävää toki silloinkin.

• Itse en suostuisi mihinkään

toimitukseen jonka suorittaa naispappi. Kun varasin aikoinaan meille vihkipappia, olin varautunut sanomaan ei käy, jos meille olisi tarjottu naispappia. Papin täytyy olla ehdottomasti mies. Näin se vaan on. Itse olen muuten ajatellut, että sitten kun homopareja aletaan vihkimään kirkossa, eroan välittömästi. Ei ole kyllä muuten homo- tai lesbopareja vastaan mitään.

• twisting-doc

Kirkko on pahasta. Eroa sieltä. Uskoa voi jos haluaa, mutta kirkkoon kuuluminen ei tee uskoa. Itse asiassa seurakunta on kaikkea muuta kuin uskomista

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Roope Salminen , Superpettäjä !!

Uskomatonta touhua sen eveliinan kanssa !! useamman vuoden salasuhde vaikka mies on naimisissa !! roope on kyllä täys pa### !
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      5030
    2. Miksi Martina lähettää sydämiä Sofian Lukelle?

Onko Martinalla pahat kostoaikeet mielessä kun Luke on saanut Martinalta sydämiä instagramiin??? Nähdäänkö nyt oikeasti viimein Martinan kosto ja napp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      3291
    3. Mitä haluaisit ?

Mitä tahtoisit sanoa hänelle, muttet uskalla ?
      Ikävä
      95
      1461
    4. Olet liian komea!

Ei tuollaisia uskalla lähestyä 🤔
      Ikävä
      130
      1446
    5. Haha, nyt vähän naurattaa:)

Kun täällä on kovasti ollut aloituksia niistä M syömistä, niin nyt on M ja Mimmin stooreissa hirveä valkopyykkipäivä terveellisestä ruoasta.. 😂 Miksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      1233
    6. Laitan sulle tähän tiedoksi

nallukkani, että rakastan sua enempi kuin mitään koskaan. Vaikka sen jo tiedätkin. Laitoin sinne eiliseenkin jotain, mutta sen on muut vähän sotkeneet
      Ikävä
      157
      1202
    7. Mitä kaipaat.......

Mitä kaipaat hänessä eniten ? ♥️
      Ikävä
      56
      1174
    8. Martina uinnin jälkeen sijalla 436! Tästä tuli riemun päivä!

Martina painaa menemään sitkeästi kuin sissi! Rambolla ja Martinalla on molemmilla hidas aamu 🤣
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      1124
    9. luomua olla pitää

sitä sinä olet :) ei "tahroja" ihossa ei turhaa meikkiä eikä feikkiä. just siitä tykkään, olet se kaunis oma itsesi :) äläkä nyt sano että et ole kaun
      Ikävä
      127
      1099
    Aihe