Juice oli omalla tavallaan myös luonnonsuojeluhenkinen. Olin kerran katsomassa häntä Luonto-liiton talvipäivillä ja fiilis oli mahtava. Muistan erityisesti kuinka kolahti "Syvänmerensukeltaja". Joissakin Juicen biiseissä on selvästi luonnonsuojeluun viittaavaakin. Tietysti Myrkytyksen oireet, mutta myös esim. Epäile vain.
luulen että
3
352
Vastaukset
- Mirabilis_Jalapa
Hmm.. saattaa olla niinkin. Puhtaasti luonnonsuojeluteemainen on ainakin "lastenlaulu" nimeltä "Valvojain kerho". Niin ja samalta lastenlaululevyltä löytyvä "Luonnonlaki".
Myös esimerkiksi biisin "Tampereen aamu" kertosäkeen "tehtaat vetää henkeä meiltä itselleen" voi tulkita luonnonsuojeluun liittyväksi, joskin se ei toki ole ainoa tulkinta.
Kovin voimakkaasti luonnonsuojeluteema ei kyllä mielestäni Juicen tuotannossa ole esillä, mutta sen verran kuitenkin, että Juicen huoli ihmisen tekojen vaikutuksesta ympäristöön näkyy selvästi.- juuso
myös sellainen mainio biisi kuin Atomisuoja
- Don-Pate
juuso kirjoitti:
myös sellainen mainio biisi kuin Atomisuoja
Olihan hänen talojensa tontitkin julistettu ydinaseettomiksivyöhykkeiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846855- 353661
- 443218
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402452Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282241- 2032162
- 1202153
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292069- 402052
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241758