yyterin juhannus

.........

Kertokaapas joku joka on juhannusta tuolla viettänyt että millasta on?? minkä ikästä porukkaa ja kuinka rauhatonta jne.??

5

4267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsekin

meinattiin ehkä kaveriporukalla mennä. että onko leirintäalueella kuunon pippalot vai majaileeko siellä juhannuksen aikoihin myös paljon lapsiperheitä?

• miss yyteri

moikka!
        itse vietin viime vuonna ensimmäistä juhannusta yyterissä meno oli aivan mahtava koko jussin kruunasin yyterin upea hiekka ranta ja ilta bileet leirintäalueella, porukka oli lepposta ja ongelmilta säästyttiin, ikä haarukka oli n. 16 vuotiaasta ylös päin, ja lepsi perheitä taisi olla vain muutama koska yyteri on tunnetusti nuorten juhannus bile paikka :) eli lämpimästi suosittelen kokeilemaan :)

• ollut=)

Hieno meno, ei tarvitse miettiä millon hiljasuus alkoikaan, juhlat kestää yötä päivää koko jussin. jos teltalla meette, ni siellä on kyl peseytymismahkut ja vessat, sekä nuotiopaikkoja, mutta viime vuonna meillä oli oma grilli mukana. (näky olevan muillakin) Eikä siä mitään lapsiperheitä juuri näkynyt kuin aamupäivällä pulloja keräilemässä. Lasipulloja ei saa viedä muuten rannalle, laukut tarkastetaan portilla.. Mutta hienoo on, ei kun kokeilemaan!!!

• nuorimmat lienee

yläasteikäisiä ja "yläikärajaa" ei ole.
      Koen kuitenkin olevani itse sinne teinareiden joukkoon jo liian vanha; olen 25 vee... Joten siltä pohjalta. Mutta jokainen oman makunsa mukaan.
      Alaikäisenä se oli ihan ykköspaikka.

• .....

Jos teinejä haet niin oikea paikka..Toi Rauma ja k18 on kuitenkin niin lähellä, että monet täysi-ikäiset suuntaavat sinne ja alaikäiset sitten yyteriin.. Kerran olen joskus 16-vuotiaana ollut ja muistaakseni löytyi aika paljon ikäistäni porukkaa sieltä silloin..Että sellasia..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      79
      5397
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      82
      4351
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      382
      4328
    4. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      510
      3933
    5. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      152
      3418
    6. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3079
    7. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      60
      3063
    8. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2748
    9. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2326
    10. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      52
      2221
    Aihe