Olen leijona ja olen näin...

Kallionkisu

Ok..
Olen itsekäskeinen,itsepäinen ja itserakas(ulospäin näyttään välittömältä,ylisosiaaliselta,lojaalilta ja
kiltiltä)

Olen tulinen ja voimakas rakstaja(niin kauvan kun osaat olla melenkiintoinen ja vastustaa valloitamis yrityksiäni,älä koskaan antaudu täysillän minuun,se tietä loppuasi kun metsestämis haluni jää tyydyttämättä)

En kestää kritiikkiä(älä arvostele minua koskaan,jos sinulla ei ole tosi vahvoja,pitäviä peruteita ja todisteita.Jos,yksinkertaisin perusteisin minun hyökkät niin,se on täydellinen loppusi..syön sinut elävältä.

Onko jotain vastaan? uskallapas kertoaGRRRRRR

8

1785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissoille allerginen

En minä ainakaan jaksa olla antautumatta jos siltä tuntuu vaan toimin just siten kun parhaalta tuntuu.
      Haluatko metsästää ikäsi? Meneehän se elämä siinäkin mut paljon ei jää käteen.

• Kallionlisu

Mitä sellaisella elämällä tekisi,kun kaikki on vakintunutta ja oma muijakin on itsestän selvä.Kiitos mutta mulle ei kelpa sellainen.
        Mielelläni metsestään niin pitkälle kuin villit vaistoni toimivat ja vereni kiehu halusta saada jonkun hamppaileni vielä kerran.GRRRRR:)

• kissoille allerginen
        Kallionlisu kirjoitti:

Mitä sellaisella elämällä tekisi,kun kaikki on vakintunutta ja oma muijakin on itsestän selvä.Kiitos mutta mulle ei kelpa sellainen.
        Mielelläni metsestään niin pitkälle kuin villit vaistoni toimivat ja vereni kiehu halusta saada jonkun hamppaileni vielä kerran.GRRRRR:)

Ensin metsästätte mutta vain PIMEÄSSÄ, raatelette ja pureksitte saaliin ja kun se vihdoin antautuisi SINULLE niin teräväkyntisillä käpälällä huiskaatte kylmästi nurkkaan.

• Kallionkisu
        kissoille allerginen kirjoitti:

Ensin metsästätte mutta vain PIMEÄSSÄ, raatelette ja pureksitte saaliin ja kun se vihdoin antautuisi SINULLE niin teräväkyntisillä käpälällä huiskaatte kylmästi nurkkaan.

Näin se on.Jokainen palvele oman olemuksensa tarkoitusta.
        Kun leijona on haavoittanut sinut,rt hän siihen kuole kummiskin, vaan vahvistut ja viisastut.

Monet mun puremani otukset ovat nyt onnellisesti ja onnistuneisesti omassa laumassa..
        Anna vain leijonan puura,niin sinäkin paranet.

• lionet60

Oletko yrittänyt kesyttää leijonaa? Siinä vasta mielenkiintoinen yhtälö. Siinä tunteet roiskuu kun yhteen otettaan rajusti rakastaen.
      Melkein kaiken kokenut Leijona.

• Kallionkisu

Kerran vain.olin nuori silloin 20v,vain viikon kestevä romanssi.en muistaa enää miten oli,meno oli kyllä aika villi.

• Nimetön

Minä olen Leijona Illat olen Veijona?? HOMP:!!

• Kallionkisu

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      218
      5628
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      78
      4559
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      80
      3318
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      241
      2760
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      141
      2547
    6. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      140
      1909
    7. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      244
      1447
    8. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      1025
    9. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      28
      948
    10. Haluaisitko kaivattusi

kanssa ensiksi seksiä ja sen jälkeen puhumista?
      Ikävä
      62
      946
    Aihe