Haluatko ruumiiksi?

tosi-tv

Luin päivän Iltasanomista, että lähes 90 ihmistä pyrki ruumiin rooliin Lordin elokuvassa. Harmi että on iteltä mennyt ohi ilmoitus että ruumiita etsitään. Olisihan se nyt ollut hauska esittää ruumista :D

Miksei ruumistakin olisi voinut hakea samoin kuin Levottomat 3 -elokuvan kahvinkeittäjää aikoinaan :D Haluatko filmitähdeksi -tyylisellä kisalla Nelosella.

"Haluatko ruumiiksi?"

46

18448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama se

      haluun mä, oikeesti oisin hyvä, sillä haisen jo pahalle...käyminen on alkanut.

      • usko jo en

        eikö mee jakeluun?en!


    • corrpse

      No totta tosiaan oisin halunnut ruumista näytellä! Vieläköhän ne huolii?

    • Medli

      Elokuvassa kyllä olisi mukava olla, mutta mieluiten olisin jossain iloisemmassa roolissa. :)

    • Vakooja

      ruumiiksi elokuvaan , menis ainakin täydestä raadosta eikä tarvis edes maskeeraajaa käyttää. PS: Kyllä velipojallekkin jotain pientä roolia voidaan harkita ettei Ilellä tule pupu pöksyyn.

      • meglari

        tytön nököne retku menee täydestä raadosta!


    • piipii 338

      hei! haluaisin innolla ruumiiksi leffaasi! jos sulle sopii!? vasta mahdollisimman nopeesti että pääsinkö ruumiiks vai en! terkuin Neiti Ruumis.

      • ...

        Sori mut, väärä osote!


      • pwnd

        ei kova.. eiköhän toi kannattais lähettää ittelleen Lordille?


      • on jäätävää jöötiä
        ... kirjoitti:

        Sori mut, väärä osote!

        EVVK ...


      • Welcome to Hollywood
        pwnd kirjoitti:

        ei kova.. eiköhän toi kannattais lähettää ittelleen Lordille?

        Jos kiinnostaa näytteliminen tai elokuva-ala ylipäätään.


      • piipii2007

        Hei1 Haluaisin innolla ruumiiks leffaasi,jos sopii!? Vastaa mahdollisimman nopeesti,että pääsinkö ruumiiks vai en! Terkuin Neiti Ruumis


    • Tarmo

      Minä sopisin ruumiksi, koska olen kalpea ja kasvoni on elottoman näköinen. Lisäksi olen kunnut kaverien kanssa omaa elokuvaa ja olen esittänyt ruumista.

    • Hyötyykö vai ei??

      No tietenkin Lördit on pääosassa ja pari muuta. Mutta! Mitä ne saa, kun näyttelee ruumista?

    • marrrika

      joo haluisin ruumiiks!! :)

      • dasiu

        olis se kivaa


      • ......!

        minäkin olisin ihan täysin vapaaehtoinen esittämään ruumista... ^^ täällä olisi viellä yksi vapaaehtoinen *heiluttaa käsiään*


    • loukattu

      mee takas sinne hautaan pelottelemasta pikkulapsia, hommaa kunnollinen ammatti.

    • tsikkaplöö

      Tahtoo ruumiiksi onko enää paikkoja?

    • lada

      Olishan se hauskaa harmi vaan kun en päääsyt se olis ollu tosi jännää itse olen 10-13v

    • kkkkk

      Hei!!
      Mä inhoon, ku yks pöljä on oikeesti säilyttänyt
      wtc-iskussa hävitettyjä ruumiita Suomen Paltamossa vuodesta 1965 (Irakin kansanmurha 1965). Vielä siinä näytellä ruumista...HYI !!! Minä en ainakaa suosi 1%:aan Euroviisujen voittajaa....HYI..............

      • hevari

        mä jopa toivon että olisit ruumis OIKEESTI


    • Ulkoiset edellytykset

      Kyllä mieki olisin ihan milenkiinnosta ilmoittautunut ruumiiksi mutta mennyt myös ohitte se että milloin
      ruumiita kaivettiin esille : )

      • elävä ruumis

        Haluaisin ehdottomasti ruumiiksi leffaan, missä noin hyvä laulaja on mukana!voitko ilmoittaa päätöksestäsi mahdollisimman pian. Terkuin elävä ruumis (korvia vihlovaa naurua)


    • terkku123

      hei olen 13 vuotias tyttö joka haluaisi edes joskuis ola tekemisissä lordin kanssa

    • elinaa-uu

      Onko mahdollista päästä ruumis,rooliin jos on 13 v tyttö? JOs on nniiin TOTTAKAI >TULEN

    • j-laitinen

      Saisin tavata lordin kuvauksissa.

    • Dragulande

      Ruumiinpesuvettä unohtamatta ja säästelemättä tämä käypi.

    • Lordi Lucas

      Nehän kuvaa noin kaksi kuukautta ja siinä välissä on Euroviisu keikka ja sit kesällä Ozzyn kanssa lavalle. Tuskin tulee mitään Halloween kaltaista hittiä edes.
      Ja mitä muut saavat? Putansuu saa eniten huomiota ja muut ovat taustana, kuten musiikki videoissa ja hän myös hoitaa haastattelut tai toisin sanoen hoitaa kaiken levy-yhtiön ohella.

    • Juu minä ainakin haluun

      Mä ainakin haluisin esittää ruumiita lordin elokuvassa olis hauskaa esittää ja olla samas elokuvas lordinkanssa.

    • marakassi.fi

      todella haluan olis kiva nähän lordi

    • kuuntelijat

      on jo valmiiksi ruumiita eli kuka tahansa käy ja ette viitsis puhuu (kirjoittaa) musiikista ja Lordista samassa lauseessa, niillähän ei ole mitään tekemistä keskenään..Niinkuin ei myäskään täällä Ari "OnkoSilläSukunimikin" ja musiikilla.

      • hevari

        jos yrität kertoo tolla viestillä jotain niin et taija tietää musiikista paskaakaan


      • sargeist
        hevari kirjoitti:

        jos yrität kertoo tolla viestillä jotain niin et taija tietää musiikista paskaakaan

        on siinä meil taas hevari. lordihan menee rockin puolelle.. kaukana kunnon metallista ja tää ari.. no huhhuh haukkuu muita artistei (lähinnä poppareita) ja sanoo että heviä sen olla pitää.. no mitä ihmettä ari sitten teki poppiohjelmassa. on kyllä taas niin hieno esikuva metallisteille että oksat pois. narun jatkoks tommoset.


      • joulukakka
        sargeist kirjoitti:

        on siinä meil taas hevari. lordihan menee rockin puolelle.. kaukana kunnon metallista ja tää ari.. no huhhuh haukkuu muita artistei (lähinnä poppareita) ja sanoo että heviä sen olla pitää.. no mitä ihmettä ari sitten teki poppiohjelmassa. on kyllä taas niin hieno esikuva metallisteille että oksat pois. narun jatkoks tommoset.

        on kyllä aika ristiriitaista kun eka sanot Aria hevariks ja sit et on siinäki metallistin esimerkki! miettisit vähä mitä kirjotat.
        Tiedoks vaa jos et tajunnu et hevi ja metalli no aivan eri asia


      • ota selvää ensin
        joulukakka kirjoitti:

        on kyllä aika ristiriitaista kun eka sanot Aria hevariks ja sit et on siinäki metallistin esimerkki! miettisit vähä mitä kirjotat.
        Tiedoks vaa jos et tajunnu et hevi ja metalli no aivan eri asia

        hevi = heavy metal, eli eräs metallin tyylisuuntauksista. ja nämäkö siis ovat aivan eri asia?
        ja miksi ihmeessä hevari ei voisi kuunnella lordia ja aria? typerää on, jos "hevari" ei saa kuunnella vaikka britney spearsia hevinsä ohella, jos näin itse haluaa.


      • MääKiJä
        ota selvää ensin kirjoitti:

        hevi = heavy metal, eli eräs metallin tyylisuuntauksista. ja nämäkö siis ovat aivan eri asia?
        ja miksi ihmeessä hevari ei voisi kuunnella lordia ja aria? typerää on, jos "hevari" ei saa kuunnella vaikka britney spearsia hevinsä ohella, jos näin itse haluaa.

        Kehua itseään kovaksi hevariksi ja tietää paljon musiikista. Mutta! Kristian nolasi jonkin verran tietämyksellään Arin.

        (Tuo kilpailu oli lauantain Ilta-sanomissa)


      • olen soittanut
        hevari kirjoitti:

        jos yrität kertoo tolla viestillä jotain niin et taija tietää musiikista paskaakaan

        n.30 vuotta työkseni. Soitin jo kun sä olit vielä isäs munissa joten enköhän jotain tiedä musiikista, mene sää vielä sinne lastentarhaas kasvamaan.


      • Suomalainen (artisti)
        olen soittanut kirjoitti:

        n.30 vuotta työkseni. Soitin jo kun sä olit vielä isäs munissa joten enköhän jotain tiedä musiikista, mene sää vielä sinne lastentarhaas kasvamaan.

        Tee työsi. Ja yritä olla kuin et olisi mikän tähti. Ota Putansuusta mallia. Sillä ukolla ei ole. No mitä nyt oheistuotteita pukkaa hihnalle.


      • artisti ???
        Suomalainen (artisti) kirjoitti:

        Tee työsi. Ja yritä olla kuin et olisi mikän tähti. Ota Putansuusta mallia. Sillä ukolla ei ole. No mitä nyt oheistuotteita pukkaa hihnalle.

        työni olen takulla tehnyt, etkä ole nähnyt mua minkään lehden lööpeissä etkä tule näkee. Näen melkein harvase ilta ihmisii jotka haluu lehtiin melkein millä hinnalla tahansa. EI KINNOSTA, soitan ja helv. ISO piste. Mitä tekemistä soittamisella on sen kanssa millanen muija /koira /auto/mummo/kummi mulla on TÄÄÄÄHHH


    • ruppi

      Eikö niitä sais aitojakin jostain hommattua,tai melkeen ainakin,vaikkapa jonkin elektroniikkatehtaan pikkupomo voisi olla hyvä,ne on aivokuolleita.

    • -ripe-

      TOTTA KAI MÄ HALUUN

    • figjfigj

      en ikinä

      • ja nauran..

        huvittaa ku kaikki pennut täällä haluaa ruumiiks, eiköhän ne tarvii aikuisen/aikuisen kokoisen ja se on varmaan valittukkin jo huvittavaa.


    • buldoggi juonu piimää

      noi surkeeta laardia auttas ees rahasta!englannin taito ihan hakusessa ja todella lapsellisen näköstä ja kuulosta.tomi näyttää ihan possulta,ei ihme ettei näytä naamaasa ku kaikki nauro sille jo koulussa....

      • On sopimus, että he ovat julkisuudessa pelkästään maskeissa. Eli tekee "monsteri musiikkia." Putansuun esikuva on KISS yhtye, jos muistatte.

        Sit tuosta Lordi elokuvasta. Eiköhän ne yritä tosissaan, että se menestyy Amerikan markkinoilla? Tosin Suomessa ei taida...Eihä Rennyn elokuvat ole täällä saanut hyviä arvosteluja, mutta menestyy siellä.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      142
      6328
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3828
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1985
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      26
      1796
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1488
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1478
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe