Minulla on himo koko ajan itsetyydyttää.
Työnnän koko ajan sormilla pilluun.
Haluaisin koko ajan seksiä tai muuta sellaista jossa saan orgasmin. Tämä on kohta jo ihan sairasta.. En pysty millään oleman ilman itsetyydytystä! Nyttenkin tässä työntelen.
Autuainen olo aahh..Työntelen sormilla ainakin 7 kertaa päivässä!
Itsetyydyttäjä
23
3397
Vastaukset
- Ihmettelevä
...sulla ole ketään miestä joka sut tyydyttäisi?
Vaikka kai sitä tuollakin tavalla hommat saa hoidettua, mutta kyllähän "oikea" seksi aina itsetyydytyksen voittaa, vai?
Hommaa hyvä tyttö itsellesi mies joka pitää sinut tyytyväisenä...- Itsetyydyttäjä
Ei ole juuri tällä hetkellä miestä..(ikävä kyllä)
Mies pitäisi kyllä hankkia.. Mutta itsetyydytystä en voi lopettaa... - Hullu(ko)
Eipä ole tällä hetkellä miestä.(ikävä kyllä)
Pitäisi hankkia, mutta en minä itsetyydyttämistä jätä! - Anatoli
Hullu(ko) kirjoitti:
Pitäisi hankkia, mutta en minä itsetyydyttämistä jätä!Mulla on sama ongelma kun sulla jatkuva tarve tyydyttää, ja minulla ei ole taas naista. Oisiko meistä toisillemme apua!
- Ihmettelevä
Hullu(ko) kirjoitti:
Pitäisi hankkia, mutta en minä itsetyydyttämistä jätä!...jos auttaisin sua?
Ei sun sitä itsetyydytystä lopettaa tarvitse, mutta saisit edes välillä myös miestä...
Ja veikkaisin että ei tarvitsisi sen jälkeen ainakaan ihan yhtä usein omia sormia käyttää... - Itsetyydyttäjä
Anatoli kirjoitti:
Mulla on sama ongelma kun sulla jatkuva tarve tyydyttää, ja minulla ei ole taas naista. Oisiko meistä toisillemme apua!
Varmasti meistä olisi toisillemme apua! ;)
- Ruuhkassa=)
Ihmettelevä kirjoitti:
...jos auttaisin sua?
Ei sun sitä itsetyydytystä lopettaa tarvitse, mutta saisit edes välillä myös miestä...
Ja veikkaisin että ei tarvitsisi sen jälkeen ainakaan ihan yhtä usein omia sormia käyttää...Mullehan tulee erikoisia tarjouksia! *nauraa*
Kyllä mä sitä miestä varmaan kohta saan.
Älkää olko huolissanne! (Leikki leikkinä)
=) - Anonyymi
Itsetyydyttäjä kirjoitti:
Ei ole juuri tällä hetkellä miestä..(ikävä kyllä)
Mies pitäisi kyllä hankkia.. Mutta itsetyydytystä en voi lopettaa...❤️ itsetyydytys.info ❤️
- Anonyymi
Olen mies joka tykkää runkata joka päivä .en ole homo tykkään naisista mutta silti käteenvedossa on jotakin hienoa nähdä sperman lentävän kyrvästä siinä on jotakin upeeta
edossa- Anonyymi
Itsekin tykään välillä runkauksesta. Usein runkaan kun ole pesemässä pyykkiä. On mukava saada spermat lentämään pitkin reisia.
- Anonyymi
Tiuhaan tahtiin kyllä tulee itseään kiihoteltua ja sormilla hiplattua, seksi on mielessä usein ihan sopimattomissakin tilanteissa. Melkein joka päivä täytyy dildoakin sisään työnnellä. Enkä usko että muuttaisi mitään vaikka pääsisikin mieheen käsiksi niin usein kuin haluaisi... oma kiva on kuitenkin omaa kivaa.
- Anonyymi
Samoin täällä..olen eronnut nainen mut oma kiva päällimmäisenä..käyn keskusteluja miesten kans sivuilla ja fantasioin samalla kun tyydytän itseäni😗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin täällä..olen eronnut nainen mut oma kiva päällimmäisenä..käyn keskusteluja miesten kans sivuilla ja fantasioin samalla kun tyydytän itseäni😗
Oispas kiva kirjoitella tuhmia privaatisti, pitkin päivää lähetellä tuhmia tarinoita ja kuvia yms. Olisi kiihottavaa myös tuhmailla jonkun kameran välityksellä, nostaa kiimaisuutta ja fantasiointia kattoon....kunnes tapaisimme ja toteuttaisimme yhdessä fantasioidut asiat, uudelleen ja uudelleen ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi upeaa olla jalkojesi välissä kaulapannassa ja talutushihna vedetty tiukaksi pakaroiden alta niin,että suu sopivasti pimpan ja kieli klitoriksen kohdalla samalla kun chattailet koneella jonkun kanssa aiheesta tai harrastat puhelinseksiä...😛
T. M54H:ki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täältä jos onnistuu kiihottavan keskustelijan löytämään, se harvinainen herkku kannatta kyllä napata omaan käyttöön ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi ihanuus. Onko klittasi nytkin märkä.
Haluaisin olla sun peiton alla jalkojen välissä just nyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi ihanuus. Onko klittasi nytkin märkä.
Haluaisin olla sun peiton alla jalkojen välissä just nyt.Oi se olisi ihanaa.. 😗😗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi se olisi ihanaa.. 😗😗
Haittaako, jos eksyn välillä pyllylle.
Kieli kulkisi edestakaisin sun herkillä😍
- Anonyymi
itsetyydytys.info on oikea osoite mennä kertomaan tästä ikävästä vaivasta
- Anonyymi
Joudun runkkaamaan 3 kertaa päivässä ja se on mukavaa on ihana ihanaa hieroa kivikovaa kullia kourassa ja sitten nähdä sperman lentäv
Ä
än josk - Anonyymi
voin sormettaa ja dildottaa aina kun huvittaa,ja kyllä, aina huvittaa,ja siksi on niin hyvää maailman parasta,olla nainen,ei tartte kun miettii miten hyvääse tekee,niin taasja vaikka kolmannen kerran päivässä.kun se kerran tulee mieleen se on saman tien saatava.
- Anonyymi
Tuosta voin olla miehenä kateellinen. Naisten kyky tulla yhä uudestaan on vain niin kadehdittavaa.
- Anonyymi
ET HULLU OLE VAAN KUIN MUN TARVE JA HALU KOKO AIKA EDES SAADA SEISOKKI JA TYHJENTÄÄ LASTI.NYT KOKO AIKA SEISOO.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315926- 393892
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833333- 122798
- 292252
- 122217
- 1621916
- 191572
- 1051372
- 251283