...siis luonteeni puolesta.Minussa on kaikki jouskarin hyvät puolet,mut ei yhtään huonoja puolia.
Olen kyllä täydellisyyden tavoittelija,mut melkein vain luonteeltani,en ulkonäöllisesti.pyrin olemaan jotenkin täydellinen kaikille.
olen täydellinen..
11
1562
Vastaukset
- halusit kai vaan huomioo
tän palstan avulla...jos noin täydellinen oot mee hoitoon. good luck elämään. iteki oon jousimies-mimmi mut luojan kiitos en noin täydellinen!
- olet ,
Jousimies, olet palstan pilaaja!
Sinua on loukattu ja purkaat täällä vihaasi. - rankkaa:
"Pyrin olemaan jotenkin täydellinen kaikille."
Parempi on miellyttää itseään, niin löytää tasapainon elämään. Olen itse jousimies ja tunnen monta jousimiestä, joissa on miellyttäjän vikaa (uskokaa pois!). Ehkä jousimiehet pohjimmiltaan etsivät hyväksyntää ja huonot puolet tulevat esille vasta parisuhteessa tai tiiviissä ystävyyssuhteessa.- mielistelevät
niinsanottua, parempaa väkeä.Yleinen tapa jousimiesnaisilla, työpaikalla sen huomaa.Esittävät monasti parempaa, mitä ovat todellisuudessa.
- puheita
mielistelevät kirjoitti:
niinsanottua, parempaa väkeä.Yleinen tapa jousimiesnaisilla, työpaikalla sen huomaa.Esittävät monasti parempaa, mitä ovat todellisuudessa.
Pelkkää kateellista puhetta, kun et itse osaa...
- löpön
mielistelevät kirjoitti:
Johtajat vaan hakeutuvat johtajien seuraan. ;)
- osaavat kyllä..
nimittäin itsensä kehumisen. Jousimiehet eivät ikinä löydä itsestänsä vikaa! On huomattu!
- niitä ei..
Mitenkäs niitä vikoja löytäisi, kun niitä ei ole! Te muut olette vain kateellisia siitä, että jousimiehet ovat niin ylivertaisia.
- Nimetön
niitä ei.. kirjoitti:
Mitenkäs niitä vikoja löytäisi, kun niitä ei ole! Te muut olette vain kateellisia siitä, että jousimiehet ovat niin ylivertaisia.
Ja sitten heräsin ja päästin kissan ulos..Tämän ärsyttämisen ja yllyttämisen taidon Jousimies osaa, nää jutut voi jättää ihan omaan arvoonsa, noteeraamatta. Tajuaa jouskarikin oman paikkansa..
- Nimetön
niitä ei.. kirjoitti:
kenenkään, kuka on lähes täydellinen, tarvii sitä täällä kaikille todistella.. terkuin Härkä (n)
- toisaalta
tarviiko niitä omia vikojaan toisille kertoa, parempi olla vaan hissukseen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992