näyttääks jouskari tunteensa

kauris73

jos on vähäkään kiinnostunut varatusta pimust ja itsekki varattu? kannattaaks lähtä peliin mukaan?

14

3375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähde...

      Älä lähde, ei kannata. Jousimies ei voi pitkän päälle sietää kauriin omahyväisyyttä ja luuloa olevansa aina oikeassa. Sinä et voi sietää jousimiestä, eikä hän sinua.

      • on perää

        Hyvä ystäväni on kauris, minä jousimies. Näen hänessä paljon jousimiestäkin, koska hän on syntynyt joulukuun lopulla, mutta kerran hän tokaisi mulle: "Luuletko aina tietäväsi kaiken". Sanoin että en todellakaan, vaikka ääneen puhunkin. Häntä ärsyttää kaikki, jotka ovat näkyviä, kuuluvia ja esittävät paljon mielipiteitä.


      • intohimoa

        Me jouskarinaiset haetaan varattuina varatuista miehistä jännitystä ja intohimoa elämäämme. Mikä suinkaan ei ole vähän, koska muut ei sitä uskalla.
        Muista aina, että yksi yö jouskarinaisen kanssa vastaa kymmentä yötä jonkun muun kanssa. Ehkä sittenkin kannattaa kokeilla.


      • allekirjoita
        intohimoa kirjoitti:

        Me jouskarinaiset haetaan varattuina varatuista miehistä jännitystä ja intohimoa elämäämme. Mikä suinkaan ei ole vähän, koska muut ei sitä uskalla.
        Muista aina, että yksi yö jouskarinaisen kanssa vastaa kymmentä yötä jonkun muun kanssa. Ehkä sittenkin kannattaa kokeilla.

        Jousinaisen moraali on KORKEA.


      • jopa äärimmäisyyksiin
        allekirjoita kirjoitti:

        Jousinaisen moraali on KORKEA.

        menevä suorastaan nunna ainesta!!! Ja tämä on tosi!!!


      • allekirjoitan
        jopa äärimmäisyyksiin kirjoitti:

        menevä suorastaan nunna ainesta!!! Ja tämä on tosi!!!

        Näin on.


      • en allekirjoita
        allekirjoitan kirjoitti:

        Näin on.

        tuota väittämää.
        Itse jouskarinaisena tiedän,että on pelottavaa haluta varattuna varsinkin varattuja miehiä.
        Minulla tämä saalistus vietti on ollut aina ja olen jo oppinut elämään sen kanssa.
        Lähinnä minua kiehtoo ajatus,että vastakkainen sukupuoli kiinnostuu minusta ja sen jälkeen mielenkiintoni lopahtaakin lyhyeen.....TÄMÄ ON TYYPILLISTÄ JOUSKARIA,sillä tiedäm muitakin saman kokeneita.
        Ja mitä tulee seksuaalisuuteen,niin irti päästetty Jouskari on todella kuuma ja tulisieluinen rakastaja....


    • diivatar

      niin nunnaksi sopisin.. moraali on korkea. ja kun saa kenet haluaa. toisaalta jos odottaa toiselta yritystä ainakin alussa, sillä tyypistä riippuen voi olla että mies juoksee karkuun jos tekee aloitteen...kerran minäkin halusin yhden yön, näin sopi sanoin tämä toinen osapuoli.. joka kerta tavatessamme hän kuiskaa korvaani yksi soitto vaan....mutta olin silloin sinkku ja tämä toinen on mua nuorempi niin paljon että lienee hyvä jatkaa siitä yli 10v. ikäerosta erisuunnissa helpompaa... joskus piruuttani testailen iskukykyä.. se on ihan kivaa.. varsinkin itseäni paljon nuorempien keskuudessa ylleensä ne ovat skorppareita=)

    • siihen liittyy

      niin mónia seikkoja,mutta vaikka itse olin varattu niin ei se estänyt mitenkään näyttämästä kiinnostusta muille-varatuille tai ei...:> se riippuu itestäs et mitä haluutko,jouskarit tykkää flirttailla.

      • Reppurikin

        Niin, flirttailua kyllä, mutta siihen se kyllä sitten jääkin


    • CASTROF

      kannattaa ehdottomasti...Jousimies vaik ois varattukin lähtee helposti mukaan.T:Jouskarimies

      • kauriina

        miks pirussa pitää seirustella, jos haikailee muiden perään. Pitää olla tarpeeksi rohkea elämään yksin jolloin voi vapaasti olla kenenkä kanssa vaan. Tietty jos pelisäännöt on sovittu ja molemmilla samat, antaa palaa. Oon ehkä tosikko, mutta musta se on pelkuruutta seurustella ja siinä sivussa etsiä uutta. Jos oma ei riitä miksi ylipäätään ootte yhdessä? Etkö uskalla elää yksin? Ei elämää voi selittää vain horoskoopeilla, ne antaa vaan osviittaa. Itse oon kauris ja luotettava, mutta kaikki kauriit ei sitä ole.


    • =o)

      Kannattaa kokeilla. Itse olen jousimies nainen ja lähdin suhteesta toisen miehen mukaan kun se minut hurmasi..

      • teidät

        hurmataan??? olen itsekkin varattu ja sutinaa löytyy. Olen totaalisen ihastunut jouskariin, miten tiedän että kiinnostus on molemminpuolista todella....?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2275
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      70
      1914
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1725
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1631
    5. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      152
      1618
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1604
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1514
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1357
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1218
    Aihe