Hei vaan kaikki samanlajiset, onko kellään muulla ollut stressaava ja erityisen huono-onninen kevättalvi? Viime aikoina on tuntunut usein että kaikki mikä voi mennä pieleen todella tekee niin. Muistaakseni kaikissa vuosihoroskoopeissa povattiin epäonnea leijonille. Kertokaapa olenko se vain minä vai voisinko syyttää surkeudestani joitakin kosmisia voimia.
Epäonnea?
4
922
Vastaukset
- yleisiin
horoskooppeihin kannata luottaa. Minulla ainakin tämä vuosi on mennyt suorastaan loistavasti muutamaan aiempaan verrattuna ja lisää hyvää tulossa. Henkilökohtaisesti syntymäajan perusteella asiantuntijan laatima horoskooppi olisi luotettavampi. t. n.vm-55
- loistavasti
Ja vastapainona ihan vituilleen!!
Ja siis ihan tosi kummallisia juttuja mennyt vituralleen, ei vois ees tulla mieleen... tai jos joku olisi etukäteen kertonut.
Toisaalta 50% mennyt sitäkin loistavammin!
Vaarallisesti linjassa syntymäajan skoopin kanssa koko keissi...- heinäkuun loppu
kaikille kokemuksistanne. Yritän siis toivoa parempia päiviä tulevaksi. Onneksi kohta on kesä ja saa mansikkakakkua... ellei sitten koko sato mene pieleen : )
- nolouden huipu
hei
Mä oon leijona ja arvaa mittä mulla kävi unohdin rinsikat kotiin ja muomassi kun tulin kottiin olin koko päivä töissä eikä kukaan huomautunut, ja seuraavanna päivännä huomassin että ihmiset tujoitavat ja nauroivat mikkä viikko, onko kellä kään käynyt vastavaa tillanetta...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai908666Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki494766Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414431Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit462633Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.991510- 401306
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441256Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641172Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391160Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671100