Tietääkö kukaan ikäryhmän edustaja Idols-voittajasta mitään?

Reino

Ottaako joku tosissaan tätä kukkakepin näköistä uhoajaa?

Jotenkin en voi olla hyväksymättä nuorukaista. Hän ilmeisesti tulee elättämään itsensä ainakin jonkin aikaa ilman kulttuurimäärärahoja. Toivotan hänelle menestystä jatkossa.

Kirjoitelkaapa mitä mieltä olette.

9

665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirveli

      minulta ainakin vähän enemmän sympatioita puolelleen, jos olisi vähän nöyrempi eikä mollais muita artisteja, vaan keskittyisi uraansa. Mahtava ääni pojalla, mutta käytös ei ole ollut minun mieleeni.

      • mollaamalla

        Jonea.


    • Remanteri

      Kyä kais se laulaa ossaa. Kyä se rahhaa tua levytuattajalle ja ittelleenki.
      Sitä mää vaa ihmettelen et onks oikeev valita nuarison ihanteeks noir rääväsuinem miäs.
      Kyl ne ossaa noi homottelut muutenki vähäl liikaa. Ei siim mittään irolii tarviim mallii näyttämää. Se on huanompi juttu että niit esimerkin ottajii varmaal lötyy ja niittes suasikkisanostoon tullee kunnialloukkausta hipovii ilmasuja niinkut toi paskanen lökäpöksyhomo!
      Ei pal lohruta tiato ettei rahal om morraalii.

      • kuten murreketjussa

        se leviää, ilkeily ja omakehu.


      • sitä ollaan
        kuten murreketjussa kirjoitti:

        se leviää, ilkeily ja omakehu.

        sitten ajan hermolla, nämä vanhat akat varsinkin.Huhuh tuota murreketjua ja välillä kahveepirttiäkin !Kyllä minun naisena pitää sanoa, että nämä harvat miehet täällä fiksummin kirjoittaa, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.


      • $n kuvat silimisä
        kuten murreketjussa kirjoitti:

        se leviää, ilkeily ja omakehu.

        Ookkona käyny murreketjussaki kirjoittamasa?


      • $n kuvat silimisä kirjoitti:

        Ookkona käyny murreketjussaki kirjoittamasa?

        Niin paras laulaja voitti minun mielestä. Ääni oli Arilla upea . verrattuna esim edellisvuoden Jääskeläiseen. En ymmärrä vieläkään miksi hän voitti.. siis jääskeläinen. AI niin kansa äänesti, ja halusi niin!
        Mutta se kielenkäyttö Arilla onkin jo eri juttu.
        Meikäläisen käsityksen mukaan suorastaan törkeää.
        Millä oikeudella hän nimittelee ja mollaa milloin ketäkin,, ei sitä ymmärrä !!
        Ehkä se jossain välissä kostautuu.
        Mutta äänensä perusteella oli parempi kuin Anna.
        Minun mielestä.. ja monen muunkin kun kerran voitti !


      • meri-kukka98 kirjoitti:

        Niin paras laulaja voitti minun mielestä. Ääni oli Arilla upea . verrattuna esim edellisvuoden Jääskeläiseen. En ymmärrä vieläkään miksi hän voitti.. siis jääskeläinen. AI niin kansa äänesti, ja halusi niin!
        Mutta se kielenkäyttö Arilla onkin jo eri juttu.
        Meikäläisen käsityksen mukaan suorastaan törkeää.
        Millä oikeudella hän nimittelee ja mollaa milloin ketäkin,, ei sitä ymmärrä !!
        Ehkä se jossain välissä kostautuu.
        Mutta äänensä perusteella oli parempi kuin Anna.
        Minun mielestä.. ja monen muunkin kun kerran voitti !

        luuli (ari nimittäin)että hänellä on samat oikeudet arvostella samaa uraa vetäviä . Eihän ne tuomaritkaan käytöksen oppia olleet saaneet,vaikka se pitkätukkanen tuomari oli oikeen akateemikon poika . Hän veti samaa linjaa .


      • mummikka
        meri-kukka98 kirjoitti:

        Niin paras laulaja voitti minun mielestä. Ääni oli Arilla upea . verrattuna esim edellisvuoden Jääskeläiseen. En ymmärrä vieläkään miksi hän voitti.. siis jääskeläinen. AI niin kansa äänesti, ja halusi niin!
        Mutta se kielenkäyttö Arilla onkin jo eri juttu.
        Meikäläisen käsityksen mukaan suorastaan törkeää.
        Millä oikeudella hän nimittelee ja mollaa milloin ketäkin,, ei sitä ymmärrä !!
        Ehkä se jossain välissä kostautuu.
        Mutta äänensä perusteella oli parempi kuin Anna.
        Minun mielestä.. ja monen muunkin kun kerran voitti !

        Niin minustakin, upea ääni pojalla. Toivottavasti Ari osaa tehdä myös uusista, omista biiseistä itsensä näköisiä, siinä on karaokelaulajan ja artistin ero. Aina ei minusta kannata luottaa siihen mitä media kirjoittaa. Kyseessä on otsikot ja markkinointi. Eiköhän Ari poikakin ajan myötä opi, että samaa läppää mitä heittää kaveripiirissä, ei kannata heittää median edustajien edessä. Siellä seulotaan se myyvä otsikko ja tarina sen mukaan. Totta kai uusi idoli on riippuvainen mediasta, väleissä pitää olla, kuka 23 vee kundi sen hallitsee, kysyn vaan. Kaikkea hyvää Arille!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7200
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2184
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1429
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1143
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1026
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      873
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      865
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe