Äksyilevä

leijona-tyypillistä?

oma mieheni on aivan ihana, mutta yksi piirre on, joka on ihmetyttänyt alusta saakka. Leijona saattaa ärähtää ihan ihmeellisistä asioista, tai lähinnä sellaisista asioista jos oma kuninkaani kuvittelee, että hänen herkkää itsetuntoaan loukataan..Sama piirre on eräässä kaverissani. Ja yhtä nopeasti kun nämä äksyily/kiukuttelu-kohtaukset ovat alkaneet, ne myös sammuvat. Kun itse vielä kummastelee, mistä oikein tuulee.

Ilmeisesti leijonat ovat "melko" temperamenttisia noin yleisestikin? Vai mitä mieltä ovat muut leijonat?

7

1888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on

      Itse olen ominaisuuksiltanikin henkeen ja vereen leijona, ja kyllä, tuo äksyily saattaa olla ihan ominaista meille.
      Ei me mitään pahaa koskaan tarkoiteta, vaikka joskus ärähdetäänkin, sellaisia vuoristoratatemperamentikkoja me vaan ollaan.=)

    • viirukka

      Joo, me leijonat karjahtelemme, mutta ei siinä mitäåän vaarallista ole. Parempi kun ärähtää heti, eikä jää hautomaan päässään turhia juttuja.

      Olen leijona -nainen, mutta tempperamentti ei ole mielestäni ollenkaan paha asia, hiirulaisia on aivan tarpeeksi.

      Leijona on myös kiihkeä, omistaan huoltapitävä, empaattinen, huolehtiva ja vaikka ihan mitä, positiivista, kuten meissä kaikissa, mutta negatiiviset piirteet huomataan paremmin kuin positiiviset, jos ärähtely sitä joidenkin mieelstä on.
      Eiks ole hyvä, että kun karjahtaa, se jää sitten siihen , eikä kauaa murista.

      • itse leijona

        mutta olen huomannut, että leijoniin kohdistuu aika paljon epäluuloja. Pidetään ylpeinä ja riidanhakuisina jne. Mutta itse olen huomannut, että leijonan kanssa on helppo hengittää. Että kun leijonaa ottaa päähän joku asia niin hän karjahtaa sen, eikä tarvitse toisen jälkeenpäin pohtia näitä juttuja vaan hommista riidellään/puhutaan heti ja sitten ne unohdetaan. Se on oikeastaan hirvittävän hieno asia.


      • jaaahas
        itse leijona kirjoitti:

        mutta olen huomannut, että leijoniin kohdistuu aika paljon epäluuloja. Pidetään ylpeinä ja riidanhakuisina jne. Mutta itse olen huomannut, että leijonan kanssa on helppo hengittää. Että kun leijonaa ottaa päähän joku asia niin hän karjahtaa sen, eikä tarvitse toisen jälkeenpäin pohtia näitä juttuja vaan hommista riidellään/puhutaan heti ja sitten ne unohdetaan. Se on oikeastaan hirvittävän hieno asia.

        Leijonat eivät todellakaan ole mitään empaattisia niitä kohtaan, jotka ei satu olemaan sydäntä lähinnä! Minua raukkaa kidutti jo ihan tarpeeksi eräs leijona sydämettömyydellään. Eipä ole karjahdellut vaan kieroillut ja kostanut.


    • kiusattu lapsesta

      Kaikkia leijonia on kiusattu lapsesta asti
      mm. tämän ominaisuuden takia.

      Itsetuntoa ei löydy myöhemminkään juuri kenellekään.

      • ja isoissakin

        Äksyilyn jotenkin kestäisi, mutta 20 vuotta ja pitää vielä paimentaa isoissa ja pienissäkin
        hänelle kuuluvissa asioissa.


    • Kuuhärkä

      Luonnossa leijona vaaniin ja saalistaa puskan takana.

      Kumpi on parempi, puskassa vaaniva peto, joka yllättäen hyökkää kimppuun vaiko suoraan karjahteleva vauva?

      Eli se, mikä tulee ulos, ei ole vaarallista. Se mikä ei tule ulos, sitä on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6749
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4380
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2793
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1653
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe