oma mieheni on aivan ihana, mutta yksi piirre on, joka on ihmetyttänyt alusta saakka. Leijona saattaa ärähtää ihan ihmeellisistä asioista, tai lähinnä sellaisista asioista jos oma kuninkaani kuvittelee, että hänen herkkää itsetuntoaan loukataan..Sama piirre on eräässä kaverissani. Ja yhtä nopeasti kun nämä äksyily/kiukuttelu-kohtaukset ovat alkaneet, ne myös sammuvat. Kun itse vielä kummastelee, mistä oikein tuulee.
Ilmeisesti leijonat ovat "melko" temperamenttisia noin yleisestikin? Vai mitä mieltä ovat muut leijonat?
Äksyilevä
7
1943
Vastaukset
- näin on
Itse olen ominaisuuksiltanikin henkeen ja vereen leijona, ja kyllä, tuo äksyily saattaa olla ihan ominaista meille.
Ei me mitään pahaa koskaan tarkoiteta, vaikka joskus ärähdetäänkin, sellaisia vuoristoratatemperamentikkoja me vaan ollaan.=) - viirukka
Joo, me leijonat karjahtelemme, mutta ei siinä mitäåän vaarallista ole. Parempi kun ärähtää heti, eikä jää hautomaan päässään turhia juttuja.
Olen leijona -nainen, mutta tempperamentti ei ole mielestäni ollenkaan paha asia, hiirulaisia on aivan tarpeeksi.
Leijona on myös kiihkeä, omistaan huoltapitävä, empaattinen, huolehtiva ja vaikka ihan mitä, positiivista, kuten meissä kaikissa, mutta negatiiviset piirteet huomataan paremmin kuin positiiviset, jos ärähtely sitä joidenkin mieelstä on.
Eiks ole hyvä, että kun karjahtaa, se jää sitten siihen , eikä kauaa murista.- itse leijona
mutta olen huomannut, että leijoniin kohdistuu aika paljon epäluuloja. Pidetään ylpeinä ja riidanhakuisina jne. Mutta itse olen huomannut, että leijonan kanssa on helppo hengittää. Että kun leijonaa ottaa päähän joku asia niin hän karjahtaa sen, eikä tarvitse toisen jälkeenpäin pohtia näitä juttuja vaan hommista riidellään/puhutaan heti ja sitten ne unohdetaan. Se on oikeastaan hirvittävän hieno asia.
- jaaahas
itse leijona kirjoitti:
mutta olen huomannut, että leijoniin kohdistuu aika paljon epäluuloja. Pidetään ylpeinä ja riidanhakuisina jne. Mutta itse olen huomannut, että leijonan kanssa on helppo hengittää. Että kun leijonaa ottaa päähän joku asia niin hän karjahtaa sen, eikä tarvitse toisen jälkeenpäin pohtia näitä juttuja vaan hommista riidellään/puhutaan heti ja sitten ne unohdetaan. Se on oikeastaan hirvittävän hieno asia.
Leijonat eivät todellakaan ole mitään empaattisia niitä kohtaan, jotka ei satu olemaan sydäntä lähinnä! Minua raukkaa kidutti jo ihan tarpeeksi eräs leijona sydämettömyydellään. Eipä ole karjahdellut vaan kieroillut ja kostanut.
- kiusattu lapsesta
Kaikkia leijonia on kiusattu lapsesta asti
mm. tämän ominaisuuden takia.
Itsetuntoa ei löydy myöhemminkään juuri kenellekään.- ja isoissakin
Äksyilyn jotenkin kestäisi, mutta 20 vuotta ja pitää vielä paimentaa isoissa ja pienissäkin
hänelle kuuluvissa asioissa.
- Kuuhärkä
Luonnossa leijona vaaniin ja saalistaa puskan takana.
Kumpi on parempi, puskassa vaaniva peto, joka yllättäen hyökkää kimppuun vaiko suoraan karjahteleva vauva?
Eli se, mikä tulee ulos, ei ole vaarallista. Se mikä ei tule ulos, sitä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin
Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset12510794Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021
vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti1096166Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..495336Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi1285279Enää viisi yötä Sannan kirjaan
Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut684316Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi1034192Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät513771Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa213708Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali133456IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!
"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k753034