Vaakamiehen pitäminen

kaurisNainen

Moikka!

Olen tavannut Vaakamiehen ja treffattu harvinaiset yhden kerran =). Toista näkemistä ei saada aikaiseksi kun mies on kiireinen työrintamalla. En ole mitenkään painostanut näkemisen suhteen, enkä pommita turhilla viesteillä. Välillä tuntuu, että tuleeko sitä toista kertaa olenkaan mut Vaakamies on kyllä selkeesti kiinostunut minusta ja haluaa tavata heti kun mahdollista.

Onko ihan tyypillistä Vaakamiestä ettei pidä kovin ahkerasti yhteytrtä vaan se olen minä joka ottaa yhteyttä?. En haluaisi karkoittaa miestä elämästäni vaan saada miehen itselleni...Millä konsteilla saan miehen itselleni (ei nokkkavia kommentteja, kiitos)Miten pitää käyttäytyä, puhua,ajatella ym...että miehen saan omaksi.

7

2619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sarkku77

      Meillä myös oli alussa mies töissä,yötä päivää kun oli poikamies.Mutta kyllä me tekstailtiin alussa parikymmentä viestiä päivässä ja heti ajattelin ettei siitä mitään tule kun ei heti vastannut.Mutta hitaasti ja varmasti mentiin askel askeleelta.Ja vieläkin näiden 5v.jälkeen on asiat samalla tavalla eli mä hätäilen ja mies menee hitaasti ja varmasti.Yhdessä päätetään asioista kuitenkin.Ihanaa on ollut ja olen onnellinen kun tutustuin häneen! Kärsivällisyyttä!

    • #neitsyt#

      Paras keino valloittaa vaakamies on edetä hissunkissun liikaa painostamatta. Älä ainakaan rupea aggressiiviseksi :) Vaakamiestä ei myöskään saa suututtaa, koska hän katoaa silloin maisemista. Ota kaikki diplomatian kykysi käyttöön. Silloin voit saada omaksesi miehen, joka on hyvin henkevä; keskusteluista ei tule loppua - olethan itse varmasti keskustelijatyyppiä? :)

      t. vaa'an kanssa elelijä

    • vaakaM..

      Yhteyttä liikaa pommittamatta..Jos hän nyt punnitsee mielessään sinua ja sitä että oletko hänestä yhtä kiinnostuinut..
      Me vaa`at vatvotaan asioita mielessämme ja pieni kannustus on hyväksi mutta liika pommittaminen saa toisaalta minut ainakin lukkoon.
      Hankalia tapauksia ollaan mutta kärsivällisyys kyllä palkitaan :)
      Toisaalta kaurisnaiseen itse tutustuneena voin sanoa että aika haasteellinen on ainakin tämä ihana kauris ;)
      Oma mielipiteeni on että kauris on hyvä kumppani vaa`alle..

      • loistavasti ;)

        ainakin talousasiat vaaka-kauris-yhdistelmä saa sujumaan...


    • Nimetön

      Et saa vaakamiestä ikinä itsellesi, koska hän haluaa olla aina vapaa ja iskeä monta naista samanaikaisesti, että olisi aina varalla joku muu, kun yksi ei sopii.

    • xer

      Heippa kaurisnainen!

      Täällä yksi samanlainen kauris neito joka on aivan avuttomasti ihastunut vaakamieheen. Tavattiin joulukuussa, mutta pitkän välimatkan takia tapaamiset ovat olleet vähäisiä. Vähän skeptisenä lähdin liikkeelle tähän juttuun, Mikä aika tunnettua kauriille,eikö? Mutta niin vaan meni jalat alta heti ensi tapaamisen jälkeen. Hitaastilämpenevää sorttia olen ja uskon sen osaksi johtuvan merkistäni. Silti tämä vaakamies on ollut käsittämättömän huomaavainen ja jotenkin uskomattomalla tavalla tulkitsee ajatukseni oikein. Yhä näemme harvoin ja se vaatiikin paljon kärsivällisyyttä sekä luottamusta. Mutta täytynee sanoa että uskon tähän suhteeseen, vaaka vaan kummasti saa kauriinkin uskomaan parempaan ja että sitä suurta rakkautta on vielä olemassa.
      Eli jos vaan jaksat hieman odotella, ei silti nöyristellen sillä uskon että vaaka haluaa itsenäisen mutta samalla lämpöisen kumppanin. Minun kohdalla ainakin kärsivällisyys palkitaan joka kerta ihanammin ja ihanammin! Parempaa miestä saa etsiä! Tsemppiä sinulle :)

    • mietteitä

      Jos lähtökohtasi on "Miten pitää käyttäytyä, puhua, ajatella...", se on väärä ja kostautuu varmasti jatkossa.
      Omana itsenään nainen -Kauriskin ;)- vaakamiehen valloittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1676
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1391
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      849
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      743
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe