Ajattelin aloitella harrastuksen uudelleen ja siksi kysynkin, onko etikettien keräilijöille omaa forumia olemassa netissä? Varhaisaikuisuudessa (noin 8 vuotta sitten) harrastus jäi ja nyt olisi aika alkaa elvyttämään hieman reilun 700 etiketin kokoelmaa uusiin voimiin.
Olutetiketit
5
1099
Vastaukset
- tuskin löytyy
Itse olen ainakin pärjännyt hyvin ilman foorumeita. Itsellä on kerättynä suomalaisia olutetikettejä viimemisen 15 vuoden ajalta. Ulkomaalaiset etiketit on hallussa mahdollisimman monesta Suomeen tuodusta oluesta, ja lisäksi muistoja on tallessa matkoilta mm. Saksasta, Itävallasta, Italiasta ja Latviasta.
Ja lisää on tulossa..- etiketit
saa kuivumaan mahdollisimman suoriksi?
etiketit kirjoitti:
saa kuivumaan mahdollisimman suoriksi?
Itse käytän tässä seuraavaa tekniikkaa;
Ensin painelen pehmeällä pyyhkeellä etiketit nihkeiksi (ei liian kuiviksi, etiketti alkaa taipua rullalle) ja asetan ne sen jälkeen kahden nukkaantumattoman liinan väliin, mieluiten siten, että liinoja on taiteltu pari kertaa.
Sitten laitan ne kahden avaamattoman puhelinluettelopaketin väliin. (Paketteja kun kertyy, kiitos typerän kilpailuttamisidean, jonka ansiosta meille tulee kaksin verroin niitä :D)
Pakettien muovi estää kansien "kupruuntumisen" imeytyvästä nesteestä. Ja mitä enemmän lisäpainoa päällä, sen parempi. Puhelinluettelot voi tietysti omalla järjellä korvata jollain muulla :D
Tietysti voit käyttää myös ainakin Suomalaisesta kirjakaupasta saatavaa puun lehtien ym. kuivaamiseen tarkoitettua puulevy-"painoa".
- yhdysolut
Moi!
Olen itse keräillyt suom,oluetikettejä.Haluisin vaihdella vanhoja etikettej.
T KIMI PUH 0405022778
E-MAIL;[email protected] - YHDYSOLUT
Moi!
Kerään todella vanhoja suomalaisia olutetikettejä
Löytykkö vaihtoa?
e.u-mail:[email protected]
T KIM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711559
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361166- 501004
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187878- 39769
- 49740
- 60668
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244532630- 119624
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp77568