Ajattelin aloitella harrastuksen uudelleen ja siksi kysynkin, onko etikettien keräilijöille omaa forumia olemassa netissä? Varhaisaikuisuudessa (noin 8 vuotta sitten) harrastus jäi ja nyt olisi aika alkaa elvyttämään hieman reilun 700 etiketin kokoelmaa uusiin voimiin.
Olutetiketit
5
1094
Vastaukset
- tuskin löytyy
Itse olen ainakin pärjännyt hyvin ilman foorumeita. Itsellä on kerättynä suomalaisia olutetikettejä viimemisen 15 vuoden ajalta. Ulkomaalaiset etiketit on hallussa mahdollisimman monesta Suomeen tuodusta oluesta, ja lisäksi muistoja on tallessa matkoilta mm. Saksasta, Itävallasta, Italiasta ja Latviasta.
Ja lisää on tulossa..- etiketit
saa kuivumaan mahdollisimman suoriksi?
etiketit kirjoitti:
saa kuivumaan mahdollisimman suoriksi?
Itse käytän tässä seuraavaa tekniikkaa;
Ensin painelen pehmeällä pyyhkeellä etiketit nihkeiksi (ei liian kuiviksi, etiketti alkaa taipua rullalle) ja asetan ne sen jälkeen kahden nukkaantumattoman liinan väliin, mieluiten siten, että liinoja on taiteltu pari kertaa.
Sitten laitan ne kahden avaamattoman puhelinluettelopaketin väliin. (Paketteja kun kertyy, kiitos typerän kilpailuttamisidean, jonka ansiosta meille tulee kaksin verroin niitä :D)
Pakettien muovi estää kansien "kupruuntumisen" imeytyvästä nesteestä. Ja mitä enemmän lisäpainoa päällä, sen parempi. Puhelinluettelot voi tietysti omalla järjellä korvata jollain muulla :D
Tietysti voit käyttää myös ainakin Suomalaisesta kirjakaupasta saatavaa puun lehtien ym. kuivaamiseen tarkoitettua puulevy-"painoa".
- yhdysolut
Moi!
Olen itse keräillyt suom,oluetikettejä.Haluisin vaihdella vanhoja etikettej.
T KIMI PUH 0405022778
E-MAIL;[email protected] - YHDYSOLUT
Moi!
Kerään todella vanhoja suomalaisia olutetikettejä
Löytykkö vaihtoa?
e.u-mail:[email protected]
T KIM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802691On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole572632Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.682578Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä852504Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu792018Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl481995Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1401853Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve291422Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko361422Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?141377