Kävin aa-ryhmän oven takana ja siellä ei ollut ketään

salmiakkipippurikaramell

Tämän mukaan olisi pitänyt olla tänään ryhmä. Mitä tuo A tarkoittaa kellonajan vieressä...
Kyllä harmittaa, kun valmistauduin henkisesti sinne menoon ja se olikin tyhjä. Paikka oli VARMASTI oikea.

22

1880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salmiakkipippurikaramell
      • Harriba

Osoitteessa oli ryhma2001.
        Kokeile vaikka aakokoukset.net

• Kaapo A
        Harriba kirjoitti:

Kaikki Suomen viralliset AA-ryhmät ovat osoitteessa www.aa.fi
        aakokoukset.net-osoitteessa on myös muita kuin oikeita AA-ryhmiä.

• Kaapo A
        Harriba kirjoitti:

Ryhmä 2001 ei ole AA:n ryhmä, joten sitä ei voi löytyä osoitteessa www.aa.fi.

• varmaankin
        Kaapo A kirjoitti:

Ryhmä 2001 ei ole AA:n ryhmä, joten sitä ei voi löytyä osoitteessa www.aa.fi.

näitä ulkopuolisia virtauksia jotka ovat liittyneet johonkin kustannusliikkeeseen.

• Kaapo A.
        varmaankin kirjoitti:

näitä ulkopuolisia virtauksia jotka ovat liittyneet johonkin kustannusliikkeeseen.

Jäi näillä vihjeillä vähän epäselväksi. Ehkä olet saanut asian hoidetuksi ihan itse,

• Avopalaveria eli sinne saa tulla kuka tahansa asiasta kiinnostunut.

Kiitos tiedosta. Mikäköhän siinä oli, ettei ollutkaan kokousta siellä missä piti olla? Pitäisi tuon AA:N päivittää noita sivujaan.
        Huomenna uusi yritys.

• vee-e

puhelinluettelosta tai paikallislehdistä.
      saattavat olla nyt viikonloppuna siellä espoossa vai mikä se aa-juhlapaikkakunta on ? dipoli ?

lähelle olet jo päässyt ja hyvä niin. tsemppiä. joku pitäis tuota kokemusta hyvänä tekosyynä lähteä juomaan !

Onkohan kaikki ryhmät peruttu sitten siihen asti kunnes loppuvat nuo?
        Syitähän sitä aina keksisi juoda, kuten meillä alkoholisteilla on tapana.
        Nyt kuitenkin vuokrasin leffoja ja ostin ison namipussukan :D
        Huomenna menen katsastamaan tuon miltei asuntoni vieressä pidettävän ryhmän.
        Tämä viikko mennyt selvänä ja huomenna jatkan päämäärääni selväpäiseen hyvään elämään.

• peruttu ja jos on,
        salmiakkipippurikaramell kirjoitti:

Onkohan kaikki ryhmät peruttu sitten siihen asti kunnes loppuvat nuo?
        Syitähän sitä aina keksisi juoda, kuten meillä alkoholisteilla on tapana.
        Nyt kuitenkin vuokrasin leffoja ja ostin ison namipussukan :D
        Huomenna menen katsastamaan tuon miltei asuntoni vieressä pidettävän ryhmän.
        Tämä viikko mennyt selvänä ja huomenna jatkan päämäärääni selväpäiseen hyvään elämään.

niin pitäisi ovella olla tieto siitä. Dipolissa oli pari tuhatta henkeä, joten siellä oli vai penehkö osa aalaisista.

• Pauliina)

Sieltä saa todellakin -avun eli ei yhtään mitään. Ja menepä vielä naisten ryhmään, niin se se vasta paikka on.neverever.

• mix

Oletko pääkaupunki seudulta? Jos niin menepä joku kerta perjantaina klo 19.00 seuraamaan palaveria Vuosaaren Columbuksen yhteydessä olevaan seurakuntasaliin. Olen ollut siellä vain kerran, mutta tunnelma on sanoinkuvaamattoman ihana. Jos en asuisi näin kaukana liittyisen siihen heti, mutta minun on käytävä ryhmässä vähintään kerran kaksi viikossa, joten joudun ihan itseni takia toistaiseksi tyytymään täällä oleviin perinteisiin ryhmiin.

• Alkkiss
        mix kirjoitti:

Oletko pääkaupunki seudulta? Jos niin menepä joku kerta perjantaina klo 19.00 seuraamaan palaveria Vuosaaren Columbuksen yhteydessä olevaan seurakuntasaliin. Olen ollut siellä vain kerran, mutta tunnelma on sanoinkuvaamattoman ihana. Jos en asuisi näin kaukana liittyisen siihen heti, mutta minun on käytävä ryhmässä vähintään kerran kaksi viikossa, joten joudun ihan itseni takia toistaiseksi tyytymään täällä oleviin perinteisiin ryhmiin.

Sielläkö se Kolumbus on, josta olen paljon kuullut puhuttavan lyhyen AA-taipaleeni aikana?

• tiedustella:
        mix kirjoitti:

Että minkähän lahkon seurakuntasali on kyseessä? Asiaan kaivattaisiin valaisua ihan yleissivistyksenkin kannalta.

• ToistpuoltJokke
        tiedustella: kirjoitti:

Että minkähän lahkon seurakuntasali on kyseessä? Asiaan kaivattaisiin valaisua ihan yleissivistyksenkin kannalta.

Nimim. "tiedustella" kyselee:
        >>Että minkähän lahkon seurakuntasali on kyseessä?>>

Kyseessä on Suomen Evankeliseen Kirkkoon kuuluvan Vuosaaren seurakunnan seurakuntasali.
        Kerran käydessäni täältä Turusta siellä AA-kokouksessa, minua ilahdutti suuresti, että siellä oli niin muslimeita, kristittyjä, -ortodoksia ja luterilaisia kuin myös sellaisia, jotka eivät kuulu mihinkään uskontokuntaan.

Jäi yksi yhteinen usko, että alkoholi ei sovi alkoholisteille missään muodossa. Ja myös se, että alkoholisti voi toipua ilman mitään muuta uskoa kuin, että joku häntä itseään suurempi voima vapauttaa hänet AA:n Kahdentoista Askeleen avulla.

• kiitokset.
        ToistpuoltJokke kirjoitti:

Nimim. "tiedustella" kyselee:
        >>Että minkähän lahkon seurakuntasali on kyseessä?>>

Kyseessä on Suomen Evankeliseen Kirkkoon kuuluvan Vuosaaren seurakunnan seurakuntasali.
        Kerran käydessäni täältä Turusta siellä AA-kokouksessa, minua ilahdutti suuresti, että siellä oli niin muslimeita, kristittyjä, -ortodoksia ja luterilaisia kuin myös sellaisia, jotka eivät kuulu mihinkään uskontokuntaan.

Jäi yksi yhteinen usko, että alkoholi ei sovi alkoholisteille missään muodossa. Ja myös se, että alkoholisti voi toipua ilman mitään muuta uskoa kuin, että joku häntä itseään suurempi voima vapauttaa hänet AA:n Kahdentoista Askeleen avulla.

Vastaus oli selventävä. Mitään muuta ei siis tarvita kuin suurempia voimia sekä 12 käskyä..

Miten ihmeessä joku voi "tietää" anonyymien ihmisten uskonnollisista suuntautumisista? Se jäi kummastuttamaan.

Muuten vastaus oli jälleen kerran erinomaisen informatiivinen, aivan kuin oletinkin. Vielä se lahko tulee julki.

• lahko
        kiitokset. kirjoitti:

Vastaus oli selventävä. Mitään muuta ei siis tarvita kuin suurempia voimia sekä 12 käskyä..

Miten ihmeessä joku voi "tietää" anonyymien ihmisten uskonnollisista suuntautumisista? Se jäi kummastuttamaan.

Muuten vastaus oli jälleen kerran erinomaisen informatiivinen, aivan kuin oletinkin. Vielä se lahko tulee julki.

on anonyymit alkoholistit.

• mix
        tiedustella: kirjoitti:

Useimmat AA ryhmät (molempien rakenteiden)kokoontuvat evankelis-luterilaisten seurakuntien tiloissa. Vuosaaren Columbuksen seurakuntasali kuuluu Ev.Lut.seurakunnalle.

• Kaapo K.

Niitä tietoja päivitetään kuukausittain. Mikä ryhmä oli se, joka ei ollutkaan auki`

• pilvee

Minusta alkaa näyttä siltä että tämä Suomen AA on se joka on, ulkopuolinen ryhmittymä, ei se ainakaan maailmalla olevaan rakenteeseen kuulu. Sillä on oma rakenne joka on Suomen AA, rakenteeseen kuuluu se että ryhmän ovet ovat kiinni, kun on yksi kahvin keittäjä joka palvelee 20 vuotta, kun ei ole vaihtovuoroisia palvelijoita, eikä asiakokouksia tarvita..

• Kaapo K.
        pilvee kirjoitti:

Minusta alkaa näyttä siltä että tämä Suomen AA on se joka on, ulkopuolinen ryhmittymä, ei se ainakaan maailmalla olevaan rakenteeseen kuulu. Sillä on oma rakenne joka on Suomen AA, rakenteeseen kuuluu se että ryhmän ovet ovat kiinni, kun on yksi kahvin keittäjä joka palvelee 20 vuotta, kun ei ole vaihtovuoroisia palvelijoita, eikä asiakokouksia tarvita..

Mikä ryhmä oli kiinni? Selvitetään asia, niin ei tarvitse vain täällä esittää perustelemattomia väitteitä.

Jos AA.lla on 1200 kokousta viikossa, se on noin 62 000 kokousta vuodessa. Ei ole mahdotonta, että joku on jäänyt pitämättä.

Yritä kuitenkin sanoa mikä ryhmä oli kiinni ja koska. Lupaan selvittää asiaa.

Jos taas mikään ryhmä ei ole ollut kiinni, vaan haluat vain trollata, se on ihan toinen juttu. Siihen minulla ei ole neuvoja.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2873
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2124
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1206
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe