Leijonamiehen kanssa ongelma

vaakanainen

Olen jo pidemmän aikaa (5 kk) ollut jonkunlaisessa suhteessa jellonaan.Tunnettu ollaan jo monia vuosia. ollaan työkavereita ja mulla takana ero
pitkästä suhteest. Alussa oli kovin kiihkeää yhdessäolemista, mies halusi enemmän kuin minä. Sitten hän ilmoitti, et haluaa himmata, ettei mitään kaunista kuole ennen kuin se alkaakaan. HIdastin tahtia, koska en halunnut häntä menettää...

Sitten yhtäkkiä hän ilmoittikin olevansa sitoutumisrajoitteinen, ei halua suhdetta mun tai kenenkään kanssa. Silti pysyttiin yhteyksissä.

Meni pari kuukautta ja kuinka ollakaan, hän yllättäen halusi tulla luoksini p***maan ja tulikin. Meni taas kuukausi ja sama juttu toistui.
Juttelin myöhemmin asiasta kanssaan ja sitoutumiskammosta ei enää sanaakaan.

Nyt tuosta toisesta p**okerrasta taas kuukausi ja ollaan yhä hyvissä väleissä, mutta, kun yritän ehdottaa hänelle tapaamista, sitä ei koskaan onnistu toteuttamaan. Mies vetoa työkiireisiin, silti paljon kanssani yhteyksissä.

Ongelmani siis se, et tapasin tuossa pari päivää sitten risteilyllä mukavan miehen ja vietettiin aikaa yhdessä, kun risteily loppu, tuli tältä uudelta mieheltä viesti, et haluaisi tavata uudelleen. Hän asuu kauempana ja kiinnostaa jonkin verran, mut mun jellona on silti mulle ykkönen... Ajattelin tapailla tätä uutta, jotta saisin uusia kokemuksia, mut mitenköhän toi mun jellona suhtautuu asiaan? Onko typerää käyttää tätä uutta miesta jellonaan syynä kiinnostua musta enemmän? Vai tuleeko se leijonien mustasukkaisuus esiin nyt? Haluan siis kovasti tän jellonan, mut jos mitään ei tapahdu, siirryn siihen toiseen... Kannattaako?

Meillä jellonan kanssa synkkaa tosi hyvin yhteen ja hän on se mies, jota olen aina etsinyt elämääni. En vaan tiedä jaksanko tätä saalistusleikkiä kauan kauempaa...

Ideoita?

9

2964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hänelle

      siis tälle leijonalle sen haaremiin kuuluva yksi varma juttu, sillä näitä on ja tulee olemaan ja jos hän asuu jonkukn kanssa tai seurustelee jonkun kanssa,niin koskaan sitä ykköstä hän ei tule jättämään näiden haaremiin kuuluvien takia,vaikka kuinka olisi mustasukkainen jne..anna itsellesi mahdollisuus elää, ja anna leijonan selittää mitä selittää, sitä se tekee läpi elämänsä eli siis valehtelee.älä sinä jää roikkumaan.

    • jätä jellona

      sä oot helppo pano, enkä sano tätä pahalla vaan sillä että olin itse tuossa samassa tilanteessa.

      Suloinen ihana jellona halusi minut, tuli luokseni... Juu, halusin minäkin hänet :) Olihan hän ihana ja rakastava hellä ja suloinen.

      Mutta sitten tein rankan vedon, kerroin hänelle että rakastan häntä ja haluan että alamme seurustella vakavasti (tietäen että kaikki loppuu, joten rakastelimme ihanasti viimeisenä yönä ja sanoimme hyvästi)

      Minä sain vapauden ja törmäsin heti mieheen joka livahti sydämeeni ja sieluuni :)

    • *****KUNIGASKISU*****

      Grrrr!!! sä kaipaat kunnon kuristamista.pus sullekin

    • Honeypie77

      Luin sun kirjottaman jutun ja paha tilanne sulla kyllä edessä. Sun täytyy oikeesti nyt selvitää, haluaako tämä leijona sulta pelkästään "sitä" vai jotakin pysyvämpää. Mutta myöskin on väärin sinua itseään kohtaan olla ja odottaa tätä miestä ja siinä sivussa voit ehkä menettää jotakin aitoa. Tosta sitoutumiskammosta en osaa sanoa mitään, mut vaikuttaa vaan sellaselt sun puheiden perusteel et hän käyttää jollain lailla sinua hyväksesi. Mä olen tuntenut erään leijonamiehen nyt kohta 3 kuukautta ja hän ei ainakaan ole sitoutumiskammoinen vaan päinvastoin. Minua, neitsyenä, suoraan sanoen ahdistaa hänen ihailunsa minua kohtaan. Ja kyllähän se leijonalle taitaa olla aika kova paikka jos ei nainen heti ole polvillaan ja umpirakastunut. Olen vaan huomannut, että harmittaa tätä mun leijonaa ainakin tosi paljon kun ei ole saanut minua ns "iskettyä" sillen vimpan päälle:)

      Mutta kirjotellaan ajatuksia ja toivon onnea sinulle

      Terveisin Neitsyt

    • nainen neitsyt/vaaka-rajalta

      Ihan pakko oli vastata ku oon pääsääntöisesti samaa merkkiä ku sinä ja rakastuin ihan samantyyliseen leijonaan!! Meidän tarina alkoi hyvin lämpimästi ja olin niin fiiliksissä... Kohta hän pyysikin aikalisää selvittääkseen murheitaan, mutta tunteet olivat kuulemma vahvat. Kuukauden päästä hän tulikin takaisin ja jonkun ajan päästä pyysi taas aikalisää. Odotin jälleen luottavaisin mielin aikalisän päättymistä, koska hän oli NIIN rakastunut ja minä varma että siinä SE nyt on. No, nyt on menossa kolmas aikalisä mutta enää en luvannut odottaa. Sydäntä särkee, mutta ansaitsen jotain paljon parempaa ja tiedän sen löytyvän. Ihmeellistä miten sitä voi rakkauden sokaisemana suostuakin tuollaiseen pelleilyyn, ei ihminen tarvitse aikalisää jos on oikeasti rakastunut!!

      Sun tilanteesi kuulostaa siltä, että kannattaa unohtaa koko tyyppi ja nauti uudesta huomiosta. Mä ainakin olen tyytyväinen tässä ja nyt :) Kyllä se niin on, että antaa leijonien saalistaa eikä toisinpäin!

    • Tottapuhut

      Siis kuulostaa niiiin tutulta. Joltain osin säikähdin ihan, että onkohan samasta miehestä kysymys... Puoli vuotta oon minäkin ihmetellyt, että missä mennään. Yhteyttä pidetään viikottain, nähdään satunnaisesti kun saadaan kalenterit synkattua. Yleensä tapaamisia ei voi sopia kovin paljon etukäteen... Eihän tässä välillä ole päätä eikä häntää. Kaveripohjalta toimii hyvin. Välillä tuntuu, että hän on ainakin omasta mielestään universumin ainoa ihminen - joskus ei voi kuin ihmetellä sitä itsekkyyden määrää. Jotain meidän välillä kuitenkin on sellaista mikä saa mut katsomaan asian loppuun asti. Enkä usko, että hänkään ois hengannut tässä puolta vuotta, jos mitään ei olisi ollut... Tsemppiä sulle!

      • leijonaa

        unohda koko juttu,naista siellä ja naista täällä.lopussa kun ikä lisääntyy,ottaa tää mies sen joka käteen sattuu jäämään.


      • vaakanainen
        leijonaa kirjoitti:

        unohda koko juttu,naista siellä ja naista täällä.lopussa kun ikä lisääntyy,ottaa tää mies sen joka käteen sattuu jäämään.

        Kiitos kaikille vastauksista, tein sitten päätöksen ja lopetin tuon "suhteen" jellonaan. Viikon se kiukutteli, ei ollut huomaavinaan ja käyttäytyi muutenkin typerästi. Vuodatin sille sitten omat tunteeni kaiken kattavsti kirjeeseen, johon hän sitten aikanaan vastasi tyylilleen pysyvänä (tyyliin, enhän mä koskaan ole sanonut sun kanssa suhdetta haluavani ym tyhmää). Sitten sovittiin olevamma ystäviä ja ei mennyt kuin päivä niin jo oli vonkaamassa yöseuraa...

        Ilmoitin ettei onnaa ja ainoa tapa, jolla voimme olla tekemisissä on puhtaasti ystävä-pohjalta. Hän ilmoitti haluavansa olla ystäväni ja nyt ei ole enää kuulunut mitään... En olisi halunnut häntä ja ystävyyttään kokonaan menettää, mut saa nähdä kuinka käy...

        Uuden miehen kanssa päätin ottaa askeleen eteenpäin ja olen tyytyväinen päätökseen! Rankkoja päätöksiä täytyy vaan näköjään elämässä tehdä, vaikka voinkin sanoa, etten koskaan pysty tätä leijonaa unohtamaan eikä ne tunteet häntä kohtaan unohdu myöskään...


    • tapaus?

      Jos jellona huomaa, että saa sinut milloin tahansa, varmasti käyttää sinua hyväkseen. Loppujen lopuksi uskon jellonan kuitenkin haluavan "kunnon tytön", joka ei suostu paskamaiseen kohteluun... Unohda siis koko tyyppi ja elä elämääsi. Jos tuo jellona sinut tosissaan haluaa, niin kyllä hän sen sinulle näyttää. Mutta seksillä et häntä saa jäämään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      92
      4350
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4275
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4006
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2877
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2551
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2118
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2104
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      195
      2023
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1675
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1442
    Aihe