Normaalia

veivuuta???

Onko ihan tyypillistä, että vesimies edes sun taas veivaa, yleensä asioilla? Soittavat, ehdottavat tapaamista ja sitten unohtavat asian moneksi viikoksi? Tai ovat kiinnostuneita ja sitten ei niin osoitakaan sitä? Yritä tässä sitten pysytellä perässä. Onko tuollainen päättämättömyys tavallistakin ja mikä on heidän perimmäinen sanoma? Joskus tuntuu, että ikään kuin tarkistavat, onko toinen jo ennättänyt löytää toisen ja kun ei ole, niin voivat hetken taas hengähtää. Näinkö?

5

1170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei normaalia!

Ei itseasiassa ole normaalia! Hän on todennäköisesti epävarma sinun tunteistasi tai sitten ei vain ole kiinnostunut, eikä uskalla sanoa sitä! Puhu hänelle.. ja kerro miltä sinusta tuntuu. Jos ei se auta, niin sitten sanoisin että unohda koko mies!

• Todellakin.

Jos olet liian innokas Vesimies miestä kohtaan, niin tuota se juuri on. Hän haluaa SAALISTAA ja kokea iskeneensä ja valloittaneensa sinut, ei toisinpäin. Kannattaa olla vastaamatta seuraavaan puheluun, ja kun ehdottaa tapaamista, niin sanoa jo sopineensa muuta. Kertoa kuinka on lähdössä tosi kivalle lomalle kavereidensa kanssa, ja näyttää kaikinpuolin siltä, että oma elämä on niin vauhdikasta ja mahtavaa, että se on ihan sama, onko se Veskari siinä vai ei...

Silloin herää saalisvietti Vesimies-miehellä, ja haluaa sinut hinnalla millä hyvänsä. Mutta älä anna periksi. Ole etäinen, ja elä omaa elämääsi, niin saat hänet.

• ehkäpä toimii....

tätä tekniikkaa minä aion ainakin kokeilla. Ja kun satun itsekin veskari olemaan ni muhun ainaki tehois vaikka tyttö olenki. Joten eiköhän se tehoo mun sydämen vieneeseen veskari mieheenkin... Yritetään ainakin!! Ja helppoohan se ei tuu oleen ja aikaa varmasti menee mutta toivottavasti se kannattaa! :)

• =) =)
        ehkäpä toimii.... kirjoitti:

tätä tekniikkaa minä aion ainakin kokeilla. Ja kun satun itsekin veskari olemaan ni muhun ainaki tehois vaikka tyttö olenki. Joten eiköhän se tehoo mun sydämen vieneeseen veskari mieheenkin... Yritetään ainakin!! Ja helppoohan se ei tuu oleen ja aikaa varmasti menee mutta toivottavasti se kannattaa! :)

Eli, olin vain mahdollisimman välinpitämätön, paljon menossa, en itse koskaan ottanut ensin yhteyttä.. Veskarilla oli samaan aikaan muitakin virityksiä, sinkku kun oli. Muut palvoivat, viestittivät ja soittelivat koko ajan. Minä en, ja niin vain Veskari halusikin minut =)

• mietiskelen vaan

No ei se kyllä oo omituista meille tuo " veivaaminen " mutta ei se sitä meinaa että katottais vaan että onko toista ja jos ei oo niin huokastaan helpotuksesta.. Me vaan ei koskaan osata päättää. :D Ollaan sellaisia, ristiriitaisia ihmisiä :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2543
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1818
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1637
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1281
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      988
    7. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      979
    8. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      978
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      891
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      884
    Aihe