Normaalia

veivuuta???

Onko ihan tyypillistä, että vesimies edes sun taas veivaa, yleensä asioilla? Soittavat, ehdottavat tapaamista ja sitten unohtavat asian moneksi viikoksi? Tai ovat kiinnostuneita ja sitten ei niin osoitakaan sitä? Yritä tässä sitten pysytellä perässä. Onko tuollainen päättämättömyys tavallistakin ja mikä on heidän perimmäinen sanoma? Joskus tuntuu, että ikään kuin tarkistavat, onko toinen jo ennättänyt löytää toisen ja kun ei ole, niin voivat hetken taas hengähtää. Näinkö?

5

1173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei normaalia!

Ei itseasiassa ole normaalia! Hän on todennäköisesti epävarma sinun tunteistasi tai sitten ei vain ole kiinnostunut, eikä uskalla sanoa sitä! Puhu hänelle.. ja kerro miltä sinusta tuntuu. Jos ei se auta, niin sitten sanoisin että unohda koko mies!

• Todellakin.

Jos olet liian innokas Vesimies miestä kohtaan, niin tuota se juuri on. Hän haluaa SAALISTAA ja kokea iskeneensä ja valloittaneensa sinut, ei toisinpäin. Kannattaa olla vastaamatta seuraavaan puheluun, ja kun ehdottaa tapaamista, niin sanoa jo sopineensa muuta. Kertoa kuinka on lähdössä tosi kivalle lomalle kavereidensa kanssa, ja näyttää kaikinpuolin siltä, että oma elämä on niin vauhdikasta ja mahtavaa, että se on ihan sama, onko se Veskari siinä vai ei...

Silloin herää saalisvietti Vesimies-miehellä, ja haluaa sinut hinnalla millä hyvänsä. Mutta älä anna periksi. Ole etäinen, ja elä omaa elämääsi, niin saat hänet.

• ehkäpä toimii....

tätä tekniikkaa minä aion ainakin kokeilla. Ja kun satun itsekin veskari olemaan ni muhun ainaki tehois vaikka tyttö olenki. Joten eiköhän se tehoo mun sydämen vieneeseen veskari mieheenkin... Yritetään ainakin!! Ja helppoohan se ei tuu oleen ja aikaa varmasti menee mutta toivottavasti se kannattaa! :)

• =) =)
        ehkäpä toimii.... kirjoitti:

tätä tekniikkaa minä aion ainakin kokeilla. Ja kun satun itsekin veskari olemaan ni muhun ainaki tehois vaikka tyttö olenki. Joten eiköhän se tehoo mun sydämen vieneeseen veskari mieheenkin... Yritetään ainakin!! Ja helppoohan se ei tuu oleen ja aikaa varmasti menee mutta toivottavasti se kannattaa! :)

Eli, olin vain mahdollisimman välinpitämätön, paljon menossa, en itse koskaan ottanut ensin yhteyttä.. Veskarilla oli samaan aikaan muitakin virityksiä, sinkku kun oli. Muut palvoivat, viestittivät ja soittelivat koko ajan. Minä en, ja niin vain Veskari halusikin minut =)

• mietiskelen vaan

No ei se kyllä oo omituista meille tuo " veivaaminen " mutta ei se sitä meinaa että katottais vaan että onko toista ja jos ei oo niin huokastaan helpotuksesta.. Me vaan ei koskaan osata päättää. :D Ollaan sellaisia, ristiriitaisia ihmisiä :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      63
      4571
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      164
      3512
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      63
      2854
    4. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      149
      2811
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2674
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1913
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1801
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1646
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1630
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      42
      1342
    Aihe