Onko ihan tyypillistä, että vesimies edes sun taas veivaa, yleensä asioilla? Soittavat, ehdottavat tapaamista ja sitten unohtavat asian moneksi viikoksi? Tai ovat kiinnostuneita ja sitten ei niin osoitakaan sitä? Yritä tässä sitten pysytellä perässä. Onko tuollainen päättämättömyys tavallistakin ja mikä on heidän perimmäinen sanoma? Joskus tuntuu, että ikään kuin tarkistavat, onko toinen jo ennättänyt löytää toisen ja kun ei ole, niin voivat hetken taas hengähtää. Näinkö?
Normaalia
5
1180
Vastaukset
- Ei normaalia!
Ei itseasiassa ole normaalia! Hän on todennäköisesti epävarma sinun tunteistasi tai sitten ei vain ole kiinnostunut, eikä uskalla sanoa sitä! Puhu hänelle.. ja kerro miltä sinusta tuntuu. Jos ei se auta, niin sitten sanoisin että unohda koko mies!
- Todellakin.
Jos olet liian innokas Vesimies miestä kohtaan, niin tuota se juuri on. Hän haluaa SAALISTAA ja kokea iskeneensä ja valloittaneensa sinut, ei toisinpäin. Kannattaa olla vastaamatta seuraavaan puheluun, ja kun ehdottaa tapaamista, niin sanoa jo sopineensa muuta. Kertoa kuinka on lähdössä tosi kivalle lomalle kavereidensa kanssa, ja näyttää kaikinpuolin siltä, että oma elämä on niin vauhdikasta ja mahtavaa, että se on ihan sama, onko se Veskari siinä vai ei...
Silloin herää saalisvietti Vesimies-miehellä, ja haluaa sinut hinnalla millä hyvänsä. Mutta älä anna periksi. Ole etäinen, ja elä omaa elämääsi, niin saat hänet.- ehkäpä toimii....
tätä tekniikkaa minä aion ainakin kokeilla. Ja kun satun itsekin veskari olemaan ni muhun ainaki tehois vaikka tyttö olenki. Joten eiköhän se tehoo mun sydämen vieneeseen veskari mieheenkin... Yritetään ainakin!! Ja helppoohan se ei tuu oleen ja aikaa varmasti menee mutta toivottavasti se kannattaa! :)
- =) =)
ehkäpä toimii.... kirjoitti:
tätä tekniikkaa minä aion ainakin kokeilla. Ja kun satun itsekin veskari olemaan ni muhun ainaki tehois vaikka tyttö olenki. Joten eiköhän se tehoo mun sydämen vieneeseen veskari mieheenkin... Yritetään ainakin!! Ja helppoohan se ei tuu oleen ja aikaa varmasti menee mutta toivottavasti se kannattaa! :)
Eli, olin vain mahdollisimman välinpitämätön, paljon menossa, en itse koskaan ottanut ensin yhteyttä.. Veskarilla oli samaan aikaan muitakin virityksiä, sinkku kun oli. Muut palvoivat, viestittivät ja soittelivat koko ajan. Minä en, ja niin vain Veskari halusikin minut =)
- mietiskelen vaan
No ei se kyllä oo omituista meille tuo " veivaaminen " mutta ei se sitä meinaa että katottais vaan että onko toista ja jos ei oo niin huokastaan helpotuksesta.. Me vaan ei koskaan osata päättää. :D Ollaan sellaisia, ristiriitaisia ihmisiä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?847132Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277079Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176215Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845318Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635225Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus415120Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274605Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193555Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003400