Mitä soittaa boulevard of broken dreams:issä

tietoa tarvitaan

green day:n boulevard of broken dreams kappaleessa, onko siinä vaan yks kitara, basso ja rummut vaiko kaks kitaraa ja rummut?? tietoa kaipaisin melko pian :)

2

954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Speedy Gonzales

      Vastasin sinulle jo tuonne Kitarat-palstalle, mutta laitetaan nyt sama vielä tännekin, ettei jää epäselväksi.

      Elikkäs: Siinä aivan selvästi yks kitaristi soittaa samaan aikaan sekä kompin että soolon.

      Toi juttu vaatii erityisen kaksikaulaisen kitaran (kuva täällä: http://www.americanmusical.com/item--i-EPI-EGDCG-CH.htm l) ja pirusti harjoittelua.

      Jos oikein kovasti harjoittelee, pystyy soittaan sekä kompit, soolot että bassot samaan aikaan. Siinä pitää sit tietty olla sellanen kolmikaulan skeba, jossa se kolmas kaula on ns. bassokaula. Tossa kuvassa olevassa kitarassahan on pelkkä komppi- ja soolokaula. Tietysti homma vaatii myös äärettömän nopeuden, erityisesti tuo soolon ja bassokuvioiden samaan aikaan veto edellyttää treeniä ja nopeutta.

      • tietoa tarvitaan

        Kiitti tiedosta!! :D Täytyy sitten vaan varmaan soittaa pelkkää komppia tai sooloa. joku muu saa sitte hoitaa sen toisen osuuden ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      67
      4941
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      72
      3526
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      102
      3118
    4. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      42
      2821
    5. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      173
      2655
    6. Kuvaile kaivattusi ulkonäköä?

      Asiallista keskustelua kiitos! Itse vastaan, naisella on isot rinnat.
      Ikävä
      114
      1865
    7. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      618
      1768
    8. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      150
      1600
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1324
    10. Ihanaa Juhannusviikkoa kaikille

      Erityisesti eräälle erityiselle Pupuselle🥹😍🐇🌿🌼 Tämä varmaan taas poistetaan kuitenkin, mutta kokeilen onneani✌🏻
      Sinkut
      142
      1217
    Aihe