Kirkan haudalla kauniita kukkia ja enkeleitä

Utopia

Ihanaa, että mestaria muistetaan.
Kävin tänään haudalla.

10

2066

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mestareita??

Kaikella kunnoituksella, mutta miksi näitä poppareita on alettu kutsua "mestareiksi" kuoleman jälkeen?

• siksi

että oli yksi neljästä musiikin ammattilaisesta jotka pitivät lavakiertueen 90-luvulla nimellä Mestarit Areenalla.

• Kumitehtaalainen

Viime yönä näin aivan selvästi unessa Paulan vievän kukkia Kirkan haudalle. Taisin herätä siihen ja tuli hyvä mieli.

• enköhän

mä luulisin että oli

• Utopia
        enköhän kirjoitti:

mä luulisin että oli

Luultavasti näin ANNAN Kiirastorstaina haudalla.
        Olin jo poistunut Kirkan haudalta, kun katsoin perääni haudalle oli tullut Annan näköinen henkilö.
        Mietin hetken mennä jutteleen.....
        Kuitenkin päätin antaa henkilölle surra rauhassa.

• O0O0O0O
        Utopia kirjoitti:

Luultavasti näin ANNAN Kiirastorstaina haudalla.
        Olin jo poistunut Kirkan haudalta, kun katsoin perääni haudalle oli tullut Annan näköinen henkilö.
        Mietin hetken mennä jutteleen.....
        Kuitenkin päätin antaa henkilölle surra rauhassa.

Heräsin aamulla, nousin ylös. Katsoin ulos ikkunasta, lunta sataa ja käy kova tuuli. Tuli pieni masis. Oishan se kevät jo saanut tulla. Menen keittämään kahvit ja käyn parvekkeella tupakilla. Laitan radion päälle, siellä mainitaan kirka. Käännän äkkiä kanavaa. Siinä samalla mietin, miten jotkut voivat olla niin tekopyhiä ihmisiä. Miten he pystyvät siihen?

• utopia

Kukkameri Kirkan haudalla -Upeaa

• kusin

kusin..eikö se ole huonolla enkunkielellä serkku..siis kusin.

• gbs

Edelleen tuodaan kukkia Kirkan haudalle.

• hautamaljakko

Kävin tänään Kirillin haudalla. yllätykseksi olivat hautamaljakot kadonneet ....
      Kukkia ja ruukkukukkia oli kylläkin haudalla.
      onneksi Kampin kukkakauppa oli vielä auki, joten sain ostettua vihreän maljakon ....
      Puoli vuotta oli tuomani maljakko saanut olla rauhassa - käyn epäsäännöllisen säännöllisesti.
      Viimeksi muutama päivä ennen manamansalon konserttia.
      Nyt oli haudalle myöskin ilmestynyt puuristi, jossa Kirkan nimi.
      Mielelläni edleenkin käyn haudalla silloin tällöin ....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe