Ihanaa, että mestaria muistetaan.
Kävin tänään haudalla.
Kirkan haudalla kauniita kukkia ja enkeleitä
10
2078
Vastaukset
- mestareita??
Kaikella kunnoituksella, mutta miksi näitä poppareita on alettu kutsua "mestareiksi" kuoleman jälkeen?
- siksi
että oli yksi neljästä musiikin ammattilaisesta jotka pitivät lavakiertueen 90-luvulla nimellä Mestarit Areenalla.
- Kumitehtaalainen
Viime yönä näin aivan selvästi unessa Paulan vievän kukkia Kirkan haudalle. Taisin herätä siihen ja tuli hyvä mieli.
- enköhän
mä luulisin että oli
- Utopia
enköhän kirjoitti:
mä luulisin että oli
Luultavasti näin ANNAN Kiirastorstaina haudalla.
Olin jo poistunut Kirkan haudalta, kun katsoin perääni haudalle oli tullut Annan näköinen henkilö.
Mietin hetken mennä jutteleen.....
Kuitenkin päätin antaa henkilölle surra rauhassa. - O0O0O0O
Utopia kirjoitti:
Luultavasti näin ANNAN Kiirastorstaina haudalla.
Olin jo poistunut Kirkan haudalta, kun katsoin perääni haudalle oli tullut Annan näköinen henkilö.
Mietin hetken mennä jutteleen.....
Kuitenkin päätin antaa henkilölle surra rauhassa.Heräsin aamulla, nousin ylös. Katsoin ulos ikkunasta, lunta sataa ja käy kova tuuli. Tuli pieni masis. Oishan se kevät jo saanut tulla. Menen keittämään kahvit ja käyn parvekkeella tupakilla. Laitan radion päälle, siellä mainitaan kirka. Käännän äkkiä kanavaa. Siinä samalla mietin, miten jotkut voivat olla niin tekopyhiä ihmisiä. Miten he pystyvät siihen?
- utopia
Kukkameri Kirkan haudalla -Upeaa
- kusin
kusin..eikö se ole huonolla enkunkielellä serkku..siis kusin.
- gbs
Edelleen tuodaan kukkia Kirkan haudalle.
- hautamaljakko
Kävin tänään Kirillin haudalla. yllätykseksi olivat hautamaljakot kadonneet ....
Kukkia ja ruukkukukkia oli kylläkin haudalla.
onneksi Kampin kukkakauppa oli vielä auki, joten sain ostettua vihreän maljakon ....
Puoli vuotta oli tuomani maljakko saanut olla rauhassa - käyn epäsäännöllisen säännöllisesti.
Viimeksi muutama päivä ennen manamansalon konserttia.
Nyt oli haudalle myöskin ilmestynyt puuristi, jossa Kirkan nimi.
Mielelläni edleenkin käyn haudalla silloin tällöin ....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275