Kärkkäisen SIKA-PÄIVILLE ensiviikolla?
Kuinka moni menee
11
678
Vastaukset
- kyllä
pitäis ostaa pyörönrengas
lyhyesti EN
- tervepäiset mee
hörähtäneet sikailee.
- saa mitään
Kyllä sika päivillä täytyy päästä käymään olen tosin vielä lomalla ja Oulussakin pitää käydä
Samallähan sitä voi jääkaappia täydentää kun käy ylivieskassa
Vaatekaupoissa pitää käydä myös kattomassa mitä uutta kevät vaatetta on tullut Kaphalliin ja seppälään - pääkirijotuksessa
saa mitään kirjoitti:
Kyllä sika päivillä täytyy päästä käymään olen tosin vielä lomalla ja Oulussakin pitää käydä
Samallähan sitä voi jääkaappia täydentää kun käy ylivieskassa
Vaatekaupoissa pitää käydä myös kattomassa mitä uutta kevät vaatetta on tullut Kaphalliin ja seppäläänylivieskaa ylisti. kaikki tuntuu tietävän haapaveen sivukyläluonteen paitti jotku haapavetiset ite!
pääkirijotuksessa kirjoitti:
ylivieskaa ylisti. kaikki tuntuu tietävän haapaveen sivukyläluonteen paitti jotku haapavetiset ite!
ylivieskalainen toimittaja kehuu omijaan,joka ei kumminkaan olen niiden kehumisten väärti.
- on käytävä
katsastelemassa tavaraa ja puhuttelemassa muita haapavetisiä. melkein oman paikkakunnan porukkaa näkee siellä enemmän kuin täällä kylällä.
- on porsaat kotona
ukko ja hänen sukusa.
Jo pittää olla niin täyttä sikkaa, että
naurattaa.
- Sarahfiina
käytyä. Ei kyllä tiedetty/muistettu, että sikapäivät. Väkeäkin oli. Jos ei ihan tungokseen asti, mutta kassoilla sai kyllä jonottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 636180
- 635599
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1284426- 553873
- 143795
- 323219
- 672979
- 592846
- 692588
- 471950