Käykö vesimies (N) kauris (M) ?

HASSUKKA100

eli tuossa näitte kysymyksen.

20

2750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KÄY

      Ja siinä vastaus.

      • miks ihmees

        ei?


      • oooo
        miks ihmees kirjoitti:

        ei?

        kokemusta, mutta kaveri mielessäkin jo kauris tuntuu liian "nössöltä" minulle. Joten en usko että seurustelusta mitään tulisi.


      • kaurisnauris
        oooo kirjoitti:

        kokemusta, mutta kaveri mielessäkin jo kauris tuntuu liian "nössöltä" minulle. Joten en usko että seurustelusta mitään tulisi.

        on niin jokapuolelle kallellaan ja epäluotettava, ettei siihen saa mitään otetta. Se on kaiken kävelevän ja liikkuvan kanssa, kun se vaan saa seksiä. Ekakerralla tavatessa jutellaan housut päällä ja tokakerralla pitää olla jo ilman. Että näin.


      • kun asia on niin,
        miks ihmees kirjoitti:

        ei?

        että kauris on liian tosikko vesimiehelle ja kauris ei ymmärrä vesimiehen ajatusmaailmaa.. ei sitten ollenkaan!


      • en kyl usko
        kaurisnauris kirjoitti:

        on niin jokapuolelle kallellaan ja epäluotettava, ettei siihen saa mitään otetta. Se on kaiken kävelevän ja liikkuvan kanssa, kun se vaan saa seksiä. Ekakerralla tavatessa jutellaan housut päällä ja tokakerralla pitää olla jo ilman. Että näin.

        tohon.


      • jokaanen
        kun asia on niin, kirjoitti:

        että kauris on liian tosikko vesimiehelle ja kauris ei ymmärrä vesimiehen ajatusmaailmaa.. ei sitten ollenkaan!

        sana ;-)


      • porkkupetoveskari
        kaurisnauris kirjoitti:

        on niin jokapuolelle kallellaan ja epäluotettava, ettei siihen saa mitään otetta. Se on kaiken kävelevän ja liikkuvan kanssa, kun se vaan saa seksiä. Ekakerralla tavatessa jutellaan housut päällä ja tokakerralla pitää olla jo ilman. Että näin.

        Joo meiltä veskareilta lentää housut usein jo ensitapaamisella, mutta kauriilta vasta sitten kun siitä on jotain (mieluiten aineellista hyötyä) Nooh kukin tyylillään eikös?


      • KAURIS VAATII
        kun asia on niin, kirjoitti:

        että kauris on liian tosikko vesimiehelle ja kauris ei ymmärrä vesimiehen ajatusmaailmaa.. ei sitten ollenkaan!

        Paljon aikaa sitoutuakseen, paljon aikaa pystyäkseen luottamaan tarpeeksi. Vesimies elää tässä ja nyt, ei pysty sitoutumaan, laskeutumaan kauriin maanläheiseen maailmaan. Ei onnistu, kuule, ei vain onnistu. Mutta voihan sitä hauskaa pitää, siihen vetskari sopii mainiosti. Kunhan ei haavoitu.......


      • vesimies-naiselta
        KAURIS VAATII kirjoitti:

        Paljon aikaa sitoutuakseen, paljon aikaa pystyäkseen luottamaan tarpeeksi. Vesimies elää tässä ja nyt, ei pysty sitoutumaan, laskeutumaan kauriin maanläheiseen maailmaan. Ei onnistu, kuule, ei vain onnistu. Mutta voihan sitä hauskaa pitää, siihen vetskari sopii mainiosti. Kunhan ei haavoitu.......

        kaiken heti, muttei anna itsestään mitään. Maanläheisyys on lähinnä apatiaa, jonka kauris helposti tartuttaa herkkään vesimieheen. Vesimies haluaisi antaa iloa ja valoa kauriin synkkään mieleen, ja yrittääkin, mutta mikään ei miellytä kaurista.

        Miksi muuten kauris tarvitsee niin paljon aikaa, muttei ole sitä valmis toiselle antamaan, vaan vaatii kaiken heti? Onko kauriilla monta rautaa tulessa samaan aikaan? Vertaileeko hän aina uutta suhdetta luodessaan mahdollista kumppaniaan edellisiin suhteisiinsa? Vesimies kyllä kykenisi sitoutumaan vaikka ensitapaamisesta, mutta jos ei vastakaikua tule, turhautuu hän toki siitä, kuten normaalit ihmiset yleensä horoskoopista riippumatta.

        Pientä pohdintaakin tässä mukana...olisko kaurismiestä, joka osaisi vastata...asiallisesti?


      • AINA AIKAA
        vesimies-naiselta kirjoitti:

        kaiken heti, muttei anna itsestään mitään. Maanläheisyys on lähinnä apatiaa, jonka kauris helposti tartuttaa herkkään vesimieheen. Vesimies haluaisi antaa iloa ja valoa kauriin synkkään mieleen, ja yrittääkin, mutta mikään ei miellytä kaurista.

        Miksi muuten kauris tarvitsee niin paljon aikaa, muttei ole sitä valmis toiselle antamaan, vaan vaatii kaiken heti? Onko kauriilla monta rautaa tulessa samaan aikaan? Vertaileeko hän aina uutta suhdetta luodessaan mahdollista kumppaniaan edellisiin suhteisiinsa? Vesimies kyllä kykenisi sitoutumaan vaikka ensitapaamisesta, mutta jos ei vastakaikua tule, turhautuu hän toki siitä, kuten normaalit ihmiset yleensä horoskoopista riippumatta.

        Pientä pohdintaakin tässä mukana...olisko kaurismiestä, joka osaisi vastata...asiallisesti?

        Muuten ei onnistu, mikään. Ei seksi eikä tunteilu. Vuosi on lyhyt ajanjakso kauriin tunne-elämässä, sitoutumisessa. Hyvin lyhyt. Erittäin. Maanläheisyys ei ole apatiaa vaan vankaa, hedelmällistä maaperää, sille, joka jaksaa odottaa..........ja sitähän veskarit eivät pysty. Vetskarit ei pysy kiinni ja sitä taas kauris ei siedä. Silloin se on kerrasta poikki. Ja se on siinä-

        Kaunis kauris


      • NÖSSÖ
        oooo kirjoitti:

        kokemusta, mutta kaveri mielessäkin jo kauris tuntuu liian "nössöltä" minulle. Joten en usko että seurustelusta mitään tulisi.

        Mitään et ole kauriista ymmärtänyt, etkä saanut todellista luonnetta yhtään esille. Et vain osannut käsitellä kauristasi, paijasit varmaan heti vastakarvaan ja tuijottelit sarvia et sielua. Kauris on helmi helmien joukossa. Ei helmiä sioille. Ei.

        Kaunis kauris


      • taidat puhua...
        AINA AIKAA kirjoitti:

        Muuten ei onnistu, mikään. Ei seksi eikä tunteilu. Vuosi on lyhyt ajanjakso kauriin tunne-elämässä, sitoutumisessa. Hyvin lyhyt. Erittäin. Maanläheisyys ei ole apatiaa vaan vankaa, hedelmällistä maaperää, sille, joka jaksaa odottaa..........ja sitähän veskarit eivät pysty. Vetskarit ei pysy kiinni ja sitä taas kauris ei siedä. Silloin se on kerrasta poikki. Ja se on siinä-

        Kaunis kauris

        veskari-miehestä, ketjussa kai oli puhetta veskari-naisen ja kauris-miehen suhteesta...


    • provoilua

      selaile tätä vesimiestriidin aiempia sivuja. asiaa on puitu aiemminkin.

      • elä mee merta

        edemmäs kalaan. Joo erittäin hyvin, tosin,
        vesimies on positiivinen ja rohkea, kauris
        ylpeä,varovainen ja ei ota riskejä.

        Sen kun sovittaa, rakkaus roihuaa.


    • kaurisnainen

      Toisinpäin ainakin tuntuu sopivan, eli kaurisnainen ja vesimiesmies, kunhan antaa tarpeeksi omaa tilaa ja aikaa vesimiehelle. Seurusteltu viime kesästä saakka.

    • ..................

      tai en tiedä "käykö" niin hyvin yhteen, mutta minä oon veskarityttö ja oon seurustellu kohta neljä vuotta kaurismiehen kanssa :) en kyllä tiiä voitaisko olla enää enemmän erilaisia, mutta kun kerran on toiseen rakastunut on ikään kuin kasvanut toiseen ihan kiinni ja rakkaus on edelleen ihan mieletöntä :) kauheesti kyllä tapellaan ja erimielisyyksiä tulee vaikka mistä (jopa kauriin riitelytyyli saapi minut ihan helvetin kiukkuseks) mutta aina on saatu sovittua :) tuntui ettei meillä alunperin ollu juuri mitään yhteistä, mutta ajan kuluessa on tullu kauheesti kaikkia yhteisiä tärkeitä juttuja ja varsinkin minä oon ollu aina kiinnostunu minulle vieraista, mutta kauriilleni tärkeistä asioista (ois kyllä kiva, jos sitäkin kiinnostais muutkin ku sen omat jutut :D) rakastan kaurismiestäni todella paljon, vaikka joskus saapi olla sen kanssa ihan hermot riekaleina :) mutta on kait se vastavuoroitakin, kun minä oon melkoinen hempukka joskus :) rauhallinen ja tasainen kaurismies oli joskus kauhuissaan kun minä rupesin temputtelemaan :D mutta joo, kyllä minä uskon että meidän erilaisuu on aina ollu enemmänkin rikkaus kuin mikään este :)onnea vaan sinulle jos oot jostain löytäny ihanan kaurismiehen :) ..tuli kyllä vielä mieleen, että yksi minun hyvä ystävänikin on kaurismies, melko erilainen kuin poikaystäväni, mutta oikein kiv :) tulen toimeen senin kans loistavasti :)

    • ....

      onnistu..ainakaa itselläni. olen veskari N seurustelin 2-3 v kauriin kanssa. Kauris oli liian kiltti.. ja jollain tavoin ihana ihminen, mutta suhteesta ei siten mitään tullut. itse lopetin seurustelun.

    • kun laittaa käymään

      erilaisuus voi myös yhdistää..
      meillä ainakin on niin..
      kauris rahoittaa vesimiehen hössötystä ja vesimies avartaa kauriin ajatusmaailmaa ja tekee kauriista sosiaalisemman..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      150
      8793
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1443
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      76
      1335
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      78
      1222
    5. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      143
      1102
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      91
      1084
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      103
      837
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      808
    9. 45
      797
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      791
    Aihe