Pinnallinen neitsyt

ihmeh

Ovatko neitsyet yleensäkkin aika pinnallisia? Tai ainakin näyttävät siltä?

24

5710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todellakin

      vain näyttävät sille

    • vitut.

      mä oon neitsyt horoskoopiltani niinku mun paras kaveriki. ja ollaan kaikkee muuta ku pinnallisii!!

    • kerro totuutta

      Neitsyt voidaan tietysti mieltää pinnalliseksi, jos pinnallisuudella tarkoitetaan huoliteltua ulkoasua.

      Tällä ei kuitenkaan omasta mielestäni ole mitään tekemistä pinnallisuuden kanssa. Pinnallisuus on minusta epä-älyllisyyttä, ja neitsythän on tunnetusti yksi horoskooppimerkistän "älyköistä", jopa niin, että neitsyen "analyysit" saavat joiltakin nousemaan karvat pystyyn ("koska se meinaa lopettaa ton monologinsa..." :)

      terv. yksi neitsyt

    • Missukka

      Neitsyt on tarkkailija ja tarkkailu kohdistuu yleensä laajemmalle kuin pintaan.

    • mutta

      lämmin sisältä :)

    • Kaukomieli

      Neitsyt tunkeutuu loogisesti asioiden ytimeen, ja paranee vanhetessaan kuin hyvä viini alalla kuin alalla, josta muille merkeille riittää heistä vihastelijoita ja ihastelijoita.
      Tässä muutama Neitsyt esimerkki:
      Paavo Väyrynen, Sauli Niinistö, Urho Kekkonen,Martti Simojoki, Mika Waltari , Pentti Saarikoski, F.E. Sillanpää, Juhani Aho, Hilja Haahti, Toivo Pekkanen,Viljo Kajava, Oiva Paloheimo, Elsa Heporauta, William Saroyan, Alexandra Gripenberg, Pekka Halonen, Pietari Päivärinta, Leo Tolstoi, D.H. Lawrence, Julien Green, Goethe, Antonin Dvorak, Upton Singlair,Maurice Maeterlinck, John Locke, G.W.F. Hegel, Theodore Dreiser, Elisabeth I, Sarvepalli Radhakrishnan, Friedrich Georg Jungen, Vergilius, Augustus, ja...........minä :)

      • minut..

        ..ja ainoan oikean Bondin, Sean Conneryn.


      • odotinkin jo
        minut.. kirjoitti:

        ..ja ainoan oikean Bondin, Sean Conneryn.

        kommenttiasi /-Kaukomieli-


      • Sean Connery on todella
        odotinkin jo kirjoitti:

        kommenttiasi /-Kaukomieli-

        Neitsyt s.25.8.30, ja varmaan sinäkin/-Kaukomieli.

        Unohdin kirjoituksestani Suomen Pankin pääjohtajan Erkki Liikasenkin :)


      • Gerekin...
        Sean Connery on todella kirjoitti:

        Neitsyt s.25.8.30, ja varmaan sinäkin/-Kaukomieli.

        Unohdin kirjoituksestani Suomen Pankin pääjohtajan Erkki Liikasenkin :)

        on, synt. 31.8. - en muista vuotta


      • neitsyitä
        Gerekin... kirjoitti:

        on, synt. 31.8. - en muista vuotta

        Isäni: ei pinnallinen, vaan tosi tarkka ja tunnollinen, asioista selvää ottava.

        Tyttäreni poika: Fiksu ja älykäs nuori.

        Ja minä: Isäni luonteenpiirteitä minusta ei löydy muuta kuin empaattisuus.


      • kaikkia

        noita yhdistää suunnaton VIT***AISUUS!!!


      • oletko
        kaikkia kirjoitti:

        noita yhdistää suunnaton VIT***AISUUS!!!

        elänyt jo 1800 luvullakin?


      • höh-
        kaikkia kirjoitti:

        noita yhdistää suunnaton VIT***AISUUS!!!

        oletko jostain syystä V********NUT?


      • joku muu
        höh- kirjoitti:

        oletko jostain syystä V********NUT?

        tuntuu olevan! :)


      • edellinen
        joku muu kirjoitti:

        tuntuu olevan! :)

        piti mennä Hahaaaahalle!


      • Nimetön
        Gerekin... kirjoitti:

        on, synt. 31.8. - en muista vuotta

        Simo Silmua.... synt. 31.8. niinkuin minäkin...


    • jane*

      vaan syvällisiä ja herkkiä, heillä on taipumus tunnistaa asioita, itse olen hyvä arvaamaan, ja se johtuu herkkyydestä. Aistin helposti kaikkea.

    • ovat

      Mä ainakin olen täysin pinnallinen p... ja neitsyt. Mikään muu ei kiinnosta kuin oma napa, ja miltä se näyttää.

    • Nouseva jouskari

      Olen itse Neitsyt mies, enkä voi itseäni kovin pinnalliseksi tuntea. Tunteeni ovat syviä ja tulevat usein valtavina hyökyinä, minkä vuoksi ne jo pienenä opin hillitsemään. Minua siis voi luulla jopa tunteettomaksi. Ehkä tämä tunnekontrolli saa neitsyet tuntumaan pinnallisilta. Älä kuitenkaan erehdy niin uskomaan, sillä olemme syvästi tuntevia. Loukkaukset ja petollisuus haavoittavat meitä syvältä. Älä siis loukkaa tai petä neitsyttä, sillä silloin voit saada elinikäisen vihollisen.

      Ole oma itsesi meitä lähestyessäsi. Älä odota heti voittavasi luottamusksemme, vaan etene varovaisesti. Onnistuessasi voit saada elinikäisen uskollisen kumppanin.

    • Ksldg

      Tuo nyt ei ainakaan ole totta.
      Tai ehkä sitten näyttävät, mutta se on pelkkää muuria.
      Pinnan alla kytee asioita todella syvältä pohtiva ajattelija.
      Neitsyt ei löydä onnea maallisesta mammonasta.

      • ksldg

        Huonoja puolia on ehkäpä jonkinlainen pikkumaisuus ja niihin takertuminen.


    • neitsyt äiti

      neitsyt naisena vastaan tietenkin itsestäni. Olen erittäin kauneutta ja estetiikkaa rakastava.joten pyrin myös huolehtimaan ulkonäostä.Mielestäni se kuuluu hyviin toisia ihmisiä huomioivaan käyttäytymiseen.MItä pahaa siinä olisi,herättääkö se kenties kateutta kanssaihmisissä?Tuleeko kateellisella ihmisellä tunne että minunkin olisi syytä huolehtia itsestäni sekä ympäristöstäni,en tarkoita että koko ajan pitäisi pyrkiä täydellisyyteen.Nuorempana yritin ,elämä on opettanut ,on sen verran ikää karttunut.Hyväksytään rakkaat ihmiset toinen toisemme,valtavasti vapautuu sen jälkeen energiaa.Ystävällisin kesäterveisin kesätuuli

    • *Nana

      oon neitsyt ja näin musta "ennustettu" : olet itsevarma ja rakastat olla huomion keskipisteessä, mutta minä-minä-minä asenteesi alkaa pännimään muita..sielusi liikkeistä ei koskaan tiedä, joten perässäsi on vaikea pysyä. olet kapinallinen,joka on pettämätön vaisto.käytöstäsi on vaikea ennkoida.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10682
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3033
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2849
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1478
    Aihe