moi! kun täällä kaikkee kysellään ja vastaillaan niin olen nähny perhosmainoksia - kertokaas joku kuinka sitä käytetään ja aiheuttaaks se viboja?
entä perhonen?
9
3065
Vastaukset
- tyytyväinen
..se mini-perhonen on ainakin mulla toiminut =)) saan sitä apuna käyttäen jopa yhdynnässä nopeemmin kun kundi! 10 =D
- nuori vaimo
Itselläni on nk. perhonen jossa on pikku penis. Perhonen asetetaan häpyhuulten väliin siten, että penis menee emättimeen. Tällöin sen suriseva nenä on klitoriksen kohdalla, ja antaa takuuvarmat orkut.
Kiinnityshihnat heitin pois ja puen perhosen päälle tiukat housuliivit. Ne painaa laiteen sopivan syvälle mikä lisää sen tuntemusta. Voin pitää hametta tai pitkiksiä, ilman että päälle näkyisi mitään erikoista.
Koska tämä penis on aika lyhyt, niin mieheni osti sellaisen pippelinjatkeen liimaten siihen edellisen päälle. Pituutta ja paksuutta tuli reilusti lisää, ja sen huomasin emätinlihasten supistelusta kotioloissa tätä kokeillessani. Kun sopiva hetki tulee kokeilen myös ulkonaliikkuessani.
Tähän perhoseen pitää totutella ihan rauhassa. Eka kokeilun jälkeen olin valmis heittää sen parvekkelta alas. Sitten tajusin liukasteen käytön, sekä karvojen poiston. Karvat tosiaan on tässä pahasti tiellä.- Tuuli
selventävästä vastauksesta, oli kiva lukea kokemuksiasi, taidanpa hankkia itsekin sellaisen. Enpä tienny, että siinä on penis, onko niissä kaikissa? Enkä tienny että se surisee, onko siinä patterit niinku minun kivassa Jellyssäni? Kivaa ja aurinkoista perhoskevättä sinulle!
PS. joko olet kokeillut ulkona? - nuori vaimo
Tuuli kirjoitti:
selventävästä vastauksesta, oli kiva lukea kokemuksiasi, taidanpa hankkia itsekin sellaisen. Enpä tienny, että siinä on penis, onko niissä kaikissa? Enkä tienny että se surisee, onko siinä patterit niinku minun kivassa Jellyssäni? Kivaa ja aurinkoista perhoskevättä sinulle!
PS. joko olet kokeillut ulkona?Tämä on hankittu Hesan CinSitystä, ja maksoi jotain yli 30Eur. Paristot ovat värinänsäätimessä, joka on liitetty perhoseen johdolla. Tämä onkin ainut hakaluus, johdon pujottaminen vaatteiden alta. Sekä säätimen "piilottaminen" esim. taskuun.
Eilen mieheni ollessa työmatkalla olin jo aamusta kiihoittuneena. Puin perhosen housuliivin sisään, jakkupuku päälle, jonka taskuun säädin. Automme piti viedä huoltoon. Jouduin jonkun aikaa odottelemaan huollon kahviossa. Siellä kytkin perhoseen väristyksen päälle. Sain alle minuutissa ensimmäisen orgasmin. Samalla työnjohtaja ilmoitti auton kanssa menevän 3-4 tuntia. Kävelin huomiotaherättämättä ulos jossa toinen orgasmi oli jo lähellä. Sammutin säätimestä värinän pois.
Kävelin keskustaan n.15 min, ja koko ajan olin orgasmin partaalla peniksen liikkuessani sisällä kävelyn tahtiin. Kävin varaamassa ajan manikyriltä. Odottaessa menin kahvilaan tarkoituksena poistaa perhonen housuista. Kuitenkin baarijakkaralla halusin vielä yhden orgasmin. Laitoin värinän päälle. Klitoris tuntui jotenkin turtalta, mutta reagoi heti. Vastapäätä komea herrasmies hymyili... Annoin orgasmin tulla pitäen kasvot peruslukemilla, luullakseni. Mies tuijotti edelleen. Sitten tuli perään toinen orkku. Sammutin laitteen, ja lähdin.
Perhosta en kuitenkaan poistanut, vaan se oli paikoillaan ihan kotiin asti, jossa otin vielä yhden tärisyttävän orgasmin. Ottaessani laitteen pois olin todella naatti. Pimppamehuja oli valunut lähes polviin asti.. - mies baarijakkaralta
nuori vaimo kirjoitti:
Tämä on hankittu Hesan CinSitystä, ja maksoi jotain yli 30Eur. Paristot ovat värinänsäätimessä, joka on liitetty perhoseen johdolla. Tämä onkin ainut hakaluus, johdon pujottaminen vaatteiden alta. Sekä säätimen "piilottaminen" esim. taskuun.
Eilen mieheni ollessa työmatkalla olin jo aamusta kiihoittuneena. Puin perhosen housuliivin sisään, jakkupuku päälle, jonka taskuun säädin. Automme piti viedä huoltoon. Jouduin jonkun aikaa odottelemaan huollon kahviossa. Siellä kytkin perhoseen väristyksen päälle. Sain alle minuutissa ensimmäisen orgasmin. Samalla työnjohtaja ilmoitti auton kanssa menevän 3-4 tuntia. Kävelin huomiotaherättämättä ulos jossa toinen orgasmi oli jo lähellä. Sammutin säätimestä värinän pois.
Kävelin keskustaan n.15 min, ja koko ajan olin orgasmin partaalla peniksen liikkuessani sisällä kävelyn tahtiin. Kävin varaamassa ajan manikyriltä. Odottaessa menin kahvilaan tarkoituksena poistaa perhonen housuista. Kuitenkin baarijakkaralla halusin vielä yhden orgasmin. Laitoin värinän päälle. Klitoris tuntui jotenkin turtalta, mutta reagoi heti. Vastapäätä komea herrasmies hymyili... Annoin orgasmin tulla pitäen kasvot peruslukemilla, luullakseni. Mies tuijotti edelleen. Sitten tuli perään toinen orkku. Sammutin laitteen, ja lähdin.
Perhosta en kuitenkaan poistanut, vaan se oli paikoillaan ihan kotiin asti, jossa otin vielä yhden tärisyttävän orgasmin. Ottaessani laitteen pois olin todella naatti. Pimppamehuja oli valunut lähes polviin asti..Siis mikä upea ja kiihoittava stoori näin aurinkoisena kevätpäivänä!!! Et huomannut niiden kahden orkkusi aikana mitä minun housuissani tapahtui; jouduin putsaamaan vähintään neljän spermasatsin mehut omistani sinua tuijottaessani, vieläkin täytyy poikaa vähän silitellä, ahhh!
t. Tomppa, jonka veri kiertää ja korvissa kohisee
PS. ethän vielä pessyt niitä mehupikkareitasi, mailaa minulle, teen niistä hyvän ostotarjouksen!
([email protected]) - Tuuli
nuori vaimo kirjoitti:
Tämä on hankittu Hesan CinSitystä, ja maksoi jotain yli 30Eur. Paristot ovat värinänsäätimessä, joka on liitetty perhoseen johdolla. Tämä onkin ainut hakaluus, johdon pujottaminen vaatteiden alta. Sekä säätimen "piilottaminen" esim. taskuun.
Perhosta en kuitenkaan poistanut, vaan se oli paikoillaan ihan kotiin asti, jossa otin vielä yhden tärisyttävän orgasmin. Ottaessani laitteen pois olin todella naatti. Pimppamehuja oli valunut lähes polviin asti..voi nuoren sinkun kiitokset vielä sinulle nuori rouva! kiva lukea tuota kiinnostavaa kokemusta. taidanpa lähteä heti perhoskauppaan. sieltä voisin mennä autohuoltoon ja sitten baarijakkaralle siiderille ja surisemaan...
tompalle (symppis tuttuni) terveiset että poikkeapa poika boxillasi, kannattaa!
kivaa sexyviikonloppua kaikille! - teemu
Tuuli kirjoitti:
voi nuoren sinkun kiitokset vielä sinulle nuori rouva! kiva lukea tuota kiinnostavaa kokemusta. taidanpa lähteä heti perhoskauppaan. sieltä voisin mennä autohuoltoon ja sitten baarijakkaralle siiderille ja surisemaan...
tompalle (symppis tuttuni) terveiset että poikkeapa poika boxillasi, kannattaa!
kivaa sexyviikonloppua kaikille!nää teidän perhosjutut noi seksi novellit on usein tökerömpiä
- ellu
nuori vaimo kirjoitti:
Perhosta en kuitenkaan poistanut, vaan se oli paikoillaan ihan kotiin asti, jossa otin vielä yhden tärisyttävän orgasmin. Ottaessani laitteen pois olin todella naatti. Pimppamehuja oli valunut lähes polviin asti..leipälapio ja eevokin vaahtosammutin persuksiis...
- Tuuli
nuori vaimo kirjoitti:
Perhosta en kuitenkaan poistanut, vaan se oli paikoillaan ihan kotiin asti, jossa otin vielä yhden tärisyttävän orgasmin. Ottaessani laitteen pois olin todella naatti. Pimppamehuja oli valunut lähes polviin asti..kevätsunnuntaita vielä, nuori vaimo! käyn hesassa huomenna kaupoilla ja aion hankkia oikein surisevan kevätperhosen ittelleni kokemustesi kannustamana! ihmettelen vaan tollasia elluja jotka kattoo asiakseen heitellä tänne tollaisia alatyylin kommentteja mutta itsepä paljastaa oman älykkyytensä olemattoman tason. eroottisia kevätterveisiä vielä sinulle, nuori vaimo, hymyillään tyytyväisinä kun nähdään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803