Mistä/millaisesta gimmickistä pitäisit?
Itsestäni olisi hauska vaikka saada jonkin lainen mielisairas/murhaaja,joka tuotaisiin kehään jonkinlaisessa pakkopaidassa ;D
Millainen gimmick lämmittäisi sydäntäsi ?
The Anvil
6
368
Vastaukset
- Badass
Salaperäinen luchadori, sisääntulona toimisi hyvin joku goottityylinen biisi.
- dark-j
joku ÿber face.. no ei XD joku heel olisin aina.. mut en tiiä minkälaine rooli mul olis. Teme olis Killswitch Engage - When Darkness Falls. ;>>
- on jo teoriassa
ollut, Heidenreich.
- Jean C van Dam
Sellainen kuin Rob van Dam mutta vielä selvemmin karate-temppuihin perustuva painija.
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
Sabuhan aikanaan tuotiin kehään pakkopaidassa... *heh*
- JohanLewis
Jos oot seurannu semmosta Mexicolaista painijärjestöä kuin AAA, niin siel on semmoinen hullu ku Charly Manson.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386