Onkohan millaisia pelimiehiä nämä Jyri Junnila,Mikko Laine,ja veska Mika Oksa?? Jollain jos tarkempia faktoja ko.miehistä niin laittakaapas sitten tänne palsatalle..
Uusia sopimuksia!
skabadabaduu
1
308
Vastaukset
- espoo78
Entisenä espoolaisena tiedän Oksan ja Laineen.
Oksa on aivan kelpo vahti, tasainen ja hyvä. Ei nyt ihan supermies, mutta varmasti hyvä hankinta. Sopiva pari Nissiselle, kilpailua tulee varmasti ykkösveskarin paikasta.
Laine pelasi hyvin HIFK:ssa ja HPK:ssa. Taisi olla kummassakin 3-4 ketjun laituri, mutta tehoja syntyi siihen nähden hyvin. Viime kauden alussa lainassa Bluesissa, jolloin ei oikein roolia löytynyt. Hänessä on selvästi potentiaalia suurempaankiin rooliin, ja KalPassa tähän avautuu mahdollisuus. Hyvä hankinta KalPalta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801937
- 1241620
- 1321176
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161101- 351046
- 78943
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848