Onko naista joka uskaltaa tunnustaa miehen naamalla istuessaan nauttivansa siitä kun nenä painuu vasten peppureikää.
Minulla oli joskus tyttöystävä joka sanoi että se tuntuu hyvältä. Sen kyllä huomasi hänen orgasmeistaankin.
Mutta onko kenellekään tullut mieleen miltä tuntuisi päästää kuumaa kaasua toisen nenää vasten?
Tämä tyttöydtyäväni tunnusti senkin, en vaan kehdannut rohkaista, mutta silti sain joskus pikku tuulahdusia ja melkein heti aina perään kupillisen kiimanestettä ja orgasmin kiljuntaa.
Moni nainen ja tyttö on myöntänyt nauttivansa päästää pieruja polkupyöränsä satulaa vasten, mutta ei kuitenkaan kehtaa tehdä samaa kumppanilleen.
Eikä varmaan kaikki miehet siitä nauttisikaan. Minä kyllä. Sidotttuna hameen alla.
Facesitting
13
2417
Vastaukset
- hyi helkkari...
Mee hoitoon!
- aika harvassa
sellaiset naiset ja samaten sellaiset miehet joilla on samanlainen fetissi pieruihin niin kuin sinulla.
Olen seurannut juttujasi jo hyvän aikaa. En tuomitse sinua tai fetissiäsi, mutta tuomitsen sen että jaksat spammata tätä ryhmää toistuvati.
Melkein epäilyttää että olet sama kaveri joka jaksaa kirjoitella kumisaappaista toistuvasti ja vastailla sata kertaa itselleen. Vieläkö nokia valmistaa kumisaappaita? Hae sinne duuniin :)- en oo ainoo läheskään
Minä en ole montaa kertaa aiheesta kirjoittanut.
kyllä täällä niitä pierujuttja piisaa ilman minuakin.
Kumisaappaat ja kurikset ei myöskään minun alaani.
Ja sukkikset on ihan perseestä. Olipa sitten sattuma kun olen tavannut ja seurustellut sellaisen kanssa joka tykkäsi samasta asiasta.
Harmi vaan kun en kunnolla kehannut ehottaa silloin.
Voishan olla että oikeesti siihen paskan hajuun kyllästyis aika pian, mutta alistamismuotona jotenkin ihanan pervo.
Onhan täällä kaiken maailaman moponruovittelijaa sun muuta, nörttipojan juttuja varman nekin. - niin totta
Todella harva nauttii toisten ihmisten suolikaasujen löyhkästä. Ne ovat muuten koostumukseltaan aivan samat miehellä ja naisella. Harvaa myöskään kiinnostaa pierrä jonkun pervon naamalle. Pieremisestä pitää tietenkin melkein jokainen, mutta omassa rauhassaan, kun kukaan muu ei ole haistelemassa.
- harvinaistakaan ole
Nykypäivänä netistä löytyy lukuisia pieru-fetismi aiheisia sivustoja, esim.
http://www.gassyerotica.info/ ,jossa rekisteröityneitä käyttäjiä on jo lähes 500 käyttäjää.
Ja tuo oli vain yksi pieni sivusto, joita kyllä löytyy lisää googlettamalla.
- Seppo taas!
"
Moni nainen ja tyttö on myöntänyt nauttivansa päästää pieruja polkupyöränsä satulaa vasten
"
Ihan varmaan on. Ja ihan varmaan niitä kiihotta piereskellä polkupyörän satulaan! Ihan jokaista äijää kiihottaa pieraista sohvaan! ja kiihottaa pieraista kalsaheihin!
Tyo satula on ihan sun omaa fantasiaa ja ehkä haluaisit käydä haistelemassakin niitä satuloita. Ei ketään kiihota pieraista satulaan!!! järki hattuun taas. - Suomalaisuutta
tuo umpimielisyys ja "mikä ei kiihota minua, ei voi kiihottaa muitakaan" -ajattelutapa.
Justiin tuon takia teilläkin kumppanit kattelee muiden perään, kun teistä ei ole antamaan tyydytystä. Herätkää nyt juntit!- yleensä näin
Monasti on kirjoitettu mm: Saako tytöt tyydytystä ratsastamisesta.
Siihen sataa monia kitkeriä kirjoituksia että ei saa.
Luulen että kyse on samasta ärtyneestä henkilöstä joka kirjoittaa monta kertaa "muiden suulla".
Sama juttu taisi olla tässäkin, joku ärtyi ja kirjoitti monta kertaa "eri ihmisenä".
Kuitakin joku fetissi ärsyttää niin paljon että ei siedä lukea siitä.
Kyllä minusta kaikkien fetissien pitäisi olla tasavertaisia muiden kanssa.
Jokainen nauttikoot omasta jutustaan.
Itse nautin kun nainen istuu mun naamani päällä hame päällä, olen löytänyt sätistä monta halukasta tähän, nytkin on yksi nainen jonka hameen alle olen taas kohta menossa.
Tässä ei kyllä ole pieremisestä kyse, mutta ehkä masokistna sekin voisi tulla kyseeseen jos nainen siitä kovasti nauttisi.
Pikkupervoudet on elämän suola, nämä "lääkärit" täällä hoitomääräyksineen saisivat mennä itse vanhaikotiin kiikkistuoliin virkkaamaan pannulappuja. - mietis nyt..
yleensä näin kirjoitti:
Monasti on kirjoitettu mm: Saako tytöt tyydytystä ratsastamisesta.
Siihen sataa monia kitkeriä kirjoituksia että ei saa.
Luulen että kyse on samasta ärtyneestä henkilöstä joka kirjoittaa monta kertaa "muiden suulla".
Sama juttu taisi olla tässäkin, joku ärtyi ja kirjoitti monta kertaa "eri ihmisenä".
Kuitakin joku fetissi ärsyttää niin paljon että ei siedä lukea siitä.
Kyllä minusta kaikkien fetissien pitäisi olla tasavertaisia muiden kanssa.
Jokainen nauttikoot omasta jutustaan.
Itse nautin kun nainen istuu mun naamani päällä hame päällä, olen löytänyt sätistä monta halukasta tähän, nytkin on yksi nainen jonka hameen alle olen taas kohta menossa.
Tässä ei kyllä ole pieremisestä kyse, mutta ehkä masokistna sekin voisi tulla kyseeseen jos nainen siitä kovasti nauttisi.
Pikkupervoudet on elämän suola, nämä "lääkärit" täällä hoitomääräyksineen saisivat mennä itse vanhaikotiin kiikkistuoliin virkkaamaan pannulappuja.Kiihotutko itse pieremisestä? Tuleeko erektio kun päästät mehevän pierun? Ei KUKAAN kiihotu piereskelystä.
- ...minä...
mietis nyt.. kirjoitti:
Kiihotutko itse pieremisestä? Tuleeko erektio kun päästät mehevän pierun? Ei KUKAAN kiihotu piereskelystä.
kiihotun jos saan nuuhkaista kauniin naisen pierevää farkkupeppua!!
AAAAAHHH!!!!!! - tässä puhuttiiinkin
...minä... kirjoitti:
kiihotun jos saan nuuhkaista kauniin naisen pierevää farkkupeppua!!
AAAAAHHH!!!!!!Omista pieruista kiihottumisesta, mistä aloittaja puhui.
Sitä paitsi mistä tiedät oikeasti kiihottuvasi naisen pieruista? Et varmana ole kokeillut asiaa. Kannattaa pyytää joku miespuolinen kaveri pieraisemaan naamalle, niin opit kuinka kiihottavaa se on. Ihan samalta ne kaasut haisevat miehellä ja naisella. - hyvinkin
tässä puhuttiiinkin kirjoitti:
Omista pieruista kiihottumisesta, mistä aloittaja puhui.
Sitä paitsi mistä tiedät oikeasti kiihottuvasi naisen pieruista? Et varmana ole kokeillut asiaa. Kannattaa pyytää joku miespuolinen kaveri pieraisemaan naamalle, niin opit kuinka kiihottavaa se on. Ihan samalta ne kaasut haisevat miehellä ja naisella.kuinka se kiihottaa mua. Ex-avovaimoni tuhautteli välillä ja minä siinä sitten kiimassa nuuhkin hänen peppuansa!
Ja kyllä oli kulli kankeena!!
Ettäs näin
- satulana
Taas on käsitetty kaksi asiaa väärin. Facesitting on aivan jotain muuta kuin istua naamalle ja piereskellä siinä. Se on aivan toinen taiteen laji.
Meillä harrastettiin "ratsastusta" tanssii tähtien kanssa. Sain olla satulana yli tunnin ja vaimoni ratsasti naamallani koko ajan. Se sentään oli jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403057- 802801
- 1842428
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362155- 181476
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241