no jo vain on tytöllä sellaset puolipallot että ei paljon silikoonimmat voi olla...
pitääkö miehet tosiaan tommosista,tuskin kukaan omaksi huvikseen tuollaisia laittaa,,möh
seiskan "tähtityttö"
39
30223
Vastaukset
- Eijeesus
Janita Heikkinen Espoosta? Tosi järkyttävän näköiset muovipallot. Hyi yök.
http://www.seiska.fi/tahtitytto/tytto271.jpg
http://www.seiska.fi/tahtitytto/tytto271b.jpg
http://www.seiska.fi/tahtitytto/tytto271c.jpg- kamalata
eipä oo pärstäkään kovin hääppönen...
vappu tulossa ja ilmapalloaika... - kohta poxahtaa
Apua,ihan henki salpaantui....
- HUhuh
tissit.Hyi helvetti.
- huh huh
valahtaa aivot tohon rinnankorkeudelle....
Joten toiselle puolelle laitettiin varmuuden vuoksi koripallo... - katkera
Mitä ihmettä se sinua rappa. Olethan sinäkin tunne älyltäsi vajaa.
- Andy
kamalata kirjoitti:
eipä oo pärstäkään kovin hääppönen...
vappu tulossa ja ilmapalloaika...Voin kyllä vakuuttaa, että ne tuntuu ihan luonnollisilta käsissä ja vartaloiden välissä. Ja sitä villiä rintojen pomppimista ratsastaessa!
- Heh
Andy kirjoitti:
Voin kyllä vakuuttaa, että ne tuntuu ihan luonnollisilta käsissä ja vartaloiden välissä. Ja sitä villiä rintojen pomppimista ratsastaessa!
Mun käsittääkseni tässä ei keskusteltu sun ja poikaystäväs välissä olevasta muovinukesta...
- Kake
MAUTTOMAT!
- joujouboy
onpa tosi rumat bosat eikä naamassakaan oo kehumista. Luultavasti on vielä helvetin tyhmämuija. Varmaan tosi ylpeee itsestään.
- Voivoi
Tyttö on mennyt aivan liian aikaisin kuviin. Näkee että rinnat on tehty äskettäin. Kannattais odottaa noin puol vuotta leikkauksen jälkeen ja mennä sitten vasta kuviin. Silloin rinnat ovat paremmin laskeutuneet eivätkä näytä puolipalloilta.
- wilbur
Näköjään on ollut kova kiire päästä hyödyntämään niitä etuja, mitä silikonitisseistä hän voi koskaan saada. Muutaman vuoden päästä se on sitten myöhäistä. Onkohan Seiska ollut osallisena kustantamassa tissejä? Jos on niin sopimukseen tuskin kuuluu niitä viiden vuoden päästä tehtäviä korjausleikkauksia.
- tosimies
mikä saa muijat laittaa tommoset potkupallot nahan alle.. Ei sytytä ainakaan Mua!
- Äimän
No huh huh mitkä munkkendeerokset...Noita kun pääsis leipomaan...
- Pölli
herkkuhinkit, noita kun pääsis.. Turha on katellisten lattatissien rutista. Mielummin puolipallot kuin rupsahtaneet kärpäslätkät tai ei tissejä ollenkaan. Ja mitä se kenellekään kuuluu, mitä kukin haluaa rinnoilleen tehdä ? Onko se teiltä pois ? Vai vituttaako, kun esim. tämä mimmi kerää varmasti paremmin kundien huomion kuin a - kupilla varustettu tyyne tasalakki ?
- riipiraapi
ei se kuulu kun se näkyy....
- riipiraapi
ei se kuulu kun se näkyy....
- jiksu
Niin no toiset kerää sitä huomiota vastakkaiselta sukupuolelta ilman silikoonin pumppaustakin. Kattos kun yleisellä olemuksella on ainaki meilläpäin se huomio jäppiksiltä kerätty eikä tisseillä
- m44
en minä ainakaan tykkää, luonnottomat kovan näköiset tissit.En ymmärrä miksi tuollaiset on hankkinut.En usko että kukaan mies on tuollaisia toivonut.
- h-mm
No, kun noita tähän keskusteluun tulleitä "läähätysviestejä" katselee, niin puutteessa olevat amispojut ainakin tykkää. Ja ehkä vähän vanhemmatkin setäset, jotka eivät ole naista nähneet vähissä vaatteissa (tahi ilman) kuin lehdissä.
Itse en silikoneja laittaisi. No, en tarvitsekaan, olenhan luomu C80. Joku sanois läskiksi, mutta oma kultsu tykkää kyllä. Moni nainen laitattaa itselleen silikonit koska tuntee olevansa jotenkin "vajaa" A-kuppeineen. Eli näillä paikataan itsetuntoa. Ja toiset ottaa ne "uran" takia: onkohan tämä tyttönen ajatellut esittelevänsä ylpeyksiään eri ("alan"?) lehdssä? Mutta moniko ajattelee terveysriskejä: pussit vuotaa ja liikkuu; jos operaatio ei onnistu, rinnat ovat kovat kuin sementti ym. Mitäs sitten neli-viisikymppisenä? Uusi leikkaus, silikonit pois - ehkä?- N-78
Itsellä on a ja b-kupin välimaastossa olevat pienet rinnat. Teininä tuntui kamalilta, olin päättänyt hankkia silikonit heti kun rahatilanne sen sallii. Nyt aikuisena olen huomannut, että vientiä on, enemmän kuin isorintaisilla kanssasisarilla, enkä tarkoita että se johtuisi tisseistä, eli siis että miehet valkkaisi rintojen perusteella, vaan päinvastoin, niillä ei oo mitään tekemistä asian kanssa. Miehet pitävät nätistä kasvoistani ja iloisesta luonteestani, siinä vaiheessa kun on aika mennä sänkyyn on suhde jo niin vakaa, ettei rinnoilla oo merkitystä suhteen jatkamiseen. Toki itsekkin tiedän että ne näyttäisi paremmalta jos olisi isommat, mutta kenelläpä ei olisi puutteita ulkoisessa olemuksessa.
- Homer
N-78 kirjoitti:
Itsellä on a ja b-kupin välimaastossa olevat pienet rinnat. Teininä tuntui kamalilta, olin päättänyt hankkia silikonit heti kun rahatilanne sen sallii. Nyt aikuisena olen huomannut, että vientiä on, enemmän kuin isorintaisilla kanssasisarilla, enkä tarkoita että se johtuisi tisseistä, eli siis että miehet valkkaisi rintojen perusteella, vaan päinvastoin, niillä ei oo mitään tekemistä asian kanssa. Miehet pitävät nätistä kasvoistani ja iloisesta luonteestani, siinä vaiheessa kun on aika mennä sänkyyn on suhde jo niin vakaa, ettei rinnoilla oo merkitystä suhteen jatkamiseen. Toki itsekkin tiedän että ne näyttäisi paremmalta jos olisi isommat, mutta kenelläpä ei olisi puutteita ulkoisessa olemuksessa.
ei auta jos pää on tyhjä. N-78 osui lähelle ydintä. Seurustelin C-D kuppisen naisen kanssa, seksikin oli ok, mutta pakko sanoa, etten viittinyt esitellä naista perheelleni, niin eri tyyppinen muija oli kuin minä. Kyse oli humalassa sattuneesta "yhden illan jutusta", joka löysäilyni vuoksi jatkui puoli vuotta. Sitten kun tapasin nykyisen a-kuppi vaimoni, oli selvää, että ton naisen haluan. Enkä ole katunut ja vaimon kanssa voi fantasioida tarpeen mukaan isorintaisista naisista tai mistä tahansa. Ja kuten N-78 toteaa, harva meistä on täydellisen "amerikkalaisen ihanteen" mukainen.
SItäpaitsi: kannattaa miestenkin satsata omaan älyyn, juttutaitoon ja naisten naurattamiseen. Silloin rumakin mies saa naisseuraa. Kokemusta on. - D-kuppi
Homer kirjoitti:
ei auta jos pää on tyhjä. N-78 osui lähelle ydintä. Seurustelin C-D kuppisen naisen kanssa, seksikin oli ok, mutta pakko sanoa, etten viittinyt esitellä naista perheelleni, niin eri tyyppinen muija oli kuin minä. Kyse oli humalassa sattuneesta "yhden illan jutusta", joka löysäilyni vuoksi jatkui puoli vuotta. Sitten kun tapasin nykyisen a-kuppi vaimoni, oli selvää, että ton naisen haluan. Enkä ole katunut ja vaimon kanssa voi fantasioida tarpeen mukaan isorintaisista naisista tai mistä tahansa. Ja kuten N-78 toteaa, harva meistä on täydellisen "amerikkalaisen ihanteen" mukainen.
SItäpaitsi: kannattaa miestenkin satsata omaan älyyn, juttutaitoon ja naisten naurattamiseen. Silloin rumakin mies saa naisseuraa. Kokemusta on.Ja mitä säkin mistään tiedät. Mulla parani kertaleikkauksella miesseuran taso. Ei tarvitse enää istua karvanoppacorollassa, vaan ajetaan Mersulla.
Seksi on parantunut noin 100 %:a.
Mee vaan jeesustelemaan muualle. - B-kubbi
D-kuppi kirjoitti:
Ja mitä säkin mistään tiedät. Mulla parani kertaleikkauksella miesseuran taso. Ei tarvitse enää istua karvanoppacorollassa, vaan ajetaan Mersulla.
Mee vaan jeesustelemaan muualle.Kerroppa kuulumisiasi viiden vuoden kuluttua....
- jaahas
B-kubbi kirjoitti:
Kerroppa kuulumisiasi viiden vuoden kuluttua....
Ainakin hän varmasti sai laadukasta munaa ja hyvät orkut joita ei tahdo pikkutisseillä oikein irtoa,ja saahan ne vaikka suurennettua.
- Huojentunut
D-kuppi kirjoitti:
Ja mitä säkin mistään tiedät. Mulla parani kertaleikkauksella miesseuran taso. Ei tarvitse enää istua karvanoppacorollassa, vaan ajetaan Mersulla.
Mee vaan jeesustelemaan muualle.siis vihdoinkin löytyy ihminen joka ymmärtää että todellinen elämänlaatu on kiinni tissien koosta. ja siis ne miehet joita saa sillä perusteella on ihan huippuja, siis ihan tosi. miehet jotka valitsee seuransa tissien koon perusteella on aliarvostettuja, ne on oikeesti ihan eliittiä...
- Pallot
Kyllähän typy on ne ihan itselleensä laittanut. Tästä tytöstä vielä kuullaan ja nähdään. Saa Kastia sen EX havaji tytön kanssa hoikka runko ja isot munkit näillä pääsee vielä pitkälle tytöllä on selvät suunnitelmat edessään..
- Ritu-Lissu
Turha tuollaista on tuomita, kukin taplaa tyylillään. Ihmettelen vain, miten tyttö nukkuu yönsä... ei ainakaan vatsallaan. Itselläni on kansallispuvun taskut ja olen ylpeä niistä! Kokoa ja ryhtiä niihinkin saa hyvillä tissareilla. Onhan se mukavaa jos ei rahoillensa parempaa käyttöä keksi kuin silikonit.
- gjjk
ei ainakaan mun makuun
- Mikkis/Heikkilä/Tissihullu
Ja paskanmarjat.
Joo joo, lisää vaan. Niin isot tissit kuin vain on mahdollista saada. Voiko muka olla liian isot tissit, "kysympävaa" ? Lankkuliisat voi mennä peiton alle spiidaamaan kun superhinkit tulloo ja helmat paukkuu! "Jos ei luoja tissejä suo, ni tohtori hinkit muovista luo."- Huokaus
Kauheet pallot! Tai kuten poikaystäväni veli sanoi: ne on ihan niin ku paisunu! hyi helvetti. Samaa sanoi poikaystäväni.
Itselläni on kuppikoko C85, ja rinnoistani on vain haittaa.. Voin sanoa, että tuon naisen mahalla nukkuminen loppui siihen paikkaan kun hän tohtorilta kotiin tuli..
- sovinisti
kyllä mä ainakii tykkään, mutta katotaa 10 vuoden päästä missä kunnossa ne on.
- linkistä Tanskassa
... löytyy Seiskan tähtityttösivun kautta
tanskalaisen Se og Hör -lehdestä.
Miksei Seiska noudata Suomessa samaa
ilkialastonta linjaa?- tällaista!
Tässä ko. linkki!
http://www.seoghoer.dk/default.aspx?Action=ViewArea&GroupID=26
Joo, olispa kiva katsoa tähän malliin
naisia Seiskankin sivuilla!!! - titta på alastomia
tällaista! kirjoitti:
Tässä ko. linkki!
http://www.seoghoer.dk/default.aspx?Action=ViewArea&GroupID=26
Joo, olispa kiva katsoa tähän malliin
naisia Seiskankin sivuilla!!!ja viereen alastomia iltapoikia myös :) Yksin, yhdessä ja vielä yhdynnässä :):)
- female
titta på alastomia kirjoitti:
ja viereen alastomia iltapoikia myös :) Yksin, yhdessä ja vielä yhdynnässä :):)
Hyväkroppaisia miehiä ja miehen kokoisia joka puolelta, ajeltuja, karvaisia, hoikkia, isompia, tummia, vaaleita, kaljuja. Nam! Sadomaskistisiä kuviakin miehistä...ai että nannaa!
- AAH!
Ihan Vitun Hyvät Tissit..
aah.. kumpa tolt sais :)- viikon lehti
siinä oli hirveet silikoni pallot. tän viikon lehdes.. ihan OK!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1234845Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava1713718Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi463168Pääsiäisen kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä kirjoitus kertoo Riikka Purrasta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus pursuaa halveksivaa, jopa a213143Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut381650Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik391261Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun361157Martinan ex-rakas ulkoilutti Espanjassa koiraa.
No on hyvä asia, että heillä on kuitenkin hyvät välit, vaikka eroneet jo viimme syksynä.3031070Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei231044- 831006