Tutustuin skorpionimieheen reilu vuosi sitten. Ihastuin ensinäkemältä, mutta aloin deittailla hänen ystäväänsä, joka oli tosi mukava, mutta silti haikailin tämän skorpionin perään. Enää en hänen ystäväänsä tapaile, eikä suhteemme ikinä mennyt vakavaksi, koska en halunnut pilata mahdollisuuksiani tähän skorpioniin. Olen yrittänyt unohtaa hänet ja olen tapaillut muita miehiä vuoden aikana. Hän tietää tunteeni ja antaa välillä ymmärtää, että jotain olisi mahdollisesti tapahtumassa, mutta silti "kriittisellä" hetkellä vetäytyy. Hänellä ei käsittääkseni ole ollut naisystävää pitkään aikaan. En ymmärrä, koska minusta hän on superihana! Olen tottunut tekemään aloitteet itse ja saamaan useinkin haluamani. Olen itse todella temperamenttinen ja haluaisin tehdä suorat liikkeet ja saada kaiken nyt ja heti, mutta se ei ilmeisesti ole oikea lähestymistapa tällä kertaa? Vai?? Enkä ikinä ajatellut kirjoittavani varsinkaan tämmöisessä asiassa, mutta se osoittaa kuinka vakavissani olen ja kuinka hänet haluan..
Neuvoja
9
1937
Vastaukset
- mielestäni
uskon skorpparisi vaan tykkäävän, jos teet aloitteen, ei aina ole itse niin uskaliaita... mutta kun olet saanut sen pauloihis, niin älä pakota mihinkäään liian itsevarmana....
- ori1
sanoisin nimimerkkille kiitä että me skorpiooni mihet olemme vähän sellaisia oman tien kulkijoita.
- Kiitän
Ai että haluatte viettää elämänne yksin, oman tienne kulkijoina.. Sitä pelkäsinkin.
- ori1
Kiitän kirjoitti:
Ai että haluatte viettää elämänne yksin, oman tienne kulkijoina.. Sitä pelkäsinkin.
olen huomannut että on parempi jatkaa matkaa kun ei asit suju.On niitä varmaan monillakin ihmisellä niitä epäonistumisia kuten minullaki ja siksipä onkin helpompaa vaihtaa maisemaa kuin pitää yllä epätoivotonta rakautta.Kun maisema vaihtuu näkee taas valoa putken pässä eikä niitä murheita jaksa mukanaan kantaa kovinkaan pitkälle.toivon sinulle KIITÄN hyvää kesää missä senkin ikinä vietätkin ja hei kaikesta toipuu!
- palaa!
ori1 kirjoitti:
olen huomannut että on parempi jatkaa matkaa kun ei asit suju.On niitä varmaan monillakin ihmisellä niitä epäonistumisia kuten minullaki ja siksipä onkin helpompaa vaihtaa maisemaa kuin pitää yllä epätoivotonta rakautta.Kun maisema vaihtuu näkee taas valoa putken pässä eikä niitä murheita jaksa mukanaan kantaa kovinkaan pitkälle.toivon sinulle KIITÄN hyvää kesää missä senkin ikinä vietätkin ja hei kaikesta toipuu!
Sitten tiedät. Mitä jos se poika onkin ujo tai ei ymmärrä tilannetta?
- ori1
palaa! kirjoitti:
Sitten tiedät. Mitä jos se poika onkin ujo tai ei ymmärrä tilannetta?
Eise poika ujo ole eikä sen ymmäryksessä mitään vikaa ole!Päinvastoin vastakainen osapuoli oletko katsonut peiliin ehkä se vika onkin siellä.Muista jos haluat Skorpioonin rakastuvan sinuun sinulla pitää olla malttia ja aikaa.Skorpiooni likkuu pljon se on geeneissä mutta palaa aina sinne missä tuntee olonsa kotoiseksi ja turvalliseksi.ja jos skorpiooni on rakastunut se3 tarkoitaa loppu elämää koska se kuuluu yksiavioisiin.
- se skorpioni
ori1 kirjoitti:
Eise poika ujo ole eikä sen ymmäryksessä mitään vikaa ole!Päinvastoin vastakainen osapuoli oletko katsonut peiliin ehkä se vika onkin siellä.Muista jos haluat Skorpioonin rakastuvan sinuun sinulla pitää olla malttia ja aikaa.Skorpiooni likkuu pljon se on geeneissä mutta palaa aina sinne missä tuntee olonsa kotoiseksi ja turvalliseksi.ja jos skorpiooni on rakastunut se3 tarkoitaa loppu elämää koska se kuuluu yksiavioisiin.
jos se on rakastunut naiseen joka ei todellakaan sitä halua, onko se loppuelämänsä siihen rakastunut vai voisinko minä saada sen huomion jollain lailla tässä elämässä? Vai pitääkö vaan unohtaa ettei itseään rikkoisi ja salaa huokailla 'voi jos'?
- Kiitän
Tottahan olen katsonut peiliin, ja löytyyhän minusta vikaa niin kuin kaikista. Kiitos neuvoista ja vinkeistä:-) Katson vielä hetken aikaa, sit ehkä kysyn tuhlaanko aikaani, kun sitä odottelen. Jos se sanoo joo, jatkan matkaa. Jos on eri mieltä, saa tehdä jotain asian suhteen - ja aika pian saakin:-) Kesä tulee ja on kevättä rinnoissa, kyllähän näistä selviää!
- ori1
totta on mailmassa on muitakin horoskoppi merkkejä kannataa tutustua.Ei yksi skorppiooni mailmasta paratiisia tee!Vaikka itse olen skorppiooni siksi tiedän varsin hyvin että skorppiooni pärjää hyvin tilantessa kui tilanteesa.skorpari on salaperäinen jaluova persoona ja missä skorppari likuukin hänestä olaan eritäin kinostuneita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992