Vedän puoleeni psykopaatteja

Kauris(N)9

Ajattelin aloittaa uuden psykopaattiketjun, vaikka onkin vähän asian kertaamista, mutta voisi olla ehkä hyvä idea.pakko kirjottaa tänne omista kokemuksista.
Erosin juuri neitsyestä, kerron hieman taustatietoa. Eli siis ihastuin häneen vielä kun hän seurustelin toisen kanssa, mutta olin niin ihastuksissani, että se ei haitannut, eli hän pyöritti meitä kumpaakin, toinen ei siis tiennyt mitään minusta. Asia alkoi kyllä sitten vähän vaivaamaan itseäni, kun hän puhui toisaalta niin avoimesti siitä toisesta ja antoi hyvin suorasti ymmärtää että makasin sen toisen kanssa.
No tämä neitsyt kyllä vakuutteli hyvin paljon että hänellä ei ole mitään tunteita toista kohtaa, että minun on turha olla mustasukkainen, että hän jättää kyllä toisen, kun se on vähän paremmassa kunnossa tms. ja sanoi vielä että heidän suhteensa on riippuvuussuhde, mikä on huono asia, ja että siinä suhteessa on enemmän huonoa kuin hyvää. No sitten neitsyt jätti nykyisensä, ja heti 5 minuutin päästä siitä hän alkoi kanssani 'virallisesti'. No kulu jonkin aikaa, ja joku uusi oli pyytänyt häntä treffeille, joista tuli kertomaan mulle, ja oli ihan innoissaan, mulle tuli hengenahdistusta, en tajua miksi reagoin niin voimakkaasti, mutta olin siis ihan puulla päähän lyöty.
Mutta nyt hän on palannut exänsä luokse, ja minä olen nyt vaan ilmaa, ja kaikki on vain minun syytäni. Olen todella epätoivoinen tän asian kanssa. Mä olin sille joku varaventtiili, tai hätävara tai joku. Olen miettinyt pääni puhki tätä asiaa, syön rauhoittaviakin että pysyisin tyynenä, oon yllättynyt ja kauhuissani että otan tän näin vakavasti, mutta saattaa johtua siitä että mua on niin monta kertaa hyväksikäytetty.

Nyt vaan mietin, että kostanko jotenkin?
Kyllä, olen hyvin kostonhimoinen.
Kerronko sen exälle (eli nykyiselle) mitä se on puhunut heidän suhteestaan? tai että hän oli mun kanssani samaan aikaan?
En kyllä usko että teen niin, mutta olen oikeasti hyvin hyvin epätoivoinen.
Onko ideoita?

5

887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauris(N)9

      Vedän puoleeni psykopaatteja otsikko siis tulee siitä koska aivan joka ikinen suhteeni on ollut hyväksikäyttöä, pettämistä (joskus molemmin puolista), tai väkivaltaista (joskus molemminpuolista), kieroilua, uhakailua ja kiristystä. ´Ja sattumaako aika moni on ollut kauris, tai neitsyt.
      Tuli vaan mieleen.
      MIKÄ TÄSSÄ MÄTTÄÄ

      • KaurisnAni40+

        Moips:)! Pyydän nollaa itsesi... kuittaa kaikki mikä on takana , jos näet ko. miehiä katso heidän lävitseen, ja jos pyrkivät väkisin seuraasi, ole niin virallisen kohtelias kuin osaat ja pyydä vielä kohteliaasti anteeksi heiltä, ja sano: että täytyy mennä puuteroimaan nenäni, ja siirry naistenhuoneeseen, seuraa missä hlö liikku ja tee väistöjä, älä kohtaa heitä toista kertaa... pidä iloinen ilme kasvoillasi ... hävitä ko. hlön nro tai laita nimeksi vaikka, älä vastaa tms. ÄLÄKÄ missään nimessä itse soita hänelle, missään tilassa!!! ei kannata sioille (löytyy kaikissa merkeissä) helmiä antaa. Hanki joku uusi kiva harrastus:)! yst.terv. Ani 40


    • kuukeli

      itseäsi oikealla tavalla, äläkä suostu enää kenenkään psykoterapeutiksi. vahvoihin kauriisiin monet "heikommat" kaatavat kaiken oman selvittämättömän roskakasansa. onko kartallasi skorpionia vielä kauriin lisäksi?

      • kauris(N)9

        Eei kait ole skorpionia..

        Nyt on taas tilanne muuttunut.
        HUOH.
        ihme säätöä.
        no ainakin on jotain huvitusta ettei vallan tylsäksi käy tämä elämä.

        Onko keitään kauriita jotka ovat myös nousevia (tai laskevia?) kauriita?
        Tai en ole ihan perillä kyllä näistä jutuista.
        Mutta siis kuumerkiltäkin kauriita.. ehkä?


    • tapahtumaan.

      yllättynyt ja kauhuissani että otan tän näin vakavasti"
      Sietääkin olla kauhuissaan ryhdyttyään täysin tietoisesti osalliseksi petokseen. Vakava juttuhan se on.

      Ja miksi sinä viattomalle ihmiselle (petetylle)ryhtyisit kostamaan. Älytön ajatus. Itse sinä olet soppasi keittänyt ei hän.

      Eivät kauriit mitenkään erityisesti luusereita tai tunnevammaisia puoleensa vedä. Mutta jos sellaisten piireissä pyörii, ei tarvita kovin kaksista päättelykykyä voidakseen ennustaa, mitä tulee...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      182
      1971
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      274
      1489
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1295
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1097
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      72
      1072
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      76
      1011
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      172
      997
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      838
    9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      3
      838
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      63
      825
    Aihe