Kirkan haudalla kävi enemmän muistelijoita pääsiäisenä kun esimerkiksi Mekassa käy muslimeja pyhiinvaelluksen aikana.
Kirkan haudalla
8
1644
Vastaukset
- Utopia
Kävin kiirastorstaina.Käyn säännöllisesti noin kerran viikossa.
- miten sinun käy?
Kirjoitan nyt tämän viestin tietoisena siitä, että tämä voi olla yhtä kuin helmiä sikojen eteen tai kuin pyhän antamista koirille, jotka tulevat päälleni halunaan raadella minut. Koska eihän ihminen suosiolla anna sellaista tapahtua, että hänen synnin unessa nukkumistaan häiritään.
Mutta sitten on niitäkin, jotka ihan oikeasti ajattelevat, että miten minun itseni käy kuoleman jälkeen? Minä itse olen mm. tälläinen. Ja hyvinhän minulle kävi! Olen saanut tulla uskoon ja tiedän, että Jeesus on minua vastassa kun kuolen. Tähän on kaikilla muillakin oikeus ja mahdollisuus, jos ken itse sitä haluaa ja tahtoo.- Mulkku Vihtori kom päk
-Mutta sitten on niitäkin, jotka ihan oikeasti ajattelevat, että miten minun itseni käy kuoleman jälkeen? Minä itse olen mm. tälläinen. Ja hyvinhän minulle kävi!
Mutta elät vieläkin?..mutta olen takuu varma..että kun punppu pettää(se on yleisin kuolinsyy 100 prossaa), niin siinä ei monta sekunttia ehdi kärsiä/miettiä..-se on lähtö.Minusta tuntuu että, me kaikki päästään johonkin parempaan..ikuisuuteen jos sitä sitten jonnekkin matkataan?, tuskimpa helvettiin.sieltähän loppuu hiilet :D - olet luulojesi varassa
Mulkku Vihtori kom päk kirjoitti:
-Mutta sitten on niitäkin, jotka ihan oikeasti ajattelevat, että miten minun itseni käy kuoleman jälkeen? Minä itse olen mm. tälläinen. Ja hyvinhän minulle kävi!
Mutta elät vieläkin?..mutta olen takuu varma..että kun punppu pettää(se on yleisin kuolinsyy 100 prossaa), niin siinä ei monta sekunttia ehdi kärsiä/miettiä..-se on lähtö.Minusta tuntuu että, me kaikki päästään johonkin parempaan..ikuisuuteen jos sitä sitten jonnekkin matkataan?, tuskimpa helvettiin.sieltähän loppuu hiilet :DValitettavasti olet omien luulojesi varassa. Luehan Raamattua, niin huomaat, miten paljon Jeesus puhuu (4:ssä eri evankeliumissa) helvetistä. Siksi Hän tulikin tänne maan päälle ja kuoli puolestamme, että me siitä kadotuksesta pelastuisimme. Ja että myös saisimme elämäämme oikean ilon ja rauhan, jota eivät mitkään vastoinkäymisetkään vie pois.
"Mikään kadotustuomio ei kohtaa niitä, jotka ovat Kristuksessa Jeesuksessa." Tämä on Uudessa Testamentissa (siis Raamatussa) Kirje Roomalaisille 8 luku ja jae 1. Etsi ja lue! Jos olet kiinostunut?
Minulle Jumalan Sana (siis koko Raamatussa) on tuonut paljon iloa ja riemua elämääni. Sinullakin on siihen oikeus, jos niin tahdot? - sillä tiedän
olet luulojesi varassa kirjoitti:
Valitettavasti olet omien luulojesi varassa. Luehan Raamattua, niin huomaat, miten paljon Jeesus puhuu (4:ssä eri evankeliumissa) helvetistä. Siksi Hän tulikin tänne maan päälle ja kuoli puolestamme, että me siitä kadotuksesta pelastuisimme. Ja että myös saisimme elämäämme oikean ilon ja rauhan, jota eivät mitkään vastoinkäymisetkään vie pois.
"Mikään kadotustuomio ei kohtaa niitä, jotka ovat Kristuksessa Jeesuksessa." Tämä on Uudessa Testamentissa (siis Raamatussa) Kirje Roomalaisille 8 luku ja jae 1. Etsi ja lue! Jos olet kiinostunut?
Minulle Jumalan Sana (siis koko Raamatussa) on tuonut paljon iloa ja riemua elämääni. Sinullakin on siihen oikeus, jos niin tahdot?olen käynyt kuoleman portilla ja tullut takaisin!!
Toisella puolella on KAUNISTA ja kaikki pääsevät sinne uskonnosta riippumatta. Ei saa olla niin ylpeä ja itserakas että uskoo vain oman uskonsa oikeaksi -jumala on antanut meille jokaiselle sen mikä meille kuuluu muslimeille omansa, kristityille omansa...jne. No sen tulemme vielä näkemään. Nämä asiat eivät tälle palstalle oikeasti kuulu mutta kun tuli puheeksi niin.....eihän se paha ole näistä asioista keeskustella?! - jos ei Kirkan
sillä tiedän kirjoitti:
olen käynyt kuoleman portilla ja tullut takaisin!!
Toisella puolella on KAUNISTA ja kaikki pääsevät sinne uskonnosta riippumatta. Ei saa olla niin ylpeä ja itserakas että uskoo vain oman uskonsa oikeaksi -jumala on antanut meille jokaiselle sen mikä meille kuuluu muslimeille omansa, kristityille omansa...jne. No sen tulemme vielä näkemään. Nämä asiat eivät tälle palstalle oikeasti kuulu mutta kun tuli puheeksi niin.....eihän se paha ole näistä asioista keeskustella?!Onpas ihmeellistä, jos olet sitä mieltä, että haudan äärelle ei kuulu ajatuksia omasta iankaikkisesta kohtalosta.
Kirka makaa tuolla maan povessa ja nousee kerran elämän ylösnousemukseen tai tuomion ylösnousemukseen, mutta sitä minä en tiedä kumpaan hän nousee? Joh. 5:28, 29 Mutta entä minä? Kumpaan ylösnousemukseen minä nousen? Tämähän on oleellisin asia Kirkan haudalla, niin kuin muidenkin.
Ihmisen pitää olla hyvin paatunut, jos ei tule oma kuolema mieleen omaisen, ystävän tai idolin haudalla. Moni on sanonut, mm. entinen miss Suomi Tuula Polvi, nyk. Portin, että hän tuli uskoon (n. 10 vuotta sitten, en muista) juuri siksi, kun hänen pikku veli kuoli jossakin onnettomuudessa.
Ja ei helvetti poistu sillä, että joku kuolevainen ihminen sanoo: helvettiä ei ole olemassakaan! Eihän näillä sanoilla ole voimaa poistaa sen olemassa oloa. Naurettavaa tyhmyyttä ja ihmisen ylpeyttä! Ja minä en usko ihmisen sanoihin, vaan Jumalan Sanohin.
Ja sitä paitsi: vaikka ei olisi Taivasta eikä Helvettiä, niin siitä huolimatta eläisin Jumalalle, koska Hänen omanaan olen todella oikeasti onnellinen. Elämäni on tarkoituksellista, iloista ja onnellista - vaikeuksista huolimatta. Ja entäpä se rauha ja levollisuus, jonka Jeesus on antanut minulle ja muillekin Häneen uskoville. Se on yli ymmärryksen käypää rauhaa. Ja tämä on kaikille ihmisille tarjolla, jos kuka niin haluaa. - ei ole olemassa
jos ei Kirkan kirjoitti:
Onpas ihmeellistä, jos olet sitä mieltä, että haudan äärelle ei kuulu ajatuksia omasta iankaikkisesta kohtalosta.
Kirka makaa tuolla maan povessa ja nousee kerran elämän ylösnousemukseen tai tuomion ylösnousemukseen, mutta sitä minä en tiedä kumpaan hän nousee? Joh. 5:28, 29 Mutta entä minä? Kumpaan ylösnousemukseen minä nousen? Tämähän on oleellisin asia Kirkan haudalla, niin kuin muidenkin.
Ihmisen pitää olla hyvin paatunut, jos ei tule oma kuolema mieleen omaisen, ystävän tai idolin haudalla. Moni on sanonut, mm. entinen miss Suomi Tuula Polvi, nyk. Portin, että hän tuli uskoon (n. 10 vuotta sitten, en muista) juuri siksi, kun hänen pikku veli kuoli jossakin onnettomuudessa.
Ja ei helvetti poistu sillä, että joku kuolevainen ihminen sanoo: helvettiä ei ole olemassakaan! Eihän näillä sanoilla ole voimaa poistaa sen olemassa oloa. Naurettavaa tyhmyyttä ja ihmisen ylpeyttä! Ja minä en usko ihmisen sanoihin, vaan Jumalan Sanohin.
Ja sitä paitsi: vaikka ei olisi Taivasta eikä Helvettiä, niin siitä huolimatta eläisin Jumalalle, koska Hänen omanaan olen todella oikeasti onnellinen. Elämäni on tarkoituksellista, iloista ja onnellista - vaikeuksista huolimatta. Ja entäpä se rauha ja levollisuus, jonka Jeesus on antanut minulle ja muillekin Häneen uskoville. Se on yli ymmärryksen käypää rauhaa. Ja tämä on kaikille ihmisille tarjolla, jos kuka niin haluaa."Ja tämä on kaikille ihmisille tarjolla, jos kuka niin haluaa."-kirjoitat! kysyn vain että entäs ne kuullutkaan Jeesuksesta!!!!! He eivät saa tietää hänestä kun asuvat esim. sellaisella seudulla missä on vain muslimeja tai viidakossa tai vuoristossa missä elävät eristyksessä MITEN HEIDÄN KÄY? Ovatko he jumalan hylkäämiä mielestäsi? Ei jumala ole julma vaan rakastava ja hänen luokseen on monta tietä näin uskon.
"Se on yli ymmärryksen käypää rauhaa."- samaa rauhaa olen minäkin kokenut ja varmaan kokevat kaikki jumala-yhteydessään.
Helvetti on täällä maanpäällä sen nyt näkee kaikesta pahasta mitä täällä tapahtuu -mikä voi olla pahempaa mitä ihminen tekee toiselle ihmiselle (kidutukset, lasten hylkääämiset, sodat...)eikö siinä ole jo helvettiä ihan tarpeeksi, raamattua me ihmiset osaamme tulkita aina oman halumme mukaan ja sieltä löytäisn minäkin väitteilleni sopivia lauseita jos haluaisin irroittaa niitä asia yhteyksistä mutta se ei olle oikein ja en niin tee.
Helvettiä ei ole eikä kuolemaa -me vain ylitämme "kuollessamme" rajan ja pääsemme kotiin. - kysyn
ei ole olemassa kirjoitti:
"Ja tämä on kaikille ihmisille tarjolla, jos kuka niin haluaa."-kirjoitat! kysyn vain että entäs ne kuullutkaan Jeesuksesta!!!!! He eivät saa tietää hänestä kun asuvat esim. sellaisella seudulla missä on vain muslimeja tai viidakossa tai vuoristossa missä elävät eristyksessä MITEN HEIDÄN KÄY? Ovatko he jumalan hylkäämiä mielestäsi? Ei jumala ole julma vaan rakastava ja hänen luokseen on monta tietä näin uskon.
"Se on yli ymmärryksen käypää rauhaa."- samaa rauhaa olen minäkin kokenut ja varmaan kokevat kaikki jumala-yhteydessään.
Helvetti on täällä maanpäällä sen nyt näkee kaikesta pahasta mitä täällä tapahtuu -mikä voi olla pahempaa mitä ihminen tekee toiselle ihmiselle (kidutukset, lasten hylkääämiset, sodat...)eikö siinä ole jo helvettiä ihan tarpeeksi, raamattua me ihmiset osaamme tulkita aina oman halumme mukaan ja sieltä löytäisn minäkin väitteilleni sopivia lauseita jos haluaisin irroittaa niitä asia yhteyksistä mutta se ei olle oikein ja en niin tee.
Helvettiä ei ole eikä kuolemaa -me vain ylitämme "kuollessamme" rajan ja pääsemme kotiin."Ja tämä on kaikille ihmisille tarjolla, jos kuka niin haluaa."-kirjoitat! kysyn vain että entäs ne kuullutkaan Jeesuksesta!!!!! He eivät saa tietää hänestä kun asuvat esim. sellaisella seudulla missä on vain muslimeja tai viidakossa tai vuoristossa missä elävät eristyksessä MITEN HEIDÄN KÄY? Ovatko he jumalan hylkäämiä mielestäsi? Ei jumala ole julma vaan rakastava ja hänen luokseen on monta tietä näin uskon.
Kysynpä nyt sinulta, että miksi sinä et rakasta itseäsi sen vertaa, että kysyisit itseltäsi sen saman kysymyksen, minkä kysyit minulta, että miten Jeesuksesta mitään tietämättömien käy? Kysy siis näin: MITEN MINUN KÄY?, kun kuolema tulee? Minne minä nousen haudastani (tai merestä tai järvestä ...), kun Jeesuksen huuto kuuluu hautaan ja jokaisen on mentävä Kristuksen tuomioistuimen eteen oman eletyn elämänsä kanssa. Siinä ei voi naapurin tyttöä tai rouvaa eikä poikaa kuin miestäkään syyttää, eikä muitakaan, vaan joutuukin vastaamaan omasta elämästään, mitä itse on tehnyt tai toiminut tai jättänyt tekemättä.
Pääasiallinen ihmisen syntihän on se, että haluaa olla riippumaton Jumalasta, Hänen yläpuolellaan ja Jumalan arvostelijana ja tuomitsijana. Ja tätä sitten seuraa se, että "Heidän rangaistuksenaan on ikuinen kadotus, ero Herrasta ja Hänen voimansa kirkkaudesta, kun Hän tuona päivänä saapuu ottamaan pyhiensä kunnioituksen ja kaikkien uskovien ylistyksen." 2 Tess. 1:9,10
Siis itse he ovat itsensä tuominneet kadotukseen ja se on jo nyt läsnäolevana, kun he sydämessään vihaavat Jumalaa. Siis Taivaasta tulisi Helvetti, jos tälläiset ihmiset tulisivat sinne. Sinne ei pääse viha eikä muukaan synti turmelemaan Taivasta. Ilm. 21:8 ja 22:15
Ja Jumalan omat saavat elää jo tässä ajassa iankaikkista elämää Jumalan yhteydessä ja sitten kerran ikuisesti Taivaassa, jossa ei ole enää aikaa, vaan on vain NYT-hetki. Hallelujaaa!!!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818