Vieläkö joku muistaa, miten Väyrynen kieltäytyi tarkistuttamasta kansanedustajan valtakirjaansa, ellei pääse ministeriksi.
Paljon onnea suoraselkäiselle pääministerillemme ja tietenkin uudelle ulkomaankauppaministerille Paavo Väyryselle!
Paavo se osaa
398
42206
Vastaukset
- Isänmaan ystävä
En olisi halunnut nähdä tätä päivää.Eilen tuli shokkihoitoa kun selvisi että Suomen uusi ulkoministeri on Ilkka Kanerva.Ja tänään shokkihoito jatkuu.Suomen ulkomaankauppaministeriksi valittiin Paavo Väyrynen.Voi tätä surun päivää.Se on nyt maa nimeltä Suomi myynnissä eniten tarjoavalle.Eikö mikään ole enää pyhää?
- aprillia?
Mistä tämä rangaistus UM:lle????
- ja kattia kans!
Tottakait pitää ulkomaankauppaministerin osata luoda hyviä kauppasuhteita suuntaan jos toiseen ja tässä Paavo on vertaansa vailla!
- Roger
aprillia? kirjoitti:
Tuskin olen selvinnyt eilisestä järkytyksestä kun kehonkielen, kielitaito sekin, ja tekstareiden asiantuntija Ile, valittiin ulkoministeriksi,niin tänään tuli vimeinen niitti kun pöljien pöljä Väyrys Paavostakin tuli ministeri.Kyllä kelpaa olla suomalainen kun meillä on näin edustavat lähettiläät.Voi herra Jumala.
- kyllä vain
ja kattia kans! kirjoitti:
Tottakait pitää ulkomaankauppaministerin osata luoda hyviä kauppasuhteita suuntaan jos toiseen ja tässä Paavo on vertaansa vailla!
Paavo on oikea mies tuohon virkaan!
- Jöks :o
Roger kirjoitti:
Tuskin olen selvinnyt eilisestä järkytyksestä kun kehonkielen, kielitaito sekin, ja tekstareiden asiantuntija Ile, valittiin ulkoministeriksi,niin tänään tuli vimeinen niitti kun pöljien pöljä Väyrys Paavostakin tuli ministeri.Kyllä kelpaa olla suomalainen kun meillä on näin edustavat lähettiläät.Voi herra Jumala.
kanssasi, mutta mietihän tosiaan mitä niiden päässä liikkuu, jotka ko. henkilöitä äänestävät vuosikymmenestä toiseen, apuva!!! Tosi fakkiintunutta leivosposki porukkaa, huh! Itse olen 50 täyttänyt, mutta tajuan sentään kulkea kehityksen mukana.
- ei voi olla totta
olet tätä mieltä???
- attalas
muistaakseni tuo Vladimirov kuoli jo, ja Neuvostoliitonkauppa on ollut ihan jäissä kohta 20 vuotta.
- Paavo JEEEE!!!!!!!
Jöks :o kirjoitti:
kanssasi, mutta mietihän tosiaan mitä niiden päässä liikkuu, jotka ko. henkilöitä äänestävät vuosikymmenestä toiseen, apuva!!! Tosi fakkiintunutta leivosposki porukkaa, huh! Itse olen 50 täyttänyt, mutta tajuan sentään kulkea kehityksen mukana.
JESSS!!! Tulee sentään jotain väriä politiikkaan!!!
- kehityksen
mukana, joten miksi sitten valitat? Realiteetti on se, että kehitystä vievät eteenpäin ne, jotka ovat hallituksessa. Take it or leave it. Itse en olisi ehkä Väyrystä valinnut, mutta tärkeintä on se, että hallitus saisi asioita ja Suomen etuja eteenpäin. Keskitytään positiivisiin asioihin.
- Goodwin
aprillia? kirjoitti:
...retkuun, ja huutamalla.
Väyrynen ja ulkomaankauppaministeri ovat yhtälö että Merikukalla tulee äkkiä vientiä Järvenpäähän tai johonkin päähän.
Ike, vaikka onkin Ike - on sälli jolla on järkeä päässä. Väyrysen päässä on vain vallanhimo, ja kaiken kaataminen Brysselin niskaan.
Tämä hallitus ei kauaa pystyssä pysy. Tuskin vuottakaan.
Lopuksi, Katainen osoitti Väyrysen hiljaisella hyväksynnällään sitä mitä vähän uumoiltiin: Poliittista hiekkalaatikkosakkia.
Demareilla on syytä leveään, jumalattoman leveään virnuiluun. - tekihän muutkin
Taitaa muut olla niitä myyntimiehiä. Jos omaat edes tarpeeksi ikää, muistele kuinka Väyrynen varoitti mm. Neuvostoliiton kaupan romahtamisesta. Hyvin on negatiivinen parjailu myyty kylläkin tarpeeksi yksinkertaisille ihmisille, jotka eivät tiedä ja muista itse tai vaivaudu ottamaan asioista selvää. Väyrynen pelottaa joitakuita, koska hän uskalsi puhua asioista, jotka olisi haluttu lakaista maton alle. Ja todella kiva, ettei maan ulkopolitiikkaa johda enää sinisilmäiset rauhanliittolaiset.
- on se, että...
kun on joka asiassa samaa mieltä kuin suuri enemmistö, ei joudu kenenkään hampaisiin, mutta sehän se onkin hampaattomuutta. Paavo uskaltaa olla OMAA MIELTÄ ASIOISTA, vaikka koko muu maailma olisi eri mieltä ja sitä minä ARVOSTAN monta kertaa äänestämässäni Paavossa.
- Carlos X
Paavo JEEEE!!!!!!! kirjoitti:
Joo väriä tuli, ja se väri on p***kanruskea. Suomi ei kestä enää yhtään väyryyttä!!!
- vekuvee
on se, että... kirjoitti:
kun on joka asiassa samaa mieltä kuin suuri enemmistö, ei joudu kenenkään hampaisiin, mutta sehän se onkin hampaattomuutta. Paavo uskaltaa olla OMAA MIELTÄ ASIOISTA, vaikka koko muu maailma olisi eri mieltä ja sitä minä ARVOSTAN monta kertaa äänestämässäni Paavossa.
Paavo osaa olla eri mieltä, mutta ne Paavon "erimielet" ovat umpikieron, koskaan mitään rehellistä työtä tehneen poliittista liturgiaa. Joskus aikoinaan Paavon viisain lausahdus jossain ministerikokouksessa oli, että "tehdään nasakka riita". Matti Vanhasen pahin poliittinen hölmöys oli ottaa Paavo hallitukseen. Kyllä kansa muistaa.
- Korkki2
Ja mähän en tähän maahan jää jos tuo mulkosilmä tulee politiikkaan takas. Muistan kyllä kekkosen opetuslapsen käytöksen aikaisemmin.. Lol
- mutta Väyrynen jne...
Jalsmökkiinsä, jonka "rakennutti" sen takia, että sai kulukorvaukiasia..., niin, että ei pääse muualle kuin itse asiassa ei minnekään...miehellähän ei ole ole edes OMAATUNTOA, saati ymmärrärtää, mikä oikein mikä väärin, ei muuta kuin sammokkosilmä takaisin mistä tullutkin????
Samoin, miten joku I Kanerva, nörteistä nörtein...tavat??? ulkoministeri!!!???haloo, hänellehän nauraa naurismaanaidatkin!!!vaikka olen kok, toi oli liikaa!!! Ilkka eläkkeelle ja ikuisuus kännykkäliittymä maksettuna, voi lähettää textejä tai what ever, mutta, mies, katso peiliin, sinusta ei ole muuta kuin KANSAKUNNAN PELLEKSI, ei edes hiukan "oikeasti" otettavaksi???!!!!
Ei ihme, jos Sauli "näytti" ja tulee näyttämään "paikan", missä ns hmmm jotkut istuvat ja antavat tassua!!! Saman saa kokoa tämä "pikkupoika"!??? - vastavoimaa
Roger kirjoitti:
Voi teitä te hurskastelijat. Paavo on ihan hyvä valinta ministeriksi. Hänet olisi vain pitänyt valita maatalousministeriksi, pitämään puolia suomalaisten maanviljelijöiden ja meidän kaikkien eduksi. Eu on kova luu neuvottelupöydissä ja Väyrysen lujuutta siellä olisi tarvittu! Toivon ettette olisi niin täysin iltapäivälehtien mielipidemuokkauksen vankeja, vaan ajattelisitte edes hiukan omilla aivoillannekin!
- Nimetön
paavo sai eu:ssa aikaan... ei ole paljon kuulunut??
- tarvitse elää
Korkki2 kirjoitti:
Ja mähän en tähän maahan jää jos tuo mulkosilmä tulee politiikkaan takas. Muistan kyllä kekkosen opetuslapsen käytöksen aikaisemmin.. Lol
Tervemenoa pois, jos olet noin vahvasti pintalööppien varassa eläjäinen! Kyllä media huolen pitää, että antipatiasi Paavoon säilyy ja sinä ulkomailla.
- Keskusta puolue
Se tässä on ilon asia kun sika keskusta pitää kynsin hampain kiini kallimmasta ruuasta.Vanhasta kiinostaa enää vai uudet ja uudet pillut.
- Korkki2
tarvitse elää kirjoitti:
Tervemenoa pois, jos olet noin vahvasti pintalööppien varassa eläjäinen! Kyllä media huolen pitää, että antipatiasi Paavoon säilyy ja sinä ulkomailla.
Pissis ja teini... Paavo Pyrkyriä ei tämä maa tarvitse, tai taidapa olla Kepulainen ???
- Jaakobv
aprillia? kirjoitti:
Suomi on tosi idioottien maa.
Väyrynen hallituksessa, Halonen pressana,
Vanhanen päämnisteri, taas oikea kauhugalleria.
Niin ja pieni rääpäle Ari jota teinitytöt palvoo.
Kansa on juuri sitä kyseiset... - se vallanhimo
Korkki2 kirjoitti:
Pissis ja teini... Paavo Pyrkyriä ei tämä maa tarvitse, tai taidapa olla Kepulainen ???
nyt Puakki näytti todellisen itsensä.Haluaa vain rahaa ja valtaa, kansalaisista viis. Lentoemoille turvaliivit ja metsurin housut ,ettei Puakki nipistele paikkoja verille. Eipä kelvannut tavallinen senaattorin paikka?
- juurissamme
Korkki2 kirjoitti:
Etkö tiedä, että tänä päivänä nimenomaan pitää pyrkiä! Kasvattamaan, kasvattamaan, tuottamaan, tuottamaan aina vain uusia tavoitteita. Pysähtyä ei saa. Muuten tulee Bresnevin tauti. Toisekseen, arvasit väärin. Enpä taida olla keskustalainen. Olen suomalainen ja siksi kannatan Paavoa.
- politiikan asiantuntija
...OSOITITTE MINISTERIVALINNOILLANNE TODELLAKIN KOKO KANSALLE TYHMYYTENNE!!!
- akka
maatalousministeriksi
- TotuusJulki
Roger kirjoitti:
Aivan niin, nyt saatiin vihdoin kansan syviä rivejä edustava mies näiden iänikuisten juppipellejen ja muiden turhanpäiväisten vouhottajien keskelle.
- löytyy
vastavoimaa kirjoitti:
Voi teitä te hurskastelijat. Paavo on ihan hyvä valinta ministeriksi. Hänet olisi vain pitänyt valita maatalousministeriksi, pitämään puolia suomalaisten maanviljelijöiden ja meidän kaikkien eduksi. Eu on kova luu neuvottelupöydissä ja Väyrysen lujuutta siellä olisi tarvittu! Toivon ettette olisi niin täysin iltapäivälehtien mielipidemuokkauksen vankeja, vaan ajattelisitte edes hiukan omilla aivoillannekin!
vain oman edun tavoittelussa.Paavo se on nyt niin niin lähellä se tavoittelemasi pressan virka.Vai onko sittenkään?
- onhan
siinä hyvääkin kataisesta tulee valtiovarainministeri se on nyt köyhyys loppu alkaa köyhille rahanjako onhan se niin työväenpuoluetta että niin työväenpuoluetta byäh byäh hah hah haa
- nukun
vekuvee kirjoitti:
Paavo osaa olla eri mieltä, mutta ne Paavon "erimielet" ovat umpikieron, koskaan mitään rehellistä työtä tehneen poliittista liturgiaa. Joskus aikoinaan Paavon viisain lausahdus jossain ministerikokouksessa oli, että "tehdään nasakka riita". Matti Vanhasen pahin poliittinen hölmöys oli ottaa Paavo hallitukseen. Kyllä kansa muistaa.
yön yli terv paavo
- iih
Roger kirjoitti:
ihme se on kun näille politiikan hurmurihumuille ei löydy minkäänlaista lakia eikä järjestystä. nämä saa tehdä ihan mitävaan ja mitä suurimpia rosvouksia niin kukaan ei voi mitään
.pitäs se vissii vielä olla tässä ns, suomenmaassa joku laki näille jätkille ei se ihme että ne nauraa muualla maailmassa tälle niin rehelliselle suomelle ja suomalaisille - ruotsinsuomalainen
Nimetön kirjoitti:
paavo sai eu:ssa aikaan... ei ole paljon kuulunut??
Kenen aikaansaannoksista eu,ssa olet sitten
kuullut???luulenpa että et kenenkään.
Mutta nyt on Suomen ulkoministeriö kokeneissa
käsissä.Ilkka Kanerva maltillinen huumorimies
ja osaa asiansa.Lujatahtoinen Paavo Väyrynen,
oikea mis oikeassa paikassa.Kyllä niitä joo joo
miehiäkin on tarpeeksi politiikassa. - helppoa
Jos olisi yksi johtaja, führer, joka kertoisi mitä tehdä, kuka olisi missäkin asemassa. Mutta kun näin ei ole. Pitää luottaa kansan mielipiteisiin henkilövalinnoissa.
- Kille
Väyrynen ja Kanerva ministereiksi.Ehdottomasti parhaat ministerit mitä noista porukoista voi saada.Kokemusta on vaikka muille jakaa.Ei mene näiltä ministereiltä sormi suuhun.Ovat niin monessa liemessä keitettyjä etteivät varmasti mistään hätkähdä,vaikka tulisi ämmiä parireet perässä vastaan.Ovat viimeisen päälle oikeat valinnat.
- Maalaisille esikuva
TotuusJulki kirjoitti:
Aivan niin, nyt saatiin vihdoin kansan syviä rivejä edustava mies näiden iänikuisten juppipellejen ja muiden turhanpäiväisten vouhottajien keskelle.
Paavo on oiva julkinen esimerkki siitä, minkälaisia huijareita ja tukiaisten väärinkäyttäjiä maalaiset on. Te olette heti tulossa toisten lompakoille, Paavo etunenässä.
Viljelijät tekee vuodessa kuukauden töitä, kahdessa osassa senkin. 2 viikkoa kevätkylvöissä ja kaksi viikkoa syyskorjuissa. Toista se on meidän NORMAALEIDEN IHMISTEN työnteon suhteen. 11 kuukautta töitä ja kuukausi lomaa. No, teidän nenänkaivuun ja kattoon syljeskemisen sekä pontikan keiton on joku kustannettava. Sen tekee Ruuhka-Suomen 1-2 miljoonaa veronmaksajaa. Että silleen, käy vaihtamassa puimuriin ajankuluksi öljyt.. - ei voi olla totta
Peelo-Ile ulkoministerinä ja Paukku-Pate ulkomaankauppaministerinä. Vuosi on 2007. Ei voi olla totta, herättäkää joku mut!
On tossa toki se hyvä puoli, että juttua riittää iltapäivälehdille ja juorulehdille. Ja se, että 4 vuoden kuluttua kykyporukan ja kepun kannatus on tippunut aivan pohjamutiin ;) - on aikoihin eletty
Mitä jos kaikki ovat samanlaisia änkyröitä kuin Paavo, miten asioita hoidetaan. Äänestäjät ovat samanlaisia ollaan aina oppositiossa.Europarlamentissä ei tee muutakun nostaa kovaa palkkaa,voi teitä äänestäjä ressukoita kun äänestätte Paavoa.Samaa sanon Kanervan kannattajille,eikö nuorempia ole Kepussa ja Kokoomuksessa,ei ihme että äänestys prosentti tippuu
- hermoo
Carlos X kirjoitti:
Joo väriä tuli, ja se väri on p***kanruskea. Suomi ei kestä enää yhtään väyryyttä!!!
nyt on suomelle tärkeillä paikoilla sellaset ministerit,että suomea viedään ja kovaa.nimittäin natoon ja muuhun hankaluuksiin.ei itketä sitten kun tänne tulee kaikkea terroria ja sun muuta.hallitus kärsii väyrysen jääräpäisyydestä.ja mitä se hyssälän rouva tekee siellä.eikö siitäkin jo saatu tarpeeksi.voi tätä elämätä.
- ikkrok
juurissamme kirjoitti:
Etkö tiedä, että tänä päivänä nimenomaan pitää pyrkiä! Kasvattamaan, kasvattamaan, tuottamaan, tuottamaan aina vain uusia tavoitteita. Pysähtyä ei saa. Muuten tulee Bresnevin tauti. Toisekseen, arvasit väärin. Enpä taida olla keskustalainen. Olen suomalainen ja siksi kannatan Paavoa.
Johan se vanhanenkin aamuteeveessä myönsi Paavon olevan eri aikakaudelta, mutta heinähattujunttiluuserit vetää aina samaa kerjuuköyttä.Maanviljelijä ei ole yrittäjä, vaan yhteiskunnan loinen.
- realisti3
Roger kirjoitti:
Kirjoittajan sielunmaisemaa hiukan analysoidessani ei ole ihme, jos tuollaiseen johtopäätökseen tulee.Tunne oma tilasi ja anna arvo toisellekkin on kohdallasi arvokas neuvo, kuten jokaiselle tänne tekstiä vuodattavalle. Paavo Väyrynen on kokemuksellaan ja oppineisuudellaan arvioituna hallituksen ehdoton "kunkkuvalinta". Me Pohjois-Suomen köyhälistö,tuemme Paavoa. Hänkin on ihminen vain, tekee virheitä, on saanut omat luonteen piirteensä,ajattelee, syö, juo, nukkuu jne. Nämä ovat inhimilliseen elämään kuuluvia piirteitä. Me Pohjois-Suomen ihmiset olisimmekin hukassa ilman Paavoa, kun hallituksesta tehtiin Etelä-Suomen ihmisten ETUJÄRJESTÖ!
- Totuustuleejulki
hermoo kirjoitti:
nyt on suomelle tärkeillä paikoilla sellaset ministerit,että suomea viedään ja kovaa.nimittäin natoon ja muuhun hankaluuksiin.ei itketä sitten kun tänne tulee kaikkea terroria ja sun muuta.hallitus kärsii väyrysen jääräpäisyydestä.ja mitä se hyssälän rouva tekee siellä.eikö siitäkin jo saatu tarpeeksi.voi tätä elämätä.
Paavo Värynen on täysi SIKA. ja häntä äänestäneet ovat paskaisia jyväjemmäreita joita ei kiinosta pätkääkään tämän maan tulevasuus. Ovat siihen liian TYHMIÄ.
- X-rei
Roger kirjoitti:
On siellä ainakin 2 maailman turhinta ministerä!!!!! Voi jumalauta!! Mitähän Kanerva tietää ulkopoliitikasta ja PAAAAVO ulkomaan kaupasta kai siinä oli tarkoituskin että ne on usein matkoilla.
- Silmukaivu
ikkrok kirjoitti:
Johan se vanhanenkin aamuteeveessä myönsi Paavon olevan eri aikakaudelta, mutta heinähattujunttiluuserit vetää aina samaa kerjuuköyttä.Maanviljelijä ei ole yrittäjä, vaan yhteiskunnan loinen.
Kyllä se niin on,että kaikki maanviljelyn ulkopuolella on siipeilyä!!
- ikkrok
Silmukaivu kirjoitti:
Kyllä se niin on,että kaikki maanviljelyn ulkopuolella on siipeilyä!!
Mikä se semmoinen yrittäjä on, joka pienenkin vastoinkäymisen kohdatessaan kerjää ja vaatii tukiaisia ? , toisaalta, suomalaiset "maanviljelijäyrittäjät " ovat hinnoitelleet itsensä ulos todellisesta kilpailusta, kunhan ruikuttavat. jos yrittäjällä, siis normaalilla, menee huonosti, se hakeutuu konkurssiin. Kepun mentaliteetillä ( sinä taidat olla se SuoKusta) , tämä maa ei parane. Ainoastaan muutamat harvat "persaukiset2 maatalousyrittäjät tulevat pärjäämään. Keskustalaiset on ollet ketkuja aina, luettelenko nimiä aluksi, vaikkapa : Aho, Juhantalo, Jäätteenmäki, Väyrynen jne. Lista on loputon...Älä nyt sinä kepulainen raukkapieni menetä yöuniasi, tulen joka tapauksessa aina nyt sekä tulevaisuudessa ilmoittamaan oman mielipiteeni. Jos et sitä kestä, pysy pois foorumeilta Lol... ; )))
- niinkö ??
ruotsinsuomalainen kirjoitti:
Kenen aikaansaannoksista eu,ssa olet sitten
kuullut???luulenpa että et kenenkään.
Mutta nyt on Suomen ulkoministeriö kokeneissa
käsissä.Ilkka Kanerva maltillinen huumorimies
ja osaa asiansa.Lujatahtoinen Paavo Väyrynen,
oikea mis oikeassa paikassa.Kyllä niitä joo joo
miehiäkin on tarpeeksi politiikassa.Millähän avuilla Kanervakin tuolle paikalle pääsi, vaikka puolueesta olisi löytynyt miljoona kertaa kokeneempi mies! "naistenmies" Um :n johdossa ei oikein luotettavaaa kuvaa anna. Kuka on kehunut Kanervan aikaansaannoksia edes omiensa joukossa. Saati sitten Väyrystä, omatkin vähän häpeissään moisesta pelurista.
- kepulainen
Totuustuleejulki kirjoitti:
Paavo Värynen on täysi SIKA. ja häntä äänestäneet ovat paskaisia jyväjemmäreita joita ei kiinosta pätkääkään tämän maan tulevasuus. Ovat siihen liian TYHMIÄ.
ei voi olla totta!!!!
- ole ollut
Paavo JEEEE!!!!!!! kirjoitti:
Vennamon jälkeen - eikä nähtävästi tule.
- tietää
hermoo kirjoitti:
No eiköhän sinne tullu taas pari 40v muotiasta muijaa jolla on keskiasteen koulutus eli ei mitään ministeriainesta vaan panopuuta tietylle...
- mikä on
Jaakobv kirjoitti:
Suomi on tosi idioottien maa.
Väyrynen hallituksessa, Halonen pressana,
Vanhanen päämnisteri, taas oikea kauhugalleria.
Niin ja pieni rääpäle Ari jota teinitytöt palvoo.
Kansa on juuri sitä kyseiset...no oisit itse osallistunut karkeloihin etkä jälkiviisastas näyttelis, jokainen sen osaa...
- Silmukaivu
ikkrok kirjoitti:
Mikä se semmoinen yrittäjä on, joka pienenkin vastoinkäymisen kohdatessaan kerjää ja vaatii tukiaisia ? , toisaalta, suomalaiset "maanviljelijäyrittäjät " ovat hinnoitelleet itsensä ulos todellisesta kilpailusta, kunhan ruikuttavat. jos yrittäjällä, siis normaalilla, menee huonosti, se hakeutuu konkurssiin. Kepun mentaliteetillä ( sinä taidat olla se SuoKusta) , tämä maa ei parane. Ainoastaan muutamat harvat "persaukiset2 maatalousyrittäjät tulevat pärjäämään. Keskustalaiset on ollet ketkuja aina, luettelenko nimiä aluksi, vaikkapa : Aho, Juhantalo, Jäätteenmäki, Väyrynen jne. Lista on loputon...Älä nyt sinä kepulainen raukkapieni menetä yöuniasi, tulen joka tapauksessa aina nyt sekä tulevaisuudessa ilmoittamaan oman mielipiteeni. Jos et sitä kestä, pysy pois foorumeilta Lol... ; )))
Kiitos vastauksesta. Oletko sanonut joskus jostain henkilöstä mitään hyvää?? Tuo sinun tyylisi tuo mieleen kaunaisen korpikommunistin, joka ei näe mitään hyvää muissa. Tule viikoksi töihin maatilalleni, vaikkei se iso olekaan, niin näet mitä todellinen työ on.En ole havainnut ympärilläni rikkaita, enkä ole sitä itse, mutta nautin maaseudusta enkä valita. Kielenkäuttö kertoo henkilön henkisestä tasosta ja muista että haukkujan ympäriltä laajakatseiset katoaa. Jäljelle jää pelkkiä rinkelin reikiä. Toivon sinulle siunausta elämääsi.
- J:K
Olen niin läheltä, menneina vuosina seurannut Paavo Väyrysen touhuja. En tunne ketään, niin
itsekästä, omahyväistä, kieroa ihmistä. Se oli todennäköisesti syy miksi Paavo Väyrynen katosi
päivän politiikasta 90-luvun alussa. - stadintorvi
kyllä vain kirjoitti:
Paavo on oikea mies tuohon virkaan!
Heppi-Matti sen todisti
kes Kusta
- onnitteluni!
kylläpä tulin hyvälle tuulelle, kun kuulin valinnastasi uudeksi ministeriksi. Vielä kerran rutkasti onnea ja menestystä ministerin urallesi ja se on tietenkin Suomen parhaaksi! Kiitos Paavo!
- pate poika
Mikä muuten tekee Paaavosta epäpätevän ko tehtävään?
- taas on kansaa kusetettu
sammakko ministerinä jo on eletty
- Jussikka
pate poika kirjoitti:
Mikä tekee Paavosta niin epäluotettavan?
Pätevyyttä voi olla, mutta ku ei oo luottoa!! - Mama60
Jussikka kirjoitti:
Mikä tekee Paavosta niin epäluotettavan?
Pätevyyttä voi olla, mutta ku ei oo luottoa!!Niin just! Ja Paavon tapa toimia näissäkin vaaleissa oli äärimmäisen halpamainen! Hänhän kiristi itsensä ministeriksi! Niin heikkoja ovat muut päättäjät, että antoivat sen vielä tapahtua! Eikös kiristys ole rikos?
- attalas
pate poika kirjoitti:
jos olet liian nuori muistamaan - tai muistisi on valikoiva.
- kovan
Mama60 kirjoitti:
Niin just! Ja Paavon tapa toimia näissäkin vaaleissa oli äärimmäisen halpamainen! Hänhän kiristi itsensä ministeriksi! Niin heikkoja ovat muut päättäjät, että antoivat sen vielä tapahtua! Eikös kiristys ole rikos?
Luokan tekijä jos kerta pystyy kiristämään poliittista johtoa ja vielä julkisesti. No mutta niinhän se aina menee.. toiset vie ja toiset vikisee !
- -KL-
Mama60 kirjoitti:
Niin just! Ja Paavon tapa toimia näissäkin vaaleissa oli äärimmäisen halpamainen! Hänhän kiristi itsensä ministeriksi! Niin heikkoja ovat muut päättäjät, että antoivat sen vielä tapahtua! Eikös kiristys ole rikos?
Kysehän oli pelkästään siitä kannattaako vaihtaa hyvä EU virka takaisin kotimaan politiikkaan. Eikä ketään todellakaan valita ministeriksi kiristyksen avulla, vaan pätevyyden ja sitä pätevyyttä Paavolta kyllä löytyy. HYVÄ PAAVO!!
- samanhenkinen
Olipa mukava lukea että on muitakin asiasta ilahtuneita. Melkein hyrisin itsekseni tyytyväisyyttä kun kuulin aamun uutisista että Väyrynen on saamassa ministerin paikan. Tosin oli puhe maa- ja metsätalousministeristä ekaksi. Siihenkin tehtävään Väyrynen olisi ollut erittäin asiantunteva ja pätevä. Tietää pohjoisen olot ja ymmärtää elämää laajemmalti kuin kehä 3:sen sisäpuolella ikänsä eläneet. Itsekin olen sen ihanuuden Helsingistä sivistyksen kehtona nähnyt enkä voi kuin sääliä ihmisten omanapaisuutta ja kapeakatseisuutta...Toki ei kaikki ihmiset sielläkään ole aivan niin juntteja. Ei syntyperäiset helsinkiläisetkään. Mutta Väyrysen ministerinpostista vielä; hienoa että saatiin ulkomaankauppaministeriksi mies jolla on oikeasti ymmärrystä ja näkemystä asioista sekä kokemusta ulkopolitiikan hoidosta.
- in vino veritas
pate poika kirjoitti:
kaikki persoona
- walbucca
in vino veritas kirjoitti:
kaikki persoona
Kyllä ihmisellä pitää olla vääristymä mielessään tai järkyttävä aliarviointi muita oman maan kansalaisia kohtaan jotta kehtaa nuin käyttäytyä.
- Berluscone
-KL- kirjoitti:
Kysehän oli pelkästään siitä kannattaako vaihtaa hyvä EU virka takaisin kotimaan politiikkaan. Eikä ketään todellakaan valita ministeriksi kiristyksen avulla, vaan pätevyyden ja sitä pätevyyttä Paavolta kyllä löytyy. HYVÄ PAAVO!!
Nimenomaan Paavo kiristi itselleen paikan. Kiukutteli, ettei tarkistuta valtakirjaa ellei saa ministerin virkaa. Hei Haloo. Kuka ihme sitä mulkosilmää äänesti!!!
- teitä
piisaa.Millä järjellä?Paavohan on itseään täynnä ja tykkää olla esillä.Luulee vielä että muutkin haluaa hänet nähdä.Mitkä ansiot hänellä on Brysselistä!Mutta nyt olis syytä näyttää taitonsa!REhellisesti ,ilman että kansalaiset saa koko ajan peljätä mitä seuraavaksi.
- vaikka pakolla
Mama60 kirjoitti:
Jos voit osoittaa sen todeksi mutta kun et voi...
- fui sentään
Berluscone kirjoitti:
Nimenomaan Paavo kiristi itselleen paikan. Kiukutteli, ettei tarkistuta valtakirjaa ellei saa ministerin virkaa. Hei Haloo. Kuka ihme sitä mulkosilmää äänesti!!!
no jus sun tapasen takinkääntäjät
- sikakora pois
Pirkankaalta ei ole ministeriä vaikka täältä kerätään verovarat jolla väyrysenpopoo saa mällätä
- LLLLKKKK
Hupia piisaa jatkossakin, nyt jo naurattaa kun tuon naaman näki uutiskuvissa...
Ja ennen kaikkea Itse Valtiaisiin saadaan aivan mahtava pellehahmo !!!! YESSSSSS!
:DDD- Mama60
Mietinkin, eikö tästä katastrofista mitään positiivista löydy, mutta oikeassa olet! Itsevaltiaat senkun paranee ja kenties katsojakuntakin kasvaa.
- rein
Mama60 kirjoitti:
Mietinkin, eikö tästä katastrofista mitään positiivista löydy, mutta oikeassa olet! Itsevaltiaat senkun paranee ja kenties katsojakuntakin kasvaa.
mä masennuin totaalisesti Väyrysen valinnasta.
eikä kanervakaan sitä nostattanut, mutta tosiaa
itsevaltiaat saava loistavaa aineistoa kahdesta
ehkä tämän universiumin itsekkäimästä henkilöstä. - PaavoMatti
Aivan samoin ajattelin.Nyt on mahtavat lauantai-illat tulossa kun Pate on menossa mukana.Jes!
PaavoMatti kirjoitti:
Aivan samoin ajattelin.Nyt on mahtavat lauantai-illat tulossa kun Pate on menossa mukana.Jes!
Paavo varmasti, ainaski yrittää kieltää koko itsevaltiaat. Huonolla tuurilla onnistuukin siinä, jollakin kierolla tavalla.
- kukoistamaan..
kun kekkos-Breznev ajan ministeri saadaan hallitukseen.
No eihän venäjänkaupalla huonosti mene nytkään mutta mielenkiinnolla odottelen jatkoa.. - Pohjan-Akka
Saitte mitä halusitte.
Muu Suomi häpeää.
Piti vielä tämä päivä nähdä, ja vielä muka porvarihallitus!
Osanottoni Saulille ja koko Suomen rehelliselle kansalle.
Häpeän lapin puolesta.
Ainoa lohtu tässä on, että keskusta häipyy kuin rusina Suomen kartalta. Se taas tietää oikean, rehellisen oikeiston voittoa. Matilta meni säänssit suomen kansan silmissä.
son moro, suomen kepu- Pohjan-Akka
Toivon mukaan se SDP siellä saa fiksumpia joukkoonsa, jotta ensi vaalien jälkeen saadaan se sinipuna. Ei h**le**tti!
Kepu, se pettää aina!
Vanhanen, "mukava mies"...heh heh. Pelkkä k**ipukki ja än**ttävä LAMMAS!
Ainoa kepulainen johon olen jo hiukan uskaltanut ns. luottaa. Luulin, että on sielultaan samaa maata kuin oli edesmennyt Virolainen. Siinä oli isänmaan mies.
No, säästyypä lehti- ja tv-maksut. Väyrysen naamaa ei ole kai pakko katsoa...kaipa siihen on perustuslaissa jokin kohta..ettei pakko : ) - 0nkohan nyt
Pohjan-Akka kirjoitti:
Toivon mukaan se SDP siellä saa fiksumpia joukkoonsa, jotta ensi vaalien jälkeen saadaan se sinipuna. Ei h**le**tti!
Kepu, se pettää aina!
Ainoa kepulainen johon olen jo hiukan uskaltanut ns. luottaa. Luulin, että on sielultaan samaa maata kuin oli edesmennyt Virolainen. Siinä oli isänmaan mies.
No, säästyypä lehti- ja tv-maksut. Väyrysen naamaa ei ole kai pakko katsoa...kaipa siihen on perustuslaissa jokin kohta..ettei pakko : )niin,että on jäänyt lääkitys ottamatta useampana aamuna?
- suohon painukohon
kun Joukahainen, Suomen poika, rykäisee oikean laulun ilmoille - tämmöset pohjan-Akat on niitä pahan Ilman Korppeja joiden suussa aina haisee raato - Häpeä!
- Pohjan-Akka
0nkohan nyt kirjoitti:
niin,että on jäänyt lääkitys ottamatta useampana aamuna?
Sama "strategia" oli teidän sielunveljillänne muinaisessa neuvostoliitossa. Vastaahan pikku puskajussi kaikille väyrystä inhoaville samoin: siinä sinulle tekemistä riittää.
Mikä minun viestissäni niin risoi, sekö että edesmennyt Virolainen oli isänmaan mies.
Varmasti monia keskustalaisiakin harmittää Väyrysen mukana olo. Vaaleja tulee tämänkin jälkeen. olikohan fiksu veto? : ) - Pohjan-Akka
suohon painukohon kirjoitti:
kun Joukahainen, Suomen poika, rykäisee oikean laulun ilmoille - tämmöset pohjan-Akat on niitä pahan Ilman Korppeja joiden suussa aina haisee raato - Häpeä!
Toivotaan, että SUPO vielä joskus antaa julki sen, mitä kaikkea on breshneviltä kysytty.
Hävetkää itse. Eikö teillä ole mitään kunniantuntoa eikä isänmaallisuutta.
Onneksi Suomi liittyi kumminkin EU:n. Jos se teistä olisi kiinni, niin eläisimme vielä Neuvosto-Suomessa: sulle, mulle, sulle, mulle...ja ääni kirstuun kilahtaa, markat vilahtaa.
Onneksi Sauli pysyi irti hallituksesta. - yhtiökumppanina
Höpö, höpö, äläpäs isottele. Eiköhän täällä aivan toisenlaiset konnat kulje ja ihan vapaina. Olet mediaryöpytyksen uhri ja siksi saisit hävetä omia sanojasi!
- Helsingin ukko
yhtiökumppanina kirjoitti:
Höpö, höpö, äläpäs isottele. Eiköhän täällä aivan toisenlaiset konnat kulje ja ihan vapaina. Olet mediaryöpytyksen uhri ja siksi saisit hävetä omia sanojasi!
...sinä olet? Pohjan Akka saa sanoa rehellisen mielipiteensä kekkoslovakian keisarista. puolueenne teki viimeisen tempun. se "suuruus" lähti...pihinä kuuluu...paskapäät.
- johon katsoa?
Pohjan-Akka kirjoitti:
Kepu, se pettää aina!
No, säästyypä lehti- ja tv-maksut. Väyrysen naamaa ei ole kai pakko katsoa...kaipa siihen on perustuslaissa jokin kohta..ettei pakko : )Kerroit itsestäsi koko joukon totuuksia, että aika asenteellista ja narutettua sorttia näytät olevan. Eipä muuta sanottavaa.
- mitä kepuli marmatat
johon katsoa? kirjoitti:
Kerroit itsestäsi koko joukon totuuksia, että aika asenteellista ja narutettua sorttia näytät olevan. Eipä muuta sanottavaa.
Eikö teillä ollut parempaa antaa Suomelle. Turhaan täällä suuttuneille ihmisille peilejä tarjoilet.
- vauhdissa
Pohjan-Akka kirjoitti:
Sama "strategia" oli teidän sielunveljillänne muinaisessa neuvostoliitossa. Vastaahan pikku puskajussi kaikille väyrystä inhoaville samoin: siinä sinulle tekemistä riittää.
Mikä minun viestissäni niin risoi, sekö että edesmennyt Virolainen oli isänmaan mies.
Varmasti monia keskustalaisiakin harmittää Väyrysen mukana olo. Vaaleja tulee tämänkin jälkeen. olikohan fiksu veto? : )Sun motiivisi näyttääkin olevan juuri porvarihallituksen kaataminen, eikä mikään muu. Ja käytät siihen Väyrystä (valmiiksi mustattua miestä) hyväksesi. Perehtyisit asiasisältöihin eikä kansan kiihottamiseen. Esim mainostamasi Virolainen aikoinaan opetusministerinä ollessaan hyväksyi yliopistoihin mies-ja ääni periaatteen. Sen seurauksena esim. proffanvirkoihin valitsijoina olivat siivoojatkin samalla viivalla asiantuntijoiden kanssa. Jos kykenet niin kuvittelepa millaiset seuraukset järjestelmästä olisi ennenpitkää tullut. Onneksi kepun fiksu Marjatta Väänänen kumosi ko. lain heti Virolaisen jälkeisellä ministerikaudellaan. Siitä vaan jatka tyyliäsi, elleivät todelliset asiat sinua kiinnosta!
- katsoakin siihen silloin tä...
mitä kepuli marmatat kirjoitti:
Eikö teillä ollut parempaa antaa Suomelle. Turhaan täällä suuttuneille ihmisille peilejä tarjoilet.
En ole keskustalainen, enkä näinollen voi vastata keskustan tekemisistä. Mutta silti kannatan Paavoa ja katson, että hän on mies paikallaan Suomen asioita hoitamaan. Minä suomalaisena niin haluan.
- vaikka rahat menis
Pohjan-Akka kirjoitti:
Toivotaan, että SUPO vielä joskus antaa julki sen, mitä kaikkea on breshneviltä kysytty.
Hävetkää itse. Eikö teillä ole mitään kunniantuntoa eikä isänmaallisuutta.
Onneksi Suomi liittyi kumminkin EU:n. Jos se teistä olisi kiinni, niin eläisimme vielä Neuvosto-Suomessa: sulle, mulle, sulle, mulle...ja ääni kirstuun kilahtaa, markat vilahtaa.
Onneksi Sauli pysyi irti hallituksesta.Kyllä siellä on kokoomusväkikin ollut rinta rinnan, jopa muita innokkaampina. Supo saisi tosiaankin antaa ilmi kaiken. Niinpä sinunkin suusi hiljenisi vähäksi aikaa oman pesän salojen tultua ilmi. Iloitse vaan rahojemme jaosta EU-pöydissä. Minne ne kilahtavat - sentään mm. Englannin hovin maanviljelysten tukiaisiin. Ovathan heidän hehtaarinsa aivan toista luokkaa meidän tiloihimme verrattuna. Ja mikä parasta saa olla kuninkaallisten avustustoiminnassa mukana! Hienoa!
- puilta
Helsingin ukko kirjoitti:
...sinä olet? Pohjan Akka saa sanoa rehellisen mielipiteensä kekkoslovakian keisarista. puolueenne teki viimeisen tempun. se "suuruus" lähti...pihinä kuuluu...paskapäät.
Turhaan minulle kiukuttelet. En ole keskustalainen, en omaa jäsenkirjavirkaa, enkä näinollen voi olla kunniakohde nimittelyillesi, mutta omaan suomalaisena mielipiteenvapauden olla täysin eri mieltä P-A:n kanssa. Toki hänkin saa pitää asenteensa, niistä hän etupäässä kertookin, mutta haluan lukijoiden tietävän, että on voimia tässä maassa, jotka haluavat kaataa porvarihallituksen ja saada tilalle kok-oikeistodem.hallituksen. Siihen peliin Väyrysellä lyöminen sopii kuin nappi silmään! Minä suomalaisena en tätä kannata.
- juki
vai paavo suoraselkänen????
eikös sitä olla lupauduttu eduskuntaan ilman vaateita kun rupee ehdokkaaksi?
jos oikein muistan niin paavo on ollut aina valtavirtaa vastaan....
ei omija ajatuksia muuten kuin olla aina erimieltä kuin muut..
onko se omanmielen pitoa kun ei osaa olla kuin periaatteessa erimieltä?
ja sitten ihmetellään kun ei nuoret äänestä....
miten tollasen pellen sais pois polotiikasta...
nimimerkki:äänestänkö enää.... - kovan onnen lapsi
Tervetuloa takaisin kotimaan hallitukseen, Paavo!
Olet paikkasi ansainnut.
Runebergia lainatakseni:
Paavo, Paavo, kovan onnen lapsi.
Ehkä onni kääntyy. - Alvariinuli
No, mielummin kokenut pitkän linjan poliitikko kuin nuori ja kokematon.
Keskusta on siitä erikoinen puolue, että siellä riittää erittäin kokeneita miehiä ja erittäin kokemattomia naisia. Mistähän se tämmöinen johtuu? Pistetäänkö keskustan kokeneet naiset syrjään jollain äijäenergialla?
Paavo on toki melko luikero, mutta eikös se ole aika hyvä ominaisuus tuolla ulkomaankaupassa? :)- Kysyn vaan
...UM:n naisvirkamiesten turvallisuuden nyt, kun siellä on sekä Ike että Paavo? Kepun ja kokkareiden puoluehallitusko?
- Pohjolan
kasvua ei pidä myydä biopolttoaineksi etelään.
Venäjältä pitäisi kyllä saada lisääpuuta.
Ilman törkeitä tulleja. - jäde
Onnea Paavolle,vanha konkari,tietää aivan varmasti mitä tekee.
- kommuhallitus
taas on yks alien päässy valtaan milloinkahan suomen kansa ärähtää jatkuvalle silmiin kusemiselle?hyvä kansa herätkää ja tehkää jotain!alas porvari hallitus!
- Itsepäinen minä
Väyrysestä olisi ehdottomasti pitänyt tehdä maa-ja metsätalousministeri EU:n neuvottelupöytään.Olisi nähty onko Väyrysestä neuvottelijaksi ja Suomen etujen ajajaksi kun muista siihen ei ole.Mitähän Sirkka-Liisa Anttila saa neuvottelupöydissä aikaisesksi?Todennäköisesti Suomi menettää loputkin EU:n maataloustuet ja joudumme kaivamaan puuttuvat tuet omasta pussistamme.
- että saa taas
hävetä silmät ja korvat täyteen. Onko PV:llä mitään muuta sanottavaa, kuin Minä, minä, minä , minä.
Ihan peestä koko jannu.
Eikä osaa edes hävetä. - Picasso
Ei voi kuin ihmetellä kepulaisten logiikkaa. Kädetön kehäraakki pantiin sitten hallitukseen. Paavosta ei kerta kaikkiaan ole yhtään mihinkään hyvään - nyt ampui Vanhanen kyllä itseään nilkkaan ja ranteeseen ja...
- Mama60
Vanhanen on kato heikko nössykkä! Etkös muista, että Paavo kiristi itsensä ministeriksi! Muistaakseni kiristys on vieläpä rikos!
- äkkiä
Mama60 kirjoitti:
Vanhanen on kato heikko nössykkä! Etkös muista, että Paavo kiristi itsensä ministeriksi! Muistaakseni kiristys on vieläpä rikos!
Tekemään rikosilmoitus.
- KIRISTÄMINEN
KANNATTAA
- Herrat
Kanerva ja Väyrynen... Vittu, sitä saa mitä tilaa. Eihän tän näin pitänyt mennä. Taisi loppua äänestäminen tähän. Kuka perkele nämä muinaisjäänteet halusi vielä mukaan?
- uudessa pestissä
Noin se pitää mennä, eikä mitään nynneröitä tilalle. Edellinenkin oli ihan hyvä, melkein, liian kokematon vain, mutta sehän kasvaa.
Onnea ja menestystä !- Vientituen poistoa yrityksi...
Naurettavat tavoitteet liberaaliryhmällä EU.ssa.
Joko Vantaalla on valmiina Jalasmökille tontti?
- Paavo Väyrysen mokauksia ri...
Ei Vanhasen dynaamisuutta ollutkaan,kun tuollaisen menneisyyden vangin päästi hallitukseen huseeraamaan.Nythän se Väyrynen pääsee liberaalina lakkauttamaan Ryhmänsä tavoitteen mukaisesti Vienti-maataloustuet nopeasti Suomessakin.
- täällä
maataloustukia tarvi nehän alkavat rallikuskiksi niillä rahoilla
- Tukea ja vienti,vaikka Väyr...
täällä kirjoitti:
maataloustukia tarvi nehän alkavat rallikuskiksi niillä rahoilla
Tavoittelee Liberaalien ohjeen mukaan lopettaa nopeasti kaikista EU.n jäsenmaista maatalous-ja vientituet kokonaan.Näitähän keskustan liberaaliryhmä on EU.ssa ajanut,Väyrysen johdolla läpi.
- "jalasmökki"
Onnittelut Paavo Väyryselle!!
Mies nuttuun katsomatta!! Tai sen puolta =)- kokonaisuus
Mihin tää maa on menossa. Väyrynen on oman edunsa keplottelija pahimmasta päästä.
Eikä eu:n hommissakaan sanonut sanaakaan, että jää puheaikaa muille.......
Aika vaikee ymmärtää Lapin porukoita!
- JormaKKorhonen
...hallituksen saitilla (jonne tämäkin avaus kuuluisi) käsittelen kyllä koko hallitusta hieman analyyttisemmin. Paavosta totean seuraavaa:
>> Väyrynen sai kuin saikin ministerin paikan. Harmi, että vastoin ennakkotietoja Väyrysestä ei tullut maatalousministeriä. Olisi annettu Paavolle ns. mission impossible, eli tilaisuus näyttää kykynsä ja saada kerrankin tyytyväisiksi maatalousministeriin aina tyytymättömät maajussit. ;)) Ulkomaankauppaministerin jobi on ihan liian helppo. Aikamoisen riskin kuitenkin otti Vanhanen, sillä Paavo ei ole yhteistoimintamiehiä. Ja taitavat ne Paavon kaupallisetkin kokemukset olla lähinnä Kekkosen juoksupoikana neukkukaupassa.
Kepullehan maatalous on edelleen ykkösasia ylitse kaiken muun. Siitähän kertoo myös tuo maatalousministeristä käyty tiukka vääntö. Sitä sektoria ei haluttu jättää Väyrysen varaan. Onhan tehtävässä paljon uskottavampi tuo sikafarmari, nainen, jolla on Forssan molemmat nähtävyydet! ;))- Korkki2
Faija,...
- minkä teit
Kyllä on viisaat vähissä, kun moisen keekoilun jälkeen Väyryselle ministerin salkku irtoaa. Olisihan tietysti ollut Paavolle surkeata joutua kurjalla kansanedustajan palkalla tulemaan toimeen. Ulkoministeri Kanerva ja ulkomaankauppaministeri Väyrynen nyt vaan asioita kuntoon laittamaan!
- ei kelpaa
Vatahan nauitte kuink Kokoomustassa saneltiin ministerinpaikat. Nämä koskee koko suomea
- attalas
se Paavo Neuvostoliittoon! Voi ristus mitä ne molopäät operoivat.
- nojestas
Onko Suomi24:selle tullut uusi uutisten lisääjä, jo muutamaan kertaan etusivulla ollut kirjoitusvirheitä?
mm.
Paavo Väyrynen nousee uuteen halitukseen ulkomaankauppaministeriksi.
Halitukseen?
- heebo123
menetti Vanhanen arvovaltaansa ja puolue myös. Antaa kiristää itseään ja puoluettaan tuolla tavalla. Vai meinasiko Paavo kirjoittaa paljastuskirjan? Ovatkohan Paavon äänestäjät ylpeitä valinnastaan? Mutta nyt ainakin tiedetään kenellä puolueessa on munat!
- Eikö Ulko-Hebrideillä olisi...
...kun Kremlin vanha luottovasikka palaa parrasvaloihin....Paavo hommasi aikoinaan pysyvän leiman otsaansa aneltuaan neukuilta apua ettei Virolaisen Jussista olisi tullut presidenttiehdokasta ja pisti silloin kaiken arvovaltansa likoon Ahti Karjalaisen puolesta... ei ole Paavon arvovalta lionnut tarpeeksi...leima on ja pysyy....pitempään kuin mustelma lentoemännän istumalihaksessa...
- viedään maailmalle ?
Kuten joku jo vähän vihjaisikin, kylläpä hävettää olla suomalainen. Oli sentään ilo ja ylpeys katsella, miten Lehtomäki hienosti ja edustavasti hoiti hommansa maailmalla.
Ja nyt ! En voi uskoa tätä todeksi. Fucking unbelievable ! - 1 ääni mutta ei Väyryselle
Paavo Väyrynen on lähes viimeinen kummitus Kekkoslovakian jäljiltä.
- ...äänestäjän korvapuusti
Ikehän tunnetusti ei tule toimeen BZ:n kanssa eli kokoomuksessa alkaa Sasi/Zyssen masinoima hiljainen selkäänpuukotus...
Paavo vei keskustalaisia kuin litran mittaa ja höynäytti heiltä ministerisalkun...seuraavaksi kannattaa ihan oikeasti selvittää mitä Pave on tehnyt Keminmaalla...
Kun kolmas vahinko eli Lindenin blondi on mukana viestimässä Suomea digiaikaa, veikkaan että tämä hallitus lopettaa itse itsensä helmikuussa 2008.
Mitä opimme tästä ? OPETELKAA ÄÄNESTÄMÄÄN SUOMEN NUORET !!! - Se oli jautaa
Kyllä Kekkosslovakia oli maana omaa luokkaansa
nykyiseen LööppiDonaldsiaan verrattuna.
- väyrynen
minä en olisi antanut Pavelle muuta kuin monoa takapuoleen, mutta nähtiinhän tuo taas mihin oikeistopuolueet pystyvät
- pitäis muuttaa pois
huhhuh...
- eikka>><<
taas yks jahkailja lisää,silmät tapillaan valehtelee,kyllä tän maan asiat alkaa meneen samaan paska kuoppaan kuin joskus muinoin,suoraan sanoen vit..... per....i.kaiken maailman rahaimurit sinne pääsikin.. länsinaapuri odottaa...
- Lapuan-liike
Muuttakaa pois vielä kun ehditte. Saunan taakse joudatte aivopestyt, kirjoitustaidottomat, missään käymättömät, SAK:n vanhoja virsiä veivaavat marisijat. Mites se teidän oma Paavo julistikaan omavaltaisesti Itävallan boikottiin, kun vaalitulos ei miellyttänyt demaridiktaattoria.
- Kaivetaan...
Viroilainen haudasta ja hänestä tehdään kepun uusi puheenjohtaja, onnea kes..kusta.
- Ilon päivä
Molemmat ulkomaaministerit. Ja tarpeeksi
kokeneita niitä salkkuja kuljettelemaan.
- markkuh
ymmärtääkseni kiristys on rikos ! kuinka vanhanen voi vaipua näin alas ? mutta politiikassa on kaikki mahdollista myös suomessa !
- Jänkä kommentoi
Täältä kairoilta on täysin turha lähettää reissuun jotakin hissukkaa joojoomiestä, joka ei uskalla edes luvatta paskantaa.
Eikä täällä vielä äänestetä pärstäkertoimella
pelkästään. Eli parasta vain tottua Paavon naamaan.
- kokoomuslainen...
Miksi eivät kaivaneet breshneviä haudasta. Jospa ne neukut olisivat sen luovuttaneet kepulle muistoina vanhoista kaupoista.
Häpeä hiukan kokoomuksen olla väyrysen kanssa hallituksessa. Tiesivätkö etukäteen? Siksikö Sauli ei halunnut ministeriksi. Tämä selittää kokoomuksen kovat ministeripestit: jos kestätte väyrysen, saatte vähän enemmän.
Mutta millä väyrynen KIRISTI Vanhasta?- Synkän salaisuuden
Matilla on taatusti kaapissa jotain sellaista, mikä ei päivänvaloa kestä. Paavo näköjään tietää, mitä kaapissa on.. Saattaapa Paavo jopa osallistua Matin kaapin sisällön tuottamiin hetkiin ;o)
- mattip
Minkä uhkavaatimuksen esitti väyrynen että pääsi mukaan hallitukseen.
Oisiko se vienyt saamansa äänet mennessään
Koska siihen suostuivat,Hallituksen tekijät.
Voitaanko sielläkin painostaa,- sen jo paavo tiesi
että Matilla on nää naisseikkailut mitkä vetää alas toiletista koko pohjan
- pallit meinaa haljeta
paavo osaa ja varmasti ossaapi ei muuta kuin hyvää kevään jatkoa paavo ja pie ihtes miehenä edelleenkin äläkä anna poikasten pompotella!!!!!
- Oppositiolainen
Niiden, jotka äänestivät kokoomusta tai kepua - tai jättivät äänestämättä kokonaan, on syytä mennä itseensä. Kun katselee hallituksen rakennetta, ei voi ajatelle muuta kuin että kyllä on Suomen kansa tyhmää. Sillä on juuri sellainen hallitus, jonka se ansaitseekin. Turha se enää on mistään ruikuttaa, vaikka kuinka oikeisto kurittaa rahvasta. Sitä saa mitä tilaa.
Väyrynenkin tuntuu olevan aina kaikkien hampaissa, mutta silti tuo tuntuu aina saavan äänivyöryn. Ketkä ne sitä oikein äänestävät?? Kyllähän kiristäjästä ja kiukuttelijasta pitää ministeri tehdä. Näin se menee, pöljät. - kikako
Niin "suoraselkäisiä" molemmat, ettei mänytkään lapissa kasva yhtä vääräksi/kieroksi. Onnea vaan Paavo Väyryselle kuten myös Liisa Hyssälälle. Hyssälällä ei ainakaan aikaisemmin ollut aikaa vastata kysymyksiini henkilökohtaisesi. Sen teki avustaja.
- KRT59
Paavohan sai aidattua Kiinassa patsaita,ja muita monumentteja.. edellisellä UM-ministeri kaudella n.30-vuotta onhan seki meriitti uudelleen valintaan..Kepu petti jälleen kerran:::))))))
- eikö mitään järkee
Voehan iso P..kle!
Pitikö tuo lehtomäki valita ministeriksi kun se kerran jää samantien äityyslomalle olisivat valineet jonkun muun.
Nyt joutuu maksamaan veronmaksajien rahoista ministerin palkkaa äityslomalla olevalle Lehtomäelle ja Sen Tuuraajalle.
Tälläistä se on tuo kepujen säästöpolitiikka. - mjk
Pitäs varmaan muuttaa Brysseliin ja jatkaa Paavon hommia siellä. Keskustan itsemurha.
- Bona fide
Hienoa, että hallitukseen tulee kokemusta ja osaamista.
- ei mikään paavo fani sitten...
Miksi ei olisi päässyt hallitukseen? kaikki hemmot vaati Niinistöä hallitukseen tai vähintään puhemieheks..
Paavo sai melkein yhtä suuren ääni potin suhteellisesti laskettuna lapista , miettikääpä sitä - non-stoppina Suomessa
Eiko siis maa ole tuottanut talla valilla ketaan muuta naihin posteihin? Vaikka valissa on Kekkonen kuollut ja Nokia synnytetty. Mita? Eiko kukaan normaali oo menny politiikkaan!!! Se on jatetty naille karvahatuille!!!
- syrjästä
Paavo on ehdottomasti suomen paras poliitikko sillä se on selvinnyt kaikista sen uskomattomista ketkuiluista ilman rangaistuksia. Toisin on rehtipoika Juhantalonakan poika. Mutta niinpä sekin konna on taas juonimassa etujaan...
No kansa on ketkunsa ansainnut. - Ja Pöykeys
Se kannattaa, pokkana vaan vaatimaan. Ei tämä ole totta että Väyrynen saa sitä mitä kiristämällä vaati, naamaa saa katsoa uutisissa. Toinen silmä itään toinen lähteen.
Mutta se tapa millä sai kiristämällä ja röyhkeydellä ei ole rajaa.
JA Vanhanen antaa kun ei pysyty sanomaan EI niin kuin pääministerin pitäsi. Menee kun pillillä vihelletään.
Matti Vanhanen petit suomenkansan nyt ja pahasti.
Oliko kiire Merikukan luokse, kainaloon. - OLI 100%:SEN
varmaa että Väyrynen tulee olemaan yksi ministereistä! Ei kai mikään puolue nyt voisi olla niin tyhmä että jättäisi käyttämättä ylivoimaisesti kokeneinta henkilöä ministerin tehtäviin.
Hieno asia, onnea ja menestystä Paavolle! - Gigigö
Näinkö sitä 2010-luvun Suomea ja ulkomaansuhteita aletaan rakentamaan? Väyrynen ja Kanerva hoitamassa Suomen ulkomaan asioita? Ei hyvää päivää. Molemmat ajatusmaailmoiltaan jämähtäneet 70-luvulle. Väyrynenhän sanoi että yksi syy eduskuntaan pyrkimiselle oli se että hän on kyllästynyt matkusteluun, kun Helsinki - Brysseli väliä joutui matkaaman. No nythän sitä ulkomaanmatkoja vasta taitaa tiedossa ollakkin..
Ei to-del-la-kaan näin. - Kateellisilla
Paavo uskalsi julkisesti vaatia sen, mitä
muut sanovat kabineteissa. Mitä pirun järkeä
pätevällä miehellä on jäädä joomieheksi
johonkin porukkaan.- menee
Kyllä sinne tarvitaan raskaan luokan poliitikko hoitamaan asioita.
- Duunari-mies
Tekniikkaa sossun luukulla. Paavo osoitti sen, ettei selkärankaa eikä miehisyyttä ole hiventäkään. Kiukutteli kuin pikku-kakara saadakseen namipatukan.
- todella hieno
juttu. Media ja toimittajat elivät omaa elämäänsä Väyrysen mollaamisella ja kampittamisella, onneksi puolueeessa on selväjärkisiä ihmisiä jotka eivät menneet siihen mukaan!!
- oppipoika_
Onnea vaan Paavo Väyryselle!!!
Parasta Paavossa on se, että sattuneesta syystä Paavon on helppo katsoa yhtä aikaa sekä oikealle että vasemmalle. Ja tuskinpa ne Paavon katsontakannat tulevat ainakaan yhtään lehenemään keskustassa olevaa nenää vaalikauden aikana. - Kukas muu
...älä jätä ? Vai onko jo jättänyt ? Että tämä päivä oli nähtävä, että kaikkien väyrystelijöiden äiti saa mellastaa niin kuin itse haluaa... Mistäs vois saada Amboman kansalaishakemuksia..
- Media paperia
Media ja YLE parjatkoon edelleen Paavoa jos
siitä orkut saavat.
Paavossa on sitä jotakin joka nousee
näiden yläpuolelle. - in vino veritas
oppipoika_ kirjoitti:
Onnea vaan Paavo Väyryselle!!!
Parasta Paavossa on se, että sattuneesta syystä Paavon on helppo katsoa yhtä aikaa sekä oikealle että vasemmalle. Ja tuskinpa ne Paavon katsontakannat tulevat ainakaan yhtään lehenemään keskustassa olevaa nenää vaalikauden aikana.Ihaninta paavossa on se, että ensin katsotaan yhteiskunnan ja muiden lompsaan, ja jos se ei onnistu, niin jätetään bisnes hautumaan, ja ostetaan laskuun ja annetaan sen hautua, ettei oma lompsa vaillu,vaan täyttyy provisioista, ja sitten neuvotellaan maksusta...
- Paavo on kakkipaperi
Media paperia kirjoitti:
Media ja YLE parjatkoon edelleen Paavoa jos
siitä orkut saavat.
Paavossa on sitä jotakin joka nousee
näiden yläpuolelle.Paavosta tuli Matille oiva kävelykeppi. Toisessa kainalossa unileluna toimii Peruukki-Pekkarinen..
- munatonta
Luulin jo hetken, että Vanhanen on ihan ok mies!
Ilmeisen vellihousu. Tällainen touhu vesittää kaiken luottamuksen siemenen kansanvallalta.
Sääliksi käy. Paavo on kaikkien vedättäjien esi-isä. Inhottavaa touhua. Hävetkää!- Nimetön
Voi itku... ihan samaa mieltä. "En tiedä mutta toivon" että pesti jää lyhyeksi...
- onnittelut
Paavo Väyryselle ja muille valituiksi tulleille ministereille. Hieno ryhmä, edustaa nuoruutta ja kokemusta.
- kumiluu
on paavo väyrynen????
- Tuota
Kyllä taas nähtiin kansan ja sen johtajien tyhmyys, se alkaa jo lähennellä huolestuttavasti jenkkejen ÄO:ta.
- Viimeinen
Kerta kun koskaan annan ääneni Suomen Keskustalle.
- Poliittinen Pakolainen
mihinköhän pääsis poliittiseksi pakolaiseksi?
Eikös se vanha sanonta mennyt jotenkin että:
Kepu pettää aina ja varmasti.
- X- kepulainen.....
Nyt tuli mitta täyteen.... on se kumma miten tollaset pyrkyripaskat saa tahtonsa läpi!!!??
Seuraava ääni Perus-suomalaisille!!! Tack!!!! - Taantu Musta
Väyrynen se osaa käsimerkit. Tilaako kaksi kaljaa vai tuplapaukut. Tehtaankadun kortitko Kanervalle jaettiin. Menneisyyden miehiä. Kukahan Lehtomäen ikäinen nainen saa työpaikan ilmoittaessaan olevansa raskaana. Jäämme odottamaan ministereiden ja kansanedustajien palkankorotuksia.
- on todellinen
valtiomies, pitäessään oman tahtonsa eikä näin ollen sortunut vastustajien sekä median asettamaan ansaan. Onnea pääministeri Vanhaselle sekä uudelle hallitukselle!
- Ei niin lyhyt muisti
Muistuttaisin siitä kuka vuoti tiedon markan viimeisestä devalvoinnista ja metsäyhtiöt pumppasivat kaikki markka varannot vahvoihin valuutoihin. Täämä maksoi Suomen valtiolle miljardeja markoja silloin aikoinaan.
Että Paavolle olisi halvempi maksaa palkka kotiin, kun siitä ei muuten pääse eroon. - Selvänäkijä
Paavo, tuo Neuvosto-toverin suuri ystävä, melkein maamies on treenannut katseensakin sekä itään kuin länteen.. Paavo, tuo Suomen Suurin Vitsi poliittiselle kartalle saisi sydänkohtauksen jos joutuisi tekemään päivänkin OIKEATA työtä. Kabineteissa paskan jauhanta ei vaadi taitoja, jutut samoja kuin Esson baarissa, paikka vain toinen. Ne, jotka tätä kirjoitusta kritisoi, on todennäköisesti Paavo itse tai Paavon kommunisti kaveri. Paavo voitais lahjoittaa vaikka Afrikkaan jonkun maan Kuninkaaksi. Tuskin vallan ahne dinosaurus hanttiin panisi. Vielä kun vihjattais pitkistä lentomatkoista jalasmökeilleen... Paavo, tuo kaikki mulle heti nyt-asenteella oleva yhteiskunnan mädättäjä varmasti kalkuloisi matkakorvauksia ;o)
- oikea selvänäkijä
Arvoisa selvä näkijä,
Sinun kirjoitustasi ei todellakaan tarvitse vaivautua kritisoimaan. Se nyt vaan oli niin huono.
Paavo on PÄÄLLIKKÖ!
Hyvä Paavo! Onnittelut ministeripaikasta, olet sen ehdottomasti ansainnut!!! - Valkoinen puoli
oikea selvänäkijä kirjoitti:
Arvoisa selvä näkijä,
Sinun kirjoitustasi ei todellakaan tarvitse vaivautua kritisoimaan. Se nyt vaan oli niin huono.
Paavo on PÄÄLLIKKÖ!
Hyvä Paavo! Onnittelut ministeripaikasta, olet sen ehdottomasti ansainnut!!!1917 oltaisiin teidät punaiset Paavon kera pistetty riviin ja 9mm niskaan.
- Korki2
Valkoinen puoli kirjoitti:
1917 oltaisiin teidät punaiset Paavon kera pistetty riviin ja 9mm niskaan.
Ei Kommaria voi muuten opetta, kun viedä saunan taa ja lopettaa " Juicen muistoa kunnioittaen " Lol
- kyykkyyn
Valkoinen puoli kirjoitti:
1917 oltaisiin teidät punaiset Paavon kera pistetty riviin ja 9mm niskaan.
Oikeisto jyrää! Oli jo aikakin!!!
- jokaiikka
Hallitus on kuin eläkeläiskerho !
- kuin koko puolueellakin
Niinhän se on keskustan politiikka niin valtakunnallisesti kuin kunnissakin. Jos ei kaikki mene omien etujen ja halujen mukaan, niin uhitellaan kuin pikkulapset, jotka eivät saaneetkaan tikkariaan.
- kokenut
pätevä ja ansioitunut politiikko joka passaa hyvin ministeriksi!
- Kommentti
Iskä, jos mä en saa karkkia niin en oo kiltti. Ja tästä ei neuvotella!
- Apuva !!!
Niinpä niin,,,,ei voi kuin ihmetellä,mikä perkeleen vaikutus tuolla väyrysellä on,kun aina onnistuu tavalla tai toisella itsensä luovimaan ja änkeämään noihin tehtäviin.
Ihan rehellisesti sanottuna,niin olisi kotimaan politiikka pysynyt hieman enemmän raiteillaan ja monta harmia paitsi,kun olisi vaan paavo pysynyt brysselissä pois tieltä!!!
Ikuinen pyrkyri se on,tai niin kuin paavo sanoisi;mihinkään tehtävään en ole pyrkinyt,olen itseni sinne valinnut,tätä en myönnä enkä kiellä,mutta näin on ja tahnu soikoon!!!
Voihan vittu!!! - VOI,HEL...KESKUSTA
Nyt se komukka kepu ministerin keksi, mies joka on tuomittu huijauksesta, tämäkö oikeus valtio?
- suomen kansalainen
tästähän se suomem alamäki alkaa oikeen todenteolla.
ei ne ulkomailla sellasta kiristystaktiikka kauvaa kattele . ei niillä kauppoja synny ,vaikka paavo itelleen kiristämällä paikan saikin........ja vanhasen pojot kyllä tippuivat roimasti nyt. - Mutta!
Onhan väyrynen kuitenkin melkoinen seksipommi!
- mukaisesti
Neuvostoliitto on ikuinen ja Suomenmaan suurruhtinas tsaari Putin kuolematon. Jumala varjelkoon Suomea! Nyt viimeinkin Nokia muuttaa Lontooseen ja Suomi tunnustetaan Äiti-Venäjän jakamattomaksi osaksi
- jo vituttaa
eiköhän tuokin taata olisi jo joutanut eläkkeelle ja sinne omalle opistolleen talkkarin töihin
- kiittämätön
teidän elintason on pave luonut, tässä kiitos...
- HYSSÄLÄN JATKO!!!!!!!!!
Ei ymmärrä
- onko tuo
Keskustasta tulee vanhoja partoja, kuin eläkeläiskerho!
- attalas
en tiedä ovatko enää mokia, vaan tää alkaa oleen sellaista ettei tiedä onko tämä totta vai unta. Niin käsittämätöntä, ettei voi ymmärtää. eiköhän tässä tule samalla selväksi se ettäensi vaaleissa äänestys% laskee alle 50, kun on näemmä ihan sama ketä apinoita laitetaan hommiin.
- Teekkari
Kyllä Hyssälän olisi voinut laittaa kiertoon aivan erinomaisesti.
- ihmetteliä
onko tuo kirjoitti:
Keskustasta tulee vanhoja partoja, kuin eläkeläiskerho!
Mihin unohtui Jaskari, olis ehdottamasti ministeri ainesta ja julkisuutta ainakin baltiassa. uuusi ministeriö pystyyn- rahaa näyttää olevan ja voihan sitä bensaveroa nostaa.
- GO VÄYRYNEN GO
Ai niin se tuleva puhemies pitäisi pelata jotenkin pois.
- Ihmisten ilmoilta
Taisi paavo kiristää luiskaotsaisia pohjoisen vatipäitäkin ollessaan ehdokkaana. Lupasiko Paavo ämpärikaupalla kossua??
Moni vetoo Paavon koulutukseen ja kokemukseen. Paavo saattaa olla kirjanoppinut, älystä ei silti tietoakaan. Mikä tulee kokemukseen, taisi Paavolla olla 70 ja 80 luvuilla kaksi passiakin.. Sen verran ahkeraan Neuvostoliiton suurlähetystön ovi kävi. Paavon kokemus politiikasta on ajalta jolloin ihmiset itärajan takana vannoi Leninin ja Stalinin nimeen.
Herätkää taantuneet 2000-luvulle! - Sitoutumaton
90 % mielipiteistä aiheesta sellaisia, jotka muodostuvat oman ajattelukyvyn puuttumisesta ja median luomien mielikuvien pohjalta. Paavossa on todellakin puutteensa ja valitettavasti hän on polttanut liian paljon siltoja takanaan, mutta pakko kuitenkin myöntää, että hän on aito poliitikko ja pätevä omassa työssään. Monella mielipide muuttuu kun pääsisi keskustelemaan Paavon kanssa eri asioista, nimittäin hänellä on myös tietoa. Kyllä valitettavasti uskottavuudessa Kanervan Ilkka tulee olemaan Suomen kannalta ongelma. Aikoinaan Ile kumarsi itään ja nyt hän kumartaa länteen..... Jää kaipaamaan Tuomiojaa, joka uskaltaa olla terveen kriittinen molempiin suuntiin ja myös sanoa sen ääneen.....
- ja tunarien teloittaja
on pate. Itse olen 70-luvulla joutunut paten terävien kyynärpäiden ja teräksisten kantapäiden uhriksi, eikä luottamus häneen palaudu. Itsekkyys ja vallanhimo muiden yli on hänen luonteessaan päällimäisenä.
- Herää pahvi!
Ei tässä mitään median mielipiteitä pyöritetä. Poliittinen muisti sattuu olla 70 luvulle asti.. Aina ei koulutus ratkaise sopivuutta, 80 luvun Suomettumisen aika on ohi. Paavon kiukuttelu kuvastaa kypsymättömyyttä ja Kaikki Mulle Nyt Heti- asennetta. Paavosta tulee mieleen pikku kakara, joka vaati tuttipulloa. Sinä voit toki vannoa idolisi nimeen, asut kuitenkin jalasmökissä..
- Tunarit sivuun
ja tunarien teloittaja kirjoitti:
on pate. Itse olen 70-luvulla joutunut paten terävien kyynärpäiden ja teräksisten kantapäiden uhriksi, eikä luottamus häneen palaudu. Itsekkyys ja vallanhimo muiden yli on hänen luonteessaan päällimäisenä.
Mitäs menit tunaroimaan? Vallanhaluiset typerykset ja tunarit pitääkin työntää tarvittaessa koviakin otteita käyttäen syrjään, jotta Paavon kaltaiset viisaat, pätevät ja vastuuntuntoiset poliitikot pääsevät päättämään yhteisistä asioista
- kärsimäsi
Tunarit sivuun kirjoitti:
Mitäs menit tunaroimaan? Vallanhaluiset typerykset ja tunarit pitääkin työntää tarvittaessa koviakin otteita käyttäen syrjään, jotta Paavon kaltaiset viisaat, pätevät ja vastuuntuntoiset poliitikot pääsevät päättämään yhteisistä asioista
vääryydet? Patelle ei tarvi olla edes vääryyksiä, riittää, kun on jostain asiasta eri mieltä ja pystyy osoittamaan oman perustellun mielipiteensä. Ei pate totuudesta välitä, oma pyrkyryys on ensi sijalla. Minun virheeni oli dokumentoida paten mielipide asiaperustein vääräksi. Siitä sain ryöpyn niskaani. Pate kyllä väänsi takkinsa siinäkin asiassa myöhemmin toisin päin, mutta anteeksipyyntöjä väyryltä on turha odottaa, vaikka aihetta onkin.
- VOI ITKU SENTÄÄN
JA KOHTA LESBO- JA HOMOPAREILLEKIN ANNETAAN ADOPTIO OIKEUDET ???
JA MITÄHÄN ESIM. UUSI LIIKENNEMINISTERI TIETÄÄ LIIKENTEESTÄ ?- matti....
Epäilen että matti poika on kyllästynyt niiden huoriensa löysään alapäähän ja haluaa tiukempaa.Siksi paavo poika nyt hallitukseen....hyi lemua.
- Kustaan kansaa silmään
Vaalit käyty, sama se on nyt mitä tehdään. Mua kyllä jaksaa risoa tämä meininki täällä suomen maassa.
- Nimetön
kun ton Väyrysen pellen sinne ministerix otti,eihän se äijä oo kun kusettanu valtioo ja äänestäjiään ja sama linja tulee jatkumaan..aivan mitään tekemätön äijä.
- sittenkin
Hyvä,että järki voitti ja Väyrynen valittiin valtioneuvoston jäseneksi.Tyytyväinen keskustalainen pirkanmaalta on tätä mieltä.
- Paavo hirteen
Koko keskustapuolue voidaan sulauttaa Vasemmistoliittoon tai Suomen Kommunistiseen Puolueeseen. Sama suomettunut 80-luvun maailmankatsomus.
- m.j.h
Juu tokihan tuonne vaihtuvuutta pitäisi saada, enemmän huolestuttaa se, että suurin osa ministereistä on Helsingin seudulta, se kyllä viestii karua kieltään.
- valtus222
kun Suomen ehkä narsistisin ja omahyväisin tyyppi pääseen nipistelemään lentoemoja, toivottavasti kohdalle ei satu Vanhasen exä, tai vois vaikka tykätäkin, he. Tälle sairaalloiselle nars.. on myös lääketieteellinen termi...Pois täältä on päästävä
- MAANMATOSET!
VÄYRYSELLE sentään on luvattu vähintään puolivaltakuntaa.
- puli
Ei se vaan tuo kolmenkuukauden koliikki hellitä Paavosta . Se on muuttunut krooniseksi.
- on kampitettava
pelimies on päästetty sisään.
- töitätehnyt
Eikä tee. Näin suomalaiset saaavat mitä ansaitsevat. Jos joku tienaa niin väyryspate.
Pate siis on sellainen mies joka ei ole elinaikanan tehnyt yhtään päivää töitä. Ministeri ym euroedustajana olohan on hänelle hyväpalkkainen päivähoitopaikka. - kauhukabinetti
Pari nuorporvaria jo minullekin ehti iloitsemaan, että nyt alkaa porvarihallituksen myötä uusi ja virkeä tuuli puhaltaa Suomessa.
Sen sijaan saatiinkin Väyrysen-Kanervan sinihomehallitus.
Porvarit pelasivat hyvät kortit SDP:lle seuraavia vaaleja ajatellen.- se on
Parasta mitä tämä porvarivaltaa mieluileva kansa saattoi saada:) Jos olis ennen vaaleja joku vihjaissut että paavosta tulee ministeri, niin oliskohan kepu ollu suurin puolue?:D.. Näin taas tyhmät suomalaiset meni lankaan:D
- varmaa..
Se on aivan oikea päätelmä !
- Jorma Y
Eikö tässä maassa ole ketään tyylikkäitä, luotettavia, kielitaitoisia ministeriehdokkaita kuin vain Kanerva ja Väyrynen? Hävettää nähdä Kanerva kielitaitoisissa asiapiireissä! Nyt meni viimeinenkin luottamus politiikkaan. Ja Väyrynen! Eikö suomalaisilla ole mitään järkeä? Eipä näytä olevan. Älyköt kieltäytyvät.
- tekihän muutkin
Ihme juttu, että muut kansanedustajat saavat lykätä, kuten Forsius, valtakirjan tarkistuttamista ilman hälyä... Etelän ihmiset taas ovat aina holhoamassa lappilaisia. Eivät ymmärrä miksi Väyrynen on suosittu täällä. Väyrynen taitaa suorastaan pelottaa, koska hän osaa pitää pohjoisen puolta.Onneksi!
- ei uhk...
Se onkin toinen asia. Muut eivät tietääkseni jättäneet sitä siksi," ellen saa sitä tai tätä, lähdenkin Brysseliin ". Niinpä, jalasmökit jne.
- Peter.pan
Hyvä Pate!
Väyrynen on noista nykyisistä ministereistä ainut suoraselkäinen mies, joka kertoo suoraan mitä tuumii ja tekee. Hän on vanhaa kunnon valtiomiesainesta, panetelkoot politiikasta ymmärtämättömät mitä tahansa.
Patesta olisi aikoinaan tullu hyvä pressa kansakunnalle, mutta nyttemmin kavennettuine valtaoikeuksineen ei taida enää kiinnostaa moinen marionetttivirka vaikka kansa pyytäisi.
Kovin tasa-arvoiselta ei ministerilista muutoin ainakaan kepulla näytä olevan.- in vino veritas
kyllä kannattais mennä Peter-panin vaan soittaa pan-huilua ja hillua Heli-keijun kans, ennenkuin yrittääkään panna nenäänsä politiikkaan ja alkaa kehuskella selkärangattomia nuorallatanssijoita, kuten Väyryistä.
- Peter.pan
in vino veritas kirjoitti:
kyllä kannattais mennä Peter-panin vaan soittaa pan-huilua ja hillua Heli-keijun kans, ennenkuin yrittääkään panna nenäänsä politiikkaan ja alkaa kehuskella selkärangattomia nuorallatanssijoita, kuten Väyryistä.
Liittynekö mitenkään aiheeseen kommenttisi,
mitä mun kannattaa ja mitä ei,
eli what's the point, lapsi.
- Tapsa Turuust
Onnittelut Kepulle viisaasta valinnasta.
- isku SDP:lle
Paavon valinta oli oikea teko. Hyvä kepulit !
- mikmak
isku SDP:lle kirjoitti:
Paavon valinta oli oikea teko. Hyvä kepulit !
Kyllä demareita varmaan potuttaa... Just joo. Paasivuorenkadullahan on nyt juhlat ja lähes koko Suomi on hengessä mukana.
Viikon vitsi Hakaniemessä kuuluu:
Kepu äänesti ulkomaankauppaministeristä.
Ehdolla olivat Kaikkonen ja Väyrynen.
Väyrynen voitti. - ex-kepu
Luuletteko te, ettei väyrysen mukana olo hallituksessa laske keskustan kannatusta. Se laskee rajusti: väyrysen myötä 10% ja vanhasen 5.
Onko teille väyrysen eläke tärkeämpi asia kuin keskustan kannatus?
- NYT ON JUHLAN PAIKKA
Se olikin viimeksi vuonna -95 kun suomi voitti mm-kultaa samanlaista urheilujuhlan tuntua. Ei muuta kun väyrys maskit naamalle ja bemarin kanssa keskustaan tööttäilemään. Tämä on pieni askel väyryselle, mutta suuri harppaus suomen kansalle, Oi maamme suomi synnyinmaa ...
- MAAMME LAULU
kuka sitä tuolla järjellä tavalliseksi kansanedustajaksi. Kyllä ottaa päähän kun sinne eduskuntaan pääsi tolloja tuhannella äänellä. Paavolle on perustuslaki kuin omat taskut. Älyä ja viisautta panostaa Suomen eduksi. Katsotaan kuka sanoo viimeisen sanan. Hyvä Paavo !
- totuuden I-II
ja kolmas osa sitten myöhemmin. Totuuksia näyttää olevan katsantokannasta useammanlaisia, erityisesti jos on laajakatseinen, jota ei edes karsastusleikkaus korjaa. Vastuutakin pitäisi ottaa, vaikka olisi kuinka sutki lapinjätkä!
- paavo pois suomesta
siis mikä siinä paavossa on sellaista että sen vaatimuksiin taivutaan? kepu pettää aina -mannekiini...
- SANOA PERRRRRR!
Mitään niin rumasti, kuin olis tarve.Takinkääntäjällä on ilmeisesti avaimet, liian monen LUURANKOKAAPPIIN.
- dfh
On se kiero mies.
- Kepu on KÄÄK
Väyrynen kiemurteli hallitukseen ja tämä yksi nainen kertoi olevansa raskaana vasta kun hänet oli nimitetty ministeriksi.
- Nimetön
Kyllä Keskus-puolue valitsi tappion linjan kun tuon Väyrysen. Ei ole huonompaa valintaa edes olemassa!
Entinen Kepulinen! - osa yllättää!
Väyrysestä on monien vuosien ajan määrätietoisen näköisesti yritetty propagoida menneen ajan variksenpelättimenä ohitusväylien saartamille ja tyhjän naurajille.
Aivan äsken häntä mollattiin siinä ohjelmassa, josta fiksu runoilija T. ymmärti lähteä pois. Kokoomuksen pääideologi valvoi toimitusta. Turha toivo! - Ei se ole koskaan toiminut täällä puhtaan ilman puolella! - joo......
Kyllä nyt on nuori hallitus, vittu mitähän vanhat paskat saavat aikasiksi kuin oman pesän turvaamisen, vessan takana on tilaa teille jotka äänestitte kokoomusta ja keskustaa, toivotaan että olitte noita hoitajia ym. jolla liksat nousee.......... Hah hah hah haaaaaaaaa, vain äänestämällä vaikutat, onnea liksan korotuksien kanssa!
- En ymmärrä...
Kyllä taas nähtiin, että samat poliitikot hoitavat asioita, ja maan asiat on jo muutenkin sekaisin, niin miksi tuo inhottava poliitikko-possu pääsee valtaan? En ymmärrä. Kun ei kerran suostunut ottamaan vastaan uhkailematta kansanedustajan paikkaa, niin olisi ollut Vanhaselta suoraselkäistä heittää koko nöösi hittoon. Mutta ei, hyvä veli, ja niin edelleen. Taas kerran. Menee vaan usko politiikkaan. No tiedänpä, ketä äänestää seuraavalla kerralla.
- etteivät repeä
Lapin äänestäjät ja me Pohjois-Suomen väki olemme kiitollisia Vanhaselle, että teki järkevän ratkaisun ja valitsi hyvät ministerit. Väyrynen saamallaan valtaisalla äänivyöryllä, mikä oli Niinistön luokkaa, on juuri kansan luottamuksella astumassa saamaansa ministerin postiin. Vielä kerran ONNEA PAAVO VÄYRYNEN ja MUUT KESKUSTAN MINISTERIT - olemme teidän tukenanne. Nämä kaikenkarvaiset poskisolistit tälläkin palstalla saavat jäädä omaan arvoonsa.
- ..poskisolistien arvo
etteivät repeä kirjoitti:
Lapin äänestäjät ja me Pohjois-Suomen väki olemme kiitollisia Vanhaselle, että teki järkevän ratkaisun ja valitsi hyvät ministerit. Väyrynen saamallaan valtaisalla äänivyöryllä, mikä oli Niinistön luokkaa, on juuri kansan luottamuksella astumassa saamaansa ministerin postiin. Vielä kerran ONNEA PAAVO VÄYRYNEN ja MUUT KESKUSTAN MINISTERIT - olemme teidän tukenanne. Nämä kaikenkarvaiset poskisolistit tälläkin palstalla saavat jäädä omaan arvoonsa.
kepu on örvelöitten puolue. Pakko uskoa.
Seuraavaksi sinipuna, kunhan tämä kepun kurjistuminen on nähty loppuun. - SOLISTIT LYPSYLLÄ
Olihan se taas pakko nähdä sekin, että kepulaiset pettävät aina jopa omatkin!
Ihmetyttää, ettei siitä puolueesta löydy parempia naisehdokkaita kuin Paavo Väyrynen, jolla on ennen ollut tapana nukkua yön yli.
Mitähän kaikkea hänen historiastaan paljastuu, jos vähän aloitetaan tutkimaan?
TV:ssä kysyttiin Väyryseltä, miksi hänelle oli annettu maskottilehmä. Tämä tuumasi toimittajalle, että se olisi ollut onnittelulahja.
Sen maskottilehmän kanssa Paavo Väyrynen voi mennä harjoittelemaan EU-kauden aikana jo vähän kangistunutta ILTALYPSYTAITOAAN!!!
Sitä Kepu aina tekee, ILTALYPSYÄ omaksi edukseen ensin ja sitten vasta muut!
Terveisin Kapitalisti OIKEALTA!
ps. toivottavasti lehmiltä loppuu maito, niin ei iltalypsynne onnistu ja EU hoitaa ne kantturat teurastamolle! - nyyh!!
..poskisolistien arvo kirjoitti:
Seuraavaksi sinipuna, kunhan tämä kepun kurjistuminen on nähty loppuun.Keskustalaiset ovat selityksen mestareita ja arvostelevat aina toisia kun itse ovat olevinaan niin hyviä ja erikoisia!!!
- Korkki2
..poskisolistien arvo kirjoitti:
Seuraavaksi sinipuna, kunhan tämä kepun kurjistuminen on nähty loppuun.Eiköhän äänestetä uudestaan kun aika on, PERUSSUOMALAISIA , päästäis noista kepun nilkeistä eroon, Paavokin nvois hinata jalasmökkinsä vaikka Mankkaan kaatopaikalle ja pysyä siellä...Luuseri.. Lol
- ikkrok
Puremaan niitä poros pusseja ja varastamaan kaveris karja juo lopuks keppanat päälle, sehän teillä heinäkengillä on tapana. Että ottaa päähän, ettei Pirkkalaiset saanut karkoitettua teitä kauemaksi, loiset....
- Koivistoa äänestänyt kokoom...
Korkki2 kirjoitti:
Eiköhän äänestetä uudestaan kun aika on, PERUSSUOMALAISIA , päästäis noista kepun nilkeistä eroon, Paavokin nvois hinata jalasmökkinsä vaikka Mankkaan kaatopaikalle ja pysyä siellä...Luuseri.. Lol
Paavo Väyrynen suunnitteli yhdessä Suomen KGB:n osaston johtajan, Viktor Vladimirovin kanssa Mauno Koiviston presidenttikampanjan sabotoimista. Ideana oli uhata Suomen Neuvostoliiton kaupan vaikeuksilla, jos "väärä" (= Koivisto) presidentti valitaan. Väyrysen mukaan hänen KGB:n miesten kanssa hääräämisensä oli silloin vain "maan tapa".
Väyrynen ajoi silloin presidentiksi venäjän kommunistien tuella Ahti Karjalaista, joka oli rappioalkoholisti. Ilmeisesti tarkoituksena oli sitä kautta nousta presidentiksi. Kun ensin tekohengitettiin dementikkoa, sitten alkoholistia...
Sellainen "mies" on paavo väyrynen. Hänet Suomen keskusta tahtoo Suomen asiainhoitajaksi.
- Pravda
...äänestävät yhä uudelleen näitä kepulaisia valehtelijoita: Juhantalo, Jäätteenmäki, Väyrynen...? Oppia on ottanut jo Niinistökin, joka on yhtä paljon työväen asialla kuin Goebbels oli juutalaisten.
- dostojevski
...äänestävät yhä uudelleen näitä kepulaisia valehtelijoita: Juhantalo, Jäätteenmäki, Väyrynen...? Oppia on ottanut jo Niinistökin, joka on yhtä paljon työväen asialla kuin Goebbels oli juutalaisten.
- tutun kuuloista
Onko tutun kuuloista? Minä. minä, minä, minäminäminäminämi...
- Ike....!!!!
Järjestäkää tälle pölvästikansalle kunnon show ja sirkushuveja.. Siihen te pystytte.
- Valkoinen Suomalainen
Hyvin näkee, ketkä on kieli ruskeana Toveri venäläisille. Kaikki te, Paavon kannattajat voitaisiin siirtää Pohjoisen käyttämättömälle kairalle internointileiriin. Paavosta voisi tulla teidän johtajanne! Siellä te selkärangattomat, suomettuneet loiset voisitte lakeilla kilvan tätä mätäpaisetta.
- Pohj.
piti olla tällä hallituksella ja "katin kontit" sanon minä.
Kaksi Kekkosen ajan "huippupeesaajaa" johtavat meidän ulkoministeriötä, kyllä nyt USA:n "portit" aukeavat.
Viimeinenkin "tippa" Vanhasen harkintakyvystä karisi tänään. - Jaska Jokunen
Täys pelle koko jätkä !! Ja tälläsiä kiristäjiä Suomen tyhmä kansa äänestää !!! Ei ole ihme että menee Suomen asiat täysin päin persettä.
- vai muuttunut mieäs
silloosen tv 3 kuvaajan mukaan, P-väyrynen sikaili, ryyppäsi ja konttasi, ja puklasi, että
samaan tahtiinko näin 20 vuoden päästä, vai
jokos olis raittiuskerhoon liitytty? - _Kokemus_
Siinä tuli hallituksen eka paha virhe. Vanhanen katuu tuota vielä rajusti.
Ei mene kauaa, kun Väyrynen aloittaa väyrystelynsä hallituksessakin.
Naurettavaa, että tuollaisella kiristyksellä ylipäätään jotain saa. - PAAVON NAINEN
KIITOS ÄÄNESTÄJILLE...SAITTE OMAN EDUSTAJAN ULKOMAANKAUPPAMINISTERIKSI. PAAVO ON POHJOIS-SUOMEN POIKA JA TOIVOTAAN, ETTÄ KAUPANKÄYNTI TUO LAPPIIN LISÄÄ PANOSTA PITKÄSSÄ JUOKSUSSA.
- terkkuja tervolasta
Väyrynen ei tuo muuta kuin häpeän. Näin on aina tehnyt ja tämä häpeä pitää vielä kestää. No, onneksi en ole sentään keminmaalta. Sehän on jo vitsi, olla keminmaalta, jalasmökkien luvatusta maasta.
Tämä oli todella masentava uutinen. Manninen ei olisi ollut niin ryvettynyt. - haloo, sinä lappalainen
Juu varmaan saat ODOTTAA Kaupankäyntiä Jänkhälle... onko ko mulkosilmä saanut aikaiseksi mitään Europarlassa saati aikaisemmin (uskoisin että ko takinkääntäjä ollut eduskunnassa) ei todellakaan, mutta, tehän olette ja uskotte vaikka seuraavaan 100 vuoteen, että joku ballerina väyrynen teille jotakin, hyvää tekee, ainakin toisen jalasmökin, just right for the people...antaa olla!
- hattu päässä
terkkuja tervolasta kirjoitti:
Väyrynen ei tuo muuta kuin häpeän. Näin on aina tehnyt ja tämä häpeä pitää vielä kestää. No, onneksi en ole sentään keminmaalta. Sehän on jo vitsi, olla keminmaalta, jalasmökkien luvatusta maasta.
Tämä oli todella masentava uutinen. Manninen ei olisi ollut niin ryvettynyt.kyllä pitää ihmetellä että tuollaiset mitään tietämättömät runkkaajat pääsevät koneelle kirjoittamaan...mene hyvä ihminen paskaa luomaan...siihenkään et kykene. Anna arvo ihmisille jotka ovat opiskelleet auttavat toisia..oliva ne sit missä osassa suomea vain...
- nainen nopea
haloo, sinä lappalainen kirjoitti:
Juu varmaan saat ODOTTAA Kaupankäyntiä Jänkhälle... onko ko mulkosilmä saanut aikaiseksi mitään Europarlassa saati aikaisemmin (uskoisin että ko takinkääntäjä ollut eduskunnassa) ei todellakaan, mutta, tehän olette ja uskotte vaikka seuraavaan 100 vuoteen, että joku ballerina väyrynen teille jotakin, hyvää tekee, ainakin toisen jalasmökin, just right for the people...antaa olla!
kuka menettää hermonsa...siitä että Paavo on ministeri...no demari tietty.....sellainen joka ei ole käynyt kertaakaan eu:n sivuilla ...edes..
hapeä - Paavon poikaystävä
Paavo tulee aina Pohjoseen tullessaan luokseni kuhertelemaan. Paavo on oiva ori! Tuo mukanaan tuliaisia sieltä sivistyksen parista etelästä. Viimeksikin toi molemmille ihanat korsetit ja kasan stringejä ja ison ämpärin liukastusvoidetta. Eipä tainnut tuoda sinulle, Paavon tyttöystävä?! Käykä katteeksi?
- Vois muuttaa
Niin pitkälle ettei kuin lennot kantaa. Ja ei okskaan takas. Politiikka menee tämän jälkeen 20v taaksepäin. Vai "Kansanedustaja"! Sallikaa minun nauraa : ) :)
- Allu
Nuoremmille tilaa, ei enää vanhan aikakauden ukkoja hallitukseen. Väyrysen aika olisi pitänyt olla jo ohi. Miksi suostua moiseen kiristykseen ja pelleilyyn. Hyi hitto!
- järkeä päähäsi
kyllä kokemusta tarvitaan..ei ne uudet muuta ku hyväksyy puoluekurin edessä kaikki mitä isot päättää... pitää olla omaa mielipidettä niinkuin Paavolla.
- yhdenkään
poliitikon on turha ihmetellä miksei ihmisiä kiinnosta politiikka tai miksi nukkuvia on niin paljon. Tämä oli yksi räikeimmistä kansan aliarvioinneista. Toivon hartaasti että ihmiset muistavat seuraavissa vaaleissa ketkä tämän tekivät mahdolliseksi. Häpeän teidän puolestanne jotka mokomaa ITSEKÄSTÄ takinkääntäjää äänestitte. Ei voi kuin ihmetellä että Suomessa on vielä tuollaisia lampaita joihin uppoaa ikuisen valehtelijan mikä tahansa puhe. Ihan oikeasti, hävetkää.
- petetty, tyhmäkö siis?
Olet täysin oikeassa: Miksi keskusta teki tämän?
Miksi lyötte päin kasvoja? Miksi?
Sitten vielä kysellään, miksi ihmiset eivät äänestä. ketkähän jää seuraavissa vaaleissa kotiin. - paavon asialla
petetty, tyhmäkö siis? kirjoitti:
Olet täysin oikeassa: Miksi keskusta teki tämän?
Miksi lyötte päin kasvoja? Miksi?
Sitten vielä kysellään, miksi ihmiset eivät äänestä. ketkähän jää seuraavissa vaaleissa kotiin.et taida raukka pieni osata lukea lehtiä oikeasti..
paavo sanoi jo vaalikiertueella, että jos ei tule ministeripaikkaa , niin hän jatkaa Eu:ssa...hän on ainoa rehellinen ehdokas, joka tietää mitä haluaa ja sai sen vuoksi rehellisellä vaalityöllä paljon äänia. Ikävää on että sinne eduskuntaaa pujahti joku tollo tuhannella äänellä... Mutta PAAVOLLA ON TIETOA MITEN SUOMI ON TAISTELLUT LAMASTA JA SINNITELLYT koko yrittäjäkansan eteen... demarit ovat meitä haukkuu, kun eivät itse enää pärjänneet..
- Toivo tuli, toivo meni
Rehellisenä kokoomuslaisena tunnustan, että ilo oli lyhyt tästä porvarihallituksesta. Vanhanen pilasi koko jutun päästämällä kekkosen dementialla pelailleen Väyrysen hallitukseen.
Meillä kokoomuksessa oli ideana toivo: kaunis Suomi. Nyt se tuntuu ihan vitsiltä.
Tunnen itseni petetyksi, vaikka en edes keskustaa äänestänyt.
Pitää toivoa, että SDP saa ylioppilaansa vaihdettua parempaan. keskustapuolueeseen ei voi luottaa. keskustapuolue taitaa edustaa oikeistoa vain painajaisissa ja muuten sitä vasemiston kauhupuolta.
Että näin...lyhyt oli ilo "muutoksesta". Mieluummin (paljon mieluummin) olisin nähnyt kokoomuksen vaikkapa tennilän kanssa samassa hallituksessa kuin "tuon" (en edes saata nimeä toistaa...inhottava). - vara pave
ei taida keskustalla kovinhyvin mennä kun joutuuvat laarinpohjia kaivelemaan kun Paavokin ministeriksi nimitettiin
- Häpeä YLE
Ei tarvitse kaukaa miettiä, mistä Paavon
maine johtuu kun YLE suoltaa pääuutislähetyksessään täysin tulkinnanvaraisia
tulkintoja takavuosilta. Kanervalle kyllä
haetaan jopa Ahtisaari kehumaan kokemusta
mutta Paavo on ainá roskatynnyri.- in vino veritas
SAMAA MIELTÄ.! Paha on PAHA
- in vino veritas
ulkomaankauppaa pitää hallita kuten kotikunnan kauppaakin,onko aikojen alussa ollut jalasmökki myyty jo Brysselissä ja tukiaiset haettu kotimaassa?
Keminmaassakin menee kehnosti, Tangot rullaa ja ravintolat pyörii,kuitenkin mätetään hakemuksia itselle ja omaan organisatioon, ei puolueelle,ei kansalle, ei keskustalle, vain paavolle itselleen.. Oliko Saarijärven Paavo samanlainen,-"kansanystävä"-?
EI VÄYRYSTÄ muualle,kuin jalasmökkiin.! On Niin kiero.!! - ?????
VV Väyrynen ja Vanhanen, kyllä on heikosti Suomen asiat.
- in vino veritas
justiins. ei voi kun ihmetellä sitä röyhkeyttä,millä Väyrynen yrittää vyöriä ja "väyrystellä" omaksi etuudeksensa. Ei vääryyttäkään saisi koskaan hyväksyä, miksi pitäisi siis hyväksyä Väyrynen..!!??
- kysyn vaan
Onko kansa näin vähäarvoinen vaalien jälkeen, että kepulaiset näyttävät väyrystä koko kansalle.
Miksi moinen ylimielisyys kansan mielipiteelle? - RAMU73
Politiikka on peliä. Sedät jaksaa heilua vielä. Pavelle onnea "salkusta." Elämä on...
- Brusselin mies
paremminkin. (En voi sietää tuota miestä)
- Takki nurin, takki...
Kuule, idiootti, sait, mitä halusit, mutta, toivottavasti TEET sellaisen virheen, että sinut on PAKKO heittää haille syötäväksi!!!
Jos olet, edes "hiukan" rehellinen itsellesi, voithan sanoa, että, että vain RAHA ja RAHA are the points for you nothing else, itse politiikasta saman kuin 5v lapsi...et yhtään mitään...!!! nyt kun olet päässyt, siihen, mihin pyrit ( täytyy sanoa Vanhasen ja muiden yhtä vanhojen, tyhmien käsitystä... ENNENKAIKKEA lupauksista sinulle sammamakko)
MIHIN, SINUA, TARVITAAN??? ei mihinkään, ja toivottavasti olet hiljaa ja poistut takavasemalle yhtä huomaamattomasti kuin tulitkin tänne "häiritsemään", ikävää!!!
- Apuva Suomi!
Huh-huh,
Taas nämä kaksi ketkua - Kanerva ja Väyrynen - kaivettiin esiin jostain varjojen yöstä. Kyllä riittää hupia Suomen kansalla kun tekstiviestit sinkoilee ja lentoemäntiä nipistellään.
Vakavampaa on, että molemmat ovat entisen KGB:n liemissä keitettyjä ketkuja. Jos pitäisi ostaa auto IK:lta tai PV:ltä, jäisi ostamatta. Veli venäläiset juhlii jo suurlähestystössä. Apuva, säästäkää meidät näiltä kahdelta tsuhnalta.
SDP on seuraavien vaalien varma voittaja.- Nimetön
Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa, uskomaton temppu ottaa Väyrynen mukaan hallitukseen Kanervasta puhumatttakaan. Jos oikeassa työelämässä, kiukuttelisi Väyrysen tavoin, tuskin sillä nyt paremman aseman saavuttaisi, vaan kenkää tulisi perseelle komeasti.
Vanhanen olisi ollut mies, jos olisi ymmärtänyt ohittaa Väyrysen ministerisalkkujen jaossa, toisaalta keskustan ryhmä äänesti Väyrysen ministeriksi, KEPU pettää aina, näin se on!
- ches
Ensin porvarihallitus, ja nyt tämä...
Nauttikaa nyt, kärsimys tulee myöhemmin.
tai itseasiassa se alkoi jo. heh,keskituloisten palkat.... ne tulot mitkä mainittiin on kaukana keskituloisten palkoista. nyt alkaa taas rikkaiden ruokkiminen ja opiskelijat ja köyhät, duunarit ym. pistetään kokoomuksen ja keskustan voimalla kyykkyyn.- PASKAHOUSU
Miten helvetti tämä sontiaInen valitaan ajamaan suomen asiat aina alas kun onnistuu tuleen valituksi, eduskuntaan toivotaan että tulee markkinoille jälleen kerran VÄYRYNEN NIMISIÄ KORTONKEJA ettei tulisi lisää näitä pellejä, no onhan sielä tietysti näitä duunareitten kamuja niinkuin kataisen kloppi, mietaa,ja kaiken huippu KANERLA(kenet nyt kampittaa GROONBERINKÖ)
- Jasuli
Pistän minäkin lusikkani tähän soppaan.
Väyrynen ihan sopiva ministeriksi,ja jos katsotaan kokoomuksen (rehellisiin)edustajiin painii paavo aivan omassa sarjassaan,ja kokemustahan häneltä löytyy.
Ei muuta kuin hyvä paavo ja pistä tuulemaan. - spade51§2
On toi väykkä kyl äijä. Ei voi keksii Paavost mitää pahaa sanottavaa.
- en äänestä enää koskaan
Niin, olisiko SDP lähtenyt hallitukseen, missä on väyrynen? Eikö millään ole mitään väliä?
Olen pettynyt kokoomukseen. Sydän itkee...
Väyrynen ei oikein toivolta näytä. Oliko tämä petos jo alkuunsa?- mutta
SDP=Suomen Dramaattisin Puolue, elävät tilanteen mukaan, vasemmalta oikealle. Ovat kaikki täydellisiä persereikiä. Heinäluoma pioneeripoika, hyi helvetti!
- Jalasmökki
Mr. Väyrynynen on onnistunut romuttamaan demokratian rehvakkaasti,onnea ulkoministerille kansainvälisillä foorumeilla. Kielikylpyyn vaan vaahtoamaan.
- valitatte täällä
aivan turhaan, onhan se nähty jo miljoona kertaa että "KATSOTAANPA SITTEN ENSI VAALEISSA!", mikään, YHTÄÄN MIKÄÄN ei koskaan muutu. Te lampaat äänestätte AINA samoja huijareita ja valehtelijoita. Kaikenmaailman alatalot ja veltto-virtaset valitaan eduskuntaan vain siksi kun ne on kuuluisia..ja tuo väyrynen, "mies" on valehdellut ammatikseen koko ikänsä ja vielä te äänestätte sitä..voi perkele tätä Suomea. Ollanko me oikeasti näin yksinkertaista ja surkeaa sakkia..surettaa.
Eikä kukaan kai muistanut sitäkään että keskusta pettää aina, myös omansa.
Älkää enää valittako tai kummastelko miksi maan asiat ovat niin kuin ovat ja miksi ne vielä tästäkin huononevat koko ajan, itse te olette tämän saaneet aikaan alataloillanne, virtasillanne ja väyrysillänne. Onnea vaan.- juu valitettavasti
Vellihousu VÄYRTYNEN, krokotiilin silmineen pääsi, mihin TÄHTÄSI, mutta don't worry tekee virhee ja joutuu JALASmökilleen what/where is it??? Hope somewhere in the middle of the nowhere and nobody knows it! Idiootti Väyrynen go home and stay there, please!!! Onko ketään ollut yhtä ihoittavaa, niljakasta, luok seentyöntävää kuin ko JalasVäyrynen. Sopisi yhteen hyvin Susan kurosen kanssa, kansakunnan pariskunta, molemmat "yhtä luotettavia"!!
- äänestin kepua, en enää
Miksi valita Väyrynen ministeriksi, jos ei tarkoituksena ole laskea puolueen kannatusta?
kertokaahan, miksi? - Työtäpelkäämätön
oli hienosti tehty kun ilmoitit ennen vaaleja että kunnon virka pitää saada tai jatkat euro hommissa. Ja mikä parasta nyt saatiin suomen ylivoimaisesti kokenein poliitikko hoitamaan ulomaankauppaministerin tehtäviä. Jos halutaan tästä asiasta lisää läysätä niin kuka muu poliitikko on kekkosen kanssa hoitanut nuorena miehenä SUOMEN ulkopolitiikaa NEUVOSTOLIITON aikana. Että kokemusta on.
- Höhhöö
Onpa järkyttävää, että nykyään politiikassa edetään jo ihan julkisestikin kiristyksen keinoin. Häpeällistä touhua kaikilta osapuolilta!!!
Kyllä kai siellä sitten on maamme johtoportaassa myös uhkailua ja lahjontaa... - lissu
Kyllä meni usko keskustaan ja kokoomukseen! Varsinaisia lälläreitä keskustan johto-taipua nyt kiristykseen! Samoin kukkopoika Katainen. Miksi valita esim jo kerran poispotkittu Linden, vaikka Pirkanmaalla olisi ääniharava Tiura, pätevä ja sopiva!! Toivottavasti hallituskumppanit pistää pellolle Väyrystelijän mahdollisimman pian!
Ikinä ei tuu mieleenkään äänestää tälläisiä puolueita! TÖRKEÄÄ!!!- UHKAUKSIIN
KYLLÄ ON LÄLLÄRI PORUKKAA KEPUN PORUKKA. EN ÄÄNESTÄ ENKÄ OLE ÄÄNESTÄNYTKÄÄN KEPUJA, KOSKA NIIHIN EI VOI LUOTTAA. KEPU TERVAA TUPPENSA TULEVASSA HALLITUKSESSA. ONNEA JA EI VAIKUTUSVALTAA
- Kiitos Vanhanen
Loistava teko Suomelle ja sen kansan tahdolle. Ehdottomasti kokenein valtoneuvoston jäsen ja itsenäisen Suomen sekä sen kansan puolustaja Paavo Väyrynen saatiin sittenkin merkittävälle paikalle.
Eläköön Suomi! Nyt kun vielä tuo karmea ja kova-arvoinen kokkoomus saahaan nujerrettua, niin hyvää tulee!
Hyvä Paavo ja hyvä Vanhanen, teit viisaan valinnan meidän kaikkien eduksi! Kiitti tosi paljo! - ja jes
painukohon vittuhun
- VANHASMATILTA..
Vituttaa niimaan perkeleesti, ko exänsä saanu miehen rinnalleen ja vielä hänen turvamies. Pitihän se joteskin kostaa, kun aika koitti... laitetaan vanaha kunnon lentoemojen paavo-puristelija kehiin. Tosin lentoemäntänä vetäisin ensin rumasti turpaan ja sitten kuumat kaffet "vahingossa" munille. Tossa lentoemon duunissa nyt mitään maailmaa kauhiampaa menetä, jos vaikka näin toimisi.
- no huh huh
paavo pelkästään rahasta leikki kun ei pärjännytkään ulkomailla....toiset ottivat kotiin kuin karanneen kissan kodinlämpöön.
Jos paavo olisi pärjännyt toisaalla ei olisi tänne tullut. paavoa pidettiin maailmalla nolona tyyppinä ja eipä varmaan noloa parempana ikinä täälläkään. - Nimetön
Mitä tässä turhaan parutaan ja surkutellaan kun Paavo pääsi Ministeriksi. On mies paikallaan siinä missä muutkin ja ainakin suoraselkäinen kun uskaltaa sanoa mielipiteensä ja ei lähde kaikkien hypyteltäviksi. Osaa sanoa mielipiteensä ja pysyy myös mielipiteessään eikä välitä lehdistön morkkaamisesta. Taitaavat muut pelätä miestä jolla on kokemusta alalta. Oli muuten kannatuskin suuri vaaleissa.
- EU:SSA MEITÄ
Eipähän ole nolaamassa meitä suomalaisia siellä Brysselissä.
Saikohan Paavo tarpeeksi ison palkan nyt ministerinä???!!! Vai jääkö tappiolle.
Voi sentään eiköhän ole jäänyt Paavo raasulle sukanvarteenkin hiukan.
On lapsilla perittävää. Nyt Paavon pitää ajaa se perintövero pois niin lapsille jää enemän!
Tavallisen pullaisen jos saa perinnön pitää myydä asunto pois että saa maksettua verot.- MR. BEAN FROM FINLAND
ETTÄ SAA TAAS NAURAA NELJÄ VUOTTA, AHHAAAAA, HIHIIII, KHIIHIII, BUHAAAA..
- TOSI HYVÄ
MR. BEAN FROM FINLAND kirjoitti:
ETTÄ SAA TAAS NAURAA NELJÄ VUOTTA, AHHAAAAA, HIHIIII, KHIIHIII, BUHAAAA..
IHAN ON SAMAA NÄKÖÄKIN, SIIS JOS PAVE NY VÄHÄN PUOTTAIS KILOJA JA SILLEE.. NIIN JA KEPULLA SE AUTOLLA YLIAJETTU ORAVAN NAHKA KALJUN PEITTONA, AHHAAA.. MÄ KUOLEN NAURUUN.. YES, MASA V. ONHAN TÄÄ PILAA??? SO WHAT KANSALLE SIRKUSHUVEI, EHÄN TÄSSÄ OO PALANU EES RAHAA VIELÄ.
- Suomen kokenein
Hyvä valinta tämä Väyrynen, mies jota arvostetaan ulkomaillakin ja tunnetaan myös esim. Venäjälläkin.
Enemmänkin pitäisi Väyryselle valtaa antaa on ehdottomasti kokenein politikko Suomessa. Ehkäpä vielä kerran jopa presidentti.
Eläköön vapaa Suomi ja Paavo Väyrynen.- pressa
Väyrysestä jos, niin kenelle hän on presidentti! Silloin kaikki suomalaiset muuttaa pois, pakolaisina jonnekin lämpimään maahan. POIS kumminkin.
- sivustaseuraaja
pitäkää vaan huoli etei niinistö pääse eturiville sekun ei työläisii ajatelle ensinkään,
- lehtonen turusta
Kaikelmaimam veronkiertäjät pääsevät ministeriksi
- kyllä olet
tosi vanha kahjo!
- köyhä tyttö
ET TAIDA TIETÄÄ KUIN HYVIN PAAVO OSAA LAIN PYKÄLÄT..EI SITÄ MÖKKIÄKÄÄN OIS LAITTANUT JOS OIS SIITÄKIN PULITTANUT VEROT...LAITA SAMANLAINEN...TUSKIN SAAT SIITÄ KIINTEISÖVEROMAKSUJA...
- on !
Kun katsoo tuota Maalaisliiton ministerilistaa, niin saa olla varma, etta kepu ei peta.
Kepu pettaa aina.- Tosi muuten on
Tässäpä mies, jota ei tarvitse lukea rivienvälistä. Siis huomio näin jo sanoi ennen vaaleja.
Antakaa ministerinsalkku, muuten jatkan MEPpinä, koska siellä voi vaikuttaa enemmän asioihin kuin rivikansanedustajana.
Nyt kun sai salkun, totesi, että jää suomeen koska ministerinä voi vaikuttaa asioihin enemmän kuin MEPppinä.
Jätkällä on eniten kokemusta.
Hyvä ministeri. - samaa mieltä
Tosi muuten on kirjoitti:
Tässäpä mies, jota ei tarvitse lukea rivienvälistä. Siis huomio näin jo sanoi ennen vaaleja.
Antakaa ministerinsalkku, muuten jatkan MEPpinä, koska siellä voi vaikuttaa enemmän asioihin kuin rivikansanedustajana.
Nyt kun sai salkun, totesi, että jää suomeen koska ministerinä voi vaikuttaa asioihin enemmän kuin MEPppinä.
Jätkällä on eniten kokemusta.
Hyvä ministeri.kokemusta on paavolla vaik muille jakaa ja älyäkin on tohtorismiehellä ... katsotaan miten suomi menee ............ Hyvä Paavo !
- Öykkäröimällä hyvä?
souraan sanottuna PERSEESTÄ!
- vo-vi
Hölmöt äänestäjät saavat ansaitsemansa hallituksen.
Helvetin hienoa HAHHAH HAA!!!!! - naurava kulkuri
vo-vi kirjoitti:
Hölmöt äänestäjät saavat ansaitsemansa hallituksen.
Helvetin hienoa HAHHAH HAA!!!!!sietää sun ollakin surullinen..demarit ovat märäntyvää ...
suomi tarvitsee PAAVOJA
- pesun paikka
kissa-paavo laskeutui taas jaloilleen.tämä vasta
mielestäni oli tosi
kovaa media-peliä,ja tällä kertaa paavon itse itselleen aiheuttaa.
silti muistuttaisin vanhasta totuudesta,kun
kekkonen ja väyrys pave olivat yhteisessä saunassa vierekkäisillä lavitsoilla.
pesijän toimesta kekkonen pestiin ensin vatsallaan maaten,pesty oli ja käännyttiin seljällee,urkki ihmetteli kun ei paavoa kukaan tullut puunaan ja kysyi"kuinkas tuo väyrynen"
peskää itse väyrysenne sanoi kylvettäjätär - Lemmikki2007
Paavo Väyrynen Fossiileineen Lapin syvimpään
suohon..
Matti Vanhaselle Onnea! Mutta samat EU-hyödyt
palkansaajille kuin maajussilleikin.Maatalous-
tuet julkisiksi! kuin kansakin vai oliko se toisin päin. Itteppä äänestettiin, eli pulinat poes.
- Teekkari
Lappalaiset äänestivät...
- Fiddlededee
Teekkari kirjoitti:
Lappalaiset äänestivät...
Käsittääkseni Väyrynen äänestettiin eduskuntaan. Tämän jälkeen kaveri ilmoittaa ettei olekaan kiinnostunut siitä mihin on äänestetty.
Kokemukset jne ovat yksi asia. Menetelmät ja moraali ovat toinen. Ministeriltä mielestäni vaadittaisiin vähän enemmän suoraselkäisyyttä kuin mitä Väyrynen osoitti kiristyksellään.
Mitähän tästä seuraa tulevaisuudessa? Seuraavissa vaaleissa vissiin äänestetään suoraan ministerit?
- Patte69
... niin ei myöskään mitään saa. Patte pyysi ja sai. Hallituksen asiantuntevin ministeri.
- keskaria
voi huumorimielessä näyttää, ei totisena käyttää...
- näin pitääkin
Matti on demokraatti. Hän ymmärsi sen , että äänestäjien tahtoa pitää kuunnella. 11.000 ääntä Lapista( se on valtava kannatus vrt. äänestysalueiden äänioikeutettuihin) saanut Paavo Väyrynen on nyt ministeri. Samoin Gronbergin otto hallitukseen on oikeutettu. Kova äänimäärä Pohjois-Karjalasta. Matissa on ainesta valtiomieheksi !!
- samma opinion
Kyllä tuli vihreitäkin muistaa, ja senkin Vanhanen tyylikkäästi hoiti. Korjaten tuloslaskennallisuuden oikeiksi luvuiksi.
Hienoa työtä! Kaiken kaikkiaan. - Valkoinen puoli
Matissa ei ole tippaakaan demokratiaa. On aivan sama, mitä lappalaiset ajattelee Paavosta ja on aivan sama, kuinka suuri % äänesti lappalaisista Paavoa. Koko maan äänet ratkaisevat. Lappalaiset ovat ympäri maailman tunnettuja hitaammasta ajatuksen juoksusta, olisiko ikiroudalla syytä asiaan? en tiedä. Paavosta tulee mieleen onkiminen; maan matonen, jonka Matti otti Peruukki-Pekkarisen lisäksi itselleen taustatueksi. Lupasi näille suomettumisen ajan sekä tämän maan 80 luvulla lamaan ajaneen poliittisen ilmaston "ekspertit" hallitukseen sillä ehdolla, ettei poikkinaista sanaa kuulla.
No, onneksi euroopan unioni johtaa tätä maata rautaisella otteella, ei pääse nämä veli venäläisen ylimmät ystävät liiaksi juhlimaan. Se hyvä puoli Paavossa on, saadaan odottaa hauskoja tilanteita ja Suomea nolottavia tapahtumia rutkasti. Paavo-poju pistää onneksi itsensä lokaan. Ei meitä järjen äänellä äänestäneitä..
- huolestunut kansalainen
on valittu sellaiset ministerit, että nyt viimeistään saadaan suomen asiat tosi huonolle mallille.
Valitaan esimerkiksi sellainen henkilö ministeriksi, joka ei päässyt edes eruskuntaan, kun oma vaalipiiri ei antanut hänelle luottamusta.
Siitä voidaan päätellä ettei uuden hallituksen tarkoituskaan ole kuunella kansan mielipidettä.
Mutta vihdeät piti saada hallitukseen että heidän on helpompi tehdä valituksia EU:hun Suomen tekemisistä, voi tietenkin olla toinenkin syy mutta se syy voi olla henkilökohtainen. - tuo politiikkaan
Miten samaa mieltä, Paavo Väyrysellä historiallista poliittista perspektiiviä ja näkemystä, plussana tietysti tuo selkärankaisuus.
Harmi vain, että nykyihminen arvostaa matelijoita, selkärangattomien heimoon kuulumattomia.
Matti Vanhasen valinta aivan oikea, olen tyytyväinen, on ilon päivä!
Jotka eivät tätä kestä, muuttakoon vaikka Timbuktuun, tervemenoa, kaikki rääväsuut, etteköhän saa nasakan kinan aikaiseksi sielläkin. Jo keskenänne, huulia heiluttavat tyhjänpuhujat. - Pohjan-Akka
"Toivoin, että tämä olisi mennyt ohi kuin paha uni, tohtori Jukka Tarkka sanoo Väyrysestä."
Hieman lohduttaa, että "fiksummatkin" järkyttyivät...
Ajattelin jo, että olenko lapsellinen...että mikä sille mahtaa: roistot porskuttaa elontiellä...tässä on mallia lapsillemme: mitä röyhkeämpi, pettävämpi ja sanoisin jopa, mitä huonompi vanhempi olet, sitä suurempi julkinen vakanssi. Jos olisin uskovainen, tekisin näistä omat päätelmäni.
isänmaallisuus on täyttä sontaa...vain tyhmät kait siihen loukkuun jää: ne joita tarvitaan tykinruuaksi. Fiksut poimii lihapalat. Jotkut vielä fiksummat sanovat heitä narsisteiksi.
Se on sama kuin neukku-suomessa: parempi kun antaa roistojen porskuttaa pilttuissaan ja elää vain niistä sirkushuveista.
Äänestäminenkin on kait vain pöljille ja sinisilmäisille tarkoitettu operaatio. No, nuorethan eivät edes äänestä.
"Äiti näitkö sen väyrysen naaman ilta-sanomien etusivulla. eikö ollutkin kauhean näköinen mies", kysyi kuopukseni. Vanhempi vastasi: "sutkin näköinen mies". Eipä tarvitse paljon koti-depatteihin osallistua. Tai no, sen verran sanoin, ettei vain näköinen.
Kannattaa laittaa paljon puoluetukiaisia, jotta saavat nuoret uurnille. Mutta ketä kiinnosta...jotkut nuoret....- lapsiasi
kasvatat keltaisella lehdistöllä. On siinäkin aihe äimistellä metodia.
- Pohjan-Akka
lapsiasi kirjoitti:
kasvatat keltaisella lehdistöllä. On siinäkin aihe äimistellä metodia.
Ja nekin jotka eivät: niin kyllä ne markettien seinillä huutaa.
Surullista. - osuus, mikä olisi
Pohjan-Akka kirjoitti:
Ja nekin jotka eivät: niin kyllä ne markettien seinillä huutaa.
Surullista.oma vastuu, cheerleedata lasten harrastuksia, hyi yäkkk, ei ne lapsetkaan 'sonnasta' kiinnostu, ellei itsekin ole samaa kalibeeria.
Valitettavasti. Näin on. - Pohjan-Akka
osuus, mikä olisi kirjoitti:
oma vastuu, cheerleedata lasten harrastuksia, hyi yäkkk, ei ne lapsetkaan 'sonnasta' kiinnostu, ellei itsekin ole samaa kalibeeria.
Valitettavasti. Näin on.Siinäpä on neukku-idiootin potretti, kun sinunkaltaisesta kateellisesta tollosta kuvan ottaa. No, Väyrynen tulee ja pelastaa...Jumala, se meni jo.
- perusteella
Pohjan-Akka kirjoitti:
Siinäpä on neukku-idiootin potretti, kun sinunkaltaisesta kateellisesta tollosta kuvan ottaa. No, Väyrynen tulee ja pelastaa...Jumala, se meni jo.
tolloksi haukut?
Ymmärrän -totuus tekee kipeää.
- penseä
Presidentti vaaleissa PATE on no.1 ja sillä sipuli.
- pressaksi
käy, jo riittää muumimamma- ja muut pingviinikaudet.
- kuin
Mieluummin LIPPONEN kuin VÄYRYNEN.
Paljon mieluummin!
- Politiikkaa seuraava
Ei ole Paavo yhtään muuttunut,osoittaa huonoa käytöstä kuten ennenkin.
- esimerkki
sitten sinä? Käsi sydämelle.
Oman vajavuutensa ja rujoutensa syytää toisen niskaan se, joka ei ole edes itsestään kiinnostunut, kehittämismielessä, edes ollakseen ihminen.
Hakee syntipukkinsa vain, ja usein vain on niin, että siinä edustaakin juuri itseään.
- Sovjet spy
Väyrynen kuuluu niiden muinaisjäänteiden joukkoon , jotka avoimesti lipoivat toveri Vladimirovin persettä, päästäkseen suosituiksi, ja huippuvirkoihin.
Paavo oli erityisen lipevä, ja avomielinen keskustelutoveri...... - Paavi Väyrynen
Paavo on messias.
Paavo on jumala.
Paavo meidät pelastaa.
Mennään Paavoa kumartamaan....
Tämän Väyrys-farssin jälkeen kieltäydyn osallistumasta enää parlamentaariseen toimintaan. En äänestä enää I K I N Ä.
Niin paljon kansalaisten halveksuntaa osoittaa tämä touhu, että antaa olla.- karrikoida
Miksi? Oma 'jumala' hukassa, ehkä juuri siksi.
- kiikerrys
takinkääntäjä, valehtelija, omanedun tavoittelija, paskanpuhuja, ällö!!! Muuta ei ihan heti paavosta mieleen tule. Painuisi ulkomaille takaisin ja pysyisi siellä.
- itsestäsi
vai millä perustein luukkusi niin läävää levällään?
- hui
Vanhanen valitsi ministereiksi haluamansa henkilöt. Häntä eikä ehkä ketään muutakaan kiinnosta netti-itkijöiden kitinät.
nyyh, pyytäkää äitiä pyyhkimään- nuori,,
Miksi äänestää tuomoista puoluetta. Ei ihmisten mielipiteet ole yhdentekeviä. Miten voit niin kuvitella edes?
Vanhanen on huono puoluejohtaja. Hän halveksii ihmisten mielipiteitä. Se jatkuva naisiin sekoilu jo muka keskustalaiselta oli ällöä. Tämä temppu oli viimeinen niitti vanhasen arkkuun.
Kyllä moni fiksu keskustaa äänestänyt miettii asiat uusiksi.
Kukahan nyyhkyttää. Vanhanen ja keskusta joutavatkin sivuraiteille. Kun ei ole muuta annettavaa kuin neuvostoajan agentti. vanhanen on täysin ulalla normaali ihmisten ajatuksista. Puolueen tönkkö heinäseiväs. Keskusta petti rankemman kautta. Kuka haluaa kuulua tuollaiseen joukkoon. Joku lestadiolainen lammas, jaka ei aivojaan käytä. Muu maailma on siirtynyt sosialismista, Suomi siirtyi takaisin neuvostoaikaan. Hävettää rankasti, ahdistaa. - suokusta
Maalaisliitto-kepu-Suokusta pettää aina!
Väyrynen ei ole poikkeus tästä kaavasta.
- Looginen2
Ajatelkaa: Paavo on sellainen, että ihan varmasti käy täälläkin osallistuen... Kyllä Paavo tunnetaan.
- .........................
MIES toimii noin!
- Varmaan
Erittäin KIERO "mies"toimii noin!
- Laivaston mies
Paavo tuo väriä hallitukseen. Uskokaa tai älkää, mutta omatunto sielläkin pitää olla. Kaksi konkaria, Ike ja Pate! Kummatkin kovissa koitoksissa keitettyjä. Jukka Tarkka lausuu taas suomettumisasioita. On se merkillistä, että suomalaisten muisti on niin lyhyt. Kyllä naapurin kanssa vaan pitää tulla toimeen, olkoon suomettumista tai ei! Tämän taidon ainakin Ike osaa eikä Patekaan siinä asiassa ole taidoton. Muistakaa nyt hyvät kanssasisaret ja veljet, ettei mikään ole muuttunut Suomen geopoliittisessa asemassa. Venäjä on suuri ja nykyäänkin yhtä vaarallinen kuin entinen Neuvostoliitto. Hyvät suhteet länteen ja varsinkin itään, liittoutumattomuus ja uskottava puolustuspolitiikka takaavat Suomen pienelle kansalle olemassaolon. Kriisitilanteissa tarvitaan aina myös neutraalia maaperää! Paavo ja Ike osaavat taiteilua kuilun molemmilla puolilla. Sitäpaitsi löytyykö Suomesta Jukka Tarkan lisäksi sellaisia, jotka eivät olisi olleet lääpällään Neuvostoliittoon.Suomalaisten pää ei kestä enää Karjalan mäntyä - pää häviää siinä pelissä.
- Aivan oikeasssa.
Kommentoituessasi noin.Hyvät suhteet----niin itään,kuin länteenkin ovat meidän pikkuSuomen ainoa elinehto.Ei meidän kannata liikaa ruveta rellestämään omilla voimillamme. Ja. Toisekseen,, kun lukee noita ministeri valinnoita, niin siinäkin pitää vanha totuus paikkansa. Kenestä paljon pidetään,------niin hänestä paljon puhutaan
- petrus11
..onnistui, kannattaa nyt tietysti katsoa, qui bono?
- wilipetteri
On todella Kepussa olematon itsekriittisyys, kun antavat periksi tollaselle
entiselle Kekkosen "juoksupojalle" ja tosi kierolle kiristäjälle. Olisisi joutnut jonnekkin
syvään Afrikan maahan varakonsuliksi!- NKVD
Pakko kai se on kepujen antaa periksi, koska Paavo tietää liikaa. Paavo ostettiin, ja hintana oli ministerin paikka.
- miksikö?
NKVD kirjoitti:
Pakko kai se on kepujen antaa periksi, koska Paavo tietää liikaa. Paavo ostettiin, ja hintana oli ministerin paikka.
Väyrysen menneisyys on sitä luokkaa, että ranteisiin raudat kilahtaisi, mutta vanhanen teki hänestä ministerin.
Siihen on syynsä.
Nyt näytti väyrynen kansainvälistä "haistakaa vittu" -merkkiä koko Suomen kansalle. Hän tietää kyllä, mitä se merkki tarkoittaa.
Koivisto tiesi väyrysen taustat. Mutta kun siellä on pettureita muissakin puolueissa, ei ole tuotu julki arkistoja. Voi olla, että totuus on muutenkin niin karu, että se salataan.
Pikku sylkykupeiksi sitten haettiin tämä Rusi, jonka nimi osui niin sopivasti sivulauseessa silmään. - niin...
miksikö? kirjoitti:
Väyrysen menneisyys on sitä luokkaa, että ranteisiin raudat kilahtaisi, mutta vanhanen teki hänestä ministerin.
Siihen on syynsä.
Nyt näytti väyrynen kansainvälistä "haistakaa vittu" -merkkiä koko Suomen kansalle. Hän tietää kyllä, mitä se merkki tarkoittaa.
Koivisto tiesi väyrysen taustat. Mutta kun siellä on pettureita muissakin puolueissa, ei ole tuotu julki arkistoja. Voi olla, että totuus on muutenkin niin karu, että se salataan.
Pikku sylkykupeiksi sitten haettiin tämä Rusi, jonka nimi osui niin sopivasti sivulauseessa silmään.Väyrysenkö vuoksi?
kunhan kysyin. - tapahtin
johan kävi brysselissä hoitamassa "hommat" himaan
- Nimimerkki
Kyllä on hienoa kun on Suomen taloutta viemässä eteenpäin osaava taistelupari; Paavo-Ike! Ilkka voi vongata plimpsaa jokaiselta vastaantulevalta naiselta ja Paavo voi sopia Neuvostoliiton kanssa koko Suomen myymisestä. Samalla Englannissa voi vaikka näyttää tämmöistä merkkiä;
http://kuvat2.iltasanomat.fi/iltasanomat/iDoc/1353189-vayrynen400b.jpg - kun hän
päästi Ilen ulkoministeriksi.
Onneksi Paavo tyytyi sentään vähempään eikä alkanut vaatia sitä salkkua itselleen.
Kyllä demarit nyt itkevät pääkirjoituksissa...
Vae victis! - asia
ja visio, jossa hän on ollut viisas.
Tämä on ollut niin suuri ja ravisteleva ymmärrys Suomen tilasta, että se on yritetty peittää menemällä hänen henkilökohtaisuuksiin aina väitettyyn vallan tavoitteluun jne..
Paavon ymmärrys on ollut 80-luvulta lähtien että Suomi ei tule menestymään (sossujen paappomana) holhousyhteiskuntana, vaan yrittäjyyttä ja ihmisten omatoimisuutta kannustamalla. Juuri tämä konkretisoituu ja toteutuu tässä Vansasen II hallituksessa ja Paavo tuo ja antaa kasvot uskon ihmisyyden korostaville asioille. Aika teki tehtävänsä ja visioiden toteutus kypsyi tähän päivään. Paavo oli kuin olikin oikeassa ;-) - Voi aikoja
Suomessa ministerin ei tarvi olla kuin taiva ja rehellinen. No tää keskustan Sikalan emäntä on TUOMITTU oikeudessa valehtelusta ja saanut siitä vuoden ehdonalaista. Päivän kysymys on, et kuka sit ei ole rehellinen, jos tämäkin on.
- Silmukaivu
Jos ajatellaan Suomen edun kannalta, eikä kateellisten ja luusereiden mielikuvien, niin siinä pöydässä missä neuvotellaan, tarvitaan kokenut ja raudanluja mies joka ei välitä mitä muut hänestä kirjoittaa. Paavo on mies jota ei lyödä neuvottelupöydässä.
- jurrristi
Eipä lyödä ei. Paavo kun ei juuri neuvotteluissa suutaan avaa jos on sama meininki kun oli brysselissä...
Jos suunsa avaa niin ei sittenkään lyödä. Sitten nauretaan. - hdgfhyuty
Eipä lyödä ei. Paavo kun ei juuri neuvotteluissa suutaan avaa jos on sama meininki kun oli brysselissä...
Jos suunsa avaa niin ei sittenkään lyödä. Sitten nauretaan. - Silmukaivu
jurrristi kirjoitti:
Jos suunsa avaa niin ei sittenkään lyödä. Sitten nauretaan.Oletteko nähneet Paavon häviävän joskus keskustelun, esim, tv-väittelyssä. Minä en ole!
En tiedä ottaa kantaa väitteisiisi brysselistä, eikös siellä ole vähän toisenlaiset vaikutuskeinot ryhmänä jne... Olisin mieluimmin nähnyt Paavon maatalousministerinä, koska tähänastiset edeltäjät ovat olleet saamattomia joo joo miehiä, ja mm. sentähden Suomi on nettomaksaja. Hyvää päivänjatkoa!
- Slemmy.
Varmaan Paavoa äänestäneitä nyt hävettää!
Kyllä minua ainakin hävettäisi, jos olisin Paavoa äänestänyt.
Hyi helvetti! - Vallankiilto silmissä
Matti Vanhanen keräsi ympärilleen uskollisia, selkärangattomia lakeilijoita. Matti I on kuin Stalin.. Pelailee hihhuli kaikki omaan pussiin. Paavo lupasi vastineeksi todennäköisesti tukea tukalissa tilanteissa. Keskusta voitaisiin sulauttaa emopuolueeseensa, Suomen Kommunistiseen Liittoon eikä pelleillä. Mitäpä mieltä olette omaa kaljuuntumista häpeävästä, mummojen peruukkiin pukeutuvasta, piilokorkoisesta Pekkarisesta? Suomessa oli Pizza-Pekkarinen. Olisiko Mauri vaikka Peruukki-Pekkarinen?
- kokemus jyrää
Vihdoinkin kokenutta ainesta maan johdossa. Nyt tuntuu oikein hyvältä olla suomalainen!
- lukijatar
Tellervo Koivisto kirjoitti muistelmissaan, kuinka Väyrynen ilmoitti eräässä tilaisuudessa korkeamman voiman haluavan hänet Suomen johtajaksi.
Keskusta häpäisi valinnallaan myös hallituskumppaninsa kokoomuksen. SDP:lle onni onnettomuudessa, vaikka en usko että edes he pitävät tätä sen arvoisena. Tämä on märkä rätti koko suomen kansan silmille.- totta...
Siinpä kepuleitten Messias.
- Äänensä antanut
totta... kirjoitti:
Siinpä kepuleitten Messias.
Marionetti. Matti on vallankiilto silmissä oleva pääpiru tämän teatterin puikoissa. Peruukki-Pekkarinen peesaa sujuvasti Paavoa. Molemmat taitaa olla jo ylittäneet eläke-iän.. Suojatyöpaikka? Matti pelailee vanhan kunnon Stalinin pelistrategialla. Luiskaotsa-maalaiset ihailee kuola valuen ja tyhjä katse älyn poissaoloa loistaen heidän poliittista kööriään.
- iljettynyt
Iljettävää, että Väyrysen iljetys päästettiin hallitukseen. On siellä kepussa ihmisistä kova pula.
- Bohip Juippi
Well, well..., Oma näkemykseni on sellainen, että uuden ulkomaankauppaministerin tärkeimmäksi tehtäväksi tulee luoda uusia työpaikkoja menetettyjen työpaikkojen tilalle.
- Nuorille tiedoksi
Paavo Väyrynen suunnitteli yhdessä Suomen KGB:n osaston johtajan, Viktor Vladimirovin kanssa Mauno Koiviston presidenttikampanjan sabotoimista. Ideana oli uhata Suomen Neuvostoliiton kaupan vaikeuksilla, jos "väärä" (= Koivisto) presidentti valitaan. Väyrysen mukaan hänen KGB:n miesten kanssa hääräämisensä oli silloin vain "maan tapa".
Väyrynen ajoi silloin presidentiksi venäjän kommunistien tuella Ahti Karjalaista, joka oli rappioalkoholisti. Ilmeisesti tarkoituksena oli sitä kautta nousta presidentiksi. Kun ensin tekohengitettiin dementikkoa, sitten alkoholistia...
Sellainen "mies" on paavo väyrynen. Hänet Suomen keskusta tahtoo Suomen asiainhoitajaksi.- Kikka
Aivan oikein kirjoitit. Ja muistuupa sekin aika mieleen, että Väyrynen ja Eino Uusitalo yrittivät Kekkostakin vielä jatkamaan presidenttinä, vaikka Kekkonen oli jo täysin dementoitunut. Nyt näyttää siltä, että Paavlla on samat oireet. Täysin suuruudenhullu koko ukko. Se nyt on selvää, että Väyrynen ajaa Suomen ulkomaankaupan täysin alamäkeen. Voi niitä firmoja, jotka ovat kiinni viennistä ulkomaille; ja niitä on paljon! Saavat panna lapun luukulle ja sovitella köyttä kaulaan sekä työntekijät että -antajat. Voi näitä aikoja!
- sakke2
No niin taas se on nähty,
virka tulee kun alkaa leikin : en leiki samalla hiekkalaatikolla jos en saa sitä tai tätä.
Olis varmaan olu parempiu paikka siellä brysselissä olla. - äiti ja pojat
Niinpä, kyllä sitä osataan pyrkiä joka suuntaan. Sitten kun päästään eduskuntaan kun nuo heikko uskoiset ihmiset on höynäytetty äänestämään...niin mitä tekee paavo...ei sitten yhtään mitään...miksi?...no kun palkka laskee..voi v....! mitä sinne pyrkii kun se riippuukkin palkkapussin suuruudesta, eikä siitä että näiden höynäytettyjen ihmisten asioita ajaisi...en kyllä
äänestäny paavoa kun ei se meidän heikko tuloisten asioita aja...kuten on nähty se ei aja kun oman rahanpussin suuruuden etuja...mitä suuremmat tulot sen parempi...säästöjä pitäisi kuulema tehdä, mutta ensi alkuunhan eduskunta nostaa aina kansanedustajien palkkaa ja ministereiden...sieltä voi säästää ja laskea palkkaa...ainoa joka on hyvä esimerkki tässä eduskunnassa on sauli niinistö joka lahjoittaa hyväntekeväisyyteen eri kohteisiin palkkansa...paavoa äänestäneet voi vain pettyä sen vaalilupauksiin... - ei politikko
Väyrynen on pohjolan ääniharava ja hänen äänensä ratkaisi myös sen että Vanhasesta tuli pääministeri
varmaankin kaikki äänestäjät ovat tyhmiä mielestäsi.
Vai olisiko kyseessä taas vääräpuolue.
Olet varmasti demari ja kiltisti oppositiossa - Työsuojelu
Ostakaa äkkiä pyrstösuojat nipisteluä vastaan!
- Pate the vaatimaton
onkin se lapin mies,josta Merja Vanhanen hehkutti onneaan...ite kyllä ajattelin ostaa menolipun legendaariseen huitsin nevadaan,ei jumalauta että vielä 2007 meillä änkeää saranapuolelta ministeriksi mies,joka jo omana aikanaan toi tullessaan raikkaan tuulahduksen perseestä.Kaikki Väyrysen venkoilut muistaen ei hyvälle näytä suomen tulevaisuus,vaikka viimein olisikin ollut eväitä korjata pieleen menneitä asioita.Hallitukseen pätee sama asia,kuin omenakoriinkin,yksi mätä lastissa pilaa koko kopan sisällön.
- meidän Pave
Kukaan toinen poliitikko ei näe yhtä laajalla sektorilla kuin meidän Paavo. Edes Rajamäki ei päässyt samaan!
- EINOOLAVI
NIIN SANAT "UHKAPELI KANNATTI" KERTOO JOTAIN TULEVASTA MINISTERISTÄ VÄYRYSESTÄ ???? OLEN SANATON JA EN OSAA ENEMPÄÄ KIRJOITTAA ASIASTA !!!!!
- rehellinen muija
En päivää sanoisi tuollaiselle nilviäiselle. Missä on rehellisyyden ja isänmaan kunnioituksen arvot?
Tosin onhan se Anttilakin valehdellut oikeudessa (sormi raamatulla?). Eipä olisi siitä uskonut. Mutta jonkin sortin ketku on oltava, jotta voi tuossa jengissä pyöriä. Rehellinen ihminen ei voisi.
Tämä venäjän "taiturikin" se temput teki. Kepu pettää aina, äidinmaidossa imettyä. - Viimeinenkin usko
Nyt rapsahti se viimeinenkin usko
MIHINKÄÄN POLITIIKKAAN!
Tämä hallitus pannaan nurin.
ps. näittekö keskustan naisministerien pyllertämistä yhteispotretissa!? Yhteenlaskettu paino oli varmaan 2,3 tonnia!
Ja vielä moskovan kätyyri IKE!
SUURLAKKO SANON MA! - näin on
vapahtajamme!
- oletko
valmis!
- paavoa
Kyllä pittää tämän Paavon olla hyvä mies, kun vastustajat haukkuvat peloissaan häntä.
- Myhäilevä
..kaikista omistakin joukoista tulevat kilpailijat. Paavo on instituutio, eikä Paavoa kaadeta!!! Päijät-Hämeessä nyyhkytetään, kun Paavo pyyhkii takavasemmalta ja omistakin joukoista joudutaan takas koulunpenkille istumaan!!!
- Väykkä
paavoa kirjoitti:
Kyllä pittää tämän Paavon olla hyvä mies, kun vastustajat haukkuvat peloissaan häntä.
Kyllä se niin on että paavo on kova jätkä ja hyvä poliitikko kun verrataan noihin piipittäjiin, esim. katainen.
- kun että
on se sääli että on tällaisia ihmisiä - Niin toivoisin, että joskus opittaisiin ajattelemaan muitakin kuin itseään. Törkeää minusta ja minulla ei todellakaan ole asiaan muuta sanomista.
- kuin että
joskus toivon että ihmiset oiekasti ajattelevat mitä tekevät, haluavat ja ajattelevat muitakin kuin itseään! Minusta tällainen on törkeää, typerää ja erittäin tökeröä. Ei muuta kommentoitavaa asiasta - On tämä niin tyhmää edes yrittää tällaista "ymmärtää"
- Menneisyyden mies
Onkos tämä se sama Paavo Väyrynen, joka 1991 lähti ulkoministerinä Moskovaan allekirjoittamaan YYA-sopimuksen uutta 5-vuotista sopimusjaksoa?
Lentokentällä Paavo sai tietää, ettei Neuvostoliittoa enää ollutkaan...takaisin kotiin sitten vaan.
Näin Paavo oli ajan hermolla 1991, onkohan sika parantanut juoksuaan... - maan perii
Jos todella tiedätte mitä Väyrynen on sanonut ja kenelle niin sitten voitte kommentoida ko. asiaa.
Jos luette vain iltapäivälehtien lööpit, älkää arvostelko Väyrystä.
Väyrynen on rehellinen mies ja sanoo asiat suoraan, ilman että tarvitsee arvailla.
Hänellä on Suomen paras ulkopoliittinen kokemus ja tätä kokemusta pitäisi käyttää.
Onneksi ajojahti ja roskakirjoittelu ei ole Väyrystä lannistanut.
Monet arvostelijat ja toimittajat saisivat hävetä lapsellisia lausuntojaan.
Toki Väyrysessäkin vikoja on mutta kenessäpä meissä ei olisi.Inhimillisyys kuuluu elämään.
Väyrynen on rehellinen suomalainen perhettä ja perinteitä kunnioittava mies.
Onnea ministerin tehtävään. - Larry The Chef
Paavolla on hyvä muisti. Kun kekkonen aikoinaan lupasi OikkuPaavolle valtakunnan ja kunniaa niin vieläkin Paavo sitä himoitsee ja vanhana lurjuksena osaa vetää oikean luurangon oikeasta kaapista nykypoliitikkoja kiusaamaan.
Muistakaa kuitenkin että
-KESKUSTAPUOLUE PETTÄÄ AINA-
ja nyt on kaikkien aikojen pettäjä kaivettu naftaliinista.
Kohta alkavat kaikumaan
"Konsensus"
"YYA-sopimus"
"Bilateraalikauppa"
"HyväVeli." - Jalasmökkiin
ja tunturilta alas. Suomen etu kyseessä. Paavon salkku olisi ehdottomasti kuulunut kokoomuksen oikeistosiivelle.
- on ainoa
oika poliitikko koko kanalaumassa
- kepulainen pettää omat
aina.
Teekkarit voisi tempaista ja hommata Paavolle oma jalasmökki Arkadianmäen kupeeseen, niin ei tarvitse nostaa kohtuuttomia kulukorvauksia välillä Oulu-Helsinki-Oulu.
On se kumma mies, koska ei väistynyt nuorten älykkäiden keskustalaisnaisten tieltä jo eläkkeelle. Hävytöntä toimintaa!
Uuutta verta tilalle ja äkkiä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- Päiväne
Mitä ne nuoret kokemattomat naiset tekisi kovapintaisten EU- miesten neuvottelupöydässä? Kyllä siellä tarvitaan raudanlujaa Paavoa, joka ei välitä mitä hänestä sanotaan. ennenkaikkea on kysymys Suomen eduista ja Paavoa ei vielä ole koskaan neuvottelussa voitettu. Onneksi olkoon sinulle ja meille kaikille uudesta ulkomaankauppaministeristä. Hän vaikuttaa meidän hyvinvointiimme, me emme hänen!!
- Eeva-Leena
No taitaa pientä provosointiakin löytyä kirjoituksesi rivien välistä.
Mutta, onko paha asia, jos haluaa pelata varman päälle. Kukapa sitä vapaaehtoisesti irtisanoisi itsensä toisesta työpaikasta, ennekuin on varma, että valitaan uuteen.
Kulukorvauksia nostaa muutkin, jopa nuoremmatkin ja sehän on laillista.
Kyllä vanhuus, viisaus ja kokemus päihittää tällaisessa työssä nuoret ´´kirjaviisaat´´, joiden pilekenkä vielä kaikenlisäksi vipattaa.
Nykyäänhän halutaan eläkeikää vain nostaa, eikä Paavo ole lähellekkään Kekkosen ikää!
Ja miksi äänestäjät eivät sitten äänestäneet niitä nuoria ``älykköjä`` vaan Paavoa.
Nyt jaksaa taas seurata politiikkaa, kun on tiedossa vauhtia ja kiivaita keskusteluja, koska eihän Väyrynen kuulu -jaa-jaa- miehiin.
Tsemppiä Paavo!
- wilipetteri
Muuten hyvä hallitus, mutta Paavo saastuttaa
koko porukan! - oletko valmis
Paavo oli nytkin oikeassa!
Kyllä demareita nyt v**ttaa, häh häh hää! - kovia poikia molemmat
näyttävät vielä kaapin paikan "linnan mummolle".
- kovia poikia molemmat
näyttävät vielä kaapin paikan TAVJALLE.
- kannattaja
paavo on LEGENDA
- JA.
Vaikka en missään tapauksessa ole Paavon enkä Ilkan kannattaja, niin Suomen kannalta paras valinta. Ketkäpä muut olisivat parempia neuvottelemaan Venäjän puutullien kohtalosta? Tai pitämään Suomen puolta Venäjän energiasektorin poukkoilevaa politiikkaa vastaan?
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244636- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483095- 542667
- 512599
- 2052597
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522328
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081529